PSV
- Henk de Gier
- Contacteer:
Neem alles terug: Ball is een geweldenaar!Frank schreef:Diezelfde Ball staat momenteel wel in de basis van bij PSV dat bij rust met 0 - 2 voorstaat bij Newcastle ;)
Da Costa ziet Koeman als voorbeeld
Manuel da Costa heeft in een interview aangegeven idolaat te zijn van zijn nieuwe trainer, Ronald Koeman. De onlangs aangetrokken centrale verdediger zei dat tegenover PSV.nl.
"Ik kende hem natuurlijk van tv, als coach van Benfica in de Champions League en vroeger als speler. Hij heeft een groot palmares, ik kan nog veel van hem leren", zo zei de Portugese jeugdinternational met Marokkaans bloed.
Ook merkt hij duidelijk verschil in niveau tussen PSV en zijn vorige werkgever, Nancy: "De spelers zijn hier van heel hoog niveau, net als de kwaliteit van het spel. Dat is hoger dan bij mijn vorige club Nancy, vooral in de uitvoering. Het spel gaat veel sneller dan ik gewend was".
Die Da Costa kon wel eens een basisplaats afdwingen met zulke lovende woorden aan het adres van zijn trainer!! Niet slecht voor een reservespeler van Nancy!!
Geweldig hoe sommigen hier zich nu uitkuren richting PSV :drecul2:
Sorry jongens, goede aankopen en zelfs in de voorbereiding goede resultaten :cheer:
Tot mjin grote verbazing laten zelfs Koeman en TBS een positieve indruk achter !
PS:L Wimpey, ik heb begrepen dat PSV met aardig wat druk naar voren speelde het eerste uur en volkomen terecht op een 0-3 voorsprong kwam. Na 60 minuten begon het grote wisselen en zakte de wedstrijd in, Newcastle presenteerde zich in deze wedstrijd aan het eigen publiek dus die bleven gaan. De 2-3 was overigens een een blunder van de scheids, hij gaf een pingel na een prefecte sliding op de bal van Addo. Maar ja, who cares. Het was maar een oefenwedstrijd, maar het eerste uur was PSV dominant, zette men druk naar voren en speelde men gewoon goed.
PPS: Da Costa blijkt één van de uitblinkers te zijn geweest.
Maar praat vooral onzin verder...
Sorry jongens, goede aankopen en zelfs in de voorbereiding goede resultaten :cheer:
Tot mjin grote verbazing laten zelfs Koeman en TBS een positieve indruk achter !
PS:L Wimpey, ik heb begrepen dat PSV met aardig wat druk naar voren speelde het eerste uur en volkomen terecht op een 0-3 voorsprong kwam. Na 60 minuten begon het grote wisselen en zakte de wedstrijd in, Newcastle presenteerde zich in deze wedstrijd aan het eigen publiek dus die bleven gaan. De 2-3 was overigens een een blunder van de scheids, hij gaf een pingel na een prefecte sliding op de bal van Addo. Maar ja, who cares. Het was maar een oefenwedstrijd, maar het eerste uur was PSV dominant, zette men druk naar voren en speelde men gewoon goed.
PPS: Da Costa blijkt één van de uitblinkers te zijn geweest.
Maar praat vooral onzin verder...
Ach Base, het is overal gewoon hetzelfde. Als PSV een of meerdere wedstrijden in de voorbereiding had verloren hadden ook de PSV supporters gezegd dat het 'maar' oefenwedstrijdjes waren en dat het nergens over ging.
Wimpey, ik heb de hele wedstrijd niet gezien (zelfs niet de samenvatting op tv) dus ik kan je helemaal niets vertellen over de aantrekkelijkheid van het spel van PSV...
Wimpey, ik heb de hele wedstrijd niet gezien (zelfs niet de samenvatting op tv) dus ik kan je helemaal niets vertellen over de aantrekkelijkheid van het spel van PSV...
Onzin. Mendez is een behoorlijke middenvelder met een goed rechterbeen en iemand die altijd in beweging is tussen de linies. Niettemin is-ie bij Ecuador en LDU Quito de man en hoeft-ie in de omschakeling niks te doen en heeft hij een vrije rol waarin de andere middenvelder het vuile werk voor 'm opknappen. Daarnaast is-ie vreselijk zelfzuchtig en haalt-ie veel te veel uit van belachelijke afstanden.wimpey schreef:
Goede speler, als het waar is natuurlijk. Steef vond het niets en zal 'm beter kennen dan ik, maar op het WK maakte ie op mij een goede indruk. Dacht trouwens dat PSV op zoek was naar aanvallers en niet naar middenvelders?!
:
Soort Cziommer. De hele wereld heeft echt niet zitten slapen dat er een wereldspeler van 27 nog in Ecuador rondliep die volledig buiten zijn schuld al in Mexico is geflopt.
Geen extra klasse, geen restwaarde. Komt er bij mij niet in.
The voice of reason. :worshippy: Oefenvoetbal heet niet voor niets oefenvoetbal.Frank schreef:Ach Base, het is overal gewoon hetzelfde. Als PSV een of meerdere wedstrijden in de voorbereiding had verloren hadden ook de PSV supporters gezegd dat het 'maar' oefenwedstrijdjes waren en dat het nergens over ging.
Eens kijken hoe een voormalig reservespeler van Nancy zich houdt wanneer het straks om het echie gaat.
Nee, De Visser vindt 'm geweldig, geloof ik. Ik ken wel een lijstje interessantere rechtermiddenvelders die ook nog eens doorverkoopbaar zijn.
We zullen zien wat PSV doet, er is nog een andere jongen beschikbaar geworden vanaf vrijdag jl., dus wellicht blazen ze die Mendez-deal nog af. Al ga ik er vanuit van niet.
We zullen zien wat PSV doet, er is nog een andere jongen beschikbaar geworden vanaf vrijdag jl., dus wellicht blazen ze die Mendez-deal nog af. Al ga ik er vanuit van niet.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Op het WK speelde hij heel behoorlijk vond ik, al waren al die afstandschoten wel wat opportunistisch. Kan me alleen inderdaad niet voorstellen dat er niet iets beters rondloopt, want hij is toch al 27? Verder heeft Steef daar natuurlijk gelijk. Als Ecuadoriaan zal er toch ergens wat mis zijn als je nog in Ecuador voetbalt op die leeftijd.
PSV maakt verder op mij een degelijke indruk, aangezien er niemand is vertrokken. Met het aantrekken van Salcido is men er op die specifieke positie ook op vooruit gegaan. Al met al blijven zijn kampioenskandidaat nummer 1, ongeacht wat er in de VI van deze week staat.
PSV maakt verder op mij een degelijke indruk, aangezien er niemand is vertrokken. Met het aantrekken van Salcido is men er op die specifieke positie ook op vooruit gegaan. Al met al blijven zijn kampioenskandidaat nummer 1, ongeacht wat er in de VI van deze week staat.
- Henk de Gier
- Contacteer:
Frank, oefenwedstrijden doen er nooit toe, en die mening verander ik echt niet als Ajax plots alle oefenwedstrijdjes wint.Frank schreef:Ach Base, het is overal gewoon hetzelfde. Als PSV een of meerdere wedstrijden in de voorbereiding had verloren hadden ook de PSV supporters gezegd dat het 'maar' oefenwedstrijdjes waren en dat het nergens over ging.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006
Jöhnk, 29 mei 2006
- Henk de Gier
- Contacteer:
- Henk de Gier
- Contacteer: