PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » za jul 29, 2006 5:52 pm

Is Vennegoor nou nog niet weg? :hypocrite:

Leuk voor PSV, zo´n overwinning tegen Newcastle... :bis: ;)

Is er nog sprake geweest van vervangers voor Ball en Reiziger?

Gebruikersavatar
Hoeladans
Berichten: 3019
Lid geworden op: za aug 06, 2005 9:12 am

Bericht door Hoeladans » za jul 29, 2006 5:59 pm

Uitslag 2-3 na een 0-3 voorsprong..sukkels

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » za jul 29, 2006 6:35 pm

Die sukkels winnen tenminste.... :yes:

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » za jul 29, 2006 6:36 pm

een oefenwedstrijdje dat nergens om gaat, en geen waarde heeft.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner
Berichten: 33988
Lid geworden op: ma apr 19, 2004 10:09 am

Bericht door Duke » za jul 29, 2006 7:01 pm

Nou, ik begin me toch wel een beetje zorgen te maken, Ajax dat verliest van Dortmund (en Spakenburg en Arsenal), PSV dat wint van Newcastle.























;)
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » za jul 29, 2006 7:25 pm

Heeft Voetske Duke gehackt! :scared:






















;)
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo jul 30, 2006 9:12 am

Frank schreef:Diezelfde Ball staat momenteel wel in de basis van bij PSV dat bij rust met 0 - 2 voorstaat bij Newcastle ;)
Neem alles terug: Ball is een geweldenaar!


Da Costa ziet Koeman als voorbeeld
Manuel da Costa heeft in een interview aangegeven idolaat te zijn van zijn nieuwe trainer, Ronald Koeman. De onlangs aangetrokken centrale verdediger zei dat tegenover PSV.nl.
"Ik kende hem natuurlijk van tv, als coach van Benfica in de Champions League en vroeger als speler. Hij heeft een groot palmares, ik kan nog veel van hem leren", zo zei de Portugese jeugdinternational met Marokkaans bloed.

Ook merkt hij duidelijk verschil in niveau tussen PSV en zijn vorige werkgever, Nancy: "De spelers zijn hier van heel hoog niveau, net als de kwaliteit van het spel. Dat is hoger dan bij mijn vorige club Nancy, vooral in de uitvoering. Het spel gaat veel sneller dan ik gewend was".


Die Da Costa kon wel eens een basisplaats afdwingen met zulke lovende woorden aan het adres van zijn trainer!! Niet slecht voor een reservespeler van Nancy!!

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo jul 30, 2006 9:13 am

Frank schreef:Die sukkels winnen tenminste.... :yes:
Koeman wil aantrekkelijk voetbal, Frank (zegt ie, leugentje om bestwil). Was daarvan ook sprake?

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » zo jul 30, 2006 9:22 am

Geweldig hoe sommigen hier zich nu uitkuren richting PSV :drecul2:

Sorry jongens, goede aankopen en zelfs in de voorbereiding goede resultaten :cheer:
Tot mjin grote verbazing laten zelfs Koeman en TBS een positieve indruk achter !

PS:L Wimpey, ik heb begrepen dat PSV met aardig wat druk naar voren speelde het eerste uur en volkomen terecht op een 0-3 voorsprong kwam. Na 60 minuten begon het grote wisselen en zakte de wedstrijd in, Newcastle presenteerde zich in deze wedstrijd aan het eigen publiek dus die bleven gaan. De 2-3 was overigens een een blunder van de scheids, hij gaf een pingel na een prefecte sliding op de bal van Addo. Maar ja, who cares. Het was maar een oefenwedstrijd, maar het eerste uur was PSV dominant, zette men druk naar voren en speelde men gewoon goed.

PPS: Da Costa blijkt één van de uitblinkers te zijn geweest.
Maar praat vooral onzin verder...

Frank
Berichten: 7056
Lid geworden op: zo sep 21, 2003 1:14 pm

Bericht door Frank » zo jul 30, 2006 9:42 am

Ach Base, het is overal gewoon hetzelfde. Als PSV een of meerdere wedstrijden in de voorbereiding had verloren hadden ook de PSV supporters gezegd dat het 'maar' oefenwedstrijdjes waren en dat het nergens over ging.

Wimpey, ik heb de hele wedstrijd niet gezien (zelfs niet de samenvatting op tv) dus ik kan je helemaal niets vertellen over de aantrekkelijkheid van het spel van PSV...

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo jul 30, 2006 12:12 pm

wimpey schreef:
Goede speler, als het waar is natuurlijk. Steef vond het niets en zal 'm beter kennen dan ik, maar op het WK maakte ie op mij een goede indruk. Dacht trouwens dat PSV op zoek was naar aanvallers en niet naar middenvelders?!
:
Onzin. Mendez is een behoorlijke middenvelder met een goed rechterbeen en iemand die altijd in beweging is tussen de linies. Niettemin is-ie bij Ecuador en LDU Quito de man en hoeft-ie in de omschakeling niks te doen en heeft hij een vrije rol waarin de andere middenvelder het vuile werk voor 'm opknappen. Daarnaast is-ie vreselijk zelfzuchtig en haalt-ie veel te veel uit van belachelijke afstanden.

Soort Cziommer. De hele wereld heeft echt niet zitten slapen dat er een wereldspeler van 27 nog in Ecuador rondliep die volledig buiten zijn schuld al in Mexico is geflopt.

Geen extra klasse, geen restwaarde. Komt er bij mij niet in.

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo jul 30, 2006 1:45 pm

Komt ie er bij PSV wél in, Steef, da's de vraag.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo jul 30, 2006 1:47 pm

Denk 't wel, al ben ik niet de enige met flinke twijfels.

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo jul 30, 2006 1:51 pm

Steef schreef:Denk 't wel, al ben ik niet de enige met flinke twijfels.
Koeman's aankoop?

wimpey
Berichten: 52108
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm

Bericht door wimpey » zo jul 30, 2006 1:52 pm

Frank schreef:Ach Base, het is overal gewoon hetzelfde. Als PSV een of meerdere wedstrijden in de voorbereiding had verloren hadden ook de PSV supporters gezegd dat het 'maar' oefenwedstrijdjes waren en dat het nergens over ging.
The voice of reason. :worshippy: Oefenvoetbal heet niet voor niets oefenvoetbal.

Eens kijken hoe een voormalig reservespeler van Nancy zich houdt wanneer het straks om het echie gaat.

Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » zo jul 30, 2006 1:53 pm

Nee, De Visser vindt 'm geweldig, geloof ik. Ik ken wel een lijstje interessantere rechtermiddenvelders die ook nog eens doorverkoopbaar zijn.

We zullen zien wat PSV doet, er is nog een andere jongen beschikbaar geworden vanaf vrijdag jl., dus wellicht blazen ze die Mendez-deal nog af. Al ga ik er vanuit van niet.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo jul 30, 2006 1:58 pm

Op het WK speelde hij heel behoorlijk vond ik, al waren al die afstandschoten wel wat opportunistisch. Kan me alleen inderdaad niet voorstellen dat er niet iets beters rondloopt, want hij is toch al 27? Verder heeft Steef daar natuurlijk gelijk. Als Ecuadoriaan zal er toch ergens wat mis zijn als je nog in Ecuador voetbalt op die leeftijd.

PSV maakt verder op mij een degelijke indruk, aangezien er niemand is vertrokken. Met het aantrekken van Salcido is men er op die specifieke positie ook op vooruit gegaan. Al met al blijven zijn kampioenskandidaat nummer 1, ongeacht wat er in de VI van deze week staat.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » zo jul 30, 2006 3:01 pm

Peter schreef:Al met al blijven zijn kampioenskandidaat nummer 1, ongeacht wat er in de VI van deze week staat.
Wat staat er in de VI van deze week?
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo jul 30, 2006 3:28 pm

Frank schreef:Ach Base, het is overal gewoon hetzelfde. Als PSV een of meerdere wedstrijden in de voorbereiding had verloren hadden ook de PSV supporters gezegd dat het 'maar' oefenwedstrijdjes waren en dat het nergens over ging.
Frank, oefenwedstrijden doen er nooit toe, en die mening verander ik echt niet als Ajax plots alle oefenwedstrijdjes wint.
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo jul 30, 2006 3:29 pm

Peter schreef:
PSV maakt verder op mij een degelijke indruk, aangezien er niemand is vertrokken.
Je onderschat het vertrek van Lucius ;)
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
generaal
Berichten: 7500
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 12:43 pm

Bericht door generaal » zo jul 30, 2006 3:43 pm

Bertje schreef:
Peter schreef:Al met al blijven zijn kampioenskandidaat nummer 1, ongeacht wat er in de VI van deze week staat.
Wat staat er in de VI van deze week?
Dat Ajax kampioen wordt, net zoals de afgelopen 2 seizoenen :eusa_liar:

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo jul 30, 2006 3:46 pm

Koeman: Iedereen roept nu dat Ajax en AZ de grote favorieten zijn voor de titel, maar waarop is dat gebaseerd.

Koeman zal wel andere mensen hebben gesproken, want ik heb nog niemand zoiets horen zeggen. Logischerwijze is PSV de grote favoriet en dat weet iedereen.

Gebruikersavatar
Henk de Gier
Berichten: 11216
Lid geworden op: ma jan 30, 2006 8:07 pm
Locatie: binnenkort Jakarta
Contacteer:

Bericht door Henk de Gier » zo jul 30, 2006 3:47 pm

Peter schreef:Koeman: Iedereen roept nu dat Ajax en AZ de grote favorieten zijn voor de titel, maar waarop is dat gebaseerd.
dat is gebaseerd op de trainers Ronald :yes:
Henk de Gier is geniaal en zijn tijd ver vooruit.
Jöhnk, 29 mei 2006

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo jul 30, 2006 3:49 pm

Is de rol (in zoverre die er al was) van Vayrinen nu helemaal uitgespeeld met de komst van Mendez? Hij mag dan geblesseerd zijn geweest, maar ik vraag me af of hij ooit weer op zijn niveau terugkomt.

Lionel
Berichten: 47677
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 12:35 am

Bericht door Lionel » zo jul 30, 2006 3:55 pm

Kone was waardeloos! Het eerste half uur vond ik het spel niet echt boeiend. Newcastle stelt ook niet heel veel voor eerlijk gezegd. Maar ze hebben wel gewonnen.

Maar dit boeit me helemaal niks. Straks, de JC! Daar gaat het om :cheer:
IK GELOOF!!!!!!

Gesloten