PSV 2010-2011
- Pride of Amsterdam
- AT Toto Admin
Re: PSV 2010-2011
Vond de reactie's op PSV-Netwerk bij het intervieuw met Rutten ook wel leuk. Ik las dat er zelfs iemand vond dat Kuipers het echt héél slecht beoordeeld had, want het was eigenlijk een overtreding van Castaignos. 

Op naar de vierde ster!
En er was iemand die een mail aan PSV had gestuurd waarin hij zichzelf aanbood als interim-manager/puinruimer. Die mail heeft hij ook in die topic geplaatst. Even zoeken waar het was.
Jaaa, gevonden. Op deze pagina:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum82/111-424.php

Jaaa, gevonden. Op deze pagina:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum82/111-424.php

Het stinkt aan alle kanten!
Het grootste deel van zijn post had ook over Ajax kunnen gaan 

Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
Prima zaak. Dat hij het spel maar weer lekker mag ophouden.joey schreef:Inderdaad. Mocht het kloppen.
Iets anders: de rode kaart van Engelaar is geseponeerd.
Inderdaad, dat seponeren is geen plusje voor Psv.Jöhnk schreef: Prima zaak. Dat hij het spel maar weer lekker mag ophouden.

KNJB! 

"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Jesse schreef:KNJB!

Zouden de Psv-fans dat ook doorhebben, dat ze zo toch weer genaaid worden?

Als je het zo ziet is die rode kaart ook weer niet helemaal belachelijk.

I think I lost my fucking headache
ik zei toch dat die kaart helemaal niet zo discutabel was? Hij raakt Castaignos gewoon vol op de enkel. Ik dacht eerst nog dat hij inhield, maar het is in principe zelfs gewoon gestrekt been.
Snap niet dat deze rode kaart geseponeerd is...
Snap niet dat deze rode kaart geseponeerd is...
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Hele smerige overtreding, zeg. Knap geschoten foto ook. Laat dat maar over aan de kwaliteitskrant. 

Als je een pas geeft dan strek je je been, helemaal als je in dit geval maar net bij de bal kan.Frank schreef:Ik dacht eerst nog dat hij inhield, maar het is in principe zelfs gewoon gestrekt been.
Dat Castaignos doorloopt en vervolgens geraakt wordt door Engelaar is gewoon pech, je kunt moeilijk verwachten dat Engelaar oplost in het niets. Daarom wil alleen een foto ook niet alles zeggen.
Nou, in principe zegt die foto juist alles .. Dat je na de bal gespeeld te hebben ook nog effe ( wat later ) de voet van de tegenstander " mee " kan nemen ..
Blij met de punten ...
En dat tweede been komt er even later ook nog bij. Nergens voor nodig.
Sorry Baseman, voor mij had de rode kaart mogen blijven staan, met bijbehorende schorsing.
Als dit al geen gestrekt been is op de enkels van de tegenstander weet ik het ook niet meer. Leuk dat hij ook de bal raakt, maar hij raakt zeker Castaignos. Als dit Enoh (in de rol van Engelaar) en Affelay (in zijn tijd bij PSV) waren geweest, had het merendeel van de PSV supporters geschreeuwd om een rode kaart voor zijn tegenstander.
Als dit al geen gestrekt been is op de enkels van de tegenstander weet ik het ook niet meer. Leuk dat hij ook de bal raakt, maar hij raakt zeker Castaignos. Als dit Enoh (in de rol van Engelaar) en Affelay (in zijn tijd bij PSV) waren geweest, had het merendeel van de PSV supporters geschreeuwd om een rode kaart voor zijn tegenstander.
Hoe kun je mensen doden, als in Gods gebod staat: 'Gij zult niet doden'? Lev Tolstoj
Zuidema schreef:Jesse schreef:KNJB!![]()
Zouden de Psv-fans dat ook doorhebben, dat ze zo toch weer genaaid worden?

Vakkie 129
Ik was deze vergeten:999 schreef:Nou, in principe zegt die foto juist alles .. Dat je na de bal gespeeld te hebben ook nog effe ( wat later ) de voet van de tegenstander " mee " kan nemen ..

IK GELOOF!!!!!!
Ah, kijk es an. Rutten is weer terug in het land der levenden. Hij ziet na 2 dagen wegstoppen en balans zoeken tenminste weer een streepje blauwe lucht in zijn inktzwarte Psv-hemel:
Rutten: Er is nog een strohalm
wo 27 apr 2011, 08:42
Trainer Fred Rutten beseft dat het voor PSV heel moeilijk wordt om dit seizoen kampioen te worden. Met nog twee wedstrijden te gaan, staan de Eindhovenaren op de derde plaats, op drie punten van koploper FC Twente en twee van Ajax. "Maar er is nog een strohalm. En als die er is, moet je er ook voor gaan”, aldus Rutten.
PSV ging zondag met 3-1 onderuit tegen Feyenoord en duikelde daardoor van de eerste naar de derde plek. De Eindhovenaren zijn nu afhankelijk van mogelijke misstappen van FC Twente en Ajax. „De druk wordt steeds groter, dat weten wij ook allemaal”, zei Rutten. „We moeten proberen daar een balans in te vinden.”
Voor PSV resteren nog duels met Vitesse en FC Groningen. „Als we twee keer winnen, hebben we Champions Leaguevoetbal. Dat is waar deze club om vraagt”, weet de trainer.
Bron: Telegraaf.nl
Laatst gewijzigd door Zuidema op wo apr 27, 2011 7:09 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Laat dan niemand hem vertellen dat ie bij een tweede plaats alleen nog maar voorronde CL heeft, dat overleeft de arme man niet.

Arme Fred. Dan maar dom houden. Het herstel is immers al zo fragiel. Daar vindt ie inderdaad nooit een plekje voor om het weg te stoppen.

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
"De druk wordt steeds groter. We moeten proberen om daar een balans in te vinden".
Waar heeft die man het soms toch over?
Waar heeft die man het soms toch over?
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Het is gewoon zaak om komend weekend weer hoog in de concentratie te zitten.
Zou Fredje stiekem niet terugverlangen naar de tijd dat hij assistent was? Geen omgang met de pers maar lekker een beetje met voetbal bezig zijn. Dat gaat 'm volgens mij beter af.
Zou Fredje stiekem niet terugverlangen naar de tijd dat hij assistent was? Geen omgang met de pers maar lekker een beetje met voetbal bezig zijn. Dat gaat 'm volgens mij beter af.
Nil volentibus arduum
Dit zal Fred's positie ook niet echt sterken:
http://www.ad.nl/ad/nl/1433/PSV/article ... kken.dhtml
http://www.ad.nl/ad/nl/1433/PSV/article ... kken.dhtml