AZ
Jij geeft er je eigen draai aan. Ik geloof bijvoorbeeld dat Koevermans niet in de visie van Van Gaal past. Anders haal je niet zo'n dure speler als Ari en vertel je je spits met veruit het hoogste rendement (Dembele was er echt helemaal niets bij, maar daar ziet Van Gaal het wel in zitten) niet dat hij geen garantie krijgt op speeltijd. Er is statistisch gezien immers nog veel minder reden om Koevermans op de bank te zetten dan om Perez op de bank te zetten.LucaS schreef:Omdat het hier gaat om iets wat vrij normaal is. Niemand kan garantie krijgen op speeltijd. Maar Koevermans heeft de mogelijkheid op de trainingen zijn trainer te overtuigen dat hij degene is die een basisplaats/speeltijd verdient. Dat is onmogelijk als de trainer meldt dat je niet in zijn speelwijze past
Wat jij wil Thomas. Jij gelooft dat Perez liegt, ik geloof dat niet. Laten we het daarop houden. Maar aangezien niets erop wijst, en binnen Ajax ook niemand beweert, dat Perez liegt, is iedereen die verzint dat Perez liegt natuurlijk degene die er een eigen draai aan geeft.
I think I lost my fucking headache
Blijkbaar heb ik een interview met Perez gemist, want ik weet niet waar dat liegen vandaan komt.LucaS schreef:Wat jij wil Thomas. Jij gelooft dat Perez liegt, ik geloof dat niet. Laten we het daarop houden. Maar aangezien niets erop wijst, en binnen Ajax ook niemand beweert, dat Perez liegt, is iedereen die verzint dat Perez liegt natuurlijk degene die er een eigen draai aan geeft.
Perez was afgelopen dinsdag? bij tien en kreeg nauwelijks de kans om te liegen. Humberto tan was alleen maar geïnteresseerd in Perez als hij iets negatiefs verwachtte. Perez heeft het over de sfeer in de kleedkamer (n.a.v. een uitspraak die De Mul niet bevestigde) en direct het volgende onderwerp. Perez heeft niets belangwekkends in de uitzending gezegd.
Nu staat er in een krant iets van zijn zaakwaarnemer, ik ken de man niet, maar zaakwaarnemers liegen regelmatig, willen druk op de ketel, conflicten, want aan iedere transfer wordt enorm verdiend.
Perez zal snappen dat hij bij Ajax als supersub wordt gebruikt, maar ik verwacht niet dat het bij psv anders zal zijn. Hij zal speeltijd krijgen als kone voor de afrikacup speelt, als farfan rust moet krijgen voor een cl-wedstrijd? enz. enz.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Perez heeft in een interview gezegd dat Ten Cate hem heeft verteld dat hij niet in diens voetbalvisie past. Half AT heeft daarvan gemaakt dat Perez dat liegt en dat hij waarschijnlijk feitelijk een basisplaats heeft geeist.Demosthenes schreef:Blijkbaar heb ik een interview met Perez gemist, want ik weet niet waar dat liegen vandaan komt.LucaS schreef:Wat jij wil Thomas. Jij gelooft dat Perez liegt, ik geloof dat niet. Laten we het daarop houden. Maar aangezien niets erop wijst, en binnen Ajax ook niemand beweert, dat Perez liegt, is iedereen die verzint dat Perez liegt natuurlijk degene die er een eigen draai aan geeft.
I think I lost my fucking headache
-
- AT Toto winner 15/16
Volgens mij wel. Dat AZ voor Koevermans veel geld wil vangen is te begrijpen gezien de volgende factoren: Ned. international, hoeveelheid goals en met name zn leeftijd, dat is het grote verschil met Perez, die is al 32 en veel minder een basisspeler dan Koevermans.Thomas schreef:Akkoord. Ik het nu dus even over het verschil tussen de zaak van Perez en die van Koevermans. Volgens mij is die er dus gewoon niet.
Het zijn allebei gewoon waardevolle spelers voor hun clubs. Beide hebben afgelopen seizoen met regelmaat gepresteerd. Voor beide hebben de clubs nog niet al te lange tijd geleden geld uitgegeven. Het verschil is dat Ajax vooral een goed bedrag wil vangen omdat het om een directe concurrent gaat. Volgens mij mag Perez zo voor 1,5 miljoen naar het buitenland.