Hij is zelf ook lang geblesseerd geweest dit jaar dus.. na zn blessure was ie vrijwel gelijk weer basisspeler en als ie zo voetbald als dat ie nu doet zal ie dat blijven ook. Hij scoort ook ontzettend veel voor een middenvelder.Duke schreef:Ik denk het ook. Hij heeft trouwens toch ook bij AZ een aardige tijd op de bank gezeten? Hij was zeker geen basisspeler dit seizoen, pas de laatste weken staat hij (vanwege blessures) in de basis.
AZ
-
- AT Toto winner 15/16
Aanvankeljk koos hij inderdaad volgens mij voor een van beiden. In het begin in het voordeel van Cziommer, daarna koos hij voor Martens. De laatste tijd laat hij ze volgens mij juist wel samen spelen. Cziommer speelt dan centraal achter de spits en Martens op links. Martens lijkt door de aanwezigheid van Cziommer op hetzelfde middenveld minder te spelen.
vi.nl'Wisselend oordeel AZ over twee Brazilianen'
26/5/2007 11:36
AZ heeft twee Brazilianen de kans gegeven zich te bewijzen in Alkmaar. Moacir kreeg inmiddels te horen dat hij niet in aanmerking komt voor een langer verblijf; over Ramon is het oordeel positiever.
'AZ is zeer gecharmeerd van hem', vertelde Richard Mettes van Total Football Agency aan De Telegraaf. 'Als ze iemand halen, moet hij aantoonbaar beter zijn dan wat ze hebben, en dat vinden ze van Ramon.' De pas zestienjarige Braziliaan is een centrale verdediger die afkomstig is van Bahia.
De linksbenige middenvelder Moacir stond volgens Mettes ook in de belangstelling van Feyenoord, maar werd ook door het scoutingapparaat van de Rotterdammers niet goed genoeg bevonden.
-
- AT Toto winner 15/16
Scheringa heeft het in ieder geval wel liggen en ik denk dat hij het ook best wil investeren. Hij gelooft heilig in Van Gaal en als Louis kan beargumenteren dat die investering nodig is doet hij dat. Zeker met de op het nippertje verloren landstitel en bekerfinale in het achterhoofd. Scheringa wil prijzen winnen en dat kost geld.
Niet alles wat journalisten achterhalen is onzin hoor.
Niet alles wat journalisten achterhalen is onzin hoor.
-
- AT Toto winner 15/16
Alleen als LVG hem wijsmaakt dat Ajax die speler ook wil...Marillion schreef:Scheringa heeft het in ieder geval wel liggen en ik denk dat hij het ook best wil investeren. Hij gelooft heilig in Van Gaal en als Louis kan beargumenteren dat die investering nodig is doet hij dat.

Zelfs al zou het zo zijn, waarom brengen ze het dan naar buiten? Spelers worden nu iets duurder voor AZ.

Het stinkt aan alle kanten!
www.azfanpage.nl/forum
anti-020 topic :biggrin.gif:
belachelijke haat jegens Ajax. Ik ben er tegenwoordig dagelijks te vinden om me te vermaken. Wat een stumpertjes daar op dat azfanpage!!
anti-020 topic :biggrin.gif:
belachelijke haat jegens Ajax. Ik ben er tegenwoordig dagelijks te vinden om me te vermaken. Wat een stumpertjes daar op dat azfanpage!!
ALKMAAR- AZ heeft zich voor het komend seizoen versterkt met de Braziliaanse spits Ari. Ariclenes da Silva Ferreira (21) komt over van het Zweedse Kalmar FF, de club waar hij vorig jaar topscorer van de Zweedse competitie werd. Ari heeft een contract tot 2012 bij AZ getekend en zal zich op donderdag 5 juli voor de eerste training in Alkmaar melden.
dit is van de AZ site, dus ik neem toch echt aan dat hij geen 23 maar 21 jaar is.
die gast die heeft maar 10 dagen rust, aangezien hij op de 25ste van Juni ook nog een wedstrijd speelt voor Kalmar FF.. Gunstig voor Ajax
Pompiedom
van vi:
Ariclenes da Silva Ferreira (kortweg Ari) was vorig jaar topscorer van de Zweedse competitie. Na 23 wedstrijden had hij in totaal vijftien doelpunten gemaakt. Dit jaar is hij nog niet succesvol in de Allsvenskan, na acht duels staat hij nog steeds op nul. Het is zijn tweede seizoen in dienst van Kalmar.
In Brazilië speelde de 21-jarige spits voor Fortaleza, al kwam hij namens de club uit zijn geboortestad niet verder dan drie invalbeurten. Scoren deed hij niet.
AZ was niet de enige club die jacht maakte op Ari. Ook SC Heerenveen was zeer geïnteresseerd in de Braziliaan, die eventueel de rol moest gaan overnemen van Afonso Alves indien de huidige topscorer van de Eredivisie mocht vertrekken uit het Abe Lenstra Stadion.
Pompiedom
Daar staat bij iedere transfer dat ze Ajax aftroeven, die opmerking wordt standaard toegevoegd.Justin schreef:Opvallend nieuws: AZ contracteert Ari, de 23-jarige Braziliaanse spits, voor 3 miljoen euro. Hiermee troeven ze Heerenveen en naar het schijnt ook Ajax af. Zo meldt AZ.nl.
Bij psv is dat: de gemoedelijke uitstraling, de gevulde koeken van tante Annie.
Bij feyenoord staat altijd dat de speler droomt van een transfer naar feyenoord, maar dat zijn club hem tegenhoudt en dat allle Europese topclubs hem willen hebben. Gewoon een macro gebruiken.
De transfersom? De transfersom is niet altijd het struikelblok, de salarissen wel.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Had Ari niet al een mondeling accoord met heerenveen?joey schreef:De supporters van Heerenveen vinden het niet zo leuk.

Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Wie niet? Een zichzelf respecterende voetballer praat met Heerenveen maar tekent elders! 
Geen toeval natuurlijk dat Scheringa met de speler op de foto gaat en niet Van Gaal of Brands.

Geen toeval natuurlijk dat Scheringa met de speler op de foto gaat en niet Van Gaal of Brands.
Laatst gewijzigd door joey op ma mei 28, 2007 1:17 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Het stinkt aan alle kanten!