Claudemir out en Perez in? Zou mooi zijn.'McClaren stapt in auto voor Claudemir'
Geschreven op zondag, 10 augustus om 17:06
FC Twente is in haar zoektocht naar een aanvallende middenvelder in Arnhem aanbeland. Volgens het welingelichte Omroep Gelderland staat de twintigjarige Claudemir in de nadrukkelijke belangstelling van de Tukkers. Coach Steve McClaren bekeek de Braziliaan reeds met eigen ogen. De Engelse oefenmeester reisde zaterdag af naar Stroe, waar hij Claudemir aan het werk zag tegen Getafe. Het is geen geheim dat McClaren op zoek is naar een creatieve middenvelder. Claudemir maakte vorig seizoen indruk in de uitwedstrijd van Vitesse tegen FC Twente, waar hij de absolute uitblinker was.
Claudemir speelt sinds de winterstop in Arnhem en veroverde al snel een basisplaats. De dribbelaar was een van de lichtpuntjes bij het teleurstellende Vitesse en speelde negen competitiewedstrijden. Daarin wist hij drie doelpunten te maken.
www.voetbalzone.nl
Vitesse 2008 - 2009
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Next.Kenneth Perez zorgt voor opschudding
Kenneth Perez heeft ongewild voor opschudding gezorgd door zaterdagavond het oefenduel Getafe- Vitesse (2-0) in Stroe te bezoeken.
Verschillende websites maakten melding van onderhandelingen tussen de speler, bij Ajax naar de B- selectie verwezen, en Vitesse. Perez had zelfs al 'een nieuwe club gevonden'.
Technisch directeur Marc van Hintum van Vitesse werd gisteren platgebeld door media die het gerucht hadden opgevangen. "Helemaal niets van waar.
Hij was gewoon met zijn zaakwaarnemer op stap en toevallig is dat dezelfde zaakwaarnemer als onze spelers Mads Junker en Paul Verhaegh", verzuchtte Van Hintum. " Goeie speler natuurlijk, maar we hebben daar geen geld voor. Bovendien zoeken we zo'n speler op dit moment niet.
Wij hebben Santi Kolk, van wie we heel veel verwachten."
Perez was niet de enige interessante toeschouwer in Stroe. Ook de trainer van FC Twente, Steve McLaren, was aanwezig in Stroe. Twente zou nog een aanvallende middenvelder zoeken.
De Gelderlander 11-08-08
voetbalprimeur.nlVan Hintum: "Hoofdprijs voor Claudemir"
Technisch directeur Marc van Hintum is niet van plan mee te werken aan een vertrek van Claudemir. De Braziliaan staat nadrukkelijk in de belangstelling van FC Twente dat op zoek is naar een middenvelder met diepgang.
Van Hintum beseft dat Vitesse een groot talent in huis heeft. "'Claudemir is een heel groot talent en heeft het afgelopen seizoen in Arnhem een heel snelle ontwikkeling doorgemaakt', aldus de oud-speler van de Arnhemmers tegenover VI.
De technisch directeur wil echter benadrukken dat de Tukkers nog geen bod hebben uitgebracht op de jongeling. "Een concreet aanbod hebben we nog niet gekregen, maar mocht het wel gebeuren: wij vragen absoluut de hoofdprijs."
Da's nog eens wat anders dan die gelimiteerde transfersommen waar hun naasterburen mee spelen...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Daily Blind
Verhaegh is gewoon een betrouwbare back. En ja, de rest van de selectie (op Velthuizen en Claudemir na) is minder dan middelmaat, dus hoort Verhaegh bij de beste spelers.
Toen ik afgelopen zaterdag Drost en Van der Struijk zag prutsen hield ik mijn hart vast voor onze achterhoede in elk geval. Voorin was het ook niet veel; Junker werkt hard maar heeft weinig rendement, Büttner liep zich steeds stuk op zijn directe tegenstander...Er kwam nog enig gevaar van Van Wolfswinkel, maar veel te weinig.
Veelzeggend was ook dat het spel beter werd toen de bejaarde Schreuder het veld in kwam...
Toen ik afgelopen zaterdag Drost en Van der Struijk zag prutsen hield ik mijn hart vast voor onze achterhoede in elk geval. Voorin was het ook niet veel; Junker werkt hard maar heeft weinig rendement, Büttner liep zich steeds stuk op zijn directe tegenstander...Er kwam nog enig gevaar van Van Wolfswinkel, maar veel te weinig.
Veelzeggend was ook dat het spel beter werd toen de bejaarde Schreuder het veld in kwam...
Harrie Gommans onderweg naar Roda
Vitesse en Roda JC zijn bijna akkoord over de transfer van Harrie Gommans naar de Limburge club.
"We zijn er met Roda nog niet helemaal uit", zo maakt algemeen directeur Paul van der Kraan enig voorbehoud. "We hebben een afspraak om maandag verder te praten, dan is de intentie om eruit te komen. Wij geven Harrie nu de gelegenheid om er persoonlijk uit te komen met Roda JC."
'Us Harrie' was bij Vitesse vierde keus in de spits. Roda JC deed al eerder een bod op de spits, maar dat werd door Vitesse bestempeld als "volstrekt onacceptabel".
Bron: Omroep Gelderland 16-08-2008
Vitesse wil Verhaegh niet kwijt
Vitesse is niet van plan om Paul Verhaegh te laten gaan. De rechtsback werd in de voorbereiding van Vitsse enkele malen bekeken door een delegatie van Premiershipclub Middlesbrough. "Ze hebben zich niet bij ons gemeld", verklaart algemeen directeur Paul van der Kraan.
Verhaegh blijft normaal gesproken bij Vitesse. "In het voetbal is alles altijd mogelijk. Er hebben meer clubs gekeken, maar hij is onze aanvoerder en wij hebben niet voor niets zijn contract verlengd. Zeker vlak voor de competitie laten wij niet zomaar zo'n belangrijke speler gaan."
Bron: Omroep Gelderland 15-08-2008
Laten we hopen dat Tarvajarvi dat misschien kan, maar inderdaad een Junker daar staat niemand van te trillen.
Maar goed, Gommans is natuurlijk wel een beperkte voetballer met een matige techniek. Daartegenover staat dat hij niet veel kost en heeft gekost en altijd wil werken.
Ik vind het een slechte deal dat hij waarschijnlijk naar Roda transfereert.
Kreeg overigens gisteren mijn seizoenskaart, mixed emotions all over voor komend seizoen.
Maar goed, Gommans is natuurlijk wel een beperkte voetballer met een matige techniek. Daartegenover staat dat hij niet veel kost en heeft gekost en altijd wil werken.
Ik vind het een slechte deal dat hij waarschijnlijk naar Roda transfereert.
Kreeg overigens gisteren mijn seizoenskaart, mixed emotions all over voor komend seizoen.
[/quote]'Zomer naar Vitesse'
Ramon Zomer zal komend seizoen voor Vitesse uitkomen, zo meldt TC/Tubantia. De centrale verdediger wordt door de Arnhemmers voor een seizoen gehuurd van FC Twente. Het afgelopen seizoen zat de 25-jarige Zomer voornamelijk op de bank bij de Tukkers.
Momenteel bevinden de onderhandelingen tussen beide clubs zich in een afrondend stadium. De verwachting is dat de komst van Zomer vandaag of morgen officieel wordt bekend gemaakt. Zomer heeft nog een contract tot medio 2010 bij FC Twente.
Bron:TC/Tubantia 21-08-2008
- Daily Blind
Zou geen verkeerde aankoop zijn voor Vitesse. Zomer kon 1,5 jaar geleden (toen hij nog basisspeler was) naar Heerenveen, maar verkoos ervoor om bij Twente te blijven om 3 weken later zijn plke kwijt te raken aan braafheid en deze nooit meer terug te krijgen.
Verwacht dat Twente Claudemir in de ransfer probeert te betrekken. Ik hoop echter dat vitesse Twente eens flink uitmelkt!
Verwacht dat Twente Claudemir in de ransfer probeert te betrekken. Ik hoop echter dat vitesse Twente eens flink uitmelkt!