Wat een waanbeelden.

Steeds meer Ajax-supporters die straks overstappen natuurlijk he! Iedereen wilt Kew Jaliens zien spelen.Daniel_vT schreef:In Alkmaar wonen iets van 95000 man.. Hoe willen ze een stadion van meer dan de helft van het inwoneraantal vullen als alle supporters bijna alleen maar uit Alkmaar komen?
No way. Die jongen moet als ik het goed heb 9 miljoen euro kosten. En dan heb ik het nog niet eens over de concurrentie op de transfermarkt. Eduardo Silva zit volgens mij in een Huntelaar-seizoen 2005/2006-achtige fase.Peter schreef:Die Eduardo da Silva zal toch wel niet komen? Ze hebben net hun slag geslagen met Ari, terwijl ze daar voorin ook nog Arveladze en Dembele rond hebben lopen. Koevermans reken ik dan nog even niet mee, want die zal wel verkocht worden.
Dat komt omdat SC Heerenveen een echte club is, en bovendien een mooiere en toch naar mijn mening hoger aangeschreven. AZ is dat niet.. Heerenveen heeft meer identiteit dan AZ..666 schreef:Had AZ in '81 dan wel een achterban?
AS Monaco heeft ook geen achterban, maar hun suikeroom heeft wel een paar titels en europese finales voor ze gekocht. Suikertante Grace Kelly heeft zelfs hun shirt voor ze ontworpen.
Als AZ dezelfde toeschouwers:inwoners ratio als Monaco of Heerenveen weet te scoren kunnen ze makelijk 40.000 stoeltjes verkopen. Alkmaar heeft twee keer zoveel inwoners als Heerenveen en de Abe Lenstra Arena barst elke wedstrijd ook zonder suikeroom uit z'n voegen.
Precies, dat bedoel ik. Oranje krijgt ook voor de meest tenenkrommende oefenwedstrijden het stadion vol. En als het dan voor de zoveelste keer in een zaaddodende 0-0 uitdraait komen ze bij het volgende nikszeggende trainingspotje allemaal weer terug á €55 p.p.Daniel_vT schreef:bij AZ zitten de bibliotheek juffrouwen en hun accountant mannen met boekjes te klappen (de categorie Oranje gekte fans).
Dat is toch de bedoeling? klapvee!, stemvee enz.Daniel_vT schreef: (...) En dat noem ik nou niet echt een achterban waar je veel aan hebt en op kunt vertrouwen dat ze ook lang blijven en snel terugkomen, dat is gewoon puur klapvee..
of in het begin van het seizoen loopt het niet en de onrust neemt toe?Dat gaat onvermijdelijk een keer fout (of goed vanuit Alkmaars oogpunt) en dan barst de hype echt los.
Nee, dat denk ik niet.. Ik denk dat AZ dan als een nacht kaars uit zal gaan, niet de de 'supporters' stampij gaan maken.. Die gaan gewoon voortaan rustig weer zitten brijen op zondag. Het zal maar een klein groepje zijn die echt stampij gaat maken, alleen die vallen niet heel veel op..Demosthenes schreef:of in het begin van het seizoen loopt het niet en de onrust neemt toe?
Ha! Weer een ex-Ajacied!AZ haalt Koenders
Van onze Telesportredactie
ALKMAAR, zondag
Na Ryan Donk staat er weer een getalenteerde verdediger op het punt om de overstap te maken van RKC Waalwijk naar AZ. De Alkmaarse club heeft het oog laten vallen op Milano Koenders. De 20-jarige Amsterdammer, in het afgelopen teleurstellende seizoen een lichtpuntje bij RKC, heeft zelf een principeakkoord met AZ. De gesprekken tussen RKC en AZ verlopen voorspoedig en worden naar verwachting op korte termijn afgerond.
Ook FC Twente was in de markt voor Koenders, maar de Tukkers konden het met RKC niet eens worden over de afkoopsom. AZ heeft gisteren met RC Genk om de tafel gezeten over een transfer van Sébastien Pocognoli. De Belgische club laat in een officiele verklaring weten „dat het een constructief gesprek is geweest, zonder dat er al een akkoord uit de bus is gekomen”.
Bron: de Telegraaf