FC Twente 2009-2010

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Epi Drost

Re: FC Twente 2009-2010

Bericht door Epi Drost » wo apr 14, 2010 10:28 am

De Dominee schreef:
Volgens mij gaf hij in het interview na de wedstrijd juist aan het geen bewust hands te vinden. Geen rare dingen gaan roepen nu opeens aub.
Radio 1.

Vraag aan Poulsen: Was het een penalty.
Antwoord: ja.

Vraag aan Advocaat: Was het een penalty.

Hoeveel duidelijker wil je het hebben?

Arthur

Bericht door Arthur » wo apr 14, 2010 10:29 am

Feyenoord heeft een goede reden om de best te doen: als ze zondag winnen (en Ajax ook), staat bij Ajax vanaf dan alles in het teken van de kampioenswedstrijd. Dat geeft F. dus meer kans in de finale.

Epi Drost

Bericht door Epi Drost » wo apr 14, 2010 10:30 am

Ajax Rules schreef:Ik heb vaak het gevoel dat sommige mensen die het hebben over "terecht kampioen" bedoelen "een terechte kampioen", terwijl anderen (zoals ik bedoelen) "de meest terechte kampioen". Dit geeft vaak verwarring.

Twente is, gegeven het puntenaantal en de prestaties, een terechte kampioen, maar zeker niet de meest terechte kampioen.

Anders gezegd: gegeven de prestaties zijn zowel Ajax als Twente prima kampioenen. Maar een onderlinge vergelijking leert ons dat Ajax het net even wat meer verdient dan Twente.
Ik heb vaak het gevoel dat jij en een paar anderen hier collectief de beroerde seizoensstart van Ajax zijn vergeten. Twente speelt het hele seizoen al constant bovenin mee. Heeft Ajax dit seizoen uberhaupt al op de eerste plaats gestaan?

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo apr 14, 2010 10:30 am

Lekker boeiend. Twente dwong verdomd weinig af en scoorde dus niet. Leuk dat ze een penalty hadden moeten krijgen, maar men doet nu opeens alsof ze dan hadden gewonnen. Een beetje ploeg is niet afhankelijk van de scheidsrechter en scoort dan ook gewoon 2x op eigen kracht. Twente lukte het welgeteld 0 keer.

Arthur

Bericht door Arthur » wo apr 14, 2010 10:31 am

Epi Drost schreef:
De Dominee schreef:
Volgens mij gaf hij in het interview na de wedstrijd juist aan het geen bewust hands te vinden. Geen rare dingen gaan roepen nu opeens aub.
Radio 1.

Dan nog, een gelijkspel was even waardeloos voor Twente als deze nederlaag.

Epi Drost

Bericht door Epi Drost » wo apr 14, 2010 10:32 am

Marillion schreef:[
Waar baseer je dat dan op? Waarom verdient Ajax het meer? Vooralsnog hebben wij toch echt meer punten laten liggen. Ok, we hebben meer doelpunten gemaakt maar dat is het spelletje nu eenmaal niet. En misschien heeft Twente hier en daar een keer een mazzeltje gehad (laat scoren is overigens géén mazzel) maar dat kun je van Ajax ook zeggen. Laat een neutraal iemand het seizoen beoordelen en die zal voor beide partijen situaties vinden waar men geluk had en ook waar men pech had.
Zo is het. Wie aan het eind van de rit kampioen wordt heeft het gewoon verdiend. Klaar.

Epi Drost

Bericht door Epi Drost » wo apr 14, 2010 10:34 am

Arthur schreef:[Dan nog, een gelijkspel was even waardeloos voor Twente als deze nederlaag.
Je weet niet hoe het had gelopen bij 1-1 en tegen tien man.

Kijk Vink is niet anti-Twente, hij is gewoon een waardeloze scheidsrechter over het algemeen, dat begrijp ik ook allemaal wel. Maar deze beslissing gecombineerd met het Demy de Zeeuw gevalletje deze week en dan gisteren dat incident waarbij onze spelers bekogeld worden met stenen vanaf een viaduct, daar krijg je als Twente fan toch wel een groot wij tegen iedereen gevoel van, dat begrijpen jullie toch wel neem ik aan.

Epi Drost

Bericht door Epi Drost » wo apr 14, 2010 10:36 am

Peter schreef: Een beetje ploeg is niet afhankelijk van de scheidsrechter en scoort dan ook gewoon 2x op eigen kracht.
Hoe vaak kwam Ajax dit seizoen pas tot scoren nadat een tegenstander het veld af was gestuurd?

Beloki

Bericht door Beloki » wo apr 14, 2010 10:36 am

Epi Drost schreef:
Arthur schreef:[Dan nog, een gelijkspel was even waardeloos voor Twente als deze nederlaag.

Kijk Vink is niet anti-Twente, hij is gewoon een waardeloze scheidsrechter over het algemeen, dat begrijp ik ook allemaal wel. Maar deze beslissing gecombineerd met het Demy de Zeeuw gevalletje deze week en dan gisteren dat incident waarbij onze spelers bekogeld worden met stenen vanaf een viaduct, daar krijg je als Twente fan toch wel een groot wij tegen iedereen gevoel van, dat begrijpen jullie toch wel neem ik aan.
Wat hebben die dingen met elkaar te maken? Het was toch niet Henk Kesler die die stenen gooide?
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » wo apr 14, 2010 10:36 am

Epi Drost schreef:

Nee daar begrijp ik werkelijk helemaal niets van. F*cking aanstellers. Heel Nederland (op de Ajax-fans na) hoopt dat jullie landskampioen worden en dan gaan jullie lopen janken dat iedereen tegen jullie is? Hou toch op, zeg.

Epi Drost

Bericht door Epi Drost » wo apr 14, 2010 10:37 am

Arthur schreef:Dan nog, een gelijkspel was even waardeloos voor Twente als deze nederlaag.
Als Ajax verder alles wint wel ja.

Ronald!

Bericht door Ronald! » wo apr 14, 2010 10:37 am

Epi Drost schreef:

Vervelend he, om kampioenskandidaat te zijn. ;)

Het gooien van stenen is natuurlijk achterlijk, maar dit komt onherroepelijk om de hoek kijken als je tegenwoordig om de titel strijd. Ik herinner me nog een Ajax bus die in vlammen is opgegaan... Succes zorgt voor afgunst. Welcome to the club.

Epi Drost

Bericht door Epi Drost » wo apr 14, 2010 10:38 am

Scherrer schreef: Nee daar begrijp ik werkelijk helemaal niets van. F*cking aanstellers. Heel Nederland (op de Ajax-fans na) hoopt dat jullie landskampioen worden en dan gaan jullie lopen janken dat iedereen tegen jullie is? Hou toch op, zeg.
Ik heb niet gezegd dat iedereen tegen ons is. Ik zei dat je na drie van dat soort incidenten een wij tegen iedereen gevoel krijgt.

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » wo apr 14, 2010 10:40 am

Epi Drost schreef:
Scherrer schreef: Nee daar begrijp ik werkelijk helemaal niets van. F*cking aanstellers. Heel Nederland (op de Ajax-fans na) hoopt dat jullie landskampioen worden en dan gaan jullie lopen janken dat iedereen tegen jullie is? Hou toch op, zeg.
Ik heb niet gezegd dat iedereen tegen ons is. Ik zei dat je na drie van dat soort incidenten een wij tegen iedereen gevoel krijgt.
En dat gevoel slaat nergens op. Sterker, ik zou me mijn ogen uit m'n hoofd schamen als ik zoiets uit m'n toetsenbord zou krijgen.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 14, 2010 10:41 am

Epi Drost schreef:Zo is het. Wie aan het eind van de rit kampioen wordt heeft het gewoon verdiend. Klaar.
Zeker, maar nu moet Twente veerkracht tonen. De tijd van het buitenspelen is voorbij, jullie doen nu mee met de grote jongens. Dus niet zeuren over de arbitrage, over stenen gooien en andere dingen, maar gewoon presteren.
Het stinkt aan alle kanten!

Epi Drost

Bericht door Epi Drost » wo apr 14, 2010 10:41 am

Ronald! schreef:[Vervelend he, om kampioenskandidaat te zijn. ;)
Van het gif dat de laatste tijd over ons gespuwd is sta ik best wel te kijken moet ik zeggen. Doet je idd bijna terugverlangen naar vroegere tijden.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo apr 14, 2010 10:42 am

Epi Drost schreef:Kijk Vink is niet anti-Twente, hij is gewoon een waardeloze scheidsrechter over het algemeen, dat begrijp ik ook allemaal wel. Maar deze beslissing gecombineerd met het Demy de Zeeuw gevalletje deze week en dan gisteren dat incident waarbij onze spelers bekogeld worden met stenen vanaf een viaduct, daar krijg je als Twente fan toch wel een groot wij tegen iedereen gevoel van, dat begrijpen jullie toch wel neem ik aan.
:drecul.gif:
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 14, 2010 10:42 am

Epi Drost schreef:
Van het gif dat de laatste tijd over ons gespuwd is sta ik best wel te kijken moet ik zeggen. Doet je idd bijna terugverlangen naar vroegere tijden.
Zo werkt dat, wij hebben dat altijd. Hoge bomen vangen veel wind.

Maar misschien zijn jullie liever een struikje? :confused.gif:

Epi Drost

Bericht door Epi Drost » wo apr 14, 2010 10:42 am

Scherrer schreef:
En dat gevoel slaat nergens op. Sterker, ik zou me mijn ogen uit m'n hoofd schamen als ik zoiets uit m'n toetsenbord zou krijgen.
Dat moet je allemaal zelf weten. Ik vertel je alleen wat voor gevoel er heerst bij Twente fans, wat jij daarvan denkt interesseert me eerlijk gezegd niet.

Epi Drost

Bericht door Epi Drost » wo apr 14, 2010 10:43 am

joey schreef:[Zeker, maar nu moet Twente veerkracht tonen. De tijd van het buitenspelen is voorbij, jullie doen nu mee met de grote jongens. Dus niet zeuren over de arbitrage, over stenen gooien en andere dingen, maar gewoon presteren.
Qua veerkracht hebben we wel een kampioenschap verdiend dit seizoen dacht ik zo!

Ronald!

Bericht door Ronald! » wo apr 14, 2010 10:44 am

Epi Drost schreef:
Dat is geen probleem hoor. Twee punten laten liggen en we hebben het nergens meer over. Wij dragen de lasten van de kampioen wel. :ajaxscarf.gif:

Epi Drost

Bericht door Epi Drost » wo apr 14, 2010 10:45 am

joey schreef:
Zo werkt dat, wij hebben dat altijd. Hoge bomen vangen veel wind.

Maar misschien zijn jullie liever een struikje? :confused.gif:
Sommige Twentefans wel. Zal moeilijk te begrijpen zijn denk ik voor Ajax fans maar de oudgedienden bij Twente ergeren zich kapot aan de 'tweede ringers' (de nieuwkomers/gloryhunters).

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 14, 2010 10:46 am

Epi Drost schreef:
joey schreef:[Zeker, maar nu moet Twente veerkracht tonen. De tijd van het buitenspelen is voorbij, jullie doen nu mee met de grote jongens. Dus niet zeuren over de arbitrage, over stenen gooien en andere dingen, maar gewoon presteren.
Qua veerkracht hebben we wel een kampioenschap verdiend dit seizoen dacht ik zo!
Ja, maar nu ligt de situatie anders. Nu is het geen willen meer, maar moeten.

Ik begrijp dat jullie zelfmedelijden hebben. Geloof mij, daarmee kom je nergens in de topsport. Tegenslagen horen er ook bij. Maar ik vind het een goed teken, hoor. Als dat de tendens is, gaat jullie het niet redden. :headbang.gif: :666.gif:

Scherrer
AT Toto winner 10/11

Bericht door Scherrer » wo apr 14, 2010 10:47 am

Epi Drost schreef:
Scherrer schreef:
Dat moet je allemaal zelf weten. Ik vertel je alleen wat voor gevoel er heerst bij Twente fans, wat jij daarvan denkt interesseert me eerlijk gezegd niet.
Tja, als je op een Ajax-forum komt vertellen dat de Twente-fans een stel kinderachtige aanstellers zijn die achter elke boom een anti-Twente-complot zien, moet je natuurlijk niet gek opkijken als mensen er hier een mening over hebben. Als die mening je niet interesseert vraag ik me af waarom je de moeite neemt om die 'gevoelens' hier überhaupt te plaatsen.

Michael_B

Bericht door Michael_B » wo apr 14, 2010 10:50 am

Epi Drost schreef:
De Dominee schreef:
Radio 1.

Eredivisie Live: Heb je op volleybal gezeten? Poulsen: Heel verhaal, maar het was iig geen opzettelijk hands en in zijn ogen zeker geen penalty.

Hoe duidelijk wil je het hebben?
Face your fears and live your dreams, No Fear

Plaats reactie