PSV
Komt Elia dan uit de jeugdopleiding van PSV?generaal schreef:Tardelli lozen en Elia terug halen. Als het ff kan mag Leonardo ook wel naar Eindhoven komen. Die 2 zullen samen hooguit 1.5 miljoen kosten of zo en hebben zoveel toe te voegen aan de PSV-aanval :worshippy: .
Hans bedoel je toch?Ossegal schreef:Leonardo I of II?
Als je nou slim bent stuur je v/d Zee even een sms'je of emailtje natuurlijk.
Er voor terug halen :eusa_liar:Maartoe schreef:Komt Elia dan uit de jeugdopleiding van PSV?generaal schreef:Tardelli lozen en Elia terug halen. Als het ff kan mag Leonardo ook wel naar Eindhoven komen. Die 2 zullen samen hooguit 1.5 miljoen kosten of zo en hebben zoveel toe te voegen aan de PSV-aanval :worshippy: .
Hans bedoel je toch?Ossegal schreef:Leonardo I of II?
Als je nou slim bent stuur je v/d Zee even een sms'je of emailtje natuurlijk.
Dan kan je bij Ajax Manucharyan en De Mul ook wel wegstrepen. Ook Mitea is geen gelouterde aanvaller.Jim schreef:Voor Culina kunnen we Perez ook als aanvaller invullen.
Maar ik vergeet inderdaad Lee Nguyen. Net als de 18-jarige Beerens natuurlijk een gelouterde aanvaller. Hoe kan ik in vredesnaam zo dom zijn want dat haalt de hele strekking van mijn betoog uiteraard genadeloos onderuit. Nee, met Lee Nguyen er ook nog bij is verdere aanvulling absoluut niet meer nodig. Dan zit je geramd als topclub.
Maar Ten Cate haalde niet vlak voor het verstrijken van de transferdatum nog twee middenvelders. Hij gaf al voor het verstrijken van de transferdatum aan nog een nieuwe middenvelder te willen halen.Jim schreef:Waarom is dat nou zo vreemd?.Marillion schreef: Ik vind het gewoon vreemd dat hij op de valreep 2 aanvallers haalt en er nu nog één wil hebben. Als dat nodig is heb je in de voorbereiding toch echt iets over het hoofd gezien.
Ten Cate haalt toch ook 2 middenvelders (Gabri en Roger) en mist nu plotseling kennelijk Boutahar, of in ieder geval zo'n type. Dat is precies hetzelfde.
Clubs, zeker topclubs zijn altijd zoekende naar versterkingen.
Opstelling PSV:
Moens,
Kromkamp (Pla), Reiziger, Salcido, Ball
Smit, Cocu (Gorter), Afellay (Boverhof), El Yacoubi
Tardelli (Schijvenaars), Carrizo
Niet ingevallen Bofin (keeper).
Volgens mij heeft Afellay eens geroepen (toen Foppe aangaf dat hij het misschien wat rustiger aan moest doen) dat hij eigenlijk helemaal niet zo vaak geblesseerd was, maar ik weet niet waar hij dat vandaan haalt....
Moens,
Kromkamp (Pla), Reiziger, Salcido, Ball
Smit, Cocu (Gorter), Afellay (Boverhof), El Yacoubi
Tardelli (Schijvenaars), Carrizo
Niet ingevallen Bofin (keeper).
Volgens mij heeft Afellay eens geroepen (toen Foppe aangaf dat hij het misschien wat rustiger aan moest doen) dat hij eigenlijk helemaal niet zo vaak geblesseerd was, maar ik weet niet waar hij dat vandaan haalt....
Ik begreep sowieso die beledigde reactie van Afellay en PSV niet. Foppe de Haan is een zeer ervaren trainer en zeker geen voorstander van luilakken. Integendeel, zijn teams trainen altijd keihard. Als hij zegt dat Afellay overbelast is/zou kunnen zijn, dan zou ik dat serieus nemen. Maar ja, haantjesgedrag hè? ;) (En niet alleen bij PSV.)Frank schreef:Volgens mij heeft Afellay eens geroepen (toen Foppe aangaf dat hij het misschien wat rustiger aan moest doen) dat hij eigenlijk helemaal niet zo vaak geblesseerd was, maar ik weet niet waar hij dat vandaan haalt....
Het stinkt aan alle kanten!