Jammer dat Cahais bij Groningen vooral z'n waardeloze mentaliteit heeft getoond. Zoals ik al zei denk ik toch dat hij beter in het Duitse voetbal past. Opnieuw proberen in de BuLi dus.
Daar kun je wel slagen met een waardeloze mentaliteit?Enganche schreef:Ze hadden Real Madrid verslagen om z'n handtekening.![]()
Jammer dat Cahais bij Groningen vooral z'n waardeloze mentaliteit heeft getoond. Zoals ik al zei denk ik toch dat hij beter in het Duitse voetbal past. Opnieuw proberen in de BuLi dus.
Ja dat is lekker makkelijk. Als een speler die jij goed vind het maakt dan ben jij een goede scout, en als hij het niet maakt dan ligt het aan z'n mentaliteitEnganche schreef:Ze hadden Real Madrid verslagen om z'n handtekening.![]()
Niet snel genoeg en een te lage handelingssnelheid. Ik hoef hem niet. Sowieso lijkt het wel alsof ze bij Groningen op traagheid scouten. Ga maar na. Er loopt (vrijwel) geen enkele snelle speler tussen.Giacomo Puccini schreef:Ben jaloers als ik die Berg bij FC Groningen zie voetballen. Type Petterson, zou ik Graag bij Ajax aan het werk zien. Verzet Bergen werk, vaak aanspeelbaar, goed in de kaats, neus voor de goal. De ideale man om voorin met Sulejmani en Suarez te spelen.
Klopt! De man met hoed in het pak met schapen logo is de hoofdscout voor Noord en Zuid Amerika van de Groningers. Hier gefotografeerd tijdens de talentendagen van de LA Galaxy.Enganche schreef:Niet snel genoeg en een te lage handelingssnelheid. Ik hoef hem niet. Sowieso lijkt het wel alsof ze bij Groningen op traagheid scouten. Ga maar na. Er loopt (vrijwel) geen enkele snelle speler tussen.
Misdragen ?Enganche schreef:Die oh zo sympathieke Jans heeft zich overigens weer eens misdragen. Wat een rare snuiter is dat toch.
Die Jans komt er toch elke keer weer goed mee weg. ik snap er echt niks van. Blijkbaar ligt er een goed lijntje tussen Groningen en Zeist.Jans accepteert schikkingsvoorstel KNVB
09/03/2009 16:00
FC Groningen-trainer Ron Jans heeft het schikkingsvoorstel van de KNVB-aanklager geaccepteerd.
Scheidsrechter Jan Wegereef stuurde Jans afgelopen zaterdag in de slotfase van de uitwedstrijd tegen SC Heerenveen weg nadat de trainer de bal de tribune had ingeschoten. Ook de aanklager van de KNVB achtte een straf op zijn plaats.
Met het voorstel – één duel voorwaardelijk en vijfhonderd euro boete – kan Jans leven. Vrijdag neemt hij in het thuisduel met Roda JC weer plaats op de bank.
Voor aanklager was het de tweede keer dat hij zich moest buigen over een straf voor Jans. In januari kwam de coach weg met een berisping naar aanleiding van de wedstrijd tegen SC Heerenveen. Jans stak na afloop van dat duel een middelvinger op naar het arbitrale trio.
Ja, hilarisch.Baseman schreef:Misdragen ?Enganche schreef:Die oh zo sympathieke Jans heeft zich overigens weer eens misdragen. Wat een rare snuiter is dat toch.
Hij schiet een bal weg die voor zijn voeten komt, om daarmee aan te geven dat hij de 2e kaart voor Garcia erg overdreven vond. Ik zie het probleem niet zo daarvan, ik vond de kaart ook wat overdreven en Jans heeft alleen zichzelf met die actie.
Tijdens de persconferentie toonde hij overigens weer zijn droge humor
Ik heb Van Gaal een karatetrap in de lucht zien maken tijdens een wedstrijd, om de scheids duidelijk te maken dat er een dergelijke overtreding plaats had gevonden. Ik heb dat daarvoor of daarna nooit meer gezien, maar dat maakt het voor mij niet abnormaal.Enganche schreef:Een trainer die een bal de tribunes intrapt. Ik heb het zelden tot nooit gezien hoor. Zou dus niet weten waarom ik dat maar normaal moet vinden.