PSV 2008 - 2009
-
- AT Toto winner 15/16
- Ajaciedjuh
Dat is dan weer 6 punten. Volgende week tegen Twente. Ik denk dat dat een groter gevaar is dan psv. Volgende week maar een gelijkspelletje! 
Goal Vitesse
Ik heb er niks van gezien. Hoe speelde Wolfswinkel?

Goal Vitesse
Ik heb er niks van gezien. Hoe speelde Wolfswinkel?
Laatst gewijzigd door Ajaciedjuh op zo dec 14, 2008 2:28 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Gelijkspel lijkt me prima. Twente mag vanmiddag ook gelijkspelen. NAC krijgt volgende week nog een draai om de oren en het dan zelf afmaken tegen De Graafschap en Den Haag. Ga je met een goed gevoel de winterstop in lijkt me.Ajaciedjuh schreef:Dat is dan weer 6 punten. Volgende week tegen Twente. Ik denk dat dat een groter gevaar is dan psv. Volgende week maar een gelijkspelletje!
- Ajaciedjuh
Voor de tweede keer dit seizoen heb ik een zogenaamde topclub tegen het tobbende Vitesse gelijk zien spelen, en voor de tweede keer was Vitesse zeker niet de mindere ploeg. Wat is de Nederlandse competitie van een laag niveau geworden zeg, dit PSV is echt zo veel slechter dan het PSV van een paar jaar terug.
Poeh, als je Vitesse-PSV van dit jaar vergelijkt met Vitesse-PSV tien jaar geleden...Een wereld van verschil qua niveau.
Jij schreef een paar weken geleden dat PSV nog wel terug zou komen. Nou, dat denk ik echt niet hoor. Het doet pijn om te zeggen, maar als je niet eens van dit stuntelende Vitesse kunt winnen, en zelfs niet de bovenliggende partij bent gedurende de wedstrijd, dan word je geen kampioen. PSV wordt gewoon vijfde of zo.
AZ is van een hoger niveau dan PSV. Dat werd toen ook gelijk, maar toen speelde Vitesse veel beter dan vandaag.
Jij schreef een paar weken geleden dat PSV nog wel terug zou komen. Nou, dat denk ik echt niet hoor. Het doet pijn om te zeggen, maar als je niet eens van dit stuntelende Vitesse kunt winnen, en zelfs niet de bovenliggende partij bent gedurende de wedstrijd, dan word je geen kampioen. PSV wordt gewoon vijfde of zo.
AZ is van een hoger niveau dan PSV. Dat werd toen ook gelijk, maar toen speelde Vitesse veel beter dan vandaag.