PSV 2009-2010
Re: PSV 2009-2010
Bakkal is de komende tijd ook weer geschorst voor een Afellaytje
Bakkal is de volgende die PSV kwijt is. Wat een waus. 

Overigens opmerkelijk dat Rutten de zestienjarige Labyad erin brengt in zo'n cruciale pot. Geeft meteen het vertrouwen aan in Amrabat.
Die Labyad bakt er tot nog toe nix van.D_skilled schreef:Overigens opmerkelijk dat Rutten de zestienjarige Labyad erin brengt in zo'n cruciale pot. Geeft meteen het vertrouwen aan in Amrabat.
Zo opmerkelijk vind ik het niet, Amrabat prutst maar wat aan.
-
Wat dacht je van Simons die gelijk weer aanvoerder is, nadat ie 5 maanden op de bank gezeten heeft?D_skilled schreef:Overigens opmerkelijk dat Rutten de zestienjarige Labyad erin brengt in zo'n cruciale pot. Geeft meteen het vertrouwen aan in Amrabat.
Whitey on the moon.
Amrabat is een amateur. Die doet maar wat.
Ruiz heeft dat ding aan een touwtje. Prachtig om te zien.
De meesten hier spreken een voorkeur uit voor PSV of Twente, zonder aan te geven wat de grond voor hun voorkeur is. Jol is de enige die de enige juiste opmerking daarover maakte, n.l. dat de voorkeur in het belang van Ajax alleen kan worden bepaald als men alle uitslagen van de nog toekomstige league wedstrijden weet. That's it!
Natuurlijk als men een illusionist is en nog hoopt op het kampioenschap, dan liggen de "beste" kansen, hoe onwaarschijnlijk ook, als PSV wint.
Als men echter denkt dat het beste dat Ajax kan hopen, een tweede plaats is die mischien na qualificatie tot CL zou kunnen leiden, als Ajax tenminste niet tegen een top club loot, ja dan zou men op Twente moeten hopen.
Good Luck! You're going to need it!
Natuurlijk als men een illusionist is en nog hoopt op het kampioenschap, dan liggen de "beste" kansen, hoe onwaarschijnlijk ook, als PSV wint.
Als men echter denkt dat het beste dat Ajax kan hopen, een tweede plaats is die mischien na qualificatie tot CL zou kunnen leiden, als Ajax tenminste niet tegen een top club loot, ja dan zou men op Twente moeten hopen.
Good Luck! You're going to need it!
-
En a la Kanu passeert hij iedereen.wimpey schreef:Ruiz heeft dat ding aan een touwtje. Prachtig om te zien.
Whitey on the moon.
Ik zeg Ruiz voetbalt volgend seizoen in de Spaanse competitie. 

-
Amrabat voor Bakkal... Twente gaat de 1-1 minimaal standhouden...
Whitey on the moon.
Ruiz in een meer centrale rol kantelde de wedstrijd. Beste speler in de HCE dit seizoen.GangstaRiB schreef:Amrabat voor Bakkal... Twente gaat de 1-1 minimaal standhouden...
Ik vrees dat Vink het heeft gezien en beoordeeld. Ik vind zo en zo dat er veel te weinig gele kaarten worden gegeven.Benji schreef:Bakkal is de komende tijd ook weer geschorst voor een Afellaytje

PSV is een smerige ploeg. Meerdere elleboogstoten per wedstrijd, zeiken om gele kaarten voor de tegenstander, schwalbes...
I think I lost my fucking headache
Vukovic kunnen ze wat mij betreft z.s.m. op een vliegtuig zetten naar Servië.
Laatst gewijzigd door D_skilled op za mar 20, 2010 9:29 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Beste wil ik niet zeggen, wel meest belangrijke speler!wimpey schreef:Ruiz in een meer centrale rol kantelde de wedstrijd. Beste speler in de HCE dit seizoen.GangstaRiB schreef:Amrabat voor Bakkal... Twente gaat de 1-1 minimaal standhouden...
Juist niet. Moet nog jaren bij PSV blijven.D_skilled schreef:Vukovic kunnen ze wat mij betreft z.s.m. op een vliegtuig zetten naar Servië.

Wissels van Rutten zijn weer om te huilen zo slecht.
-
Toch wordt het lastig om Twente te achterhalen. Ze bleven zo rustig bij de achterstand... knap hoor. PSV is niet goed, maar wel beter dan de resterende tegenstanders van Twente.
Whitey on the moon.
Ik weet niet of PSV op dit moment beter is dan AZ.
I think I lost my fucking headache
-
Ik vind PSV in ieder geval wel beter dan Twente. Als PSV aanzet heeft Twente het meteen moeilijk.
PSV had in de eerste helft moeten scoren. Je ziet de kwaal van de ploeg, sinds snuifduif Reis en dorpsgek Lazovic vertrokken zijn scoren ze moeilijk. Toivonen is me een niveautje. Topspits in wording, aldus Rutten. 

-
Zo zie je maar wat sfeer in een ploeg kan doen. Doedelzak kon goed opschieten met Lazo en Lazo had een aantal belangrijke goals dit seizoen. En dat gaat ze nu de kop kosten.
Whitey on the moon.
1-1 eindstand...
nu moeten we over psv heen!!
nu moeten we over psv heen!!
GangstaRiB schreef:Zo zie je maar wat sfeer in een ploeg kan doen. Doedelzak kon goed opschieten met Lazo en Lazo had een aantal belangrijke goals dit seizoen. En dat gaat ze nu de kop kosten.
Idd ze hadden Lazovic nooit moeten verkopen, sinds zijn vertrek 1 punt in drie wedstrijden en als we morgen winnen staan we op plek 2