Toen ik las dat ie het over 'Boca Juniors Senior' had ben ik afgehaakt. In wat voor wereld leeft die man?Feest schreef:Racing Club vs Boca Juniors (Senior) 14 June 2009 Steven Aptroot

Toen ik las dat ie het over 'Boca Juniors Senior' had ben ik afgehaakt. In wat voor wereld leeft die man?Feest schreef:Racing Club vs Boca Juniors (Senior) 14 June 2009 Steven Aptroot
Jabu schreef:Ik vond 'moeizaam panorama' wel aardig.
Come off it, Steef.... Respect dat je van je hobby je werk hebt gemaakt.Feest schreef:Vakjargon. Eng he.
Welnee. Speelde Terborg en Copa Amsterdam met Botafogo. Speler van Stellar Group die in NL, Portugal en Engeland erg actief zijn. Zowel in het recruteren als plaatsen van spelers.999 schreef:Zou die Gerson uit het boekje van FlaFlu komen ?.
Heb jij FlaFlu dat rapport ook laten lezen nog voor de transfer een feit was ?.Feest schreef:Welnee. Speelde Terborg en Copa Amsterdam met Botafogo. Speler van Stellar Group die in NL, Portugal en Engeland erg actief zijn. Zowel in het recruteren als plaatsen van spelers.999 schreef:Zou die Gerson uit het boekje van FlaFlu komen ?.
999 schreef:Zou die Gerson uit het boekje van FlaFlu komen ?.
Bij Juve moet ik altijd aan onderstaande kop denken na een remise tegen Fc Bate Borisov. Je kunt em flauw vinden maar ik vind em hilarisch. Nu maar hopen dat ik niet afgunstig overkom...Ajax Rules schreef:En ook cool dat je voor Juve werkt.
Al lang gedaan natuurlijk, neem maar eens een kijkje op het PN.wimpey schreef:Het brandt je op de lippen. Zeg nou maar gewoon dat die Gerson er niet veel van kan.
psv treft AZ trouwens op een gunstig moment. Bij AZ zal de 4e keeper spelen en door schorsingen staan er 4 linkspoten achterin. Makkie dus.
Oscarito schreef:Ik ben daar overigens een tijdje op non-actief gesteld omdat ik FritskePhilips tot twee keer toe een idioot en oetlul heb genoemd. It was worth it.
Dat gebeurt nog al snel. Een ieder die niet 5 keer per dag op psv cumt, is niet welkom. Klef kliekje, dat pn.Oscarito schreef: Ik ben daar overigens een tijdje op non-actief gesteld
Jöhnk schreef:Die man is toch hartstikke dood?
OK, hij was misschien een idioot en een oetlul, maar om dat nu nog te gaan zeggen?
Vergeleken met AZFanpage en dat forum van FC Twente (vol met types als Epi Drost) is het nog een oase van rust. Daar mag je al helemaal geen kritiek meer tonen anders wordt je voor landverrader uitgemaakt. Het PN staat gelijk aan AN, kritiek mag maar hou er dan wel rekening mee dat je voor alles en nog wat uitgemaakt wordt. Niettemin spui ik er al jaren mijn kritiek op het beleid van PSV, ben niet zo'n diplomatiek type namelijk. Uitzondering is uiteraard het OJK-topic op het PN, daar kan zelfs AT niet aan tippen.wimpey schreef:Dat gebeurt nog al snel. Een ieder die niet 5 keer per dag op psv cumt, is niet welkom. Klef kliekje, dat pn.Oscarito schreef: Ik ben daar overigens een tijdje op non-actief gesteld