Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
666
Site Admin
Contacteer:

Bericht door 666 » ma okt 23, 2006 3:10 pm

joey schreef:De supporters van Feyenoord zijn kwaad dat Koeman de trainingen van vandaag en morgen heeft geschrapt...
Die hadden graag het hek op slot gedaan en een peloton ME naar het trainingsveld willen lokken.

Wel netjes van Koeman en de rest van Feyenoord om niet in de media te zeggen dat ze de training hebben geschrapt om domme daden van het gefrustreerde legioen te voorkomen.

@ joey: leuk dat je de roep om Co op feyenoord.netwerk.to hier op AT citeert, maar ik dacht dat Adriaanse op z'n ouwe dag alleen nog bij een topclub wilde werken?
Laatst gewijzigd door 666 op ma okt 23, 2006 3:17 pm, 2 keer totaal gewijzigd.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma okt 23, 2006 3:13 pm

joey schreef:Misschien proberen er een groep van te maken?

Als de propjes door de klas vliegen, komt dat dan ook niet een beetje door de leraar?

Laat ik het anders stellen: waaruit blijkt dat Koeman wél een goede trainer is? Gisteren werd hij op alle fronten overtroefd door Ten Cate.
Ach, vorig jaar wist hij Ajax nog compleet af te stoppen door een draver op Trabelsi te zetten, Rosenberg veel kansen te laten missen, de rechter van Babel te blokkeren en de wedstrijd te winnen op de counter met Kuijt en Kalou. Kuijt en Kalou zijn weg, dus is ook de dreiging weg. Wat dat betreft verschilt Erwin niet veel van Ronald, weet zich aardig voor te bereiden op een wedstrijd, maar hij weet zijn elftal (vooralsnog) niet echt beter te maken.

999

Bericht door 999 » ma okt 23, 2006 3:45 pm

Vooronderzoek naar spreekkoren Kuip

De KNVB is een vooronderzoek gestart naar de spreekkoren bij de wedstrijd tussen Feyenoord en Ajax,zondag.

Vanaf de tribunes scholden supporters van Feyenoord scheidsrechter Temmink de huid vol,omdat ze hun club met 4-0 zagen verliezen.Ook de Ajacieden kregen de volle laag.
Temmink dacht erover het duel stil te leggen,maar toen werden de spreekkoren al minder.De KNVB bekijkt of Feyenoord voor het wangedrag van de eigen aanhang moet worden gestraft.
Rtl.
Blij met de punten ...

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma okt 23, 2006 3:47 pm

Een vooronderzoek is toch totaal overbodig, iedereen heeft kunnen horen wat er minutenlang gezongen is.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma okt 23, 2006 3:55 pm

brigade zuid schreef:Een vooronderzoek is toch totaal overbodig, iedereen heeft kunnen horen wat er minutenlang gezongen is.
Ja hoor. Ik hoorde heel duidelijk: JODEN ZIJN DE BAAS IN ROTTERDAM!!!! :headbang: :D

Maar serieus, ik geef je gelijk. Wat valt er te onderzoeken? Hopelijk zetten ze er geen commissie op. :X
Het stinkt aan alle kanten!

Arwin

Bericht door Arwin » ma okt 23, 2006 5:09 pm

joey schreef:
brigade zuid schreef:Een vooronderzoek is toch totaal overbodig, iedereen heeft kunnen horen wat er minutenlang gezongen is.
Ja hoor. Ik hoorde heel duidelijk: JODEN ZIJN DE BAAS IN ROTTERDAM!!!! :headbang: :D

Maar serieus, ik geef je gelijk. Wat valt er te onderzoeken? Hopelijk zetten ze er geen commissie op. :X
Aan zo'n onderzoek heb je inderdaad niet veel. Ik vind het interessanter als ze met een oplossing tegen deze gang van zaken komen. Nu wist je voor de wedstrijd al dat Feyenoord supporters spreekkoren zouden inzetten bij een achterstand. Door de wedstrijd daarvoor te staken, geef je de supporters de macht een wedstrijd te staken als het ze uitkomt.

Mogelijke oplossingen zijn punten in mindering brengen of hoge boetes kunnen uitdelen die clubs kunnen verwerken in de prijzen van seizoenskaarten. Zo straf je inderdaad alle mensen die niet meezingen, misschien dat dat juist de motivatie geeft voor degene die het wel doen, om ermee te stoppen.

(Overigens vind ik sowieso dat spreekkoren niet overdreven moeten worden. Na een aantal discutabele beslissingen moet een minuutje hoerenjong kunnen. Het structureel uitschelden van een scheidsrechter dan wel speler, moet echter wel bestraft kunnen worden.)

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma okt 23, 2006 5:46 pm

Jöhnk schreef:
Koeman wil Feyenoorders niet zien

**Feyenoord-trainer Erwin Koeman heeft
even schoon genoeg van zijn spelers.Hij
heeft zijn selectie zondag na de afgang
tegen Ajax (0-4) in De Kuip gemeld dat
ze tot woensdag thuis kunnen blijven.

"Ze mogen twee dagen goed nadenken over
wat er allemaal is gebeurd",aldus een
woordvoerder van de Rotterdamse club.

Feyenoord,de huidige nummer negen in de
competitie,speelt donderdag thuis tegen
FC Twente en moet zondag naar Kerkrade
voor een duel met Roda JC.
Nos-tt

Wat is dit nou weer? :rofl:
Misschien is het beter dat de twee groepen elkaar even twee dagen niet te hoeven zien? ;)
Bertje schreef:
joey schreef:Misschien proberen er een groep van te maken?

Als de propjes door de klas vliegen, komt dat dan ook niet een beetje door de leraar?

Laat ik het anders stellen: waaruit blijkt dat Koeman wél een goede trainer is? Gisteren werd hij op alle fronten overtroefd door Ten Cate.
Ach, vorig jaar wist hij Ajax nog compleet af te stoppen door een draver op Trabelsi te zetten, Rosenberg veel kansen te laten missen, de rechter van Babel te blokkeren en de wedstrijd te winnen op de counter met Kuijt en Kalou. Kuijt en Kalou zijn weg, dus is ook de dreiging weg. Wat dat betreft verschilt Erwin niet veel van Ronald, weet zich aardig voor te bereiden op een wedstrijd, maar hij weet zijn elftal (vooralsnog) niet echt beter te maken.
Dat kan er mee te maken hebben gehad dat hij op dat moment met een nog matigere trainer als tegenstander te maken had. En met het feit dat Ajax vorig seizoen gewoon een bijzonder matige ploeg was.

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » ma okt 23, 2006 8:02 pm

Arwin schreef:
joey schreef:

Aan zo'n onderzoek heb je inderdaad niet veel. Ik vind het interessanter als ze met een oplossing tegen deze gang van zaken komen. Nu wist je voor de wedstrijd al dat Feyenoord supporters spreekkoren zouden inzetten bij een achterstand. Door de wedstrijd daarvoor te staken, geef je de supporters de macht een wedstrijd te staken als het ze uitkomt.

Mogelijke oplossingen zijn punten in mindering brengen of hoge boetes kunnen uitdelen die clubs kunnen verwerken in de prijzen van seizoenskaarten. Zo straf je inderdaad alle mensen die niet meezingen, misschien dat dat juist de motivatie geeft voor degene die het wel doen, om ermee te stoppen.

(Overigens vind ik sowieso dat spreekkoren niet overdreven moeten worden. Na een aantal discutabele beslissingen moet een minuutje hoerenjong kunnen. Het structureel uitschelden van een scheidsrechter dan wel speler, moet echter wel bestraft kunnen worden.)
Je kan toch de prijzen voor een bepaald vak verhogen?
Vrouwen, je kunt niet met, maar ook niet zonder.

En speciaal voor de Dr.:
"Vrouwen, je kan niet met ze..."

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » ma okt 23, 2006 8:10 pm

Alaindebanaan schreef:Je kan toch de prijzen voor een bepaald vak verhogen?
Briljant idee. Dat daar nooit eerder iemand op gekomen is. Per incident de losse kaarten met 10% duurder maken en seizoenkaarthouders een naheffing van 10% sturen. Zo krijg je de sociale controle er wel in.

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » ma okt 23, 2006 8:18 pm

Ik weet niet of bovenstaande nou cynisch bedoeld is...... :D
Maar het lijkt mij vrij logisch. Je kunt het zélfs nog technischer aanpakken misschien, dat je dus de kaarten verhoogd voor alle mensen die in Vak XX hebben gezeten tijdens wedstrijd Y waarbij spreekkoren waren. :blush:
Het is allemaal misschien wat ingewikkeld en vrij veel regelen, maar het is wachten totdat iemand met ballen opstaat en soortgelijk idee oppakt.
Hier in Nijmegen, waar ik sindskort op kamers woon hebben ze een soortgelijk systeem met afval ophalen. Je betaald een relatief hoog bedrag per vuilniszak (je koopt dus lege vuilniszakken). Dus hoe meer vuil je aan de straat zet, hoe eerder je nieuwe zakken moet hebben en hoe duurder het dus is.
Hoe vaker jouw vak bij spreekkoren betrokken is, des te duurder wordt het voor jou om de wedstrijd te zien. ;)

En speciaal voor de Dr.:

Nihad

Bericht door Nihad » ma okt 23, 2006 8:24 pm

Ik vind het een schending van de vrijheid van meningsuiting wanneer je op wat voor manier dan ook beboet wordt voor wat voor spreekkoren dan ook.

Het probleem ligt hem niet in de spreekkoren, maar in de achterlijke hoeveelheid media aandacht. Alsof er 20 jaar geleden niks gezongen werd?
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma okt 23, 2006 8:25 pm

Dus omdat jij niet merkt dat persoon X in land Y een minderwaardigheidscomplex toegezongen wordt doet het er ook niet toe?

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » ma okt 23, 2006 8:26 pm

Alaindebanaan schreef:Ik weet niet of bovenstaande nou cynisch bedoeld is...... :D
Maar het lijkt mij vrij logisch. Je kunt het zélfs nog technischer aanpakken misschien, dat je dus de kaarten verhoogd voor alle mensen die in Vak XX hebben gezeten tijdens wedstrijd Y waarbij spreekkoren waren. :blush:
Het is allemaal misschien wat ingewikkeld en vrij veel regelen, maar het is wachten totdat iemand met ballen opstaat en soortgelijk idee oppakt.
Hier in Nijmegen, waar ik sindskort op kamers woon hebben ze een soortgelijk systeem met afval ophalen. Je betaald een relatief hoog bedrag per vuilniszak (je koopt dus lege vuilniszakken). Dus hoe meer vuil je aan de straat zet, hoe eerder je nieuwe zakken moet hebben en hoe duurder het dus is.
Hoe vaker jouw vak bij spreekkoren betrokken is, des te duurder wordt het voor jou om de wedstrijd te zien. ;)
Een vrij technisch verhaal. Maar dat van die vuilniszakken wordt geheid een succes in Rotterdam-Zuid. Zorg wel voor voldoende volume zodat ook types als Buijs erin passen. ;)

joey
Erelid

Bericht door joey » ma okt 23, 2006 8:42 pm

Nihad schreef:Ik vind het een schending van de vrijheid van meningsuiting wanneer je op wat voor manier dan ook beboet wordt voor wat voor spreekkoren dan ook.
Oerwoudgeluiden? Gesis? Ik weet het niet, hoor. Er zijn grenzen.

Heb je ook extra grote vuilniszakken voor Feyenoord, Dubbel? Dan kan Pi-Air ook mee. ;)

Dubbel
AT EC 2012 winner

Bericht door Dubbel » ma okt 23, 2006 8:59 pm

joey schreef:Heb je ook extra grote vuilniszakken voor Feyenoord, Dubbel? Dan kan Pi-Air ook mee. ;)
En controleren dat ze niet stiekem spelers in de versnipperaar doen.

Las ik gisteren op FN; komt een supporter met 100 Euro bij het loket van de Kuip. Vraagt de dame achter het loket, wilt u een kaartje hebben of een speler?

Nihad

Bericht door Nihad » ma okt 23, 2006 9:03 pm

Die is echt heel heel heel erg oud, hoor.

Joey:

Ik vind dat er geen grenzen zijn. Elke keer maar dat gezeur over die spreekkoren. Mensen zijn toch niet van papier-maché gemaakt? Lekker door voetballen en negeren. Werkt het beste.

Nou bedenk ik me dat er sommige dingen ik persoonlijk ook niet acceptabel vind. Maar dan hebben we het over categorie van Van Gaal heeft een kanker wijf en Bijlmermeer nog een keer. Dat, moet ik toegeven, is erg ziek.

Maar iemands moeder voor een hoer uitmaken? Sneijder's moeder is toch geen hoer? Gesis? Sissen ze maar lekker op los.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » ma okt 23, 2006 9:38 pm

Dubbel schreef:
joey schreef:Heb je ook extra grote vuilniszakken voor Feyenoord, Dubbel? Dan kan Pi-Air ook mee. ;)
En controleren dat ze niet stiekem spelers in de versnipperaar doen.

Las ik gisteren op FN; komt een supporter met 100 Euro bij het loket van de Kuip. Vraagt de dame achter het loket, wilt u een kaartje hebben of een speler?
Komt een Feyenoord-supporter bij het loket van de Kuip en vraagt hoe laat de wedstrijd begint. Vraagt de dame achter het loket: wat schikt u?

jabu

Bericht door jabu » ma okt 23, 2006 10:06 pm

Bij Feyenoord zijn er (ook volgens Timmer) problemen tussen De Guzman/Greene en Van Hooydonk.

Arthur

Bericht door Arthur » ma okt 23, 2006 10:15 pm

De Guzman gewoono voor een prikkie naar Amsterdam halen :yes:

joey
Erelid

Bericht door joey » ma okt 23, 2006 10:20 pm

Bruins en Slory zouden al voor Feyenoord getekend hebben.

De Guzman is welkom. :yes:

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » ma okt 23, 2006 10:30 pm

Bruins en Slory, de mannen van grote broer Excelsior die Feyenoord komen redden :D

Zoals gewoonlijk zal het wel weer een losse flodder zijn van Derksen.
Ajax!

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma okt 23, 2006 10:44 pm

joey schreef:Bruins en Slory zouden al voor Feyenoord getekend hebben.
Ze hebben een paar keer goed gespeeld met Excelsior voor 2300 man, ik zie nou niet dat dit versterkingen voor Fnoord zouden zijn.

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » ma okt 23, 2006 10:48 pm

Nihad schreef:Ik vind het een schending van de vrijheid van meningsuiting wanneer je op wat voor manier dan ook beboet wordt voor wat voor spreekkoren dan ook.

Het probleem ligt hem niet in de spreekkoren, maar in de achterlijke hoeveelheid media aandacht. Alsof er 20 jaar geleden niks gezongen werd?
Het is gedeeltelijk achterhaald, maar ik vind het écht onzin wat je zegt. Dus er moet maar geaccepteerd worden wat door een stel malloten allemaal van de tribunes geroepen wordt??? Ik kan me herinneren dat ik een jaar of 5,6 geleden met mijn vader en broertje naar MVV (!!) ging kijken en dat hij zich al kapotschaamde wat er allemaal geroepen werd, en dat staat in geen verhouding met wat er nu allemaal geroepen wordt. (gelukkig voor hem verstond ik destijds nog niet echt Maastrichts :D )
Het punt is: voetbal is voor iedereen, en het moet niet zo zijn dat straks een hoop mensen niet meer komen, omdat de sfeer door een paar idioten verziekt wordt!!

En speciaal voor de Dr.:

Alaindebanaan

Bericht door Alaindebanaan » ma okt 23, 2006 10:50 pm

Nihad schreef:Die is echt heel heel heel erg oud, hoor.

Joey:

Ik vind dat er geen grenzen zijn. Elke keer maar dat gezeur over die spreekkoren. Mensen zijn toch niet van papier-maché gemaakt? Lekker door voetballen en negeren. Werkt het beste.

Nou bedenk ik me dat er sommige dingen ik persoonlijk ook niet acceptabel vind. Maar dan hebben we het over categorie van Van Gaal heeft een kanker wijf en Bijlmermeer nog een keer. Dat, moet ik toegeven, is erg ziek.

Maar iemands moeder voor een hoer uitmaken? Sneijder's moeder is toch geen hoer? Gesis? Sissen ze maar lekker op los
.
Nu ga je dus persoonlijk onderscheid maken. Maar bedenk wel dat voor iedereen persoonlijk is, en wie ben jij dan, of ik, om te beslissen wat wél en wat niet kan? Voor een Ajax-supporter van Joodse afkomst, die de oorlog heeft meegemaakt/daar familie in verloren is, kan dat gesis wel weer heel kwetsend zijn.

En speciaal voor de Dr.:

elliquido

Bericht door elliquido » ma okt 23, 2006 10:51 pm

Overigens geeft meneer van hooijdonck weer het goede voorbeeld door lekker af te pilsen vanavond (maandag) tijdens het feestje van henk evenblij. (sportjournalist telegraaf)
maar goed, hij heeft natuurlijk wel vrij morgen
NOOIT meer Seedorf a.u.b.

Gesloten