joey schreef:Ik neem aan dat ze gaan proberen Doedelzak te verkopen.
Mmm....zou een uitstekende vervanger zijn voor Suarez.

joey schreef:Ik neem aan dat ze gaan proberen Doedelzak te verkopen.
AR, bedoelde je zeker?Thijs schreef:Ik ook niet, lelijke irritante gnoom. Wegblijven. (Jij niet Jesse, ik heb het over Dudelzak)
Consultants zijn voor bedrijven waar geen werkmentaliteit heerst. Lekker makkelijk een consultant inhuren waardoor je zelf niets hoeft te doen. Grootdoenerij, patserig. Je moet een plaat voor je kop hebben, wil je iemand inhuren.Peter schreef:Wimpey schetst wel een vrij apart van de consultant. Gebakken lucht, stroman etc. Ik ervaar dat niet zo, maar goed.
Wordt in verband gebracht met Schalke.Ajax Rules schreef: Maar een geweldige voetballer is het wel, die Dzusdak. Speelt extreem functioneel.
Pfff wat een lulletje rozenpit is het ook he? Als Feyenoord supporter zou ik wraak koesteren t.o.v de eerdere 10-0 van dit seizoen. Als feyenoord supporter zou ik Fred's bloed wel kunnen drinken. Zelfs vijand no. 1 toont meer compassie met feyenoord dan PSV.wimpey schreef:Wat een sneu figuur is die Rutten toch (De T.):
De coach weet van de geluiden uit Feyenoords achterban, die liever zou zien dat de Rotterdammers zondag van PSV verliezen om aartsrivaal Ajax niet te helpen in de titelstrijd. "Het kloppend Feyenoord-hart zou het heel erg betreuren als die anderen kampioen worden”, stelt Rutten,
Wat een poffertje. Met zo'n eikel aan het roer word je dus echt geen kampioen he.
Dit is wel heel erg ja. In wezen bedelt hij Feijenoord om expres te gaan verliezen. Maak van de Eredivisie dan maar gelijk een soort songfestival voor profvoetballers. Spelen clubs nog steeds gewoon hun wedstrijden maar dan mag het publiek thuis via de telefoon de winnaar aanwijzen.wimpey schreef:Wat een sneu figuur is die Rutten toch (De T.):
De coach weet van de geluiden uit Feyenoords achterban, die liever zou zien dat de Rotterdammers zondag van PSV verliezen om aartsrivaal Ajax niet te helpen in de titelstrijd. "Het kloppend Feyenoord-hart zou het heel erg betreuren als die anderen kampioen worden”, stelt Rutten,
Wat een poffertje. Met zo'n eikel aan het roer word je dus echt geen kampioen he.
Aan de andere kant zie je vaak dat als een ploeg aan een gelijkspel genoeg heeft, die ploeg op 2 gedachten gaat hinken. Sommige spelers willen voor de winst gaan en anderen kiezen voor het gelijkspel, dat wil ook nog weleens verkeerd uitpakken.Jesse schreef:Iets wat ik me vandaag bedacht: moeten we na vrijdag niet hopen dat PSV vandaag gelijk speelt? Aangezien ik verwacht dat Twente volgende week geen punten verspeelt (en Ajax ook niet) zal het om de laatste wedstrijd gaan. Mocht PSV vandaag verliezen dan heeft Twente die dag genoeg aan een gelijkspel om kampioen te worden. Als PSV echter vandaag een punt pakt dan moet Twente de laatste wedstrijd winnen om zeker te zijn van het kampioenschap. Wat hebben we liever?
Ik zou het wel de ultieme eindstrijd vinden. Als Ajax wint is Ajax kampioen, als Twente wint is Twente kampioen en als ze gelijkspelen is PSV kampioen. Dan krijg je volgens mij de mooiste wedstrijd waarbij beide ploegen niks hebben aan een gelijkspel.
Als PSV bij Grunn wint danJesse schreef:Iets wat ik me vandaag bedacht: moeten we na vrijdag niet hopen dat PSV vandaag gelijk speelt? Aangezien ik verwacht dat Twente volgende week geen punten verspeelt (en Ajax ook niet) zal het om de laatste wedstrijd gaan. Mocht PSV vandaag verliezen dan heeft Twente die dag genoeg aan een gelijkspel om kampioen te worden. Als PSV echter vandaag een punt pakt dan moet Twente de laatste wedstrijd winnen om zeker te zijn van het kampioenschap. Wat hebben we liever?
Ik zou het wel de ultieme eindstrijd vinden. Als Ajax wint is Ajax kampioen, als Twente wint is Twente kampioen en als ze gelijkspelen is PSV kampioen. Dan krijg je volgens mij de mooiste wedstrijd waarbij beide ploegen niks hebben aan een gelijkspel.