PSV 2009-2010
Re: PSV 2009-2010
Oeps, zat te denken aan een andere club. 

-
- AT Toto winner 10/11
Wat is zijn probleem, zijn mentaliteit? Want de eerste tendens rond hem was toch dat het een supertalent was?Enganche schreef:Estudiantes Tecos is geen grote club in Argentinië hoor.![]()
Heb het idee dat PSV wel uitgekeken is op Manco.
Enganche schreef:Estudiantes Tecos is geen grote club in Argentinië hoor.![]()
Heb het idee dat PSV wel uitgekeken is op Manco.

Zijn ze bang dat hij hetzelfde pad gaat bewandelen als Reis?
Ja, er gaan verhalen dat hij een losbandig leven leidt.
Mwah, 'er gaan verhalen', elke keer als hij geinterviewd wordt door de Peruaanse pers is dat in een discotheek 

Hangt in discotheken rond.Scherrer schreef:Wat is zijn probleem, zijn mentaliteit? Want de eerste tendens rond hem was toch dat het een supertalent was?
Wordt niets meer met die jongen, schat ik. Zo zie je maar.
PSV wil Lazovic dus verkopen, al is Fred Rutten tegen. Voor vijf miljoen. Dit omdat de inkomsten uit de EL tegenvallen. (Hebben ze net als Ajax slecht begroot.) Kortom, ze schatten in dat ze zonder Lazovic ook wel kampioen worden.
Het stinkt aan alle kanten!
Denk dat het vertrek van Lazovic niet zoveel invloed op PSV gaat hebben. Punt blijft dat ook met Lazovic de kans op een kampioenschap niet zo fantastisch groot is, PSV heeft een lastiger programma dan Twente (en Ajax, maar wij zijn wel erg afhankelijk in deze van de concurrenten). Mocht PSV het kampioenschap zonder Lazovic mislopen dan zullen er wel supporters wijzen naar deze transfer.
Voor zover ik heb begrepen, heeft de UEFA een schatting opgegeven van de te verwachten inkomsten bij het bereiken van de verschillende rondes. Daar hebben Ajax en PSV hun begroting op gebaseerd. Nu blijken de werkelijke inkomsten bij het bereiken van de afgelopen ronde veel lager te zijn. Ik denk dat je dat de UEFA moet verwijten en niet Ajax en PSV.
I think I lost my fucking headache
Misschien kun je beter kijken naar wat je vorig seizoen verdiend hebt?
Aan de EU houd je weinig over, dat weet je vooraf al.
Ja Benji, mij lijkt het wel een gok. Want zoveel aanvallers houdt PSV niet over. Aan de andere kant, welke club wil er nou vijf miljoen betalen voor Lazovic? Deze kans komt waarschijnlijk niet meer.
Ja Benji, mij lijkt het wel een gok. Want zoveel aanvallers houdt PSV niet over. Aan de andere kant, welke club wil er nou vijf miljoen betalen voor Lazovic? Deze kans komt waarschijnlijk niet meer.
Het stinkt aan alle kanten!
Extra zuur dat Reis zichzelf buitenspel heeft gezet, dat raakt PSV nu erg hard. Aan het begin van dit seizoen waren ze blij geweest als er een club was gekomen die enkel het salaris van Lazovic over had willen nemen.
Nee, want de opzet is veranderd dit seizoen. Voor zover ik begrepen heb is er in de EL nu ook een marketingpool.joey schreef:Misschien kun je beter kijken naar wat je vorig seizoen verdiend hebt?

Ik dacht dat PSV erg enthousiast was over de inbreng van Lazovic dit seizoen. 5 miljoen is tegenwoordig niet heel erg veel. Je betaalt voor een vervanger niet veel minder. Of PSV moet het met Amrabat gaan doen. In dat geval ben ik helemaal voor!Ja Benji, mij lijkt het wel een gok. Want zoveel aanvallers houdt PSV niet over. Aan de andere kant, welke club wil er nou vijf miljoen betalen voor Lazovic? Deze kans komt waarschijnlijk niet meer.
De transfermarkt is toch dicht?Benji schreef:Denk dat het vertrek van Lazovic niet zoveel invloed op PSV gaat hebben. Punt blijft dat ook met Lazovic de kans op een kampioenschap niet zo fantastisch groot is, PSV heeft een lastiger programma dan Twente (en Ajax, maar wij zijn wel erg afhankelijk in deze van de concurrenten). Mocht PSV het kampioenschap zonder Lazovic mislopen dan zullen er wel supporters wijzen naar deze transfer.
In Rusland nog 2 weken open.
Een psychisch zwakke speler als Lazovic tegen z'n zin behouden, lijkt me een prima idee! 

Lazovic verkopen en 5 miljoen pakken kon wel eens een hele dure misrekening zijn als ze aan het einde van de rit geen kampioen worden. Reis is al weggevallen. Als Lazovic zou vertrekken dan is de spoeling voorin wel heel erg dun.
Als ik het bij PSV voor het zeggen zou hebben zou ik 'm geloof ik toch aan zijn contract houden. Als ze kampioen worden en daarmee weer CL spelen heeft niemand het meer over die 5 miljoen die ze nu kunnen beuren.
Als ik het bij PSV voor het zeggen zou hebben zou ik 'm geloof ik toch aan zijn contract houden. Als ze kampioen worden en daarmee weer CL spelen heeft niemand het meer over die 5 miljoen die ze nu kunnen beuren.
Nil volentibus arduum
Andere scenario: PSV houdt Lazovic aan z'n contract --> Lazovic boos op PSV dat ze hem weghouden van het grote geld --> Onrust in de tent --> PSV mist kampioenschap + 5 miljoen euro.
Ja, da's waar. Maar het is weer zo gezellig in Eindhoven sinds de komst van Rutten. Die sympathieke tukker weet heethoofd Lazovic vast wel uit te leggen dat hij onmisbaar is voor PSV.
Nil volentibus arduum
Lekker laten gaan hoor. Zo boeiend is Lazovic niet. Daar komen ze wel overheen..
IK GELOOF!!!!!!
Toevallig dat Labyad op de vleugel speelde?
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Denk het niet. Rutten is ook niet dom. Lazovic houden betekent oorlog..
IK GELOOF!!!!!!
Op PN beweert iemand dat morgen bekend wordt dat Lazovic vertrekt en wordt opgevolgd door Andy van der Meijden. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk
Dat moet haast wel een grap zijn 

Andy is niet eens fit.
- SylvievdVaart
Het is Van der Meijde, schat.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Meyde.