FC Twente 2009-2010
Re: FC Twente 2009-2010
Quatsch.mattie schreef:nee ik gun het ze echt niet.. Zeker in de 2e helft van de competitie was het om niet aan te zien. Ze hebben geluk gehad omdat ze een Ruiz hadden lopen of iemand van de knvb, zoals vandaag . Was een kaart, het was een harde overtreding maar geen rood.
Twente heeft het op eigen kracht gered. Ze hebben geen 53 van de 86 punten cadeau gekregen, volgens mij.

Ze hebben zo'n 30 van de 34 ronden aan kop gestaan. Verdiende kampioen. Constant, rustig en ze hebben Ruiz. Twente is steeds een tik beter geworden.

Geen 53 cadeau, maar wel een aantal zeer lucky. Anyway, volgens Die Welt gaat Mclaren naar Wolfsburg. Prima.
Viel het meer mensen op dat Janssen in zijn interview na de wedstrijd zei dat Perez zou stoppen? Mooi moment ook lijkt me, maar volgens mij was dat nog niet bekend. Vond N'Kufo ook opvallend mat overkomen, die zal wel balen dat hij weggaat
.
Ben wel benieuwd met welke trainer Twente op de proppen gaat komen, zie zo 1-2-3 geen overduidelijke favoriet of juiste kandidaat. Ben ook benieuwd wat ze met Arnautovic gaan doen en wat er met Stoch en Ruiz gaat gebeuren.
Viel het meer mensen op dat Janssen in zijn interview na de wedstrijd zei dat Perez zou stoppen? Mooi moment ook lijkt me, maar volgens mij was dat nog niet bekend. Vond N'Kufo ook opvallend mat overkomen, die zal wel balen dat hij weggaat

Ben wel benieuwd met welke trainer Twente op de proppen gaat komen, zie zo 1-2-3 geen overduidelijke favoriet of juiste kandidaat. Ben ook benieuwd wat ze met Arnautovic gaan doen en wat er met Stoch en Ruiz gaat gebeuren.
Face your fears and live your dreams, No Fear
Wanneer Marcel Brands snugger is, mikt ie de ideale kanidaat voor Twente er bij PSV uit.De Dominee schreef: Ben wel benieuwd met welke trainer Twente op de proppen gaat komen, zie zo 1-2-3 geen overduidelijke favoriet of juiste kandidaat.
Ronald Koeman zei vandaag als analist ook weer uiterst verstandige dingen 

Twente in de CL eindigt net zo hoog als AZ dit seizoen dus als laatste
Benji schreef:Ronald Koeman zei vandaag als analist ook weer uiterst verstandige dingen

Daar tuint geen club meer in, denk ik. Hoewel...
McClaren naar Wolfsburg zou me verbazen. Maar HSV is ook nog vrij.
Mja, dat zie ik niet gebeuren.wimpey schreef:Wanneer Marcel Brands snugger is, mikt ie de ideale kanidaat voor Twente er bij PSV uit.De Dominee schreef: Ben wel benieuwd met welke trainer Twente op de proppen gaat komen, zie zo 1-2-3 geen overduidelijke favoriet of juiste kandidaat.
Waarom niet? Een TD wordt niet aangesteld om alles bij het oude te laten. PSV speelde een draak van een 2e seizoenshelft. Dan zou ik als TD zijnde eerst eens de trainer onder het vergrootglas leggen.De Dominee schreef: Mja, dat zie ik niet gebeuren.
Denk dat Rutten sowieso nog een (half) seizoen de kans krijgt. Sowieso zie ik ook voor PSV niet 1-2-3 een opvolger.
Rutten is populair onder de supporters, volgens mij. Die blijft nog wel even zitten.
Perez zal wel stoppen. Wat moet hij nog? Het wordt steeds minder bij hem en hij deugt niet voor reserve.
Perez zal wel stoppen. Wat moet hij nog? Het wordt steeds minder bij hem en hij deugt niet voor reserve.
Het stinkt aan alle kanten!
- 666
- Site Admin
- Contacteer:
[onsportieve verliezer]
Nou vooruit dan maar, Twente.
Grmpfliciteerd.
[/onsportieve verliezer]
Nou vooruit dan maar, Twente.
Grmpfliciteerd.
[/onsportieve verliezer]
Sign your name on
the dotted line:
.............................
the dotted line:
.............................
- Ramona
- Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08
Gefelies Twente!
http://www.volkskrant.nl/

Maandagavond officiële huldiging Twente
ANP op 03 mei '10, 07:27, bijgewerkt 03 mei '10, 07:34
Dwight Tiendalli, Slobodan Rajkovic, Cheick Tiote en Dario Vujicevic (vlnr) vieren het kampioenschap in de kleedkamer na de overwinning op NAC. (ANP)
ENSCHEDE - De kersverse voetbalkampioen FC Twente wordt maandagmiddag officieel gehuldigd in thuisstad Enschede. Op het parkeerterrein naast stadion De Grolsch Veste begint vanaf 16.00 uur een programma met muziek en filmbeelden dat voor iedereen toegankelijk is.
Om 18.15 uur wordt de spelersgroep die zondag voor het eerst in het bestaan van de club de felbegeerde schaal binnensleepte, op het podium verwacht.
FC Twente en de gemeente Enschede raden fans aan per fiets of met het openbaar vervoer te komen, zodat de wegen niet net als zondag verstopt raken. Het verkeer op de A1 kwam toen helemaal plat te liggen, doordat duizenden uitzinnige supporters langs en op de weg stonden om de spelersbus te begroeten. De ANWB sprak van een chaos.
Een woordvoerster van de politie Twente vond zondag de nadruk op de verkeerssituatie maar negatief. ‘Mensen vieren gewoon feest. Iedereen vindt het geweldig dat Twente kampioen is, wij ook. En op twee ongelukjes na is er niets gebeurd.’
http://www.volkskrant.nl/
Feli Twente, hele grote klasse

Jouw enorme anti-Rutten mening is echt niet meer serieus te nemenwimpey schreef:Wanneer Marcel Brands snugger is, mikt ie de ideale kanidaat voor Twente er bij PSV uit.

Gefeliciteerd Twente.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Hij heeft een geweldig record gevestigd met PSV, het team speelde stukken beter dan vorig seizoen en tot de winterstop presteerde men boven verwachting, het is maar wat je belabberd noemt.Rishi schreef:Mwahhhh, Rutten heeft natuurlijk belabberd gepresteerd!
Twente heeft een weergaloos seizoen achter de rug, PSV een uitstekende 1e seizoenshelft en Ajax een fantastische 2e seizoenshelft.
Het ging dus achteruit met PSV,haha.
Maar serieus, ik kan niet zeggen dat Rutten de boel op de rails heeft gekregen. Het voetbal werd steeds slechter en zijn aankopen (Van der Meijde!) hebben niet overtuigd.
Over Twente: ze zullen Ruiz kwijtraken, maar ze gaan opnieuw cashen. Ik ben heel benieuwd of ze dit niveau kunnen vasthouden.
Maar serieus, ik kan niet zeggen dat Rutten de boel op de rails heeft gekregen. Het voetbal werd steeds slechter en zijn aankopen (Van der Meijde!) hebben niet overtuigd.
Over Twente: ze zullen Ruiz kwijtraken, maar ze gaan opnieuw cashen. Ik ben heel benieuwd of ze dit niveau kunnen vasthouden.
Stoch zal ook (voor nop) vertrekken, maar ze krijgen Arnautovic weer terug. Plus de 15 miljoen voor Ruiz natuurlijk. Een eventueel afscheid van Mclaren zal ook zijn impact hebben. Zo fantastisch koopt Twente verder niet in, want die Akram en Parker zijn bijvoorbeeld prut. Kuipers is ingehaald door notabene Tiendalli, Stoch is komen aanwaaien en ze hadden liever Cisse dan Ruiz.
Wat anders: Andy heeft zeker geen minuut in het eerste van PSV gespeeld? Wat een blamage zeg.
Wat anders: Andy heeft zeker geen minuut in het eerste van PSV gespeeld? Wat een blamage zeg.
Stoch kan er weinig van. Een dravertje.
Met vijftien miljoen kun je wel wat doen. Om in Nederland in de top mee te draaien hoef je geen superspelers te hebben. Al zal een vertrek van Ruiz wel een grote aderlating zijn.
Maar hoe gaat Twente straks om met het nieuwe verwachtingspatroon, en met de zeperds waar het tegenop gaat lopen in de CL? Want ze hebben echt niet de kwaliteit voor dat niveau. We hebben ook bij AZ kunnen zien hoe al die nederlagen kunnen doorwerken.
Met vijftien miljoen kun je wel wat doen. Om in Nederland in de top mee te draaien hoef je geen superspelers te hebben. Al zal een vertrek van Ruiz wel een grote aderlating zijn.
Maar hoe gaat Twente straks om met het nieuwe verwachtingspatroon, en met de zeperds waar het tegenop gaat lopen in de CL? Want ze hebben echt niet de kwaliteit voor dat niveau. We hebben ook bij AZ kunnen zien hoe al die nederlagen kunnen doorwerken.
Jullie hebben een kort geheugen...vorig seizoen was een drama, dat PSV de koploper is geweest dit seizoen was eigenlijk een wonder. Na de winterstop werd het spel overigens niet zoveel minder, het grootste probleem was het maken van doelpunten. PSV hield de tegenstander vaak in de wedstrijd door de beslissende goal niet te maken en dat heeft punten gekost. PSV heeft ook maar 2 keer (!) verloren dit seizoen, het kampioenschap is dan ook verspeeld door de 9 gelijke spelen.joey schreef:Maar serieus, ik kan niet zeggen dat Rutten de boel op de rails heeft gekregen. Het voetbal werd steeds slechter en zijn aankopen (Van der Meijde!) hebben niet overtuigd.
Vd Meyde is overigens geen aankoop (transfervrij en een contractje voor een paar maanden) en hij was niet de keuze van Rutten. Dat maakt zijn aanwezigheid bij PSV overigens niet minder triest.
Engelaar heeft een goed seizoen achter de rug, Manolev een redelijk seizoen en Ooijer heeft ook zijn waarde gehad (al werd er meer van hem verwacht, dus zo bezien viel hij tegen).
Natuurlijk was Van der Meijde wél de keuze van Rutten. Van wie anders? Rutten kende Andy nog van Twente.
Ooijer hadden ze nooit moeten terughalen. Was al zwaar over zijn top heen. Van Engelaar ben ik ook niet kapot. Een redelijke speler, maar niet meer dan dat. Maar wel een dure speler.
Ooijer hadden ze nooit moeten terughalen. Was al zwaar over zijn top heen. Van Engelaar ben ik ook niet kapot. Een redelijke speler, maar niet meer dan dat. Maar wel een dure speler.
Welke waarde heeft Ooijer gehad?
En het spel van PSV niet minder? 3-0 thuis afgaan tegen Feyenoord....
En het spel van PSV niet minder? 3-0 thuis afgaan tegen Feyenoord....

IK GELOOF!!!!!!
En een nieuwe trainer. Twente heeft overigens wel veelbelovende jeugd volgens oa ZsoG.joey schreef:Stoch kan er weinig van. Een dravertje.
Mwah, AZ had toen Koeman en een spelersgroep die snel z'n kop liet hangen. Tweede seizoenshelft zijn ze met Dick weerbaarder geworden, van een labiele ploeg naar een stabiele ploeg en ze zijn beter gaan voetballen.joey schreef: