Hier is wat meer te lezen: http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum2/1004-41.phpThomas schreef:Heb je misschien nog wat voorbeelden zodat de buitenlandse commissie ook kan delen in de pret? :eusa_pray: :Djoey schreef:Ik lach me kapot om die kerel. Wat een joker. :cheer:
PSV
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Derksen is een eersteklas hypocriet. Westerhof afrekenen op een leugen maar het wel doodnormaal vinden dat de GKL Feyenoord geld leent tegen een woekerrente. Volgens mij kent Derksen het woord 'integriteit' niet eens.
Dit ter verdediging van Westerhof. Neemt niet weg dat 'de Voorzitter' opnieuw het spoor bijster was. Wie zo slecht zijn woorden weegt, kan beter geen voorzitter van een voetbalclub worden.
Dit ter verdediging van Westerhof. Neemt niet weg dat 'de Voorzitter' opnieuw het spoor bijster was. Wie zo slecht zijn woorden weegt, kan beter geen voorzitter van een voetbalclub worden.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Dat zeg ik niet. Er werd hier alleen beweerd dat de spelers van PSV niets door hadden en dat is onzin.Ye' Mighty Oak schreef:Ja en? Moet je dan tegenwoordig een aanval af gaan breken als een keeper zeven seconden op de grond ligt?
Dat wordt makkelijk keepen dan, gewoon op de aanvaller afrennen en zeven seconden op de grond gaan liggen. :nooo:
Inderdaad; Koné had op weg naar de goal op zijn minst even om kunnen kijken waar Postma nu bleef en Tardelli had aan één oog genoeg om de bal in de goal te koppen, had hij met dat andere oog Postma kunnen zien liggen :roll:Thomas schreef:Dat zeg ik niet. Er werd hier alleen beweerd dat de spelers van PSV niets door hadden en dat is onzin.
Wat een onzin...
Luinge had moeten fluiten, maar deed dat niet en daarom valt de PSV'ers niets te verwijten. Het was ook niet de enige blunder van Luinge die wedstrijd :redcard:
Mee eens. :yes:Baseman schreef:Inderdaad; Koné had op weg naar de goal op zijn minst even om kunnen kijken waar Postma nu bleef en Tardelli had aan één oog genoeg om de bal in de goal te koppen, had hij met dat andere oog Postma kunnen zien liggen :roll:
Wat een onzin...
Luinge had moeten fluiten, maar deed dat niet en daarom valt de PSV'ers niets te verwijten. Het was ook niet de enige blunder van Luinge die wedstrijd :redcard:
Eerlijk is eerlijk, de PSV'ers valt niets te verwijten. Luinge ging (niet voor de eerste keer) de fout in.
Het stinkt aan alle kanten!
En jawel:Geen beschadiging knie Kluivert, maar wel opnieuw revalidatie
Tegenover de NOS liet Patrick Kluivert weten dat uit het onderzoek vandaag in het AMC is gebleken dat er niets is beschadigd in zijn knie. "Er is vastgesteld dat er niets kapot is. Nu ga ik voor de zoveelste keer aan mijn revalidatie beginnen. Daar word ik wel een beetje moe van. Ik ga geen tijdslimiet stellen, want straks komt dat misschien niet uit."
Bron: PN
Gaat goed zonder Faber ;)26/9/2006 - Eerste competitiezege voor Jong PSV
(Gepost door RvN)
Jong PSV heeft de eerste competitiezege van dit seizoen behaald. De ploeg won op De Herdgang met 4-1 van Jong FC Groningen. Juan Carlos Carrizo tekende voor drie van de vier treffers, het andere doelpunt werd gescoord door Arvid Smit. PSV staat nu voorlaatste in de competitie.
Klinkt goed :yes:Investeerder uit VS voor stadion PSV
Woensdag 27 september 2006 - BORDEAUX – De directie van PSV verwacht eind deze week de herfinanciering van het Philips Stadion rond te hebben.
Voorzitter Rob Westerhof en commercieel directeur Rob Ribbers reizen morgen naar New York om de transactie met een Amerikaanse investeerder in onroerend goed af te sluiten.
Als de deal rondkomt, houdt PSV een kapitaal van twintig miljoen euro aan de constructie over. Dat is de overwaarde die vrijkomt bij het afsluiten van een nieuwe hypothecaire lening ter waarde van 90 miljoen euro. De lening bij de Amerikaanse geldverstrekker heeft een looptijd van 25 jaar en het rentepercentage is aanmerkelijk lager dan tegen de huidige voorwaarden (8,4%).
De club wil de naam van het bedrijf nog niet bekendmaken, maar volgens de directie gaat het om een uiterst solide partner, die in de VS al meerdere sportaccommodaties heeft gefinancierd. Het bedrijf wil vaste voet aan de grond krijgen in Europa en is aangedragen door scheidend voorzitter Westerhof.
Bron: bndestem.nl
Micoud's vorm van vanavond bepaalt of PSV wel/geen kans maakt. Ik kan me van een paar jaar terug nog goed herinneren dat Werder in eigen huis een club van vergelijkbaar niveau (ben ff vergeten welke club) in CL-verband een ongenadig hard pak slaag gaf met een doelpunt of 5 (?) in het voordeel van de thuisclub. Micoud was in dat duel de absolute dirigent van het elftal en speelde werelds. Als hij het vanavond op z'n heupen krijgt, dan is PSV gezien. Anders zal het wel een bloedeloze 0-0 worden. Mavuba, Faubert, Chamakh en Darcheville kunnen natuurlijk ook uitstekend voetballen, maar Micoud is het allerbelangrijkst in het elftal van Bordeaux.Bertje schreef:Micoud is toch niet helemaal fit?
- Wie kent Cees de Wolf nog
- AT Toto winner 09/10