AZ

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
LucaS

Bericht door LucaS » di jun 26, 2007 12:54 pm

I think I lost my fucking headache

goodfella

Bericht door goodfella » di jun 26, 2007 2:58 pm

Voetske schreef:Als ik Rigters was zou ik naar de club gaan de me het meeste salaris en het langstlopende contract aanbied.
Kijk, dat vind ik nou ook. Zo'n middelmatige voetballer moet alles pakken wat nu voor zijn voeten komt.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » wo jun 27, 2007 6:16 pm

Pocognoli:''Ik kon overal naartoe''

ALKMAAR - Sébastien Pocognoli heeft niets dan lof voor zijn nieuwe club AZ. ''AZ is misschien de nieuwe topclub van Nederland aan het worden, en heeft nu ongekend veel talent," aldus de Belgische flankverdediger in het Nederlandse voetbaltijdschrift Voetbal Internationaal.

''Ik kon overal naartoe, maar heb voor AZ gekozen,'' aldus Pocognoli. ''Met Bayer Leverkusen had ik een mondeling akkoord, maar toch wou ik naar AZ''

"Met het oog op de toekomst is dit de beste keuze. Misschien ben ik nog niet klaar voor de Bundesliga. Ik ben ervan overtuigd dat ik me in Alkmaar kan ontwikkelen, en dat heeft ook veel te maken met de coach, Louis van Gaal."

Toptrainer

Pocognoli is om het zacht uit te drukken erg onder de indruk van zijn nieuwe Nederlandse trainer. ''Van Gaal is een absolute toptrainer. Het is algemeen bekend dat hij talentvolle voetballers beter kan maken.''

De strijd om de basisplaatsen zal hevig worden in Alkmaar en daar is Pocognoli zich oko ten volle van bewust.

''Ik heb geen enkele toezegging gekregen dat ik een vaste plaats ga krijgen in het elftal. Bij AZ is niemand zeker van zijn plaats.''
Overal naartoe.. laten we het maar op een gezonde portie zelfvertrouwen houden.. Een mondeling akkoord is toch ook geldig of niet?

Aristides

Bericht door Aristides » wo jun 27, 2007 6:19 pm

Een mondeling akkoord is toch ook geldig of niet?
Voor scheringa en zalm gelden andere regels? Die internationale contacten van zalm werpen direct hun vruchten af.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!

Daniel

Bericht door Daniel » wo jun 27, 2007 6:55 pm

Pocognoli doet alsof AZ dé club is waar elke speler van droomt, alsof AZ een rijke geschiedenis heeft en 10 keer de Champions League heeft gewonnen. Ik denk dat we met Pocognoli nogal een overzelfverzekerd spelertje hebben te maken die teveel verwacht.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo jun 27, 2007 6:56 pm

Misschien weet Van Gaal iets van hem. :ajaxsmiley.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do jun 28, 2007 12:24 pm

Ook Arveladze denkt aan vertrek

Shota Arveladze (foto) overweegt te vertrekken bij AZ. De 34-jarige aanvaller heeft volgens zijn zaakwaarnemer Rob Cohen een clausule in zijn contract waarin staat dat hij deze zomer voor niets naar een andere club mag. Zijn overeenkomst loopt nog één jaar.

Cohen: ,,Shota hóéft niet per se weg, maar de mogelijkheid bestaat dat hij wat anders wil. Bij AZ gaan er dingen veranderen. Dat geeft te denken. AZ heeft al de Braziliaanse spits Ari gekocht.’’ Volgens Cohen hebben er nog geen clubs geïnformeerd naar Arveladze. De spits zei aan het eind van het afgelopen seizoen te twijfelen of hij wilde doorgaan met voetballen.

Cohen: ,,Maar ik denk niet dat hij zal stoppen. Het afgelopen seizoen moest hij op zijn tandvlees spelen. Hij had moeite met het drukke programma. Dan heb je gauw de neiging om te stoppen.’’ Ook een andere AZ-aanvaller, Danny Koevermans, staat open voor een vertrek uit Alkmaar. Hij vreest na de zomer minder aan spelen toe te komen.
www.ad.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Aristides

Bericht door Aristides » do jun 28, 2007 12:50 pm

Die scheringa; koopt hij niet de toppers van Ajax en psv, gaan zijn "toppers" weg: de cler, Arveladze en koevermans.

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » do jun 28, 2007 8:40 pm

Koenders naar AZ
WAALWIJK/ALKMAAR - RKC en AZ hebben overeenstemming bereikt over de transfer van Milano Koenders.

De 20-jarige Amsterdamse verdediger, afkomstig uit de Ajax-jeugd en ondanks een doorlopende verbintenis niet te houden in Waalwijk, ondertekende donderdag in Alkmaar een contract voor vijf jaar.

Theo Zwarthoed maakte een overgang in omgekeerde richting. De 24-jarige Volendamse doelman speelt komend seizoen op huurbasis voor RKC. AZ had Zwarthoed afgelopen competitie uitgeleend aan Excelsior.
(ANP)
Nou de grote speler van Ajax is dan eindelijk aangekocht. Als AZ nou geen kampioen wordt volgend seizoen dan weet ik het ook niet meer :excited.gif:
Ajax!

Aristides

Bericht door Aristides » do jun 28, 2007 8:45 pm

Opleidingsvergoeding is grotendeels voor Ajax. Heeft iemand de transfersom gelezen.

scheringa heeft nu zijn (ex-)Ajaxspeler binnen!

999

Bericht door 999 » vr jun 29, 2007 9:20 am

Shota Arveladze lonkt naar Katar

ALKMAAR, vrijdag

AZ dreigt niet alleen Danny Koevermans, maar ook Shota Arveladze kwijt te raken. De Georgiër voelt zich opgebrand en weet niet of hij het nog op kan brengen om een vol seizoen bij AZ te spelen.

Katar is inmiddels in het vizier gekomen. Arveladze wil de eindfase van zijn loopbaan graag met Ronald de Boer samen spelen, die in het emiraat nog één seizoen aan de bak gaat. De Boer heeft al een balletje opgegooid bij de sjeiks in Katar en Arveladze is in afwachting van respons. Gisteren sloot AZ wel de transfer van Milano Koenders af. De verdediger van RKC Waalwijk komt over voor een kleine 1,5 miljoen euro en tekende voor vijf jaar.
De T.
Blij met de punten ...

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » vr jun 29, 2007 3:05 pm

ik weet het het is het niet meest betrouwbaar maar toch:

Koevermans in onmin met AZ'
Geschreven door Daniel Cabot-Kerkdijk op vrijdag, 29 juni om 13:27

Danny Koevermans weigert volgens de NOS nog langer te spelen voor AZ. De aanvaller is boos omdat de Alkmaarse clubleiding niet wil meewerken aan een transfer naar Feyenoord.

Koevermans (28) heeft zijn zinnen gezet op een transfer naar de Rotterdammers, maar de Noord-Hollanders willen de clubtopscorer niet laten gaan. De aanvaller is van mening dat door de komst van Ari da Silva de kans op een basisplaats vrij klein is, terwijl trainer Louis van Gaal graag een brede selectie voor volgend seizoen wil hebben.

Peter Vogelzang, interim-directeur bij Feyenoord, wilde gisteravond bij Studio Sport de interesse in de eenmalige Oranje-international noch bevestigen noch ontkennen. Ook tijdens de presentatie van Roy Makaay en Kevin Hofland ging technisch directeur Peter Bosz niet in op de genoemde namen van de mogelijke volgende versterkingen.

-------------------------------------------------------------------------------------

ik weet niet of dit ookal staat in de topic van de kakkerlakken maar ik ik dacht ik zet het hier neer.

Kan ajax scheringa geen loer draaien dan?
Weer op zoek naar een Interim coach..

Aristides

Bericht door Aristides » vr jun 29, 2007 3:24 pm

Kan ajax scheringa geen loer draaien dan?
Probeert hij iedere dag?

Laat koevermans maar bij Oscar Moens informeren hoe scheringa in elkaar zit.

Leuk voor de aanvallende talenten van feyenoord als koevermans ook komt. Spelers als biseswar zaten toch in die eerste talentenpool?

mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19

Bericht door mattie » vr jun 29, 2007 4:58 pm

is toch leuk voor de verstandhouding onderling... :ajaxscarf.gif: Daarnaast hij is wel trefzeker die Koevermans.
Weer op zoek naar een Interim coach..

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za jun 30, 2007 7:32 am

Koevermans wil 'het liefst naar Feyenoord'

29/6/2007 18:40

De weigerachtige houding van AZ zint Danny Koevermans niet. Maar van een werkweigering van de aanvaller is geen sprake. 'Hij wil wél weg, ik denk het liefst naar Feyenoord.'
Feyenoord en 1. FC Nürnberg hebben hun belangstelling concreet gemaakt door een bod uit te brengen op Koevermans. Vooralsnog was de door AZ gevraagde zes miljoen euro beide clubs te gortig. De Duitsers zijn inmiddels definitief afgehaakt.

AZ heeft sowieso een streep gezet door het verlangen van Koevermans om zijn heil buiten Alkmaar te zoeken. De Noord-Hollandse club wil niet meewerken aan een overgang, omdat er geen adequate vervanger is gevonden.

'Het is simpel. Danny wil weg, maar AZ wil hem niet laten gaan', verduidelijkt zaakwaarnemer Bas van Noortwijk tegen het ANP de situatie. 'Toch hebben ze in Alkmaar een prijs voor hem genoemd. Dat is vreemd. Als je niet te koop bent, hoef je ook geen bedrag te bepalen. Zeker niet zo'n hoge som.'

Toch gaat Koevermans de zaak niet op de spits drijven. Van Noortwijk spreekt tegen dat de 28-jarige Schiedammer de training in Alkmaar gaat mijden om een transfer af te dwingen. 'Dat is onzin. Hij heeft een contract tot medio 2010. Maar hij wil wél weg, ik denk het liefst naar Feyenoord. Voor hoeveel? Ik denk dat een bedrag van 3 tot 4 miljoen euro wel hoog genoeg is.'
vi.nl
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

joey
Erelid

Bericht door joey » za jun 30, 2007 7:34 am

Geen geschikte vervanger? Halen ze toch gewoon even Huntelaar? :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

gaizka

Bericht door gaizka » za jun 30, 2007 12:17 pm

Weet iemand eigenlijk waar al die ''grote spectaculaire'' aankopen blijven waar brands het over had in de vi, of is dat gewoon bluf geweest?

Aristides

Bericht door Aristides » za jun 30, 2007 12:26 pm

gaizka schreef:Weet iemand eigenlijk waar al die ''grote spectaculaire'' aankopen blijven waar brands het over had in de vi, of is dat gewoon bluf geweest?
Koenders, ex-Ajax, Waterman, ex-Ajax, ex-rkc, Ari uit Zweden en een Argentijnse leeper?

Ajax krijgt nog opleidingskosten van scheringa!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do jul 05, 2007 7:50 pm

Az schijnt een miljoenenbod op Pelle (Lecce) uitgebracht te hebben.

Bron: VZ

Starring

Bericht door Starring » do jul 05, 2007 8:08 pm

Pelle. Een stijlvolle, voetballende en kopsterke klasbak in wording. Een van de weinige voetballers op aarde, die prima met zijn rug richting het doel kan ballen.

Ik had hem graag bij Ajax gezien. Mocht het gerucht waar zijn, slaat AZ een goede slag.

Baseman

Bericht door Baseman » do jul 05, 2007 8:16 pm

Huh ? Pelle was toch al verkocht ?

Jesse

Bericht door Jesse » do jul 05, 2007 8:46 pm

Aan Palermo, dacht ik. Bertje?

EDIT:
Bertje schreef:Pellè is overigens naar Palermo.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

generaal

Bericht door generaal » do jul 05, 2007 8:54 pm

Jöhnk schreef:Az schijnt een miljoenenbod op Pelle (Lecce) uitgebracht te hebben.

Bron: VZ
Daniel Cabot-Kerkdijk is toch die pseudo-journalist die complete berichten verzint? Ik geloof er dus geen bal van dat Pelle ook maar een seconde nadenkt over een eventuele komst naar Alkmaar. Ik denk dat hij zich de ballen uit de broek lacht om die West-Friezen.

joey
Erelid

Bericht door joey » do jul 05, 2007 9:12 pm

Pelle weet vast niet eens wat AZ is.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » do jul 05, 2007 9:13 pm

Tandpasta. :wink.gif:

Gesloten