AZ

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 12, 2007 4:01 pm

Ze hebben medelijden met hem. Overal naast gegrepen, die arme Lowieke... :biggrin.gif: :aai.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

LucaS

Bericht door LucaS » di jun 12, 2007 4:01 pm

Of ze vinden hem de beste trainer/coach in Nederland. Zou ook zomaar kunnen
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 12, 2007 4:09 pm

Dat zou ook kunnen, haha.

Ik geloof niet in individuele prijzen in het voetbal. Voetbal is een teamsport. Nee, ik geloof ook niet in de waarde van de Gouden Bal of zo. Ik vind dat allemaal onzin.

LucaS

Bericht door LucaS » di jun 12, 2007 5:06 pm

Niet helemaal, want jij vindt ten Cate een veel betere trainer als Blind. Maar zodra er een prijs aan dat soort kwalificaties wordt gehangen, is het opeens onzin.

Robbins

Bericht door Robbins » di jun 12, 2007 5:22 pm

Je kunt toch gewoon een mening hebben over iemand en niet in individuele prijzen geloven bij een teamsport ? Gewoon meningen en daar gaat het hier toch over ? Niet zo moeilijk doen zeg.

Ik vind Louis een erg goede trainer, maar zijn gedrag vooral na verloren wedstrijden begint belachelijke vormen aan te nemen. Je kunt ook nooit zonder het team in ogenschouw te nemen je een mening vormen over de trainer. Misschien was de trainer van VVV wel de beste van dit seizoen.
Laatst gewijzigd door Robbins op di jun 12, 2007 5:27 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

jabu

Bericht door jabu » di jun 12, 2007 5:25 pm

Mijn mening is dat Van Gaal gewoon de beste trainer van Nederland is!

joey
Erelid

Bericht door joey » di jun 12, 2007 9:35 pm

LucaS schreef:Niet helemaal, want jij vindt ten Cate een veel betere trainer als Blind. Maar zodra er een prijs aan dat soort kwalificaties wordt gehangen, is het opeens onzin.
Je kunt simpel vaststellen dat een trainer het niet zo goed doet. Wotte bijvoorbeeld heeft bij RKC geen goede indruk gemaakt. Maar trainers vergelijken is toch lastig, omdat elke trainer een andere groep heeft. Misschien had LVG bij Ajax slaande ruzie gekregen met Sneijder, weet jij veel?
LVG is een goede trainer, maar hij moet alles naar zijn hand kunnen zetten. Bij Barcelona en Oranje maakte hij weinig indruk. Dus misschien is Frank Rijkaard een betere trainer VOOR BARCELONA? Daarentegen is Frank Rijkaard geflopt bij Sparta, daar werden andere dingen gevraagd.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo jun 13, 2007 10:01 pm

Wat vindt Luuk hiervan?

AZ wil veel geld voor Koevermans

ALKMAAR - AZ is bereid Danny Koevermans te verkopen, maar wil wel een groot bedrag voor de spits ontvangen.
Een groot aantal buitenlandse clubs heeft interesse getoond voor de Schiedamse aanvaller. Ook Feyenoord volgt de ontwikkelingen rond de man, die afgelopen jaar Oranje-international werd.

Een Duitse club heeft deze week een bod gedaan bij AZ op Koevermans. ,,Daar is een tegenbod van AZ op gekomen,’’ zegt zaakwaarnemer Bas van Noortwijk. De Duitsers schrokken van dat miljoenenbedrag. In een gesprek met trainer Louis van Gaal heeft Koevermans te horen gekregen dat hij voor volgend seizoen geen enkele garantie op speeltijd kan krijgen. AZ kocht al spits Ari.
AD

Slavenhandel! :hypocrite.gif:

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2007 7:51 am

Hoe kom je daar nou bij? Deze situatie is anders, en dat weet je natuurlijk best!

Mr. Ajax

Bericht door Mr. Ajax » do jun 14, 2007 8:01 am

Waarom is de situatie anders?
- Je bent net zolang gestoord tot je een genie bent -

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2007 8:03 am

Omdat het hier gaat om iets wat vrij normaal is. Niemand kan garantie krijgen op speeltijd. Maar Koevermans heeft de mogelijkheid op de trainingen zijn trainer te overtuigen dat hij degene is die een basisplaats/speeltijd verdient. Dat is onmogelijk als de trainer meldt dat je niet in zijn speelwijze past

Michael_B

Bericht door Michael_B » do jun 14, 2007 10:34 am

Dat heeft Perez ervan gemaakt. Niemand weet wat er precies gezegd is in het gesprek tussen HTC en Perez. Waarschijnlijk dat hij geen basisplaats garantie krijgt en het vooral met invalbeurten moet doen.

Same dus.
Face your fears and live your dreams, No Fear

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2007 11:52 am

Ik denk dat de interpretatie van Perez een grotere kans heeft om waar te zijn dan jouw interpretatie

Michael_B

Bericht door Michael_B » do jun 14, 2007 12:15 pm

Waar baseer jij dat op? Wat mij betreft is het 50/50. Punt is dat je het sowieso niet zeker weet, laat staan dat je erop verder kunt borduren en concluderen.

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2007 12:17 pm

Ik baseer dat op het feit dat Perez bij het gesprek aanwezig was en jij niet

Michael_B

Bericht door Michael_B » do jun 14, 2007 12:19 pm

Dus hij spreekt 100% de waarheid. Aha, nou dan ken ik er ook nog wel een paar.

Ook gedacht aan het feit dat Perez belang heeft bij een bepaalde interpretatie van hetgeen gezegd danwel afgespeeld?

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2007 12:21 pm

Zou kunnen, neemt niet weg dat de kans dat jij het beter weet dan Perez zeer klein is. Overigens heeft Ten Cate eea nergens ontkend

Michael_B

Bericht door Michael_B » do jun 14, 2007 12:25 pm

MvG wel. Perez komt wel voor in de plannen van de trainer, maar niet op de manier zoals Perez dat wil. Dat is iets anders dan niet voorkomen in de plannen van de trainer.

Perez wil de garantie op een basisplaats en die krijgt hij volledig terecht niet. Tough luck. Accepteren en doorslikken die drol. Dat Ajax hem niet goed genoeg acht voor een gegarandeerde plek in de eerste 11 maakt hem nog wel goed genoeg om PSVau beter te maken, dus geen transfer naar PSVau.

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2007 12:27 pm

Je verzint het gewoon. Nergens suggereert ook maar iemand dat Perez een basisplaats heeft geeist. Van geel ontkent helemaal niet wat Perez heeft gezegd, Van Geelk meldt alleen maar dat hij niet weg 'moet'. Tja, het zou ook wel heel dom zijn om wat anders te zeggen. Als er iemand belang heeft om te liegen, is het Van Geel en niet Perez.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 14, 2007 12:39 pm

Er wordt ook nergens gezegd dat Perez moet vertrekken, Luuk.

LucaS

Bericht door LucaS » do jun 14, 2007 12:54 pm

LucaS schreef: Van Geel meldt alleen maar dat hij niet weg 'moet'. Tja, het zou ook wel heel dom zijn om wat anders te zeggen. Als er iemand belang heeft om te liegen, is het Van Geel en niet Perez.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do jun 14, 2007 12:57 pm

Over Perez graag verder in zijn eigen topic.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » do jun 14, 2007 12:59 pm

LucaS schreef:
LucaS schreef: Van Geel meldt alleen maar dat hij niet weg 'moet'. Tja, het zou ook wel heel dom zijn om wat anders te zeggen. Als er iemand belang heeft om te liegen, is het Van Geel en niet Perez.
Dus nu maakt het opeens niet uit wat mensen zeggen?

thaumaturgy

Bericht door thaumaturgy » do jun 14, 2007 2:25 pm

AZ-voorzitter Scheringa: 'Martin van Geel heeft afgedaan voor mij'
Datum: 14-jun-2007 13:50

AZ-voorzitter Dirk Scheringa haalt in de nieuwste Sportweek uit naar Martin van Geel. Scheringa neemt het Van Geel nog steeds kwalijk dat hij in 2005 zijn baan als technisch directeur bij AZ inruilde voor dezelfde functie bij Ajax. “Als mens heeft hij afgedaan voor mij. (….) Als je drie jaar lang elke dag intensief met elkaar samenwerkt en je krijgt dan op een namiddag te horen dat hij de dag erop vertrekt naar de grootste concurrent, dan is dat….apart.”

Scheringa meent ook dat de rol van Van Geel in AZ’s opmars wordt overschat. “Hij vindt zelf dat ons succes mede aan hem te danken is geweest, maar van alle spelers die hij naar AZ heeft gehaald, speelt alleen Kew Jaliens nog in de basis.”

Van Geel wil niet reageren op de uitspraken van Scheringa. “Iedereen mag wat mij betreft zijn eigen conclusies trekken. Het verhaal AZ heb ik allang afgesloten.”

:aai.gif:

Michael_B

Bericht door Michael_B » do jun 14, 2007 2:48 pm

:tranen.gif: Zielige janker.

:ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif: :ajaxscarf.gif:

Gesloten