PSV 2010-2011
Re: PSV 2010-2011
Rutten fiet het helemaal fitten:
“Het ziet er heel goed uit”
AMSTERDAM - Op Jonathan Reis (langdurig geblesseerd) na beschikt PSV-trainer Fred Rutten over een fitte selectie voor het uitduel tegen VVV-Venlo.
De selectie van PSV traint weer op Nederlandse bodem na een trainingskamp in Spanje. “Het ziet er heel goed uit”, maakte Rutten de balans op voor de eerste competitiewedstrijd van de Eindhovenaren dit kalenderjaar. “We hebben geen blessures, behoudens Reis. Er staat een team dat uitstraalt te willen winnen," zegt Rutten op de website van PSV.
“Wij zullen het tempo moeten bepalen”, aldus Rutten over de wedstrijd tegen VVV. “Zij zullen spelen vanuit het defensieve, aan ons om de mogelijkheden te creëren en met drie punten naar huis gaan. Het werkveld van hen zal echt niet op het middenveld liggen.”
“Het ziet er heel goed uit”
AMSTERDAM - Op Jonathan Reis (langdurig geblesseerd) na beschikt PSV-trainer Fred Rutten over een fitte selectie voor het uitduel tegen VVV-Venlo.
De selectie van PSV traint weer op Nederlandse bodem na een trainingskamp in Spanje. “Het ziet er heel goed uit”, maakte Rutten de balans op voor de eerste competitiewedstrijd van de Eindhovenaren dit kalenderjaar. “We hebben geen blessures, behoudens Reis. Er staat een team dat uitstraalt te willen winnen," zegt Rutten op de website van PSV.
“Wij zullen het tempo moeten bepalen”, aldus Rutten over de wedstrijd tegen VVV. “Zij zullen spelen vanuit het defensieve, aan ons om de mogelijkheden te creëren en met drie punten naar huis gaan. Het werkveld van hen zal echt niet op het middenveld liggen.”
Wis is eigenlijk de nieuwe aanvoerder van psv?
Dat meen je niet!LucaS schreef:Engelaar toch?
D_skilled? Zeg me dat het niet zo is.LucaS schreef:Ik denk dat dat echt waar is
Rutten en Engelaar die elkaar nog meer gaan bruinneuzen?!
Je hebt gelijk! Wonen die 2 ook samen eigenlijk?LucaS schreef:Ik denk dat dat echt waar is
http://www.ad.nl/ad/nl/1433/PSV/article ... -PSV.dhtml
Engelaar was overigens tegen Anderlecht bankzitter. Toen was Toivonen aanvoerder.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
En tegen Telstar droeg Dzsudzsak de band. Rutten zal er ongetwijfeld een voor hem plausibele reden voor hebben.Bertje schreef:Engelaar was overigens tegen Anderlecht bankzitter. Toen was Toivonen aanvoerder.
Het verlengstuk van de trainer.joey schreef:Bespaar me de details.![]()

Engelaar is aanvoerder. Staat in de nieuwe vi.
Engelaar is aanvoerder. Staat in de nieuwe vi.
PSV al 0-1 voor. Die lopen na vandaag 6 punten uit op Ajax, denk ik.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Dat is dan kunstig, want ze krijgen er slechts 3 als ze hier winnen.
Cynisme. In totaal zes, maar dat wist je blijkbaar al. 

-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Nee hoor. Ze stonden er al drie voor, vanochtend. Dus nu lopen ze weer drie punten uit.
Zes punten uitlopen kan niet. Verder vind ik PSV kut. In het algemeen.
Zes punten uitlopen kan niet. Verder vind ik PSV kut. In het algemeen.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Ja, ze staan er straks (ongetwijfeld) zes voor. Heel vervelend. Wanneer moeten we naar Eindhoven? Het is altijd een heel probleem als we daar móeten winnen.
Het stinkt aan alle kanten!
- SylvievdVaart
Als wij in New York zijn (gelukkig
). Ergens tussen 20-29 februari.

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
??? Straks zit ik nog bij jullie in het vliegtuig ook...
- SylvievdVaart
KLM? 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- SylvievdVaart
27 februari PSV-Ajax. De 24e tegen Anderlecht. Lekker weekje.
Anderlecht is een soort Utrecht plus, overigens.
Nog steeds eens met Boem.
En met niemand anders!
En met niemand anders!
Nee, Delta...
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Marcelo is er een tijdje uit en dan zal Maza wel weer een kans krijgen. Ik garandeer je dat dat misgaat. Gisteren liep hij ook weer opzichtig te prutsen in z'n eigen strafschopgebied. Dieptepunt was dat hij een mannetje probeerde uit te kappen in z'n eigen zestien. Bal kwijt en een gigantische kans voor VVV was het gevolg.