Feyenoord
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
Tomasson zou het ook niet naar z'n zin hebben in Duitsland en mogelijkerwijs in beeld zijn heb ik ergens gelezen. geen idee hoe geloofwaardig dat verhaal was.
Ik ben toch erg benieuwd welke speler(s) er richting Rotterdam gaa(n)t en welk effect dit zal hebben op de groep en de prestaties.
Ik ben toch erg benieuwd welke speler(s) er richting Rotterdam gaa(n)t en welk effect dit zal hebben op de groep en de prestaties.
De ploeg der dapp're Meersche Helden...
- Henk de Gier
- Contacteer:
-
- AT Toto winner 15/16
- Henk de Gier
- Contacteer:
Zit jij iedere thuiswedstrijd in De Kuip dan? Jij volgt Feyenoord ook van een afstandje.Steef schreef:Fijn voor je. Ik weet toch ook niet meer van Ajax en Ajacieden dan jij?
Jij zou best wel eens meer over Ajax kunnen weten, maar dat boeit me niet. Bijna alle Feyenoorders die ik over Cruz spreek zijn lovend over hem. Niet in de mate waarin jij hem ophemelt, maar toch wel erg positief.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer:
www.feyenoord.nl‘NIET DOOR TIJD ONDER DRUK LATEN ZETTEN’
Feyenoord moet twee weken voor het sluiten van de transfermarkt niet in paniek raken. Het was vlak na het bekend worden van het vertrek van Dirk Kuyt de belangrijkste boodschap tijdens de speciaal belegde persconferentie. Commercieel directeur Chris Woerts en technisch manager Peter Bosz gaven daarbij openheid van zaken. ‘ We moeten proberen na dit grote verlies er als team sterker uit te komen. Dat is de uitdaging.’
De kans dat Feyenoord op zondag in Groningen met een nieuwe spits aan de aftrap verschijnt, is zeer klein. ‘Zondag is wel erg kort dag om nog een spits te kopen’, zei Bosz, die aangaf dat er wel een lijstje is met aanvallers. ‘Het nadeel is dat we steeds dichterbij het sluiten van de transfermarkt komen. Een aantal spelers heeft al bijgetekend bij hun club of is aan een andere club verkocht. We hebben zodoende al wat namen moeten wegstrepen.’
In de zoektocht naar een nieuwe aanvaller is geduld een belangrijke factor, lichtte Woerts toe. ‘Kwaliteit staat voorop, niet kwantiteit. We zullen de tijd nemen om een versterking te halen. We moeten ons nooit door tijd onder druk laten zetten of ons in paniek laten brengen.’ Bosz: ‘Zorgen maak ik me niet. We wisten dat het kon gebeuren en hebben er over nagedacht. Het is nu zaak hard aan de slag te gaan. Een spits van het kaliber Kuyt vinden we niet, daar moeten we ook niet op zoek naar.’
Woerts gaf aan tevreden te zijn met het transferbedrag, maar sprak zijn ongenoegen uit over het moment van de transfer. Het late sluiten van de transfermarkt is daar debet aan. Woerts: ‘De hoge heren in Zürich en Genève hebben besloten dat de markt op 31 augustus sluit en wij worden daar nu de dupe van. Het zou veel beter zijn als de markt tot en met juli open is, waardoor clubs weten met welke spelers ze aan het seizoen starten. Dit is natuurlijk een onnatuurlijke situatie zo kort voor de start van de competitie. Maar nogmaals, we moeten ons daardoor niet nu onder druk laten zetten.’
Zondag meteen de boot in tegen Groningen. :eusa_dance:
Is een opvolger zo duur? Hadden ze die niet alvast kunnen halen?
Het stinkt aan alle kanten!