SC Heerenveen

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Hoeladans

Bericht door Hoeladans » ma okt 23, 2006 8:11 pm

Hansson en Pranjic kunnen verlengen

23 oktober 2006, 12:02
Door: Timo Brouwer
SC Heerenveen is druk bezig om de contracten van Petter Hansson en Danijel Pranjic te verlengen. De verbintenis van Hansson loopt na dit seizoen af, Pranjic heeft nog een doorlopen contract bij de Friezen.
De nieuwe voorzitter Koos Formsma is druk bezig om spelers van de huidige selectie langer te behouden. Eerder werd het contract van Niklas Tarvajärvi namelijk al verlengd tot de zomer van 2011. Nu wil de kersverse voorzitter ook Hansson en Pranjic langer in Heerenveen houden. De club wil Hansson niet verkopen in de winterstop, zodat het wel het risico loopt dat de Zweed aan het eind van het seizoen gratis de club kan verlaten. Volgens Formsma is “het halen van Europees voetbal belangrijker.”

Hansson gaf voor dit seizoen al aan graag nog eens in een andere competitie te willen spelen. Uiteindelijk bleek er geen gegronde interesse voor de centrale verdediger. “Op dit moment is er nog geen concrete belangstelling,” zo weet Formsma. “Ik heb Petter ook voorgehouden dat hij een vaste waarde bij ons en in het Zweedse elftal is. Bij een andere club is hij daar misschien niet meer zo zeker van.” Of Hansson op de aanbieding in zal gaan is nog niet duidelijk.

Danijel Pranjic is ook tot een van de smaakmakers uitgegroeid in Friesland. In hoeverre de gesprekken tussen de club en de Kroaat al zijn gevorderd is niet bekend. Pranjic is bezig aan zijn tweede seizoen en als het aan Heerenveen ligt zullen daar dus nog velen aan toegevoegd worden.

Voetbalprimeur

Chris

Bericht door Chris » ma okt 23, 2006 9:08 pm

Hoeladans schreef:
Chris schreef:Positief was het spel van Friend, Sankoh kreeg geen poot aan de grond bij hem. Bij mijn weten heeft Friend misschien 3 of 4 duels verloren van Sankoh. Als aanspeelpunt heeft Friend zijn kwaliteiten wel, alleen in de zestien blijft het nog wel behelpen. Hij is te log en zijn balbehandeling in de kleine ruimte is onvoldoende om gevaar te stichten.
Friend heeft voorzetten nodig vanaf de zijkant,voorzetten die die van Nilsson en Alves (bijna) nooit krijgt.Dus als ik GJV was zou ik of zonder Friend spelen,of met Friend maar dan wel met Yildirim op rechts.
Klopt maar hij wordt nu vooral gebruikt als aanspeelpunt wat hij uitstekend doet. Kan de bal goed vasthouden en afschermen met zijn sterke lichaam, zo kunnen Alves en Nilsson rond hem lopen en de gaten in duiken. Op deze manier kan het middenveld (alleen Pranjic, op zijn tijd Bosvelt) ook aansluiten.

Stond vandaag een artikel in de Leeuwarder Courant waar Verbeek vroeg om geduld van de supporters om het spel frivoler en aanvallender te maken. Verbeek meldde ook Heerenveen speelde niet zo aanvallend zo als bedoeld was maar de defensie was wel goed bezig de laatste tijd... Geen wonder als je team zo verdedigend voetbalt.
Chris a.k.a Giiser

999

Bericht door 999 » vr nov 03, 2006 8:07 am

Heerenveen terug bij af

HEERENVEEN, vrijdag

Heerenveen is met een harde plof teruggekeerd op aarde. Twee weken na het knappe gelijkspel bij Osasuna (0-0) verspeelden de Friezen de goede uitgangspositie in groep D door thuis te verliezen van Odense BK (0-2). De Denen werden na de loting en de thuisnederlaag tegen Parma (1-2) als zwakste broeder in de poule aangemerkt, maar lieten in het Abe Lenstra Stadion geen spaan heel van het onthutsend zwakke SC Heerenveen. „We zijn weer terug bij af”, constateerde Ugur Yildirim. „We zullen nu bij Parma moeten winnen.”

Na zijn bliksembezoek aan Denemarken – afgelopen zondag – wist Gertjan Verbeek al dat Odense BK geen katje was om zonder handschoenen aan te pakken. „Het is een elftal met veel lengte, fysieke kracht en snelheid, dat niet snel van de wijs is te brengen. We willen per se niet verliezen en kunnen tijdens de wedstrijd beslissen voor één punt te gaan”, gaf hij de dag voor de wedstrijd al aan niet gerust te zijn op een goede afloop.

De ’behoudende’ trainer had een vooruitziende blik en moet vooral teleurgesteld zijn in zijn verdedigers. Tot het duel met de Denen vond Verbeek dat zijn defensie als een huis stond en dat de wisselvalligheid van de Friezen in de eredivisie vooral had te maken met de onwennigheid op het middenveld en de voorhoede.

Tegen Odense rammelde zijn elftal echter aan álle kanten en waren Gianni Zuiverloon en Yildirim voor rust de enige twee lichtpuntjes. Vooral voor laatstgenoemde was het zwakke spel van zijn ploeggenoten een hard gelag. De Nederlandse Turk kwam – nadat hij één keer door bondscoach Marco van Basten werd geselecteerd – in een grote vormcrisis terecht. Yildirim klauterde eind vorig seizoen op eigen kracht uit het diepe dal, maar Verbeek beloonde hem dit seizoen alleen in het bekerduel met Roda JC met een basisplaats. Vanaf de eerste oefenwedstrijd kreeg Lasse Nilsson de voorkeur.

Omdat de Zweed tegen Osasuna met twee gele kaarten van het veld was gestuurd, kon Verbeek tegen Odense niet om Yildirim heen. „Ugur heeft in interviews aangegeven zijn kans te willen pakken. Nu moet hij zijn woorden maar eens waarmaken en de goede lijn van de trainingen en het tweede elftal doortrekken”, probeerde de trainer hem voor het duel opzichtig nog wat te prikkelen.

De rechtsbuiten was bij elk doelgevaar betrokken, maar de opzichtig falende aanvallers Rob Friend en Afonso Alves wisten zich geen raad met de afgemeten voorzetten. De halve kansen van Heerenveen wogen echter bij lange na niet op tegen de mogelijkheden van de gasten. Het was een wonder dat het tot de 45e minuut duurde voordat Odense de leiding nam. Rajco Lekic haalde fraai om en liet Brian Vandenbussche kansloos (0-1).

De Belgische keeper had daarvoor nog knap redding gebracht op schoten van Tobias Grahn, een kopbal van Lekic en tevreden geconstateerd dat veel Deense schoten naast of over gingen. Nadat Vandenbussche na rust weer zijn meerdere moest erkennen in Lekic (0-2) was de wedstrijd beslist. Heerenveen had wel pech dat de arbitrage niet zag dat een kopbal van André Hanssen pas achter de doellijn werd weggewerkt door de Denen. Invaller Michael Bradley trof bovendien de onderkant van de lat. Ondanks de kansloze nederlaag haalde Verbeek iets positiefs uit de wedstrijd. „Het positiespel was al een stuk beter dan tegen Ajax.”

• Het contract tussen hoofdsponsor Univé en SC Heerenveen is opengebroken en verlengd tot medio 2010.

SC Heerenveen (Ned) - Odense BK (Den) 0-2 (0-1). 45. Lekic 0-1, 59. Lekic 0-2. Scheidsrechter: Asumaa (Fin). Toeschouwers: 17.500. Gele kaart: Zuiverloon, Dingsdag, Bradley (SC Heerenveen), Lekic (Odense BK).

SC Heerenveen: Vandenbussche; Zuiverloon, Hansson, Dingsdag (64. Breuer) en Drost; Bosvelt (60. Bradley), Hanssen (76. Storm) en Pranjic; Yildirim, Friend en Alves.

Odense BK: Onyszko; Ophaug, Christensen, Laursen en Sörensen; Hansen, Grahn (90. Fevang) en Bechara; Borre, Lekic en Borring.
De T.
Blij met de punten ...

Arwin

Bericht door Arwin » vr nov 03, 2006 11:32 am

Ik heb gisteren deze wedstrijd een live bekeken in plaats van de wedstrijd van AZ. Ik werd er niet erg vrolijk van. Wat komt dit Heerenveen op een aantal posities ernstig tekort om mee te doen in de UEFA Cup zeg.
Te beginnen op linksback, Drost. Die jongen werd in het begin nogal gehyped toen hij net in het eerste kwam, kon zelfs al naar PSV etc. , maar hij werd volledig weggespeelt gisteren door de Deense rechtshalf/buiten. Centraal kan alleen Hansson het niveau aan, Dingsdag kwam nog zwaar te tekort en Zuiverloon op rechts was al evenmin van goed niveau.
Op het middenveld leek Bosvelt wel 50, hij kwam overal net te laat en zijn passes waren allerminst op maat. Hansen, een middenvelder die verdedigend speelde, had het ook heel moeilijk maar die speelde ook tegen de beste man van het veld, Grahn (Odense BK).
Wat ik het hele seizoen al niet begrijp is dat Friend daar de spits is, dat is echt zo'n net niet spits. Hij is groot en sterk, kan een hoge bal dus vast houden, maar doelgericht is hij allerminst. Bovendien speelde Heerenveen het hele seizoen zonder aanvoer van de zijkanten. Gisteren speelde Yildirim weer eens, die was dan nog wel redelijk. Hoewel genoeg ballen ook niet goed zijn, zijn de ballen die wel voorkomen namelijk meteen erg gevaarlijk. Jammer dat de spits (Friend) er dan dus niets mee kan.

Heerenveen heeft verdiend verloren, Odense BK was veel beter en had voor de rust al zeker op 0-3 kunnen komen. Voor die spits (Lekic) de 0-1 maakte had hij op identieke wijze al een halve omhaal net over geschoten.
Heerenveen gaat het ook niet meer redden in deze poule, want bij Parma uit en lens thuis moeten ze dan nog 4 punten halen. Jammer, hopelijk weten ze nog wel wat punten voor Nederland te pakken en verliezen ze niet nog twee keer.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » vr nov 03, 2006 12:13 pm

Speciaal voor Steef: ;)

De Friese liefde voor Denen
Door EDDY VAN DER LEY

HEERENVEEN - In Denemarken is onze Scandinavië-connectie begonnen’’, zegt directeur scouting Yme Kuiper. Wat één luttele transfer niet los kan maken. Na een tip van de Friese spelersmakelaar Emiel Miedema contracteerde SC Heerenveen in 1994 de talentvolleon Dahl Tomasson van Köge BK, een bescheiden clubje uit de Deense tweede divisie. De deal miste zijn uitwerking niet.

Tomasson bleek een Europese topspeler-in-de-dop, die SC Heerenveen na drie seizoenen verruilde voor Newcastle United en later bij Feyenoord, AC Milan en VfB Stuttgart voetbalde.

Nog belangrijker: de Friese club heeft met Denemarken een talentenbron aangeboord, waaruit nog in lengte van jaren gedronken kan worden. ,,Met de Tomasson-transfer hadden we een fantastische entree in Denemarken,’’ zegt Yme Kuiper, als directieleid bij SC Heerenveen verantwoordelijk voor de scouting.

,,Helemaal toen bleek dat hij zich bij ons in een rustig en goed klimaat kon doorontwikkelen naar de Europese top. Dat viel ook op bij andere voetballers en clubs. Sindsdien hebben we een goede naam.’’

De Tomasson-deal, al snel gevolgd door het aantrekken van de latere Ajax-verdediger Ole Tobiasen, effende voor SC Heerenveen ook het pad naar de rest van Scandinavië, inclusief het Baltische Finland. Een heus sneeuwbaleffect was het gevolg. Tussen 1994 en 2006 recruteerde de Friese club 36 spelers uit de Scandinavische landen, met Denemarken (vijftien) als de onbetwiste hofleverancier.

Op dit moment telt de loonlijst van SC Heerenveen vier Deense voetballers, van wie er drie het predikaat talentvol dragen. De 19-jarige verdediger Timmi Johansen, in de zomer overgenomen van Hvidovre, ontwikkelt zich stormachtig en maakte al drie keer zijn opwachting in de hoofdmacht.

De aanvallers Bo Storm (19) en Ken Ilso Larsen (19), vooralsnog uitkomend voor Jong SC Heerenveen, zijn in aantocht, terwijl de oudere rechterverdediger/middenvelder Jakob Poulsen (24) - in de afgelopen winterstop losgeweekt bij Esbjerg - vooralsnog genoegen moet nemen met een plek in de wachtkamer.

,,Dat kan gebeuren’’, zegt Kuiper. ,,Niet elke aankoop kan een voltreffer zijn, om welke reden dan ook. Poulsen begon goed, maar heeft nu te kampen met grote concurrentie. Dat gold ook voor Hjälte-Bo Nörregaard, die het bij ons net niet redde, in de beginfase van dit seizoen terugkeerde naar FC Kopenhagen en nu gewoon een basisplaats heeft in de Champions League.’’

Het weerhoudt SC Heerenveen er niet van de Deense markt met een spiedend oog te blijven afstruinen.

,,Onze Deense scout is een voormalige jeugdtrainer, die in Kopenhagen woont en ons van tips en adviezen dient,’’ weet Kuiper.

,,Hij doet het voorwerk. Is hij heel enthousiast over een speler, dan gaat de technische staf zelf kijken. Denemarken is vanuit Friesland met de auto gemakkelijk aan te rijden. Noorwegen en Zweden kosten iets meer moeite, maar ook daar zijn we met scouts goed vertegenwoordigd.’’
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Feest

Bericht door Feest » vr nov 03, 2006 12:14 pm

Ik had het al gelezen. Schattig wel.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr nov 03, 2006 6:21 pm

Waar komt die Ken Larsen vandaan?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr nov 03, 2006 6:24 pm

Denemarken.

Bo Storm heb ik gisteren ook aan het werk gezien, maar daar word je ook niet warm of koud van.

Verder is het wel grappig om te stellen dat Tomasson een Europese topspeler is.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » vr nov 03, 2006 6:30 pm

Goh, Denemarken. Daar had ik nog niet aan gedacht. ;)

Ik bedoelde welke club, Peter.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » vr nov 03, 2006 6:39 pm

BK Frem.

Hij is hier nog bij de plaatselijke trots op de proef geweest, waar hij prima beviel. Helaas was het niveau voor hem te laag, iets wat ook wel logisch is. Hij speelt nu immers de pannen van het dak bij SCH.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr nov 10, 2006 9:05 pm

Steef is er niet, dus ik zal het maar zeggen: wat speelt Heerenveen afzichtelijk voetbal. :nooo:
Het stinkt aan alle kanten!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr nov 10, 2006 9:14 pm

Wat maakt dat nou uit, ze staan toch met 1-0 voor en ze spelen uit dus ik zie het probleem niet zo.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr nov 10, 2006 9:17 pm

Voor Heerenveen maakt het niet uit, maar ik vermaak me niet echt, jij wel? :sad:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr nov 10, 2006 9:20 pm

Ik kijk met een schuin oog, ik heb volgens mij nog nooit een leuke wedstrijd op vrijdag gezien.

joey
Erelid

Bericht door joey » vr nov 10, 2006 9:38 pm

Nee, maar de top 4 speelt ook nooit op vrijdagavond. Komt Ajax trouwens nog een keer aan bod, of moeten we het doen met NAC en RKC? :sad:

NAC moet wel even gelijkmaken anders is mijn toto naar de maan. :eusa_pray:

Beloki

Bericht door Beloki » vr nov 10, 2006 10:06 pm

En ja hoor. 81e minuut 1-1. ;)

Frank

Bericht door Frank » vr nov 10, 2006 10:18 pm

joey schreef:Nee, maar de top 4 speelt ook nooit op vrijdagavond. Komt Ajax trouwens nog een keer aan bod, of moeten we het doen met NAC en RKC? :sad:
Ik dacht dat afgesproken was dat elke club minimaal een wedstrijd op vrijdag speelt, waardoor deze uitgezonden kan worden. Op 15/12 speelt PSV bijvoorbeeld thuis op vrijdag tegen Heracles. Feyenoord (als je die nog bij de top 4 rekent ;) ) speelt op 29/12 tegen Excelsior en AZ speelt in januari zelfs 2 keer achter elkaar op vrijdagavond.

Ik kan echter inderdaad geen wedstrijd van Ajax op vrijdag vinden, tenminste niet op Ajax.nl. Geen idee waarom (misschien is er ergens een foutje gemaakt?)
Laatst gewijzigd door Frank op vr nov 10, 2006 10:22 pm, 2 keer totaal gewijzigd.

Baseman

Bericht door Baseman » vr nov 10, 2006 10:20 pm

Een complot van de KNVB ten faveure van Ajax dus :D ;)

PS: Wat speelde Heerenveen slecht zeg...

Frank

Bericht door Frank » vr nov 10, 2006 10:38 pm

Ook op de site van de VI staat geen vrijdagwedstrijd van Ajax.

Programma op vrijdag:
17/11 Heracles - NAC
24/11 Twente - Vitesse
01/12 RKC - Sparta
08/12 Heerenveen - Roda JC
15/12 PSV - Heracles
22/12 Heracles - Groningen
29/12 Excelsior - Feyenoord
19/01 ADO - AZ
26/01 AZ - Sparta
02/02 Groningen - Heerenveen
09/02 Excelsior - Groningen
16/02 NAC - Sparta / Willem II - ADO (geen idee welke uitgezonden wordt)
23/02 Utrecht - NEC
02/03 Groningen - NAC
09/03 Roda JC - Utrecht
16/03 RKC - Roda JC
30/03 Willem II - NEC
06/04 Vitesse - Sparta
13/04 Sparta - Utrecht

Misschien dat de vrijdagwedstrijd van Ajax in de laatste twee speelrondes gepland stond.... (je weet wel, de rondes die tegelijkertijd op zondag gespeeld moeten worden :D )

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » di nov 21, 2006 1:03 pm

Nog 3.000 plaatsen erbij voor SC Heerenveen, uit de Leeuwarder Courant:
SC Heerenveen wil stadion verder uitbreiden

Heerenveen - SC Heerenveen denkt er aan het pas vergrote Abe Lenstra-stadion op korte termijn opnieuw uit te breiden met 3000 zitplaatsen. De capaciteit komt dan op 30.000 toeschouwers.

De uitbreiding zou over de bestaande gracht rond het veld gerealiseerd moeten worden. Vanwege de veiligheid was twaalf jaar geleden een gracht verplicht. Dat is volgens voorzitter Koos Formsma nu niet meer het geval. ,,De architect onderzoekt nu of het technisch kan. Als het doorgaat komt het publiek dichter op het veld te zitten. Het wordt dan een echt sfeerstadion'', zegt Formsma.
Lijkt me prachtig, supporters lekker dicht op het veld :yes:

Misschien ook iets voor Ado? :D
Ajax!

Chris

Bericht door Chris » wo nov 22, 2006 5:15 pm

Nu ook het voetbal weer terug naar niveau, dan komt het helemaal goed in Heerenveen. Ik hoop heel erg stilletjes op ome Co...
Chris a.k.a Giiser

joey
Erelid

Bericht door joey » wo nov 22, 2006 5:19 pm

Chris schreef:Nu ook het voetbal weer terug naar niveau, dan komt het helemaal goed in Heerenveen. Ik hoop heel erg stilletjes op ome Co...
Te controversieel. Denk ik. Heerenveen is zó netjes.

Chris

Bericht door Chris » wo nov 22, 2006 5:35 pm

Misschien wel, maar het zou Heerenveen geen windeieren leggen. En laat Co maar controversieel zijn, is er wat leven in de brouwerij.

Oh ja Verbeek kijkt niet naar zichzelf:
VI.nl

Verbeek ontevreden met wisselvallig H'veen

22/11/2006 12:40

SC Heerenveen is tot nu toe bezig aan een kleurloos seizoen. Coach Gertjan Verbeek vindt dat de verwachtingen te hoog zijn. 'De mensen denken dat we Ajax zo maar even van de mat spelen en van PSV winnen.'
Heerenveen leek zich afgelopen zomer fors te hebben versterkt. Zo mocht Verbeek onder anderen Michael Dingsdag, Gianni Zuiverloon, Rob Friend en Afonso Alves verwelkomen, terwijl er met Arnold Bruggink slechts één speler vertrok die regelmatig in aanmerking kwam voor een basisplaats. Toch overtuigen de Friezen niet. De ploeg voetbalt matig, presteert wisselvallig in de Eredivisie, doet niet meer mee aan het toernooi om de KNVB-beker en verloor onlangs kansloos van Odense BK in het UEFA Cup-toernooi.

Verbeek geeft op de website van zijn club toe dat hij zeker niet tevreden is en baalt van de wisselvalligheid van zijn ploeg. 'Consistentie is het sleutelwoord, maar als de internationals vaak op pad zijn en je krijgt te maken met langdurige blessures, zoals bij Thomas Prager en Niklas Tarvajärvi, dan is het moeilijk automatismen in te slijpen. Sinds de start van de voorbereiding zijn er slechts vijf weken geweest dat ik alle spelers tot mijn beschikking had.'

Verbeek zoekt onder meer naar een manier om het optimale rendement uit Afonso Alves te halen, ook al is de Braziliaan met tien doelpunten topscorer van de Eredivisie. Hij wijst naar voormalig Heerenveen-spits Klaas-Jan Huntelaar, die nu bij Ajax speelt. 'Huntelaar had zijn kwaliteiten en Alves heeft zijn kwaliteiten, maar Huntelaar was bovenal stabiel. Alves is wisselvallig. Soms alles, dan weer niets. Dat wisten we toen we hem haalden. Zo speelt hij al vier jaar.'

Naarstig zocht Verbeek naar een positie voor Alves, die begon achter de spitsen, verhuisde naar de linkerflank en de laatste weken als centrumspits staat opgesteld. 'Het gaat stapje voor stapje beter, maar Alves heeft tijd nodig. Vooral omdat hij niet in het Nederlands kan communiceren. Hij krijgt Nederlandse taalles, het is een kwestie van geduld.'

Alves is niet de enige voor wie Verbeek om geduld vraagt. 'We hebben tijd nodig. Tijd om te trainen en automatismen in te slijpen. We moeten niet vergeten dat Heerenveen een jong team heeft, gemiddeld nog geen 25 jaar. Paul Bosvelt (36) en Petter Hansson (29) zijn de enige oudere spelers.'

Verbeek wijst naar de in zijn ogen te hoge verwachtingen van media en publiek. 'De mensen denken dat we Ajax zo maar even van de mat spelen en van PSV winnen, maar Ajax is een regelrechte titelkandidaat en PSV is dit seizoen niet te verslaan. Begrijp me goed, ik vind ook dat het voetballend beter kan. We presteren te wisselvallig, maar we winnen met 5-0 van Willem II, met 3-0 van NEC, met 4-2 van FC Groningen en we spelen met 0-0 gelijk tegen PSV. Dat is toch niet slecht?'

Donderdag stuit Heerenveen op Parma in de groepsfase van de UEFA Cup. In Italië moeten de Friezen minimaal een punt pakken om uitzicht te houden op een plaats in de derde ronde. Eerder speelde de ploeg van Verbeek met 0-0 gelijk bij Osasuna en werd er thuis met 2-0 verloren van Odense BK.
Beetje een zwakke excuus van Verbeek. En de fans verwachten niet van Heerenveen dat ze Ajax en PSV oprollen. Er wordt verwacht dat er op een attractieve manier gevoetbald wordt. Daar ligt het euvel...
Chris a.k.a Giiser

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo nov 22, 2006 5:39 pm

Chris schreef:Verbeek geeft op de website van zijn club toe dat hij zeker niet tevreden is en baalt van de wisselvalligheid van zijn ploeg. 'Consistentie is het sleutelwoord, maar als de internationals vaak op pad zijn en je krijgt te maken met langdurige blessures, zoals bij Thomas Prager en Niklas Tarvajärvi, dan is het moeilijk automatismen in te slijpen. Sinds de start van de voorbereiding zijn er slechts vijf weken geweest dat ik alle spelers tot mijn beschikking had.'
Het zegt wel wat dat zelfs de coach van Heerenveen hier al zoveel last van heeft. Moet je nagaan hoeveel last Koeman en Ten Cate daar van hebben.

Chris

Bericht door Chris » wo nov 22, 2006 5:56 pm

Euhm Thomas Prager zit al 3 jaar bij Heerenveen en Tarvarjarvi is géén basisspeler. En sinds wanneer kun je geen automatismen inslijpen als er 2 spelers missen, en nog iets volgens mij doe je automatismen inslijpen in de voorbereiding en niet tijdens het seizoen dan is het rusten. Ook niet veel meer dan dat.
Chris a.k.a Giiser

Gesloten