Feyenoord
www.vi.nlAanklager bekijkt duel tussen Buijs en Lazovic
6/11/2006 15:02
De aanklager van de KNVB heeft een vooronderzoek ingesteld naar Feyenoorder Danny Buijs. De middenvelder zou een klap hebben uitgedeeld aan Danko Lazovic van Vitesse.
Buijs had het tijdens de door Feyenoord met 2-1 gewonnen wedstrijd herhaaldelijk aan de stok met de Servische spits. Na afloop van een van de duels bleef Lazovic geblesseerd achter. Op televisiebeelden was te zien dat de twee spelers elkaar bij het shirt vasthielden en dat Lazovic een elleboog van Buijs in zijn gezicht kreeg.
Het is voor de tweede keer in korte tijd dat Buijs in opspraak komt. Tegen FC Twente had hij een harde tackle uitgevoerd op de benen van Niels Wellenberg. De berichten al zou naar aanleiding van die actie ook een vooronderzoek worden ingesteld, bleken niet op waarheid te berusten. Buijs liet zich toen ontvallen dat hij zich onheus bejegend voelde door de media.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Quote van telegraaf.nl :
:applaus:Feyenoord onderzoekt terugkeer staanplaatsen
ROTTERDAM - Feyenoord onderzoekt de mogelijkheid staanplaatsen in stadion De Kuip te laten terugkeren. Een delegatie van de club en het stadion brengt volgende week een oriënterend bezoek aan de stadions van Schalke 04 en Borussia Dortmund. De Duitse clubs hebben staantribunes die voor elke Europese wedstrijd tot zitgelegenheden worden omgebouwd.
Deze tribunes zijn in de toekomst wellicht staanplaatsen.
De Europese voetbalunie UEFA heeft staantribunes verboden. De KNVB ging in december 2004 akkoord met de herinvoering ervan in de stadions, wel onder strenge voorwaarden. Om staantribunes weer in te voeren, moet de club toestemming hebben van de lokale driehoek (politie, burgemeester en justitie). Verder moet elke supporter grondig worden gefouilleerd en de KNVB het plan goedkeuren.
- Daily Blind
Feyenoord kan dat tripje naar duitsland beter afzeggen en daarmee geld besparen. Want Europees spelen ze toch niet meer ;)ASR_AFCA schreef:Quote van telegraaf.nl :
:applaus:Feyenoord onderzoekt terugkeer staanplaatsen
ROTTERDAM - Feyenoord onderzoekt de mogelijkheid staanplaatsen in stadion De Kuip te laten terugkeren. Een delegatie van de club en het stadion brengt volgende week een oriënterend bezoek aan de stadions van Schalke 04 en Borussia Dortmund. De Duitse clubs hebben staantribunes die voor elke Europese wedstrijd tot zitgelegenheden worden omgebouwd.
Deze tribunes zijn in de toekomst wellicht staanplaatsen.
De Europese voetbalunie UEFA heeft staantribunes verboden. De KNVB ging in december 2004 akkoord met de herinvoering ervan in de stadions, wel onder strenge voorwaarden. Om staantribunes weer in te voeren, moet de club toestemming hebben van de lokale driehoek (politie, burgemeester en justitie). Verder moet elke supporter grondig worden gefouilleerd en de KNVB het plan goedkeuren.
Uit het feit dat Lucius als grote aankoop/boegbeeld werd binnengehaald. En nu zelfs aanvoerder is.Jim schreef:Waaruit blijkt dat men dat bij Feijenoord denkt?.Jöhnk schreef: En laat Fnoord maar lekker denken dat ze er met spelers als Lucius weer helemaal bovenop komen.
Blijkbaar zien ze het uitstekend in hem zitten. :cheer:
En waar blijkt dit uit? Uit al die prijzen die Feyenoord -ondanks tot voor kort de tweede begroting van Nederland- de laatste dertig jaar heeft gewonnen?Die ogen zullen ook nu heus wel open zijn.
Deze zomer is er weer matig ingekocht. Voorlopig ga ik er vanuit dat ze het nooit leren, in Rotterdam-Zuid.
Dat ze het in hem zien zitten betekent toch niet direct dat ze ook denken er met hem helemaal bovenop te komen.? Als je echter geen geld in kas hebt voor echte toppers zul je het met spelers van het kaliber Lucius moeten doen.Jöhnk schreef:Uit het feit dat Lucius als grote aankoop/boegbeeld werd binnengehaald. En nu zelfs aanvoerder is.Jim schreef:Waaruit blijkt dat men dat bij Feijenoord denkt?.Jöhnk schreef: En laat Fnoord maar lekker denken dat ze er met spelers als Lucius weer helemaal bovenop komen.
Blijkbaar zien ze het uitstekend in hem zitten. :cheer:
Jim schreef:Die ogen zullen ook nu heus wel open zijn.
Uit het feit dat de momentane beleidsbepalers ook wel zien dat met het huidige spelersmateriaal niet voor de titel kan worden gespeeld. Dat dat met de financiele middelen van dit moment voorlopig ook niet zal lukken en het roeien is met de riemen die men heeft.Jöhnk schreef:En waar blijkt dit uit?
Peter Bosz liet zich laatst in VI in dergelijke bewoordingen uit. Dus de ogen zijn heus wel open. Of men in staat is een en ander ten goede te keren is een ander verhaal.
Nou, geen geld in kas... Hoeveel aankopen heeft Feyenoord deze zomer eigenlijk gedaan?Jim schreef:Dat ze het in hem zien zitten betekent toch niet direct dat ze ook denken er met hem helemaal bovenop te komen.? Als je echter geen geld in kas hebt voor echte toppers zul je het met spelers van het kaliber Lucius moeten doen.
Kwaliteit, geen kwantiteit, dat lijkt me toch de overduidelijke les van de voorbije Feyenoordjaren. Dus ik waag te betwijfelen of de momentane beleidsbepalers hun ogen open hebben.Jim schreef:Peter Bosz liet zich laatst in VI in dergelijke bewoordingen uit. Dus de ogen zijn heus wel open. Of men in staat is een en ander ten goede te keren is een ander verhaal.
Want ipv. al die spelers twv. plusminus 2 miljoen had Feyenoord wellicht 2 wel rendabele investeringen kunnen doen.
En leuk hoor, dat interview met Bosz, maar ik beoordeel mensen over het algemeen op hun daden, niet op hun woorden. En Bosz' (en Jansens) daden geven voorlopig weinig hoop.
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
Zlatan Son of God schreef:Feyenoord kan dat tripje naar duitsland beter afzeggen en daarmee geld besparen. Want Europees spelen ze toch niet meer
Waarom zou F-word niet europees spelen?
De kortste weg naar europees voetbal is via de beke- ehh laat maar.
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
feyenoordnetwerk8/11/2006 - Buijs: scheidsrechter gevraagd eerder af te fluiten
(Gepost door K)
Danny Buijs keek in een gezamenlijk interview met Tiendalli en Huysegems terug op zijn eerste maanden bij Feyenoord. Hij blikte daarbij ook terug op het duel tegen Ajax. "Die wedstrijd was het dieptepunt in mijn carriere. Ik schaamde me kapot. [...] Ik ken ze zelf toch ook, die verjaardagen waarop een paar Ajacieden aanwezig zijn. Ik snapte daarom goed dat het hommeles was na die 0-4, want het had 0-8 moeten zijn. Ik heb scheidsrechter Temmink gevraagd of hij alsjeblieft eerder wilde affluiten. Ik liep gefrustreerd rond, maar ben er trots op dat ik me nog niet heb laten gaan. Dat is dan tenminste nog iets positiefs. Maar als die wedstrijd tien minuten langer had geduurd, was ik er ook met rood afgegaan. Honderd procent." [reageer]
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- Daily Blind
Die frustraties had hij blijkbaar de laatste weken nog...banjavi schreef:feyenoordnetwerk8/11/2006 - Buijs: scheidsrechter gevraagd eerder af te fluiten
(Gepost door K)
Danny Buijs keek in een gezamenlijk interview met Tiendalli en Huysegems terug op zijn eerste maanden bij Feyenoord. Hij blikte daarbij ook terug op het duel tegen Ajax. "Die wedstrijd was het dieptepunt in mijn carriere. Ik schaamde me kapot. [...] Ik ken ze zelf toch ook, die verjaardagen waarop een paar Ajacieden aanwezig zijn. Ik snapte daarom goed dat het hommeles was na die 0-4, want het had 0-8 moeten zijn. Ik heb scheidsrechter Temmink gevraagd of hij alsjeblieft eerder wilde affluiten. Ik liep gefrustreerd rond, maar ben er trots op dat ik me nog niet heb laten gaan. Dat is dan tenminste nog iets positiefs. Maar als die wedstrijd tien minuten langer had geduurd, was ik er ook met rood afgegaan. Honderd procent." [reageer]
- Alaindebanaan
Tsja, als je echt niks te doen hebt...
http://www.youtube.com/watch?v=TrXZf3Tepg4
Tijdens RKC-Feyenoord hebben de Feyenoordsupporters over de keeper van Den Haag gezongen. Hoe passend. :yes:
http://www.youtube.com/watch?v=TrXZf3Tepg4
Tijdens RKC-Feyenoord hebben de Feyenoordsupporters over de keeper van Den Haag gezongen. Hoe passend. :yes:
Hier is een goede versie...
http://www.youtube.com/watch?v=08UNsMEEOpk
Uiteraard door Ajacieden tijdens een Den Haag-wedstrijd. Gewoon dezelfde tekst, niet veel bijzonders. Maar ik vond het vooral sneu dat F-sups dat menen te moeten zingen terwijl die hele keeper of zijn club niet in de buurt is of wat dan ook.
http://www.youtube.com/watch?v=08UNsMEEOpk
Uiteraard door Ajacieden tijdens een Den Haag-wedstrijd. Gewoon dezelfde tekst, niet veel bijzonders. Maar ik vond het vooral sneu dat F-sups dat menen te moeten zingen terwijl die hele keeper of zijn club niet in de buurt is of wat dan ook.
De T.Feyenoord deelnemer EFES-Cup
ROTTERDAM, zaterdag
De handtekeningen moeten nog worden gezet, maar Feyenoord heeft mondeling toegezegd te zullen deelnemen aan de EFES-Cup in Turkije. De Rotterdammers slaan van 8 tot 15 januari hun trainingskamp op in de Turkse badplaats Antalya en gaan tijdens het toernooi de confrontatie aan met Galatasaray, Besiktas en Werder Bremen.
Erwin Koeman weet vandaag of hij bij Willem II kan beschikken over de van blessures herstellende Jonathan de Guzman, Tim Vincken en Angelos Charisteas. De trainer scherpte gisteren het huishoudelijke reglement van Feyenoord aan. Vanaf nu mogen de spelers vanaf een uur voor de wedstrijd geen i-pod meer luisteren.
Willem II-Feyenoord
Willem II: gebless.: El Hamdaoui.
Feyenoord: geblesseerd: Lodewijks, Ekramy, Schreuder, Castelen, Collen, Vlaar. Twijfelachtig: De Guzman, Vincken, Charisteas.
Tja, je moet ergens je prijsjes/bekertjes vandaan halen ..
Blij met de punten ...
Het lek is boven:
FNN11/11/2006 - 'Koeman verbiedt i-pods een uur voor de wedstrijd'
(Gepost door K)
De Telegraaf meldt dat Erwin Koeman de selectie heeft verboden om vanaf een uur voor de wedstrijd nog naar i-pods te luisteren. Een van de kritiekpunten tussen de twee groepen in de selectie was dta een bepaalde groep om zich te concentreren vlak voor de wedstrijd nog afzonderde van de groep met een i-pod.