PSV 2008 - 2009
JIj moet maar geen voorspellingen meer doen.. ;)Beloki schreef:Wat een bagger.
Koevermans gaat nooit scoren zo. Die heeft buitenspelers nodig. De extreem trage Brechet back? En dan dat houthakkersblok Mendez-Simons voor de defensie. Holy lord. Ik verwacht een zware verliespartij.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
banjavi schreef:JIj moet maar geen voorspellingen meer doen.. ;)Beloki schreef:Wat een bagger.
Koevermans gaat nooit scoren zo. Die heeft buitenspelers nodig. De extreem trage Brechet back? En dan dat houthakkersblok Mendez-Simons voor de defensie. Holy lord. Ik verwacht een zware verliespartij.

Het Eredivisiespel gaat me beter af, inderdaad.
Ik moet eerlijk toegeven dat psv een stuk beter speelde dan ik verwacht had.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
- Daily Blind
- Daily Blind
brengt meer voetbal, snelheid en diepte in het spel van PSV. Ben zelf ook erg gecharmeerd van zijn spel en zou hem ook graag bij Ajax zien.Jöhnk schreef:Vrees trouwens dat zelfs Stevens nu zal snappen dat Bakkal in de basis hoort.
PSV-ers hier, hoe denken jullie over Bakkal? Ik heb zelf het idee dat Stevens het een risico vindt om met hem te spelen.
-
- AT Toto winner 15/16
Geweldige speler. Afgelopen seizoen was hij in de Arena ook weer de beste man op het veld. Sterker nog: als Afellay vertrekt, ben ik ervan overtuigd dat Bakkal zijn positie op kan vangen. Of we kopen Siem de JongZlatan Son of God schreef:brengt meer voetbal, snelheid en diepte in het spel van PSV. Ben zelf ook erg gecharmeerd van zijn spel en zou hem ook graag bij Ajax zien.Jöhnk schreef:Vrees trouwens dat zelfs Stevens nu zal snappen dat Bakkal in de basis hoort.
PSV-ers hier, hoe denken jullie over Bakkal? Ik heb zelf het idee dat Stevens het een risico vindt om met hem te spelen.