Ja Voetske, zoals de beker de kortste weg naar Europees voetbal heet te zijn zo is een zich blamerend Feijenoord de kortste weg naar lol in de competitie. ;)Voetske schreef:Vreemd, Psv is degene die mee gaan doen om de titel,de directe concurent van AJAX, maar men heeft liever dat Feyenoord ( die sowieso weinig potten zal breken ) verliest omdat het dan CRISIS is in Rotterdam.
PSV
Helemaal mee eens. Ik ben er van overtuigd dat Feyenoord toch wel boordevol punten gaat verspillen in de competitie. Ik heb liever dat Feyenoord komend weekend nog even wint.Voetske schreef:Vreemd, Psv is degene die mee gaan doen om de titel,de directe concurent van AJAX, maar men heeft liever dat Feyenoord ( die sowieso weinig potten zal breken ) verliest omdat het dan CRISIS is in Rotterdam.
Ik ben benieuwd welke wedstrijden er morgen worden uitgezonden. Ik heb eindelijk weer eens een vrije dag en ben van plan lekker veel voetbal te gaan kijken.
Dan moet Ajax gewoon 2 keer van psv winnen.. ik word liever kampioen zonder hulp van dat schorum aan de maasLucas schreef:Het zal best dat Feyenoord de rivaal is, maar ik heb toch liever dat Ajax na 34 wedstrijden eerste staat met 2 punten voorsprong op PSV dan dat we tweede staan met 1 punt achterstand op PSV.
Feyenoord is (dit jaar) geen serieuze concurrent
Klopt. Een kampioenschap moet je zelf afdwingen. Maar goed, daar denkt de meerderheid tegenwoordig anders over.Maarten127 schreef:Dan moet Ajax gewoon 2 keer van psv winnen.. ik word liever kampioen zonder hulp van dat schorum aan de maasLucas schreef:Het zal best dat Feyenoord de rivaal is, maar ik heb toch liever dat Ajax na 34 wedstrijden eerste staat met 2 punten voorsprong op PSV dan dat we tweede staan met 1 punt achterstand op PSV.
Feyenoord is (dit jaar) geen serieuze concurrent
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Grappig trouwens hoe mensen altijd zo in het verweer gaan als ze er op worden aangesproken nooit in een stadion te komen. Ik begrijp werkelijk niet hoe je jezelf supporter kunt noemen en alleen naar bijvoorbeeld de samenvattingen op Talpa kijkt. Zeg dan dat je 'voor Ajax bent' of een 'fan' van Ajax bent. Maar supporter? Nee, dat is toch echt te hoog gegrepen.
En vanavond is het:Liiiiiiiiiiiiiiiverpool, Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiverpool :worshippy:
En vanavond is het:Liiiiiiiiiiiiiiiverpool, Liiiiiiiiiiiiiiiiiiiverpool :worshippy:
-
- AT Toto winner 15/16
Uitgaan van eigen kracht Thomas, eigen kracht. Jou minpunt is dat je Fnoord niet genoeg haat.. werk daar eens aan. :DThomas schreef:Helemaal mee eens. Ik ben er van overtuigd dat Feyenoord toch wel boordevol punten gaat verspillen in de competitie. Ik heb liever dat Feyenoord komend weekend nog even wint.Voetske schreef:Vreemd, Psv is degene die mee gaan doen om de titel,de directe concurent van AJAX, maar men heeft liever dat Feyenoord ( die sowieso weinig potten zal breken ) verliest omdat het dan CRISIS is in Rotterdam.
Yes sir, überhoolie! ;)brigade zuid schreef:Uitgaan van eigen kracht Thomas, eigen kracht. Jou minpunt is dat je Fnoord niet genoeg haat.. werk daar eens aan. :DThomas schreef:Helemaal mee eens. Ik ben er van overtuigd dat Feyenoord toch wel boordevol punten gaat verspillen in de competitie. Ik heb liever dat Feyenoord komend weekend nog even wint.Voetske schreef:Vreemd, Psv is degene die mee gaan doen om de titel,de directe concurent van AJAX, maar men heeft liever dat Feyenoord ( die sowieso weinig potten zal breken ) verliest omdat het dan CRISIS is in Rotterdam.