en dat in de vorm van... charisteas?Mr. Ajax schreef:Dat beweert hij ook niet.
O, jawel hoor. Toen Koeman nog coach van AJAX was een paar jaar geleden, stond er een grote interview op ajax.nl waarin Koeman zei altijd meer Ajacied dan wat dan ook te hebben gevoeld. :pukey: :pukey: :pukey:
Dit doet echt meer pijn dan ik dacht. :sad:
Verder vind ik feyenoord en psv allebei net zo erg. Ik heb veel haat jegens allebei. Misschien zelfs ietsjes meer jegens psv, gewoon omdat het een karakterloze club zonder enige uitstraling of traditie is. feyenoord heeft tenminste nog iets wat op traditie lijkt.
PSV
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Pfff...rocky schreef:
En ik begrijp ook helemaal niets van die lauwe reacties van mensen die het helemaal niets doet. Ik had Kluivert nog liever naar Feyenoord zien gaan. PSV is onze grote concurrent hoor jongens, die ons al tien in eigen huis vernedert!! Ik snap niets van die onverschilligheid tegenover PSV. Ik heb echt een diepzittende afkeer tegen die club. Feyenoord is maar een meelijwekkend middenmotertje.
Ga jij je als AJACIED schamen.
En ja, ik ben lekker kortzichtig (om de discussie voor te zijn).
Hij is goedgekeurd dan mag je er van uit gaan dat die knie op zich in orde is. Nu is het dus voor Kluivert zaak zo snel mogelijk wedstrijdfit te raken.joey schreef:Hij is pas hersteld van een zware knieblessure, wordt net op Radio 1 gezegd.
En met name fit te blijven uiteraard. Dat is de grote vraag.
Als dat lukt heeft PSV goud in handen. Zoniet, dan ligt Koeman's hoofd snel op het hakblok.
He Goodfella, je hebt wel een lekker wijf moet ik zeggen :Dgoodfella schreef:Pfff...rocky schreef:
En ik begrijp ook helemaal niets van die lauwe reacties van mensen die het helemaal niets doet. Ik had Kluivert nog liever naar Feyenoord zien gaan. PSV is onze grote concurrent hoor jongens, die ons al tien in eigen huis vernedert!! Ik snap niets van die onverschilligheid tegenover PSV. Ik heb echt een diepzittende afkeer tegen die club. Feyenoord is maar een meelijwekkend middenmotertje.
goodfella schreef:Pfff...rocky schreef:
Nou, nee dus!!! PSV is onze aartsrivaal, Feyenoord roept niet meer dan gezellige nostalgie op. Wanneer ben jij voor het laatst bang geweest voor die club eigenlijk?
- SylvievdVaart
Yep, Kluivert terug in Nederland. En gisteravond bij het sportjournaal moest ik toch weer heel snel denken aan de tijd dat hij bij Ajax speelde. Ik wens hem veel succes bij PSV en hoop toch echt mooie dingen van hem te zien 
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Veel uit het buitenland teruggekeerde Ajacieden hebben bij PSV succes gekent. Kluivert zal dat ook wel krijgen en ik gun hem dat. Maar waarom zijn er zoveel PSV-supporters die tegen zijn komst zijn?
Wij hebben een psv-verdediger en -spits, en ik geloof dat niemand daarom maalt.
Wij hebben een psv-verdediger en -spits, en ik geloof dat niemand daarom maalt.
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Niet wat ze ervan verwacht hadden.Dr. Living Stoned schreef:Ik herinner het me wellicht niet goed maar Bosman had een alles behalve slechte periode bij PSV zover ik me herinner. meer dan 10 goals in 30 wedstrijden is verre van slecht.
Overigens zijn ze al aardig bijgedraaid op PN. Er is er nog maar eentje die zijn seizoenskaart wil inleveren en die wordt voor gek verklaard. :D
Het stinkt aan alle kanten!
Haat je Feyenoord en PSV net zo erg als de Hezbollah?Mr. Ajax schreef:Dat beweert hij ook niet.
O, jawel hoor. Toen Koeman nog coach van AJAX was een paar jaar geleden, stond er een grote interview op ajax.nl waarin Koeman zei altijd meer Ajacied dan wat dan ook te hebben gevoeld. :pukey: :pukey: :pukey:
Dit doet echt meer pijn dan ik dacht. :sad:
Verder vind ik feyenoord en psv allebei net zo erg. Ik heb veel haat jegens allebei. Misschien zelfs ietsjes meer jegens psv, gewoon omdat het een karakterloze club zonder enige uitstraling of traditie is. feyenoord heeft tenminste nog iets wat op traditie lijkt.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father