SC Heerenveen
- Giacomo Puccini
3 treinen in het uur komen hier langs. Maar moest deze ff hebben.Giacomo Puccini schreef:Er zijn er zelfs 2, die uit Leeuwarden en die uit Groningen :D
Bij SC Heerenveen zijn ze erg tevreden over Dinsdag, misschien op termijn iets voor Ajax?
Dingsdag komt inderdaad net iets te kort voor de top. Zit bij Heerenveen goed op zijn plek. Is iets te slapjes zo nu en dan. Positioneel staat hij ook niet altijd goed, moet hij het weer gaan corrigeren.
Chris a.k.a Giiser
Meteen in het begin: Heerenveen maakt in de scouting zelden of nooit een foutje...' O wacht, het zijn er niet veel, want dure spelers zijn eigenlijk nooit mislukt. Wel eens een foutje met een goedkope speler, maar niets noemenswaardigs..... :hypocrite:
Zeggen verslaggever en Riemer. ;)
Zeggen verslaggever en Riemer. ;)
Het stinkt aan alle kanten!
-
- AT Toto winner 15/16
Nou ja propaganda.. H'veen is wel zo'n beetje de beste club qua inkopen en ook zo'n beetje de meest constante subtopper in Nederland, gewoon een goede club. Riemer heeft daar zeer goed werk afgeleverd.joey schreef:Toch typisch dat iedereen die propaganda gelooft. Hebben ze in de perskamer bij Heerenveen soms héél lekkere broodjes? :eusa_doh:
-
- AT Toto winner 15/16
-
- AT Toto winner 15/16
Ja je hebt een punt maar het gaat mij meer om het totale plaatje en dan zeg ik dat H'veen de beste subtopper van Nederland is qua stadion, prestaties, uitstraling, spelers etc. Dat Twente een keer de beker wint is leuk maar dan liggen ze daarna gelijk in de eerste ronde uit de EC en eindigen weer als 13de ofzo in de competitie.
Heerenveen is de laatste 2 jaar overwinterd in Europa hoor,dus ik weet niet waar je het over hebt.Beloki schreef:En bovendien komt Heerenveen nooit ver in Europa. AZ, Roda zijn allebei ver gekomen, buiten de top3. Ik vind Heerenveen ook niet zo indrukwekkend.Steef schreef:Utrecht, Roda, Twente....
Bertje wil je niet praten over dingen die je niet weet. Dank u!Bertje schreef:Prijzen worden onthouden. Daarnaast geven prijzen meer uitstraling dan supporters die nog geen regel van hun eigen volkslied kunnen zingen.
Heerenveen is tegenwoordig een stabiele subtopper, die Europees redelijk meetelt. Eén van de weinige subtoppers die kunnen zeggen dat ze Europees stabiel presteren. Alleen AZ kan dat ook. Dat Roda een keer de kwartfinale haalt tegen Milan is leuk en aardig maar daarna hebben ze niet meer stabiel en consequent gepresteerd. Misschien dat ze dit jaar weer overwinteren.
Chris a.k.a Giiser