Feyenoord
Als ik feyenoord was zou ik hem ook verkopen. Het seizoen is al verloren en nu kunnen ze nog een paar centen pakken. Die kunnen ze goed gebruiken, zeker na de uitsluiting in europa. Als ze het seizoen afmaken met Lodewijks gaat ze dat echt niet veel punten kosten. Die verspelen ze met Timmer ook wel.
feyenoord zal erg veel dwang uitoefenen, iedere euro is welkom. Moet Timmer weer een van zijn lievelingsclubs verlaten.Jöhnk schreef:Ik zou het ook doen. Timmer is toch ietwat over the hill en Ekramy leek me een talentvolle, complete keeper.
Maar goed, Feyenoord heeft al een akkoord. De keuze is aan Timmer.
Is al bekend gemaakt hoeveel geld er door de supporters is opgebracht i.v.m. de schade in Nancy? Het streefbedrag was toch € 3.000.000 (iedere supporter (één euro!)
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Nee!WP_LeGeNd schreef:volgens mij staan er wat te veel nulletjes... moet het niet 30.000 zijn?
Tijdens de presentatie werd gesproken over 3 miljoen supporters die € 1,00 zouden kunnen geven. De eerste dagen werd er zelfs op meer gehoopt, want "veel" supporters gaven €19,08 (in 1908 is feijenoord opgericht).
Ik heb nooit gelezen of de minimale opbrengst (de boete van ruim 100.000 euro) is gehaald, wel dat er na een week ± € 12.000 binnen was.
De nieuwe shirts van Feyenoord zijn bekend. Eerlijk gezegd vind ik dat uitshirt wel mooi. 
Het stinkt aan alle kanten!
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
De uitshirts hebben tenminste altijd iets met Rotterdam of feijenoord te maken, ze hebben iets waarvan ik me kan voorstellen dat dat het goed doet bij de achterban. Zoals laatst het wit/groene shirt en dit shirt toch ook wel.
Dat moeten wij nog maar eens voor elkaar krijgen (al heeft het zwarte shirt wel een Amsterdamse stijl).
Dat moeten wij nog maar eens voor elkaar krijgen (al heeft het zwarte shirt wel een Amsterdamse stijl).
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Maar hoelang heeft het geduurd voordat wij een fatsoenlijk uitshirt hadden? En dat was dan ook nog toevallig en bayern had hetzelfde shirt... feijenoord heeft daarentegen de laatste jaren meestal wel een redelijk uitshirt. En dat wit/groene was inderdaad de topper.Thomas schreef:Dat wit met groene uit tenue vond ik schitterend. Dit vind ik vrij lelijk. Doe me dan maar het cuptenue van Ajax van dit seizoen.
voetbalprimeur.nlFeyenoord krijgt spelers niet weg
Foto: Orangepictures23 januari 2007, 17:03
Door: Roy van den Berghe
Feyenoord hoopte de uitsluiting in de UEFA Cup op te kunnen vangen door het verkopen van enkele overbodige spelers. Vooralsnog is er echter vrijwel geen belangstelling, waardoor de Rotterdammers voorlopig niet uit de problemen komen.
Voor Philippe Léonard (foto), Karim Saidi, Lorenzo Davids en Mohammed Abubakari bestaat geen concrete belangstelling en vooralsnog lijkt het erop dat dit viertal ook de tweede seizoenhelft nog bij Feyenoord zal spelen. Voor Davids wás wel belangstelling, maar NEC haakte af op de vraagprijs van de Stadionclub.
Ook de transfer van Ali Boussaboun naar Blackburn Rovers staat op een laag pitje. Dit omdat de Engelsen eerst enkele capabele verdedigers aan hun selectie willen toevoegen, vanwege de zware blessure van André Ooijer. Stephen Warnock kwam inmiddels al over van Liverpool als vervanger van Lucas Neill, die naar West Ham United is vertrokken.
ehmm... spelers goedkoper maken als je er echt vanaf wilt??? Kwee niet...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Davids werd een groot talent genoemd!
Abubakari, de Ghanees die al eerste van de opleiding de stap naar feyenoord zou maken? De vorige Ghanees was Opiku? ging naar excelsior, naar België en nu??? De Nigeriaan Oweiru (snelle linksbuiten van Nigeria onder 20) mocht ook al na een half jaar weg. We klagen wel eens over het aankoopbeleid van Ajax, maar twee spelers kopen en na een half jaar al weer willen verkopen?
Abubakari, de Ghanees die al eerste van de opleiding de stap naar feyenoord zou maken? De vorige Ghanees was Opiku? ging naar excelsior, naar België en nu??? De Nigeriaan Oweiru (snelle linksbuiten van Nigeria onder 20) mocht ook al na een half jaar weg. We klagen wel eens over het aankoopbeleid van Ajax, maar twee spelers kopen en na een half jaar al weer willen verkopen?
807 Teletekst vr 26 jan
***OETBAL******************************
**** Feyenoord gaat in beroep bij CAS
**Feyenoord stapt naar het CAS om de
Europese uitsluiting na de rellen in
Nancy ongedaan te krijgen.
De beroepscommissie van de UEFA zette
de Rotterdammers vorige week per direct
uit het UEFA-Cuptoernooi.Daardoor loopt
Feyenoord de dubbele ontmoeting in de
achtste finales met Tottenham Hotspur
mis.
"Op basis van alle feiten zijn wij van
mening dat we als club niet schuldig
zijn",aldus financieel directeur Onno
Jacobs."Wij willen de uitspraak van de
beroepscommissie graag juridisch laten
toetsen,omdat we het gevoel hebben dat
Feyenoord met deze straf onrecht aan is
gedaan."
I think I lost my fucking headache
vi.nlToekomst Luigi Bruins ligt bij Feyenoord
26/1/2007 17:09
Luigi Bruins mocht zich verheugen op de belangstelling uit binnen- en buitenland. Het Excelsior-talent liet zijn gevoel spreken en koos voor Feyenoord.
Feyenoord bereikte met negentienjarige Luigi Bruins een akkoord over een contract voor vier seizoenen. De aanvallende middenvelder, die het seizoen afmaakt bij Excelsior, moet alleen nog een medische keuring doorstaan.
'We zijn heel blij dat we deze talentvolle Rotterdamse jongen hebben kunnen vastleggen, zegt technisch manager Peter Bosz op de Feyenoord-website. 'Luigi is een hele getalenteerde jongen met specifieke kwaliteiten.'
'Ik heb lang gewikt en gewogen, maar over mijn definitieve keuze heb ik wel heel goed nagedacht. En nu ben ik heel blij met mijn keuze voor Feyenoord', aldus Bruins. 'Ik ben een echte Rotterdammer en ben er trots op straks voor deze club en in De Kuip te gaan spelen. Vroeger keek ik daar al naar uit en nu gaat het gebeuren. Voordeel is dat ik in mijn eigen omgeving kan blijven. Feyenoord is in alle opzichten de beste keuze voor mij.'
Bruins is de tweede speler die komende zomer Excelsior verruilt voor Feyenoord. Andwelé Slory koos al eerder voor een contract in De Kuip.
Dat had de snor weer goed gezien. :eusa_liar: