Verdedigende middenvelder.joey schreef:Ken je die jongen?
Munsterman is vandaag in Manchester om met hun academie te overleggen. Verwacht wordt dat er nog twee Brazilianen onze kant op komen.
Verdedigende middenvelder.joey schreef:Ken je die jongen?
Aan de ene kant zeg je de ranglijst liegt niet, aan de andere kant was Ajax superieur bij Twente uit zonder dat het gewonnen heeft? Ik ben het met je eens, wederom, dat de ranglijst niet liegt. Ik zeg alleen dat het niet zo vreemd is dat Twente voor VI de favoriet was. Twente had net de beker gewonnen, uit bij ADO, thuis dik van Willem II. Ajax won zeer moeizaam bij NEC en Heerenveen en verloor de bekerfinale.LucaS schreef:De fruitsschaal viel tussen twee CL wedstrijden in, in Enschede was Ajax, zeker de eerste helft, superieur aan Twente. Maar goed, mij maakt het niet uit hoor, maar de ranglijst liegt over het algemeen niet.
Ja hoor, overwegend goede ervaringen gehad met premiership huurlingen, zoals ik al zei. Ik heb natuurlijk liever een transferbudget van 200 miljoen maar zo is het nou eenmaal niet. Je moet roeien met de riemen die je hebt. Die 18-jarige Brazilianen komen overigens gewoon in ons jeugdteam voetballen. Ze worden niet aangetrokken voor het eerste.joey schreef:Dat zullen dan Churchilly en Chamberlainy zijn.![]()
Wat vind jij van dat gedoe, Epi? Schiet Twente er iets mee op?
Natuurlijk heb je je daarover verbaasd. Jij bent Ajax fan.LucaS schreef:Vond jij ADO uit overtuigend?
Nogmaals Epi, ieder mag vinden wat hij wil, maar ik heb me verbaasd (ook voor de laatste competitiewedstrijd) dat veel mensen riepen dat Twente veel beter was dan Ajax. En dan ging het niet alleen over de laatste paar wedstrijden.
Blokkeren ze de ontwikkeling van de jonge Nederlandse talenten niet? Als het maar voor één jaar is is het zonde, vind ik. En omdat ze per se moeten spelen houden ze de ontwikkeling van een Nederlands talent stil. Ik kan me herinneren dat Wellington ook werd aangetrokken en uitsluitend in het tweede voetbalde. Parker ook een tijd. Akram. Vrij veel. Niet alles wat uit het buitenland komt is goed. Er was ook een tijd dat PSV daar ook over dacht. Het tweede elftal werd overspoeld met Braziliaantjes, Australiërs, Chinezen, noem het maar op. Uiteindelijk haalde niemand het eerste elftal en koste het PSV veel geld. Ik neem aan dat de huurlingen van Man Utd niet kosteloos worden gehuurd?Epi Drost schreef:Die 18-jarige Brazilianen komen overigens gewoon in ons jeugdteam voetballen. Ze worden niet aangetrokken voor het eerste.
Huh? Wat is daar de zin van?Epi Drost schreef:Die 18-jarige Brazilianen komen overigens gewoon in ons jeugdteam voetballen. Ze worden niet aangetrokken voor het eerste.
Krijgen een salaris neem ik aan, maar een luxe leven zal het niet zijn want buitenlandse spelers onder de 19 worden in gastgezinnen geplaatst bij Twente. Ze zullen ook wel speeltijd krijgen in de beker of zo, en als ze goed bevallen kans op het eerste. Natuurlijk is het verre van ideaal, ik heb ook liever Twentse jeugd die alle kans krijgt. Maar stel van de drie Brazilianen zit er 1 bij die geweldig is.D_skilled schreef:
Blokkeren ze de ontwikkeling van de jonge Nederlandse talenten niet? Als het maar voor één jaar is is het zonde, vind ik. En omdat ze per se moeten spelen houden ze de ontwikkeling van een Nederlands talent stil. Ik kan me herinneren dat Wellington ook werd aangetrokken en uitsluitend in het tweede voetbalde. Parker ook een tijd. Akram. Vrij veel. Niet alles wat uit het buitenland komt is goed. Er was ook een tijd dat PSV daar ook over dacht. Het tweede elftal werd overspoeld met Braziliaantjes, Australiërs, Chinezen, noem het maar op. Uiteindelijk haalde niemand het eerste elftal en koste het PSV veel geld. Ik neem aan dat de huurlingen van Man Utd niet kosteloos worden gehuurd?
Overleggen klinkt idd beter dan begging for leftoversEpi Drost schreef:Munsterman is vandaag in Manchester om met hun academie te overleggen. Verwacht wordt dat er nog twee Brazilianen onze kant op komen.
Waarom zou Twente gaan betalen voor het huren van jeugdspelers die de doorstroom van eigen jeugd blokkeren?D_skilled schreef:Ik neem aan dat de huurlingen van Man Utd niet kosteloos worden gehuurd?
Part of the deal, neem ik aan. Weten wij alles van.joey schreef:Huh? Wat is daar de zin van?Epi Drost schreef:Die 18-jarige Brazilianen komen overigens gewoon in ons jeugdteam voetballen. Ze worden niet aangetrokken voor het eerste.
Dat zal vast meespelen, andersom ook trouwens. Maar het kan niet zo zijn dat een ploeg die veel beter is in de competitie achter de veel slechtere ploeg eindigt.Epi Drost schreef:Natuurlijk heb je je daarover verbaasd. Jij bent Ajax fan.LucaS schreef:Vond jij ADO uit overtuigend?
Nogmaals Epi, ieder mag vinden wat hij wil, maar ik heb me verbaasd (ook voor de laatste competitiewedstrijd) dat veel mensen riepen dat Twente veel beter was dan Ajax. En dan ging het niet alleen over de laatste paar wedstrijden.
Ja natuurlijk, andersom is het ook zo. Ik zeg alleen dat het zo raar niet was om te denken dat Twente favoriet was voor de titel. Er waren zelfs op dit forum genoeg Ajax fans die dat dachten toch.LucaS schreef:
Dat zal vast meespelen, andersom ook trouwens. Maar het kan niet zo zijn dat een ploeg die veel beter is in de competitie achter de veel slechtere ploeg eindigt.
Twente had dit seizoen al hogere inkomsten dan PSV, en volgend seizoen een hogere begroting dan PSV. Het is je wellicht ontgaan maar Twente is financieel de tweede club van het land. Daarnaast zijn we in de top drie volgens de KNVB de enige financieel gezonde club. Dus wie kan zich hier nou miskopen veroorloven. Dat geouwehoer over geluk, hou toch op zeg. Als je nou nog niet door hebt dat Twente structureel doorgroeit dan weet ik het ook niet meer. Twente is in geen enkel opzicht met AZ te vergelijken.El Clavo schreef:Dit forum is niet objectiefEen paar jaar terug vonden velen hier dat AZ de komende jaren favoriet zou zijn. Ze zijn 1 keer kampioen geworden.
Met lagere budgetten dan de top2 moet je ontzetten creatief zijn en ontzettend veel geluk hebben. Dat had Az twee jaar en jullie ook de afgelopen 2 jaar. maar je kan je geen enkele misstap veroorloven. Denk je dat je kampioen had geworden als niet ruiz, maar Cisse was gekomen bijvoorbeeld?
Ajax en psv kunnen zich een miskoop veroorloven, kleinere ploegen kunnen dat niet.