FC Twente 2009-2010

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Bert
Contacteer:

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Bert » do mei 06, 2010 9:35 am

Niet kunnen vinden? Heb je echt gezocht?

Site van de Telegraaf...
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do mei 06, 2010 9:48 am

Maar Voetske kan die berichtjes altijd zo mooi plaatsen. Waar is hij toch? :confused.gif:

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do mei 06, 2010 9:50 am

Ja, ik heb echt gezocht. Ook op de site van de Telegraaf. :1evil.gif:
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

ferry

Bericht door ferry » do mei 06, 2010 11:08 am

Duke schreef:Ja, ik heb echt gezocht. Ook op de site van de Telegraaf. :1evil.gif:
http://www.telegraaf.nl/telesport/colum ... 648211.ece

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » do mei 06, 2010 11:09 am

:biggthumpup.gif:

Het ging om deze passage:
Verder heb ik gehoord, dat ik FC Twente geadviseerd zou hebben over van alles en nog wat. Eerlijk gezegd, kan ik me niet herinneren dat ik zoiets gedaan heb. Een jaar geleden ben ik bij de opening van één van mijn scholen in Enschede geweest en misschien dat ik daar wat dingen tegen mensen van FC Twente heb gezegd, maar dit had zeker geen officieel karakter.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

Epi Drost

Bericht door Epi Drost » do mei 06, 2010 12:37 pm

wimpey schreef:
Twente wordt goed gerund. Ze weten dat hun elftal uitgehold wordt en daar zullen ze achter de schermen al op ingespeeld hebben. Ik denk dat ze volgend seizoen ook weer meedoen.

Epi, nog gefeli. Fantastische prestatie van je club. Gokje v.w.b. de nieuwe trainer: Sollied.
Bedankt! Jullie succes vanavond maar zal wel lukken denk ik.

Skibbe en Laudrup worden genoemd als vervangers voor McClaren hier. Zou me niet verbazen als Joop het weer een keer bij Rijkaard probeert of een totaal onverwachte naam uit de hoed tovert. Als Koeman het maar niet wordt.

Wat spelers betreft, we lijken vooral bezig met backs en aanvallers en zijn aan het shoppen in Belgie, bij AA Gent en Zulte Waregem.

Epi Drost

Bericht door Epi Drost » do mei 06, 2010 12:40 pm

Toppie schreef:
Aangezien er nog een WK komt zal het wel erg snel gaan met de leegloop bij de Tukkers
Een speler voor het WK is minder waard soms dan daarna plus dat ik hem nog wel 1 a 2 spelers zie meenemen

Bye
We lopen al drie jaar lang bijna bij voortduring leeg dus ik kan me er niet meer druk over maken eerlijk gezegd. Opvolgers zijn waarschijnlijk allang gescout. Het is natuurlijk jammer dat je ieder seizoen weer helemaal overnieuw moet beginnen maar dat is de realiteit nou eenmaal voor een club als Twente. Zolang er successvol doorgeselecteerd wordt hoor je mij niet klagen. Drie jaar geleden waren onze sterspelers Kennedy en Touma!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » do mei 06, 2010 2:04 pm

Epi Drost schreef:
Toppie schreef:
Aangezien er nog een WK komt zal het wel erg snel gaan met de leegloop bij de Tukkers
Een speler voor het WK is minder waard soms dan daarna plus dat ik hem nog wel 1 a 2 spelers zie meenemen

Bye
We lopen al drie jaar lang bijna bij voortduring leeg dus ik kan me er niet meer druk over maken eerlijk gezegd. Opvolgers zijn waarschijnlijk allang gescout. Het is natuurlijk jammer dat je ieder seizoen weer helemaal overnieuw moet beginnen maar dat is de realiteit nou eenmaal voor een club als Twente. Zolang er successvol doorgeselecteerd wordt hoor je mij niet klagen. Drie jaar geleden waren onze sterspelers Kennedy en Touma!
Maar toen was het niveau een stuk later. Voor welke plek streedt Twente toen? Verder klinkt dat wel leuk, dat doorselecteren maar daar komt ook een beetje mazzel bij kijken. Een Nederlandse club kan geen A-keus binnenhalen en er zal altijd wel een flop tussen zitten. Twente heeft dat met Parker en die Cruijff uit het Midden Oosten.

Nu doet het niet al te veel pijn: de druk op Twente was laag en alles wat Twente doet is leuk en aandoenlijk.

Maar volgend seizoen wordt Twente anders benaderd. Daar had AZ dit jaar last van en Ajax heeft daar atlijd last van.
Whitey on the moon.

666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » do mei 06, 2010 2:53 pm

Duke schreef:Overigens heeft Cruijff aangegeven dat de verhalen over de advisering aan Twente...
Exclusief voor AjaxTalk heeft uw duivelse reporter de hand weten te leggen op het geheime advies van Johan Cruijff aan FC Twente. Hier volgt de volledige inhoud van het door JC himself geschreven rapport:

Cruijff aan Twente schreef:Je moet Marco als trainer aanstellen en Wim Jansen als technisch directeur. Maar dat is logisch.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » do mei 06, 2010 3:04 pm

Dit is niet het volledige rapport, hoor. Je bent de bijlage over de jeugdopleiding vergeten:
Cruijff aan Twente schreef:Allemaal der uit!

Lionel

Bericht door Lionel » do mei 06, 2010 3:13 pm

:smallgrin.gif:
IK GELOOF!!!!!!

Epi Drost

Bericht door Epi Drost » vr mei 07, 2010 10:47 am

GangstaRiB schreef:
Maar toen was het niveau een stuk later. Voor welke plek streedt Twente toen? Verder klinkt dat wel leuk, dat doorselecteren maar daar komt ook een beetje mazzel bij kijken. Een Nederlandse club kan geen A-keus binnenhalen en er zal altijd wel een flop tussen zitten. Twente heeft dat met Parker en die Cruijff uit het Midden Oosten.

Nu doet het niet al te veel pijn: de druk op Twente was laag en alles wat Twente doet is leuk en aandoenlijk.

Maar volgend seizoen wordt Twente anders benaderd. Daar had AZ dit jaar last van en Ajax heeft daar atlijd last van.
Weet je wat het is, jullie hebben hele andere verwachtingen van je club. In Twente gaat echt niemand zitten huilen als we volgend seizoen derde worden en het beroerd doen in de CL. Onze verwachtingen zijn lager dan die van jullie en dat zullen ze voorlopig ook wel blijven, ook al zijn we nu effectief al drie seizoenen achter elkaar boven Ajax geeindigd. We zijn er wel van overtuigd dat we in de top drie blijven meedoen voorlopig, puur gebaseerd op a) de kwaliteit van ons bestuur en b) onze financiele mogelijkheden. Als we spelers en trainers kwijtraken is dat om die reden niet desastreus.

Trouwens volgens mij was het dit seizoen al afgelopen met 'wat is Twente aandoenlijk en leuk'. Sinds de winterstop en het Theo Janssen geval hebben we veel shit over ons heengekregen. Dat was inderdaad nieuw moet ik toegeven, maar je kunt niet zeggen dat het de club niet is gelukt om daar goed mee om te gaan. Overigens: de sympathie die het Nederlandse publiek heeft voor Twente of een club in het algemeen heeft niet alleen met voetbalresultaten te maken. Zie het Sport+Markt club imago onderzoek.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 07, 2010 10:51 am

Veel shit? Er is maar net melding van gemaakt in de pers.

En met niemand anders!

Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » vr mei 07, 2010 10:52 am

Twente heeft het heel slim aangepakt met hun sterk op de regio gerichte beleid. Daarmee hebben ze veel sympathie verkregen en staan ze met name in de regio heel sterk. Er is een hele sterke band tussen regio en club. Ik zie de club ook niet zo snel wegvallen uit de bovenste posities. Ze zullen niet ieder jaar om de titel meedoen maar daar zal geen haan naar kraaien.

Ik verwacht wel dat het volgend seizoen allemaal wat minder zal zijn. Er zullen wat mensen vertrekken en de insteek is nu ineens anders. Dat vergt toch ook weer een mentale aanpassing. Maar inderdaad, als Twente komend jaar 3e eindigt leveren ze gewoon weer een prima seizoen af en zullen de mensen tevreden zijn.
Nil volentibus arduum

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr mei 07, 2010 11:00 am

Epi Drost schreef:
GangstaRiB schreef:

Weet je wat het is, jullie hebben hele andere verwachtingen van je club. In Twente gaat echt niemand zitten huilen als we volgend seizoen derde worden en het beroerd doen in de CL. Onze verwachtingen zijn lager dan die van jullie en dat zullen ze voorlopig ook wel blijven, ook al zijn we nu effectief al drie seizoenen achter elkaar boven Ajax geeindigd. We zijn er wel van overtuigd dat we in de top drie blijven meedoen voorlopig, puur gebaseerd op a) de kwaliteit van ons bestuur en b) onze financiele mogelijkheden. Als we spelers en trainers kwijtraken is dat om die reden niet desastreus.

Trouwens volgens mij was het dit seizoen al afgelopen met 'wat is Twente aandoenlijk en leuk'. Sinds de winterstop en het Theo Janssen geval hebben we veel shit over ons heengekregen. Dat was inderdaad nieuw moet ik toegeven, maar je kunt niet zeggen dat het de club niet is gelukt om daar goed mee om te gaan. Overigens: de sympathie die het Nederlandse publiek heeft voor Twente of een club in het algemeen heeft niet alleen met voetbalresultaten te maken. Zie het Sport+Markt club imago onderzoek.
Ik heb de shit over Febo Janssen ook gemist eigenlijk....

Verder is het wel leuk dat vrijblijvende, maar dat is het natuurlijk niet. Twente verkoopt dat heel handig, maar als je lekker wil meekrabbelen (ene keer kampioen maar we gaan niet huilen als we subtop zijn) dan doe je er niet zoveel moeite voor. Dan ga je niet informeren bij uithangborden zoals Rijkaard of ga je op bezoek bij Bayern..... Wat je hierboven neerzet is de 'valse' bescheidenheid van FC Twente die me steeds meer begint te irriteren.
Whitey on the moon.

Jesse

Bericht door Jesse » vr mei 07, 2010 11:07 am

Epi Drost schreef:Sinds de winterstop en het Theo Janssen geval hebben we veel shit over ons heengekregen.
Huh?
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 07, 2010 11:08 am

Dat was hooguit een drolletje, Epi.
Het stinkt aan alle kanten!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » vr mei 07, 2010 11:22 am

De gemiddelde duif laat meer troep achter.

Al zijn duiven natuurlijk wel duivelse beesten. Vliegende ratten!

En met niemand anders!

Epi Drost

Bericht door Epi Drost » vr mei 07, 2010 2:04 pm

Sorry maar ik moet wel lachen om de reacties hier. Twente eindigt drie keer achter elkaar boven Ajax in de eredivisie, blijft maar groeien, is winstgevend, is net kampioen geworden, blijft het stadion uitbreiden, krijgt er steeds meer fans en sponsors bij in de regio, wordt geprezen om zowel financieel als sociaal beleid. Ondertussen lijdt Ajax verlies, is het in zes jaar geen kampioen geworden, zitten ze in een gehuurd stadion waardoor de groeimogelijkheden beperkt zijn en waardoor de club financieel wel heel erg afhankelijk is van voetbalprestaties, en toch is de algemene tendens hier dat jullie denken dat het met Twente allemaal wel minder zal gaan.

Als je het mij vraagt is die houding nou juist het probleem bij Ajax. In plaats van te leren hoe andere clubs creatief en op basis van lange termijn strategieen succes hebben, wordt er bij Ajax vanuit gegaan dat het niet winnen van de eredivisie maar tijdelijk is en dat de natuurlijke orde snel weer hersteld zal worden. Daar spreekt een laksheid uit, en een onvermogen om de realiteit onder ogen te zien. Jullie hebben niet alleen met Twente te maken. Wat nou als Heerenveen besluit ambitieus met zijn financiele middelen om te gaan? Wat nou als Groningen een stadion krijgt dat uit te breiden valt? Er zit ontzettend veel groeipotentieel in de provincie, en groeipotentie waar echt een basis van supporters onder zit (in tegenstelling tot AZ). Als het Twente niet is dat de inhaalslag maakt kan het zo maar een andere club zijn over drie jaar. Ik heb nou niet het idee dat Ajax daarop voorbereid is, of dat er echt met visie naar de toekomst wordt gekeken. Bij Twente, en bij een aantal andere zogenaamde provincieclubs, is die visie er wel. En uit Ajax perspectief lijkt het me niet verstandig om dat niet serieus te nemen.

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr mei 07, 2010 2:14 pm

Epi Drost schreef:Sorry maar ik moet wel lachen om de reacties hier. Twente eindigt drie keer achter elkaar boven Ajax in de eredivisie, blijft maar groeien, is winstgevend, is net kampioen geworden, blijft het stadion uitbreiden, krijgt er steeds meer fans en sponsors bij in de regio, wordt geprezen om zowel financieel als sociaal beleid. Ondertussen lijdt Ajax verlies, is het in zes jaar geen kampioen geworden, zitten ze in een gehuurd stadion waardoor de groeimogelijkheden beperkt zijn en waardoor de club financieel wel heel erg afhankelijk is van voetbalprestaties, en toch is de algemene tendens hier dat jullie denken dat het met Twente allemaal wel minder zal gaan.

Als je het mij vraagt is die houding nou juist het probleem bij Ajax. In plaats van te leren hoe andere clubs creatief en op basis van lange termijn strategieen succes hebben, wordt er bij Ajax vanuit gegaan dat het niet winnen van de eredivisie maar tijdelijk is en dat de natuurlijke orde snel weer hersteld zal worden. Daar spreekt een laksheid uit, en een onvermogen om de realiteit onder ogen te zien. Jullie hebben niet alleen met Twente te maken. Wat nou als Heerenveen besluit ambitieus met zijn financiele middelen om te gaan? Wat nou als Groningen een stadion krijgt dat uit te breiden valt? Er zit ontzettend veel groeipotentieel in de provincie, en groeipotentie waar echt een basis van supporters onder zit (in tegenstelling tot AZ). Als het Twente niet is dat de inhaalslag maakt kan het zo maar een andere club zijn over drie jaar. Ik heb nou niet het idee dat Ajax daarop voorbereid is, of dat er echt met visie naar de toekomst wordt gekeken. Bij Twente, en bij een aantal andere zogenaamde provincieclubs, is die visie er wel. En uit Ajax perspectief lijkt het me niet verstandig om dat niet serieus te nemen.
Iedereen weet bij Ajax waar het de laatste jaren fout is gegaan. Onder Van den Boog is serieus een andere koers ingezet. Eindelijk een koers die Ajax zo succesvol heeft gemaakt. Kiezen voor jeugd met nuttige aankopen. Chappeau voor Twente, maar ga nou niet doen alsof jullie dat uitgevonden hebben. Twente heeft het eerder bij Ajax afgekeken. Ajax is ook altijd arm geweest in vergelijking met Real, Milan etc etc etc, maar toch hebben we 4 Europa Cup 1 noteringen. Dat kwam destijds door zuinig beleid.

Ajacieden vinden zichzelf de beste en dat klopt historisch gezien ook. We zien tevens hoeveel pijn dat bij andere clubs doet, dus we gooien er nog een scheppie bovenop. Dat is Ajax. Dat is gogme.

Als jij denkt dat Ajax niet naar de toekomst kijkt en ingehaald zal worden door provincieclubs, dan ben je niet goed bij je hoofd. Ajax zal altijd de grootste in NL blijven. Grootste achterban, grootste stadion etc etc. Dat het stadion gehuurd is, is een geluk. Vraag maar aan PSV op welke manier hun stadion als een molensteen om de nek hangt.

Sociaal beleid heb je het over. Je bedoeld die paar projecten op scholen en gemeenten? Doet niet iedere club zoiets in Nederland, of is Twente weer het beste jochie van de klas?

De gedachte dat het met Twente minder zal gaan is niet gebaseerd op hoop, maar op een natuurlijk verloop. Ajax, PSV en feyenoord kennen ook pieken en dalen. Daarbij is het gemakkelijker om er te komen, dan er te blijven. Daarom ben ik benieuwd of Twente volgend jaar ook in de top 3 weet te eindigen en het jaar daarna nóg een keer. De druk was dit jaar laag, supporters verwachtten geen kampioenschap... niemand eigenlijk. Maar straks heb je die druk wél en dan blijkt Tiendalli ineens wel gevoelig voor die druk te zijn. Moet je weer een nieuwe/betere speler halen, dat kost geld. Stel dat het een miskoop wordt, weg geld. Je hebt het als Twente zijnde niet voor 100% in de hand. Je bent afhankelijk van hele hele goede scouting en als er een paar missers inzitten, doet dat meer pijn bij Twente dan het zou doen voor Ajax. Ik ben er van overtuigd dat Twente ander bekeken gaat worden. Zaakwaarnemers willen meer, er zal ongetwijfeld meer troep aangeboden worden, er zal aan spelers getrokken worden... de rust die dit jaar rond Twente hing, zal er niet meer zijn.
Whitey on the moon.

Dr. Living Stoned
Founding Father

Bericht door Dr. Living Stoned » vr mei 07, 2010 2:57 pm

wordt geprezen om zowel financieel als sociaal beleid.
is het nu dweepi drost geworden? En sociaal beleid is het in dienst houden van een dronkenlap die een voormalig vriend zijn leven verwoest om een paar maandjes later weer dronken de snelweg op te gaan. Theo Janssen is een fucking tokkie!!!
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing

joey
Erelid

Bericht door joey » vr mei 07, 2010 4:50 pm

Epi Drost schreef:Als je het mij vraagt is die houding nou juist het probleem bij Ajax. In plaats van te leren hoe andere clubs creatief en op basis van lange termijn strategieen succes hebben, wordt er bij Ajax vanuit gegaan dat het niet winnen van de eredivisie maar tijdelijk is en dat de natuurlijke orde snel weer hersteld zal worden. Daar spreekt een laksheid uit, en een onvermogen om de realiteit onder ogen te zien.
Dit ben ik wel met je eens. Bij Ajax denken ze veel te snel dat ze het goed voor elkaar hebben. Kijk maar eens hoe tevreden ze weer over zichzelf zijn, je wordt er soms moe van. De zelfkritiek is ver te zoeken.
Het stinkt aan alle kanten!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » vr mei 07, 2010 6:50 pm

joey schreef:
Epi Drost schreef:Als je het mij vraagt is die houding nou juist het probleem bij Ajax. In plaats van te leren hoe andere clubs creatief en op basis van lange termijn strategieen succes hebben, wordt er bij Ajax vanuit gegaan dat het niet winnen van de eredivisie maar tijdelijk is en dat de natuurlijke orde snel weer hersteld zal worden. Daar spreekt een laksheid uit, en een onvermogen om de realiteit onder ogen te zien.
Dit ben ik wel met je eens. Bij Ajax denken ze veel te snel dat ze het goed voor elkaar hebben. Kijk maar eens hoe tevreden ze weer over zichzelf zijn, je wordt er soms moe van. De zelfkritiek is ver te zoeken.
Dat is echt onzin, Getuige dit forum de afgelopen jaren. In de directie bespeur ik ook weinig tevredenheid over de afgelopen jaren.
Whitey on the moon.

LucaS

Bericht door LucaS » vr mei 07, 2010 7:05 pm

Lange termijn strategie, lange termijn succes? Kom over dertig jaar, en 8 europacupfinales, nog eens terug. Drie jaar boven Ajax? Nou, poehpoeh :excited.gif:

De grote namen in de verschillende landen zijn over de lange termijn eigenlijk bijna altijd dezelfde. Soms komt er eens een paar jaar een andere club zich bij die top melden, maar blijven doen ze feitelijk nooit. Ik gun het je van harte dat Twente dat gaat lukken, maar drie jaar lijkt me nog niet het begin van bewijs dat dat ook werkelijk het geval is. 'Zelfs' Feyenoord is nog een veel grotere club dan Twente,
I think I lost my fucking headache

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr mei 07, 2010 9:03 pm

Epi Drost schreef:
Peter schreef:We moeten ook niet overdrijven, want er zijn genoeg kanttekeningen op het beleid van Twente. Ze hebben een fitte basiself, maar alles wat op de bank zit, is miskoop. Ze hebben afgelopen jaar een bak met spelers gehaald en de resultaten mag je zelf invullen:

Bryan Ruiz
Miroslav Stoch werd gehuurd van Chelsea.
Luuk de Jong De Graafschap € 850.000 [3] 2012
Nicky Kuiper Vitesse € 750.000 [4] 2014
Petteri Pennanen KuPS Kuopio onbekend 2011
Tuomas Rannankari KuPS Kuopio onbekend 2012
Bernard Parker Thanda Royal Zulud € 1.000.000+ [5] 2013
Bryan Ruiz AA Gent € 5.000.000 [6] 2013
David Carney Sheffield United onbekend 2011
Perparim Hetemaj AEK Athene onbekend 2010
Nashat Akram Al-Gharrafa n.v.t. 2012
Dwight Tiendalli Feyenoord n.v.t. 2010
Nikolaj Michajlov Liverpool n.v.t. 2010
Slobodan Rajković Chelsea n.v.t. 2010
Miroslav Stoch Chelsea n.v.t. 2010
Ransford Osei Maccabi Haifa n.v.t. 2010
Wellington Hoffenheim n.v.t. 2010

Fantastische prestatie dus, maar structureel meedoen? Dan moet er nog wel even wat veranderen, hoor. Eerlijk gezegd verwacht ik niet dat ze dit vol gaan houden, maar ik laat me graag verrassen.
Je noemt hier wel een aantal jeugdspelers he. Osei en Wellington bijvoorbeeld doen het allebei prima bij de beloften en Luuk de Jong en Nicky Kuiper ontwikkelen zich ook goed. Kuiper was dichtbij een basisplaats dit seizoen. We hebben een paar mooie talenten in de jeugd sowieso. Vujicevic gaat doorbreken volgend seizoen let maar op. En Rendla heeft ook de pech dat hij lang geblesseerd geweest maar die was samen met Arnautovic de smaakmaker in dat kampioens jeugdteam van ons een paar jaar geleden. Daarnaast is Colak bijv. ook nog steeds van ons, in Go Ahead spelen een aantal Twente jeugdspelers op huurbasis omdat we met ze samenwerken, en die doen het gewoon goed. En Arnautovic zelf kan natuurlijk ook nog terugkomen.

Trouwens: volgens mij is dit een oud lijstje. Michajlov heeft inmiddels een contract bij ons getekend. En Yagadov is erbij gekomen. De enige twee echte mislukkelingen zijn Carney en Akram wat mij betreft. Maar aangezien die nauwelijks iets gekost hebben zit ik daar niet echt mee. Dat is natuurlijk ook het verschil tussen Twente en Ajax. Onze mislukkelingen kosten bijna niks en wegen niet zo zwaar op de begroting.

Wat betreft je andere opmerking: we zijn op eigen kracht, zonder suikeroom, in zeven jaar van faillissement naar de vierde naar de tweede naar de eerste plaats gegaan terwijl we ondertussen een bak basisspelers en trainers zijn kwijtgeraakt. Als er dan nu nog mensen zijn die nu nog niet geloven in de kwaliteit van het lange termijn beleid en de organisatie bij Twente, dan tsja, ik weet niet wat ik daar tegen moet zeggen.
Rendla is niet in het kampioensjaar gehaald van de A1, Marko wel maar die zat toen al bij het 2de team.

Wat betreft de spelers bij GAE. Julers Reimerik kan er helemaal niks van. Hij was zelfs een van de slechtste spelers in zijn lichting. Drost, rechtsback is ook zeer matig. En Colak is niet meer van twente, maar van GAE.

Wellington is niet gehaald voor de jeugd, maar voor het eerste. Overigens elke club heeft mislukkelingen maar twente heeft het denk ik wel erg goed geregeld over het algemeen. Prima in het scouten van jonge talentvolle spelers.

Maar op eigen kracht? Gemeente Enschede is jullie grote redder geweest plus die man van e worsten iets van Zwanenburg. maar daarna is er gewoon een uitstekend beleid gevoerd wat nu beloond wordt!

Plaats reactie