Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
El Clavo
AT Toto winner 08/09

Bericht door El Clavo » do dec 21, 2006 1:47 pm

Ik vind het wel grappig, wij zongen het ook de hele tijd toen Ajax weer scoorde tegen feyenoord en ook het utrecht publiek deed dat massaal. De ultieme vernedering natuurlijk, je eigen goaltune bij de tegenstander horen.

MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
AT Toto winner 07/08

Bericht door MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA) » do dec 21, 2006 1:47 pm

Voetske schreef:
Spijker schreef:Humor:
I Will Survive

Gistermiddag galmde na afloop van de wedstrijd het nummer I Will Survive van de Hermes House Band door De Galgenwaard. Hierop ontstond in het bezoekersvak de nodige commotie. Terechte reactie op een dergelijke provocatie.

Vandaag vernamen wij van FC Utrecht dat het een eenmansactie vanuit de commandokamer betrof. In deze commandokamer ligt een lijst met nummers die voor de wedstrijd, in de rust en na afloop worden gedraaid en daar stond dit nummer zeker niet op.

Degene die hiervoor verantwoordelijk was, mag deze week op gesprek komen bij de clubleiding. Dit wordt direct zijn laatste gesprek. FC Utrecht neemt afstand van deze actie.

Gepubliceerd op: 18 december 2006
:D
Zielig ...
Ik vind dat dus geweldige voetbalhumor.
Hun draaien dat toch ook altijd...
:worshippy:

Nihad

Bericht door Nihad » do dec 21, 2006 1:50 pm

Wij zongen het ook tijdens feyenoord-Ajax als we weer hadden gescoord. :D
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do dec 21, 2006 2:04 pm

Dus er wordt iemand ontslagen vanwege zo'n onschuldig grapje? Als ze al iemand hadden moeten ontslaan, dan is het Gregoor van Dijk nav. zijn uitlatingen in de media voorafgaand aan Utreg-Ajax.

Aristides

Bericht door Aristides » do dec 21, 2006 4:45 pm

brigade zuid schreef:Ik zou er toch slecht tegen kunnen als ze idd een stadion van 70.000 gaan bouwen. k'Heb toch zoiets van dat AJAX de grootste club is en ook het grootste stadion moet hebben dus toch maar een derde ringetje op de Arena.
Rotterdam zal kost wat het kost een groter stadion bouwen, dat heet Rotterdamse mentaliteit. De sfeer van de kuip zal direct die van het nieuwe stadion hebben, allemaal zo voorspelbaar.

Zal feyenoord behalve de aankondiging van een nieuw stadion, de aankoop Slory ook spelers als Lindenbergh en Boukhari halen?
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do dec 21, 2006 4:57 pm

Feyenoord heeft raad van commissarissen

Uitgegeven: 21 december 2006 15:30
Laatst gewijzigd: 21 december 2006 16:17

ROTTERDAM - Gerard Kerkum is tot het einde van het seizoen president-commissaris bij Feyenoord. Hij wordt daarna opgevolgd door Dick van Well, die tot die tijd als vice-president-commissaris door het leven gaat. Van Well is op dit moment voorzitter van de raad van bestuur van bouwconcern Dura Vermeer Groep in Zoetermeer.

De raad van commissarissen bestaat verder uit Martin Pernis (voorzitter raad van bestuur van Siemens), Coert Beerman (directievoorzitter Rabobank Rotterdam) en Jos van der Vegt. De laatstgenoemde directeur van sportpaleis Ahoy vertegenwoordigt de Sportclub Feyenoord. De nieuwe raad van commissarissen wordt waarschijnlijk in de tweede week van januari officieel geïnstalleerd. Dat gebeurt tijdens een speciale aandeelhoudersvergadering.

Van den Herik

Jorien van den Herik, nog steeds voorzitter van de raad van commissarissen, moet het vijftal benoemen. De bedoeling is dat de preses vervolgens samen met de commissarissen Willem Scholten en Sjaak Troost aftreedt. "Het contact met Van den Herik is op dit moment goed", benadrukte Kerkum. "Er is mij veel aan gelegen om op een mooie manier afscheid van hem te nemen."

Blankert

Kerkum leidde afgelopen maand de commissie die de organisatiestructuur van Feyenoord onder de loep nam. Hij stelde een compleet nieuwe structuur voor waarin de raad van commissarissen zou worden vervangen. Hans Blankert, één van de leden van de commissie-Kerkum, werd benoemd tot formateur van de nieuw samen te stellen raad van commissarissen.

Roerige jaren

De voormalige voorzitter van sportkoepel NOCNSF schiep binnen een week duidelijkheid. "Hij heeft een beroep op mij gedaan tot aan het einde van dit seizoen als president-commissaris van Feyenoord te functioneren", legde Kerkum donderdag uit. "Ik ken de club als bestuurslid in de roerige jaren tachtig. Feyenoord stond er toen pas echt slecht voor."

Kerkum verklaarde twee weken geleden nog dat hij geen bestuursfunctie bij Feyenoord zou vervullen. "Ik ben op aandringen van Blankert van mening veranderd."

Controle

De nieuwe vijfkoppige raad van commissarissen gaat de directie van Feyenoord controleren. De bedoeling is dat de vijf nieuwe commissarissen in de luwte opereren. De tweekoppige directie, bestaande uit algemeen directeur Chris Woerts en financieel directeur Onno Jacobs, wordt het gezicht van Feyenoord.

De nieuwe raad van commissarissen onderzoekt of de directie moet worden uitgebreid van twee naar drie man. De aandelen van Feyenoord Rotterdam NV komen in handen van twee stichtingen, de stichting administratiekantoor Feyenoord en stichting continuïteit Feyenoord. De laatste moet het cultureel erfgoed van de Rotterdamse club bewaken.

"Zo willen we voorkomen dat er plotseling een Rus binnenkomt die de club overneemt'', legt Kerkum uit. Geldschieters die willen investeren in de club blijven welkom. De stichting Administratiekantoor kan certificaten van aandelen uitgeven. Het is echter uitgesloten dat die financiers ook bemoeienis krijgen.
nu.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za dec 23, 2006 6:10 pm

Buijs: Ajax nooit een optie geweest

23 december 2006

Dat Feyenoorder Danny Buijs een hekel heeft aan Ajax steekt hij niet onder stoelen of banken. De middenvelder is populair bij de aanhang van de Rotterdammers en dat hangt vooral samen met zijn mening over Ajax. In het blad Nummer 14 zegt Buijs deze maand dat hij nooit heeft overwogen om de overstap naar de hoofdstad te maken.

"Ajax is nooit bij mij langs geweest en ik wil ook niet zeggen dat ik goed genoeg ben voor het niveau van Ajax", aldus het nieuwe 'boegbeeld' van het Legioen in gesprek met Wilfred Genee. "Maar als die club was langs gekomen, was dat geen optie geweest. Ik pas met mijn voetbal niet bij Ajax. Daar heb je toch meer de mooie voetballers, terwijl ik het moet hebben van het opstropen van de mouwen."

Buijs, die naar eigen zeggen wel eens de term '020' gebruikt, ziet het dan ook niet zitten om voor Ajax te voetballen. "Er werd altijd gezegd dat áls Ajax zich als enige club voor mij zou melden, ik het wel gedaan zou hebben. Maar dat is echt niet zo. Bovendien, als een club als Ajax zich meldt, zijn Feyenoord of PSV of een goede subtopper in Duitsland of Engeland vast ook wel geïnteresseerd."
Ajax Online

LucaS

Bericht door LucaS » za dec 23, 2006 6:12 pm

Ik wil jullie even laten weten dat als Real Madrid interesse in mij had gehad ik daarop niet ingegaan zou zijn. Niet dat Real ooit heeft laten blijken interesse in mij te hebben, maar dat betekent niet dat ik het nivo niet aan zou kunnen!
Ik wil het toch even gezegd hebben! :hypocrite:
I think I lost my fucking headache

Arwin

Bericht door Arwin » za dec 23, 2006 6:48 pm

Thomas schreef:
Buijs: Ajax nooit een optie geweest

23 december 2006

Dat Feyenoorder Danny Buijs een hekel heeft aan Ajax steekt hij niet onder stoelen of banken. De middenvelder is populair bij de aanhang van de Rotterdammers en dat hangt vooral samen met zijn mening over Ajax. In het blad Nummer 14 zegt Buijs deze maand dat hij nooit heeft overwogen om de overstap naar de hoofdstad te maken.

"Ajax is nooit bij mij langs geweest en ik wil ook niet zeggen dat ik goed genoeg ben voor het niveau van Ajax", aldus het nieuwe 'boegbeeld' van het Legioen in gesprek met Wilfred Genee. "Maar als die club was langs gekomen, was dat geen optie geweest. Ik pas met mijn voetbal niet bij Ajax. Daar heb je toch meer de mooie voetballers, terwijl ik het moet hebben van het opstropen van de mouwen."

Buijs, die naar eigen zeggen wel eens de term '020' gebruikt, ziet het dan ook niet zitten om voor Ajax te voetballen. "Er werd altijd gezegd dat áls Ajax zich als enige club voor mij zou melden, ik het wel gedaan zou hebben. Maar dat is echt niet zo. Bovendien, als een club als Ajax zich meldt, zijn Feyenoord of PSV of een goede subtopper in Duitsland of Engeland vast ook wel geïnteresseerd."
Ajax Online
Dit stuk is al van heel lang geleden.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » za dec 23, 2006 8:19 pm

Sparta op 0-1. Wie is de grootste club van Rotterdam? Het zou toch geweldig zijn, wanneer Sparta wint in de Kuip.

peter

Bericht door peter » za dec 23, 2006 8:22 pm

Gelijk ook 1-1 door Charisteas. Was iets te overmoedig. :D

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za dec 23, 2006 8:22 pm

1-1 door de ex-vijfde spits van Ajax.

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za dec 23, 2006 8:22 pm

Harry heeft de 1-1 er al in liggen.

Laudrup

Bericht door Laudrup » za dec 23, 2006 8:22 pm

Charisteas scoort 1-1

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » za dec 23, 2006 8:23 pm

Ja gasten nu weten we het wel. :D

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » za dec 23, 2006 8:24 pm

Hey jongens, hebben jullie al gehoord dat Charisteas de 1-1 heeft gescoord tegen Sparta?

peter

Bericht door peter » za dec 23, 2006 8:49 pm

En Lucius de 2-1 door een pienaltie.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za dec 23, 2006 8:59 pm

Lucius wordt nog topscorer met al die pinanties die Feyenoord krijgt.

Laudrup

Bericht door Laudrup » za dec 23, 2006 9:06 pm

Sparta op 2-2 :D :cheer:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za dec 23, 2006 9:08 pm

Moreno Freire. :bis:

(Nooit van gehoord.) :blush:

999

Bericht door 999 » za dec 23, 2006 9:09 pm

Jöhnk schreef:Moreno Freire. :bis:

(Nooit van gehoord.) :blush:
kopen AJAX !!!!! :D
Blij met de punten ...

peter

Bericht door peter » za dec 23, 2006 9:10 pm

Donderspeech van Erwin Koeman werpt gelijk zijn vruchten af, zo zie je maar weer.

Kan me trouwens niet voorstellen dat Feyenoord tegen Sparta punten gaat verliezen. Dat kan gewoon toch niet gebeuren. :X

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » za dec 23, 2006 9:14 pm

Feyenoord kennende blijven de drie punten 'gewoon' in de Kuip.

Ik zie overigens dat Greene geslachtofferd is. Dat viel te verwachten, want Koeman haalde al hard naar hem uit in de media.

peter

Bericht door peter » za dec 23, 2006 9:18 pm

Lijkt me ook wel inderdaad, maar ik zou het een prachtscenario vinden als Yannis vlak voor tijd die 2-3 er in knikt.

999

Bericht door 999 » za dec 23, 2006 9:21 pm

Peter schreef:Lijkt me ook wel inderdaad, maar ik zou het een prachtscenario vinden als Yannis vlak voor tijd die 2-3 er in knikt.
Komt ie levend de kuip niet uit .... ;)
Blij met de punten ...

Gesloten