PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Harm

Bericht door Harm » ma sep 25, 2006 6:55 pm

Maar Baseman is niet eens een echte X'C

jabu

Bericht door jabu » ma sep 25, 2006 6:59 pm

Geldt die regel dat je naar het stadion moet gaan om een echte te zijn ook voor boeruh? Ik dacht dat het alleen opging voor Superjoden. :hypocrite:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 25, 2006 6:59 pm

Alaindebanaan schreef:Als ik het stuk uit het AD doorlees, maak ik tussen de regels door op dat Kluivert eigenlijk dus is afgeraden door de medische staf....
,,We weten namelijk precies wat er aan de hand is met de knie van Patrick,’’ zegt Van den Hoogenband. ,,Daar zeg ik verder niets over, dat gaat niemand wat aan. Maar we moeten niet elke keer schrikken als dit gebeurt. Er was een sterk verhoogd risico. Dat wisten we.’’
(...)
De dokter: ,,Goedgekeurd, afgekeurd. Dat zijn termen die in de pers worden gebruikt, maar zo redeneren wij helemaal niet. Wij brengen in kaart wat de risico’s zijn en het is vervolgens aan de clubleiding om een beslissing te nemen. Daar ga ik verder niet over. Maar ik zeg nogmaals: wat er nu gebeurt, verwondert mij niet. Dat is ook waar we voor gewaarschuwd hebben. De voorzitter heeft niet voor niets gesproken van een verhoogd risicoprofiel.’’
Inderdaad, en men begint nu al naar elkaar te wijzen bij PSV. Tenminste, daar lijkt het op.
Het stinkt aan alle kanten!

Feest

Bericht door Feest » ma sep 25, 2006 7:16 pm

Vanavond Westerhof bij Voetbal Insite, joey.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 25, 2006 7:26 pm

Steef schreef:Vanavond Westerhof bij Voetbal Insite, joey.
Kijk eens aan.... :D

Westerhof Hoofd Opleidingen bij Ajax, dat vond ik een van de vreemdste aanstelling van de afgelopen tien jaar. Ik heb nooit begrepen waarom ze die man naar Amsterdam hebben gehaald.
Als ik hem zie, moet ik altijd denken aan die enquête in de Ajax-film.... :blush:

Hij was toch ontslagen?

jabu

Bericht door jabu » ma sep 25, 2006 7:28 pm

Is het Hans Westerhof of voorzitter Rob Westerhof? :whistling:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma sep 25, 2006 7:30 pm

Robbie is geen voorzitter meer. :smartass:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 25, 2006 7:31 pm

O, Rob. Nog leuker! :cheer:

Dan ga ik absoluut kijken. Die man is een komische act. :cheer:

El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » ma sep 25, 2006 8:42 pm

Maartoe schreef:Ja, want Baseman staat symbool voor heel PSV. :eusa_liar:

Ik kan mij enerzijds wel voorstellen dat ze doorspeelden. Stel je eens voor dat er helemaal niets met Postma aan de hand was geweest en PSV zou de bal buiten spelen. Dat gebeurt ook vaak genoeg. Zie kunnen natuurlijk niet weten of er echt wat met Postma aan de hand is. Tuurlijk hoor je bij een blessure van een tegenstander uit sportief oogpunt de bal buiten te spelen. Helaas maken sommige spelers daar ook nogal eens misbruik van. Hoe vaak gebeurt het wel dat iemand bij een counter gaat liggen en appeleert dat de bal buiten gespeeld moet worden, waarna er later niets aan de hand blijkt te zijn.
Maar psv heeft toch alle kwaliteiten om zelf een goal te maken? Daar hebben ze toch geen creperende keeper en 5 verdedigers die staan te roepen en te zwaaien voor nodig? :eusa_liar:

Baseman

Bericht door Baseman » ma sep 25, 2006 9:07 pm

Lucas schreef:Je vergist je, als de bal onderweg os naar tardelli begint bosschaert al te zwaaien. Met een beetje inspanning had ie de bal nog kunnen wegroeien
Dat zeg ik dus, na de omhaal van Koné. En Tardelli had echt geen oog voor een Ado speler op de lijn die een gebaar maakt, die let natuurlijk op de bal die hij erin wil koppen. Niet meer dan logisch, de PSV'ers valt niets te verwijten.

En Postma valt in mijn ogen inderdaad wel wat te verwijten, hij komt namelijk als een gek invliegen en schopt volledig langs de bal. Hij maakte een overtreding en een vrij harde ook, maar hij had de enorme pech de keiharde Koné te raken en daarbij zelf zijn been te breken. Normaal gesproken zou de keeper de aanvaller omhoog geschopt hebben, maar deze afloop was heel anders. En als Luinge het gezien had had hij natuurlijk af moeten fluiten.
Duke schreef:Al met is de spoeling nogal dun bij PSV voorin, met Kluivert in de lappenmand (en weinig vooruitzichten dat ie er op korte termijn uitkomt). Leuke kans voor Beerens, dat is toch een groot talent, Baseman?
Farfan is nog niet fit en Kluivert is voor de verandering weer eens geblesseerd, dus dat wordt inderdaad lastig, Beerens doet het tot nu toe erg goed, al speelde hij bij Jong PSV nog wel eens wisselvallig. Maar goed, dat hoort bij de leeftijd. Een talent is hij zeker en leuk dat hij ook speeltijd krijgt !

Frank

Bericht door Frank » ma sep 25, 2006 9:17 pm

Maartoe schreef:Ja, want Baseman staat symbool voor heel PSV. :eusa_liar:

Ik kan mij enerzijds wel voorstellen dat ze doorspeelden. Stel je eens voor dat er helemaal niets met Postma aan de hand was geweest en PSV zou de bal buiten spelen. Dat gebeurt ook vaak genoeg. Zie kunnen natuurlijk niet weten of er echt wat met Postma aan de hand is. Tuurlijk hoor je bij een blessure van een tegenstander uit sportief oogpunt de bal buiten te spelen. Helaas maken sommige spelers daar ook nogal eens misbruik van. Hoe vaak gebeurt het wel dat iemand bij een counter gaat liggen en appeleert dat de bal buiten gespeeld moet worden, waarna er later niets aan de hand blijkt te zijn.
:worshippy:

Ik moet wel zeggen dat ik niet snap waar Baseman die overtreding van Postma niet gezien heb, laat staan die vrij harde....Volgens mij was het van beide kanten geen overtreding en is het gewoon een ongelukkige samenloop van omstandigheden voor Postma dat hij een dubbele beenbreuk oploopt.

Baseman

Bericht door Baseman » ma sep 25, 2006 9:28 pm

Postma komt als een dolle invliegen en wil de bal een veeg geven, maar hij komt te laat en schop keihard tegen het onderbeen van Koné aan. Dat heet bij mij toch echt een overtreding.

Alleen hinkt Koné in dit geval 1 stapje en loopt door, waar Postma triest genoeg zijn been breekt.

Baseman

Bericht door Baseman » ma sep 25, 2006 9:46 pm

Wat, die idioot die Beerens 3 meter omhoog schopte wordt niet vervolgd ? :shock: :nooo:

PS: Volgens Derksen heeft iemand van de VI gesproken met Postma en Postma zelf legt de schuld van het doorgaan alleen neer bij Luinge. Blijkbaar heeft hij meerdere malen geroepen naar Luinge dat hij zijn been gebroken had, maar Luinge weigerde te fluiten. Ze lieten ook een foto zien waarbij Postman en Luinge oogcontact hadden na de breuk. Luinge op zijn best... :sad:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma sep 25, 2006 9:51 pm

Luinge beweert overigens dat hij niets heeft gezien, maar goed, hij is ook niet in zijn eerste leugen gestikt. :nooo:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Baseman

Bericht door Baseman » ma sep 25, 2006 9:53 pm

Blijkbaar heeft Luinge het wel gezien, maar geen overtreding geconstateerd en daardoor mag de tuchtcommissie geen actie ondernemen :nooo:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » ma sep 25, 2006 9:54 pm

Kluivert heeft een normaal contract volgens Westerhof, maar net als Luinge is ook hij niet ...
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 25, 2006 10:00 pm

Duke schreef:Luinge beweert overigens dat hij niets heeft gezien, maar goed, hij is ook niet in zijn eerste leugen gestikt. :nooo:

Wat een leugenaar is die kerel toch. :nooo:

Kluivert heeft dus een gewoon contract, zoals BB al zei. Cheque zat wéér fout. Waarvan akte. (Maar misschien heeft men die foutieve informatie laten lekken om de achterban gerust te stellen, en praat Westerhof zijn mond weer eens voorbij? :D )
Het is de oude blessure van Kluivert, zijn knie is naar de maan. :aai:

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma sep 25, 2006 10:26 pm

Het is weer prachtige televisie. Kan die man daar niet iedere week gaan zitten? Echt jammer dat hij binnenkort vertrekt.

Feest

Bericht door Feest » ma sep 25, 2006 10:31 pm

Schitterende TV.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 25, 2006 10:42 pm

Ik lach me kapot om die kerel. Wat een joker. :cheer:

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma sep 25, 2006 10:48 pm

Baseman schreef:Wat, die idioot die Beerens 3 meter omhoog schopte wordt niet vervolgd ? :shock: :nooo:
Belachelijk idd, die lul moeten ze 3 maanden geven ofzo. Overigens vind ik al dat gezeur over onsportief gedrag van Psv maar onzin, Kone en Tardelli konden echt niet zien dat die Postma een gebroken been had.

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » ma sep 25, 2006 10:55 pm

Steef schreef:Schitterende TV.
Mooi stukje toen ze na het voetbaloverzicht terugkwamen, en Westerhof zichtbaar pissed was ('ik ben niet boos') :D
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

joey
Erelid

Bericht door joey » ma sep 25, 2006 11:07 pm

Ik weet echt niet wat ik het leukste vond, hahaha. :rofl:

Derksen was 'de Voorzitter' op zijn gemakje aan het fileren, en 'de Voorzitter' had het niet door. :D

Iets anders:

Scan levert het bewijs knie Kluivert
Door PETER VAN DUYL

EINDHOVEN - Het is nog onduidelijk hoe lang PSV het zonder Patrick Kluivert moet stellen. De aanvaller raakte zaterdag tegen ADO Den Haag opnieuw geblesseerd aan de rechterknie. Een scan wees gisteren uit dat de problemen voor Kluivert het gevolg zijn van oud en dus bekend letsel. De aanvaller kan voorlopig niet deelnemen aan de groepstraining.

Op weg naar het ziekenhuis maakte Kluivert gisterenmorgen nog altijd een aangeslagen indruk. De aanvaller moest zich zaterdag tegen ADO Den Haag binnen twintig minuten laten vervangen, omdat zijn zwakke rechterknie opnieuw opspeelde. Kluivert voelde wat steken en kon daardoor niet meer verder. ,,Ik verstapte me en voelde gelijk dat het mis was,’’ zei hij somber.

De uitkomst van de scan die gisteren werd gemaakt, bevestigt de vermoedens van clubarts Cees-Rein van den Hoogenband. Die zei gisteren al in deze krant, dat hij geen nieuwe blessure verwachtte, omdat iedereen binnen PSV exact weet hoe het er met de knie van Kluivert voorstaat. ,,We moeten nu niet schrikken als dit een keer gebeurt,’’ meldde de dokter.

De uitlatingen van de arts zijn niet bij iedereen goed gevallen. Trainer Ronald Koeman zei ‘niet blij’ te zijn met de uitspraken van Van den Hoogenband. ,,Iedereen binnen PSV is op de hoogte van de situatie rond Patrick,’’ zei Koeman voor de camera’s van de NOS. ,,Maar dit soort dingen hoort intern te blijven. Ik meng me verder ook niet in deze discussie.’’
Overigens rekent Koeman er vast op, dat hij in de loop van dit seizoen gewoon over Kluivert kan beschikken. ,,Ik ga ervan uit, dat dit een incident was,’’ zei de trainer. ,,Volgens ons is de opbouw goed geweest voor Patrick. Hij heeft eerst getraind, tegen Feyenoord is hij ingevallen en woensdag tegen Kozakken Boys stond hij in de basis. Dat is normaal.’’

Daarmee is de zaak voor PSV ook afgedaan. Voorzitter Rob Westerhof zei gisteren, dat hij het niet nodig vindt om Van den Hoogenband aan te spreken op zijn woorden. ,,Hij heeft een genuanceerd standpunt verwoord. Daarmee heeft hij niets miszegd.’’

De woorden van de clubarts wekken minimaal de indruk, dat men binnen PSV veel verdeelder is geweest over het aantrekken van Kluivert dan tot nog toe naar buiten is gekomen.

Daarover weigerde Westerhof zich uit te spreken. ,,We hebben het er uitgebreid over gehad,’’ zegt de preses. ,,Ik weet uit mijn eigen sportieve verleden dat het na een lange periode zonder wedstrijden zo’n zes weken duurt voordat je longen weer gewend zijn. Voor je spieren en botten is dat nog wat langer, een maand of drie. Dat is wel besproken.’’

Het wegvallen van Kluivert bezorgt de technische staf in Eindhoven extra kopzorgen in de aanloop naar het Champions League-duel met Bordeaux. Omdat ook Jefferson Farfán (naweeën hersenschudding) niet fit is, heeft Koeman nog maar drie echte aanvallers in de selectie: Koné, Tardelli en de jonge Beerens.

Tegenover al die tegenslagen staat wel de terugkeer van Ibrahim Afellay. De jeugdinternational was een week uitgeschakeld, nadat hij tegen Feyenoord een vrije trap van Pierre van Hooijdonk vol op het gezicht had gekregen. Afellay miste daardoor de wedstrijden tegen Kozakken Boys en ADO Den Haag.

De middenvelder uit Utrecht trainde gisteren echter voluit met de spelersgroep en reist vanmorgen dus ook met PSV mee naar Bordeaux. Het lijkt logisch dat Ibrahim Afellay morgenavond in Frankrijk hangend aan de rechterkant zal spelen.
AD

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma sep 25, 2006 11:33 pm

joey schreef:Ik lach me kapot om die kerel. Wat een joker. :cheer:
Heb je misschien nog wat voorbeelden zodat de buitenlandse commissie ook kan delen in de pret? :eusa_pray: :D

999

Bericht door 999 » di sep 26, 2006 6:59 am

’Second opinion’ voor Kluivert

Van onze Telesportredactie
EINDHOVEN, dinsdag

Patrick Kluivert meldt zich vandaag voor een second opinion in het AMC in Amsterdam bij dokter Van Dijk. De onderzoeken aan zijn rechterknie, die gisteren door de PSV-artsen zijn uitgevoerd, hebben geen nieuwe inzichten opgeleverd in vergelijking met de medische keuring van ruim drie weken geleden. Kluivert onderging in februari van dit jaar nog een meniscusoperatie aan die knie. Tot zijn komst naar PSV speelde hij niet meer in competitieverband. Het zware trainingsprogramma van de afgelopen weken om hem conditioneel op peil te brengen, blijkt te veel van het goede te zijn geweest voor het gewricht.

PSV-middenvelder Ibrahim Afellay is fit genoeg bevonden om mee te reizen naar Bordeaux, waar de Eindhovenaren morgen het tweede Champions League-duel afwerken. Afellay was een week uit de roulatie, nadat hij tegen Feyenoord een bal tegen zijn hoofd kreeg. Jefferson Farfán blijft in Eindhoven, net als de van spierblessures herstellende Phillip Cocu en Jason Culina
De T.
Blij met de punten ...

Gesloten