PSV 2008 - 2009

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
LucaS

Bericht door LucaS » do nov 27, 2008 3:16 pm

Valencia uit ja, constant onder druk, Didulica hield alles eruit, soms heel knap, soms zonder dat hij wist wat hij deed. Zlatan viel in en scoorde volgens mij uit de enige keer dat Ajax op de helft van Valencia verscheen
I think I lost my fucking headache

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » do nov 27, 2008 3:20 pm

Mee eens, zonder geluk wint niemand de CL. Porto, anyone? Ik wil Liverpool nog wel een keer tegen Milan zien spelen en dan kijken of ze weer van 3-0 terug kunnen komen. Wat als Kluivert een schoenmaat kleiner had gehad?

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do nov 27, 2008 3:26 pm

Ik vond de zege van Porto erg indrukwekkend.

Maar je hebt gelijk, zonder geluk vaart niemand wel.

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » do nov 27, 2008 3:43 pm

Porto lag er toen tegen Man United ook bijna uit. Volgens mij een doelpunt van Scholes ten onrechte afgekeurd en zij scoorden in de laatste minuut. Daarna wonnen ze wel overtuigend van Deportivo en Monaco.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

LucaS

Bericht door LucaS » do nov 27, 2008 3:45 pm

Tja, mazzel heb je soms nodig. Het gouden oranje had de wereld ook niet kunnen verbazen als in de kwalificatie tegen Belgie niet een zuiver doelpunt van de Belgen was afgekeurd (toch?)
I think I lost my fucking headache

Jinne
Site Admin

Bericht door Jinne » do nov 27, 2008 4:31 pm

Doelpunt Kieft tegen Ierland, etc.
He's not the Messiah. He's a very naughty boy!

wimpey

Bericht door wimpey » do nov 27, 2008 4:53 pm

Peter schreef:Verder heeft Afellay weer een blessure. Ik zou daar als topclub zijnde niet intrappen, hoor. Risicovolle investering.
Ik zou als topclub zijnde de voetballer sowieso niet willen. Loopt veel te veel met die bal, dan kun je erop wachten dat je tikken krijgt.

joey
Erelid

Bericht door joey » do nov 27, 2008 4:57 pm

Begrijpen jullie dat Bakkal niet wordt opgesteld? Vind ik bij PSV een van de betere spelers.
Het stinkt aan alle kanten!

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » do nov 27, 2008 6:49 pm

Ik dacht dat ie geblesseerd zou zijn :blush.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » vr nov 28, 2008 3:51 pm

Niet meer. Een andere speler is dat wel:

PSV zonder Afellay tegen Heerenveen

EINDHOVEN - PSV kan zaterdagavond in de uitwedstrijd tegen SC Heerenveen niet beschikken over Ibrahim Afellay.

De middenvelder hield woensdag aan het met 2-1 verloren Champions League-duel tegen Atletico Madrid een opgerekte pees in zijn enkel over. "De blessure is gelukkig niet ernstig, maar het duel tegen Heerenveen komt te vroeg", aldus trainer Huub Stevens vrijdag op de website van PSV.

Het is nog onzeker of Dirk Marcellis weer kan meedoen. De verdediger reisde wegens een hamstringblessure niet mee naar Spanje. "Het is even afwachten of hij zover is om bij de selectie te zitten", zei Stevens, die naar alle waarschijnlijkheid ook Erik Pieters moet missen. De linkerverdediger is ziek. Jan Kromkamp en Nordin Amrabat zijn al langer niet inzetbaar bij PSV.

PSV wacht al een maand op een overwinning buiten eigen stadion. Olympique Marseille, NEC, AZ, Ajax en Atletico Madrid waren, in verschillende competities, achtereenvolgens te sterk voor de landskampioen.
nu.nl

Afellay heeft altijd wat. :excited.gif:

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » vr nov 28, 2008 3:52 pm

Harm had gelijk. Niet geschikt voor topvoetbal.

999

Bericht door 999 » za nov 29, 2008 8:46 am

STEVENS: ,,PSV MIST MENTALE WEERBAARHEID”

Salcido aast op vertrek

EINDHOVEN, zaterdag

PSV-trainer Huub Stevens heeft niet het gevoel dat zijn positie in Eindhoven ter discussie staat. De landskampioen is bezig aan een dramatische eerste seizoenshelft – tien zeges en al tien nederlagen – maar de Limburger voelt intern nog voldoende steun. „Ik heb geen signalen gekregen dat het niet goed zit”, aldus de coach.

Stevens weet inmiddels wat zijn team ontbeert. „Dit elftal zal altijd bij de les moeten blijven, want het ontbreekt ons aan een bepaalde mentale weerbaarheid.” Deze conclusie is, met vanavond een zware uitwedstrijd in en tegen SC Heerenveen en vervolgens nog voor oudjaar ontmoetingen met FC Groningen (thuis), Vitesse (uit), Feyenoord (thuis) en FC Twente (thuis) op het programma, geen geruststellende gedachte. Ook omdat de voorman van het geheel denkt dat mentale weerbaarheid niet te trainen valt. „Zoiets moet je op jonge leeftijd leren ontwikkelen. We halen niet voor niets eerst Jeroen Zoet (doelman van de A-1) en nu Funso Ojo (17-jarig talent van de beloften) bij het eerste elftal.”

De coach deed gistermiddag een halfslachtige poging om duidelijk te maken wat er volgens hem bij PSV aan schort. „Sinds ik een jaar geleden mijn jawoord aan PSV gaf, is hier veel gebeurd. Van de naweeën hebben we nog steeds last.” Stevens weigerde te bevestigen of hij doelde op het door relletjes omgeven vertrek van doelman Gomes en in diens kielzog voetbalmakelaar Vlado Lemic, technisch manager Stan Valkcx en scout Piet de Visser. „Ik wil alleen zeggen dat ik nog steeds achter mijn keuze sta.” De in totaal al bijna twee decennia aan PSV verbonden oud-prof zei ook dat hij zichzelf zaken verwijt. „Maar voorbeelden geef ik niet.”

Stevens weigerde ook de dubieuze nonchalance van de op een vertrek azende Carlos Salcido, toch één van zijn sterkhouders, te veroordelen. „Spelers mogen fouten maken, maar wij maken de laatste tijd teveel fouten. Niet alleen Carlos, ook anderen. Van één van mijn oud-trainers heb ik geleerd om kritisch te zijn in goede tijden en beschermend te zijn in slechte tijden. Ik klamp me vast aan positieve dingen.”
Wordt ook steeds meer een mode-woord onder trainers .. MENTALE WEERBAARHEID .. en na zo'n wedstrijdje MENTALE WEERBAARHEID hoor je trainers dan weer roepen .. WE VERGATEN TE VOETBALLEN .. tis ook altijd wat hé :smallgrin.gif:
Blij met de punten ...

goodfella

Bericht door goodfella » za nov 29, 2008 12:32 pm

Thomas schreef:Precies. Het was natuurlijk erg leuk om die groep jonge honden zo ver te zien komen, maar die kwartfinale is met behoorlijk wat mazzel gehaald hoor.
De thuiscampagne was anders aardig indrukwekkend. Arsenal, Valencia, AS Roma, Lyon en AC Milan konden niet in Amsterdam winnen. Van Lyon en AS Roma werd zelfs gewonnen. Dat is toch wat anders dan in eigen huis verliezen van Kopenhagen, Slavia Praag en Dinamo Zagreb.

joey
Erelid

Bericht door joey » za nov 29, 2008 1:09 pm

Voetske schreef:Wordt ook steeds meer een mode-woord onder trainers .. MENTALE WEERBAARHEID .. en na zo'n wedstrijdje MENTALE WEERBAARHEID hoor je trainers dan weer roepen .. WE VERGATEN TE VOETBALLEN .. tis ook altijd wat hé :smallgrin.gif:
Precies. Wat het betekent is: het ligt niet aan mij, het ligt aan hullie. Beetje goedkoop. :excited.gif:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za nov 29, 2008 10:02 pm

Heerenveen - PSV is een half uur voor tijd nog 1-0..

Rooie

Bericht door Rooie » za nov 29, 2008 10:03 pm

Ben de 2e helft aan het bekijken, Heerenveen had al uit moeten lopen.

Thijs

Bericht door Thijs » za nov 29, 2008 10:08 pm

Nu wel 2-0

Khraa

Bericht door Khraa » za nov 29, 2008 10:11 pm

Als Culina al als een van de betere spelers wordt gezien van dit PSV :drecul.gif:
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

joey
Erelid

Bericht door joey » za nov 29, 2008 10:19 pm

SABOTAGE!

De spelers van PSV laten Stevens donderen. Of niet soms? :confused.gif:

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » za nov 29, 2008 10:24 pm

Leuk entree van Manco. Dit zal zijn grote schare aanbidders alleen maar verder in hun gelijk versterken.

Thijs

Bericht door Thijs » za nov 29, 2008 10:29 pm

Godsamme. Ik had 3-1 op Unibet.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » za nov 29, 2008 10:29 pm

En 2-2. Ik zie ze nog winnen ook. Wat loopt Heerenveen ineens aan te kloten, zeg.

Khraa

Bericht door Khraa » za nov 29, 2008 10:35 pm

Heerenveen is op. De ruimtes io het middenveld zijn enorm.
Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za nov 29, 2008 11:02 pm

SABOTAGE: De speers van Heerenveen willen dat Stevens nog even aanblijft om PSV dit seizoen voor te kunnen blijven...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

SylvievdVaart

Bericht door SylvievdVaart » za nov 29, 2008 11:13 pm

Wat een gekloot inderdaad, het laatste kwartier. Nou goed, toch weer een paar verliespunten. Wel aardig dat Nijland nog een doelpuntje heeft meegepikt (Groninguuuh, Gróninguuuuuhh!).
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy

Gesloten