AZ
Dat Shota zo trouw is als een hond, bedoelt hij. Dat Ajax nog steeds zijn club is, ondanks de afwijzing van twee jaar geleden, toen Ajax liever Rosenberg haalde voor veel geld dan Shota voor niets.
Maar ach, Shota heeft zijn voeten laten spreken, toch? Bij Ajax zullen ze vast een beetje spijt hebben gehad.
Maar ach, Shota heeft zijn voeten laten spreken, toch? Bij Ajax zullen ze vast een beetje spijt hebben gehad.
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
- Giacomo Puccini
Dat zijn Vennegoor en ongeleid projectiel Lazovic ook... Met Koevermans weet je wat je in huis haalt: doelpunten. 6 Miljoen vind ik dan ook geen gek bedrag voor zo'n kant en klare spits.joey schreef:Ik vind het belachelijk veel, want Koevermans is een middelmatige spits.brigade zuid schreef:Ik vind overigens dat AZ gewoon een keurig bedrag vraagt voor Koevermans, 6 miljoen is echt niet overdreven veel ofzo.
Ajax!
Voordat Zlatan naar Ajax kwam kon hij bijvoorbeeld al naar Arsenal. Zlatan was een toptalent, een ruwe diamant weliswaar, maar zijn naam stond dik onderstreept in de boekjes van alle scouts. Ajax betaalde ook de hoofdprijs voor hem.Thomas schreef:Bijna 22. Toen speelde Ibrahimovic dus al bij Ajax.joey schreef:Hoe oud is die Pellé? Waar stond Zlatan op die leeftijd?
Deze Pellé daarentegen zou, als Italiaan nota bene, haalbaar zijn voor AZ? Waarom staan de clubs uit de Serie A niet voor hem in de rij? Of de Engelse clubs, die altijd op zoek zijn naar zijn type speler? Misschien lijken spelers op een jeugd-EK beter dan ze zijn door het relatief lage niveau? Ik zeg maar wat.
Het stinkt aan alle kanten!
Ik vind Koevermans geen middelmatige spits, maar het argument dat hij international is vind ik vrij onzinnig, eerlijk gezegd. Al die mensen die zijn gedebuteerd onder van Basten moeten dus ook een paar miljoen extra kosten?brigade zuid schreef: Hij scoort aan de lopende band en is international.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
En de circel is rond.Voor mij begint van Gaal steeds meer op dat dingentje met de korte achternaam te lijken.joey schreef:http://ajax.netwerk.toVan Gaal: Arveladze mag niet naar Ajax
Louis van Gaal gaf in De Telegraaf niets te weten van interesse van Ajax voor Arveladze. AZ zal hem in ieder geval niet naar een concurrent laten gaan. De trainer heeft er geen moeite mee als de Georgiër naar het buitenland (Qatar) vertrekt. „Maar hij mag niet naar een Nederlandse club.” Arveladze heeft nog altijd een zwak voor het geïnteresseerde Ajax. Van Gaal: „Die transfer is bij ons gesprek niet ter sprake gekomen... Twee jaar geleden wilde Ajax hem niet hebben. Het zou veel over Shota zeggen als hij er nu toch weer naartoe zou willen.”
Nee, ze hebben Shota niet opgeleid voor Ajax...![]()
Wat een kinderachtig gedoe weer. Zielig hoor.
Blij met de punten ...
vi.nlAZ wil Steinsson nog langer vastleggen
10/7/2007 22:54
AZ wil het contract van Grétar Steinsson openbreken en met een jaar verlengen. De rechtsback staat nog tot medio 2011 op de loonlijst bij de Alkmaarse club.
AZ blijkt zó tevreden met de prestaties van Steinsson, dat de IJslandse verdediger tot 2012 mag bijtekenen. De negentienvoudig international kwam tijdens het seizoen 2005/06 naar Alkmaar, waar hij zich snel in de basis wist te spelen. Inmiddels heeft hij 45 competitieduels op zijn naam staan en is hij uitgegroeid tot een publiekslieveling.
Onlangs meldde Middlesbrough-manager Gareth Southgate op de website van zijn club dat hij zeer geïnteresseerd was in Steinsson. Maar de Engelse club is inmiddels afgehaakt, waarschijnlijk vanwege het prijskaartje van naar verluidt zes miljoen euro dat AZ aan de 25-jarige back had gehangen.
Wat maar weer eens duidelijk maakt dat de speeltjes van Scheringa niet te koop zijn. Als Steinsson al 6 miljoen moet opbrengen.....

-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Precies, en wat dat betreft zijn dit soort spelers best waardevol voor een club. Ok, het is geen wereldwonder maar het is best een bruikbare kracht. Met beperkingen maar die kent hij zelf ook. Daarbij kun je hem ook nog eens een keer op de bank zetten zonder dat direct de pleuris uitbreekt.brigade zuid schreef:Je hebt meer dan 11 spelers nodig.
Nil volentibus arduum
Elf spelers: Ja, maar Steinsson als rechtsback, Jaliens kan er spelen en dan ook nog Koenders halen! Ik dacht dat de jeugdopleiding van AZ zoveel beter was dan die van Ajax?Marillion schreef:Precies, en wat dat betreft zijn dit soort spelers best waardevol voor een club. Ok, het is geen wereldwonder maar het is best een bruikbare kracht. Met beperkingen maar die kent hij zelf ook. Daarbij kun je hem ook nog eens een keer op de bank zetten zonder dat direct de pleuris uitbreekt.brigade zuid schreef:Je hebt meer dan 11 spelers nodig.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!