Feyenoord

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
M..

Bericht door M.. » ma okt 23, 2006 9:45 am

Baseman schreef:Nou ja, hij ging voor de overtreding maar ik vond het geen zware...
Hij liep er voor om en gleed er in zonder dat hij ook maar één seconde het idee had dat hij misschien per ongeluk de bal wel eens kon raken. Gewoon rood, 2 of 3 wedstrijden schorsing hooguit.. en dan kan hij zich ergeren aan zijn ploeggenoten die tegen twente thuis en roda uit hooguit 1 punt halen

joey
Erelid

Bericht door joey » ma okt 23, 2006 9:48 am

Baseman schreef:Nou ja, hij ging voor de overtreding maar ik vond het geen zware...
Hij schopte Urby zonder intentie om de bal te spelen. Hij zegt het zelf.

Volgens Borst is er een grote tweespalt in de kleedkamer bij Feyenoord, tussen de Nederlanders en de buitenlanders. Gaat lekker dus.

Dat soort dingen heb je al snel als het niet loopt. Een succesvolle ploeg is een vriendenploeg, nederlagen brengen haat en nijd.

Wat vinden jullie, moet Koeman blijven?
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma okt 23, 2006 9:51 am

Koeman wil Feyenoorders niet zien

**Feyenoord-trainer Erwin Koeman heeft
even schoon genoeg van zijn spelers.Hij
heeft zijn selectie zondag na de afgang
tegen Ajax (0-4) in De Kuip gemeld dat
ze tot woensdag thuis kunnen blijven.

"Ze mogen twee dagen goed nadenken over
wat er allemaal is gebeurd",aldus een
woordvoerder van de Rotterdamse club.

Feyenoord,de huidige nummer negen in de
competitie,speelt donderdag thuis tegen
FC Twente en moet zondag naar Kerkrade
voor een duel met Roda JC.
Nos-tt

Wat is dit nou weer? :rofl:

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma okt 23, 2006 9:54 am

Want een (fatsoenlijke) training hebben ze natuurlijk niet nodig. :eusa_liar: :nooo:

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » ma okt 23, 2006 9:57 am

Jöhnk schreef: Wat is dit nou weer? :rofl:
Haha, echt schitterend. Kan niet wachten op die pot tegen FC Twente.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma okt 23, 2006 10:02 am

Misschien moet Koeman zelf nadenken? :aai:

jabu

Bericht door jabu » ma okt 23, 2006 10:03 am

Misschien zijn ze wel beter af zonder zijn training.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma okt 23, 2006 10:05 am

Het zou me niets verbazen als Koeman opstapt. Dat zit in de familie. ;)

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma okt 23, 2006 10:07 am

Ik zie Koeman binnenkort zelf de Kuip verlaten. Door de voordeur uiteraard. :hypocrite:

Edit: Joey was me voor.

Hopelijk haalt Feyenoord dan Adriaanse.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma okt 23, 2006 10:11 am

Jöhnk schreef:Hopelijk haalt Feyenoord dan Adriaanse.
Waarom hoop je dat?

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » ma okt 23, 2006 10:15 am

Zolang Adriaanse een club heeft zijn wij veilig, joey. ;)

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma okt 23, 2006 10:18 am

Ten eerste omdat Adriaanse garant staat voor volksvermaak en interessante discussies. Hoe je het wendt of keert, Adriaanse voegt wel iets toe aan de eredivisie.

En een zwak Feyenoord zoals nu is eventjes leuk, maar het moet niet te lang duren. Ik zie Adriaanse het tij in Rotterdam Zuid enigszins keren.

De zaken zijn Koeman ontglipt, er heerst anarchie in de selectie. Hij staat machteloos. Dit zou weleens zijn laatste week kunnen zijn, met de lastige wedstrijden tegen Twente en Roda voor de boeg.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op ma okt 23, 2006 10:19 am, 1 keer totaal gewijzigd.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma okt 23, 2006 10:19 am

Adriaanse naar Feyenoord, en in no time heeft heel AT net zo'n hekel aan hem als ik. ;)

Hij schijnt gezegd te hebben dat hij ongeschikt is voor Feyenoord omdat hij een Amsterdammer is met diepgang. Hahaha, dat is weer zo'n handige opmerking... :D

De supporters van Feyenoord zijn kwaad dat Koeman de trainingen van vandaag en morgen heeft geschrapt...

Jim

Bericht door Jim » ma okt 23, 2006 11:52 am

Jöhnk schreef: Hopelijk haalt Feyenoord dan Adriaanse.
Hopelijk voor PSV is hij dan voor 2e Kerstdag in functie. Hebben ze de garantie van drie punten...
Niemand maakt van dit Feyenoord chocola, ook Adriaanse niet.
Deze ploeg is gewoon niet goed genoeg om een vooraanstaande rol in de eredivisie te spelen. Ze kunnen niet beter.
Het gegeven dat een voormalige reserve van PSV bij Feyenoord voor aanvoerder mag spelen zegt genoeg.
Maar het is nu eenmaal van alle tijden dat supporters in slechte tijden hun hoop vestigen op een vermeende nieuwe, sterke man. Of die hoop op enig realisme is gestoeld doet daarbij niet of nauwelijks ter zake.
Erwin Koeman is m.i. een goede coach die altijd beschaafd en netjes blijft. Als er iemand is die weinig kan doen aan de huidige ellende is hij het wel. Twee topspitsen die het team vorig seizoen op de been hielden verkocht en daar is ter elfder ure slechts een redelijke voor terug gekomen. Dan weet je het wel.
Ondanks dit alles blijft het echter ook een gegeven dat een coach uiteindelijk toch op resultaten wordt afgerekend. Of het nu terecht is of niet, op een bepaald moment wordt de druk van de buitenwacht te groot. Wat dat betreft ziet het er niet best uit voor Koeman, hoewel ik het me prima kan voorstellen dat hij er intussen zelf ook tabak van heeft.
Maar met dit spelersmateriaal is een nieuwe coach geen oplossing, behalve dat het tijdelijk wellicht ietwat druk van de ketel haalt.

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma okt 23, 2006 12:00 pm

Ik zeg ook niet dat Koeman schuldig is aan de huidige malaise. Hij is inderdaad eerder slachtoffer.

Hij heeft vorig seizoen knap werk verricht en heel aardig de brokstukken van Gullit aan elkaar gelijmd. Maar inmiddels is het wel zo dat hij de macht over de selectie kwijt is. Dit onder meer door het binnenhalen van het paard van Troje (de niet presterende en raaskallende Pi-air), die dit seizoen vooral opvalt door smerige overtredingen en ellebogen. (Voor zijn komst is E. Koeman overigens zelf medeverantwoordelijk.)

Koeman speelt nu zijn laatste troef uit door samen met Pi-air de spelersgroep publiekelijk onder vuur te nemen. Het recente verleden leert echter dat dit niet het meest succesvolle recept is.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma okt 23, 2006 12:10 pm

Jim heeft gelijk. Je kunt van een ezel geen renpaard maken. Maar of Feyenoord zó slecht moet spelen... Heeft Feyenoord mindere spelers dan bijvoorbeeld FC Groningen? Het zou mogelijk moeten zijn om lijn in het spel te brengen.
Het botert niet tussen de spelers. Dan is een trainer kansloos. Eind vorig seizoen bleek al dat het mis was, toen Kalou werd geslachtofferd door zijn medespelers. Aanleiding genoeg om in te grijpen, maar Koeman deed niets.

Jim

Bericht door Jim » ma okt 23, 2006 12:26 pm

joey schreef:Heeft Feyenoord mindere spelers dan bijvoorbeeld FC Groningen?
Nee, maar het verschil tussen die 2 clubs is dus ook maar 3 puntjes.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma okt 23, 2006 12:32 pm

Maar Groningen voetbal best aardig. :yes:

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma okt 23, 2006 12:34 pm

Feyenoord is qua spelersmateriaal ook niet veel minder dan Az.

Koeman valt heus niet zo veel te verwijten. Maar ik moet nu wel constateren dat hij de grip over zijn spelersgroep kwijt is. Dat risico loop je als je bij Feyenoord tekent.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma okt 23, 2006 2:05 pm

Jöhnk schreef:Ik zie Koeman binnenkort zelf de Kuip verlaten. Door de voordeur uiteraard. :hypocrite:
Beter als blijven zitten en je laten wegsturen zodat je lekker een zak met geld meekrijgt.

De Fnoord supps maken dezelfde fout als een groot deel van de AJAX supps vorig jaar met Blind door te zeggen dat het niet aan de trainer ligt omdat je met deze selectie geen kampioen kan worden. Nee Fnoord kan met deze selectie geen kampioen worden idd maar met dit elftal moet je hoger staan als dat je nu staat en dus faalt Koeman wel degelijk.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma okt 23, 2006 2:41 pm

Jöhnk schreef:Feyenoord is qua spelersmateriaal ook niet veel minder dan Az.

Koeman valt heus niet zo veel te verwijten.
Tegenstrijdig verhaal, Jöhnk. :aai:

De spelers van Feyenoord zijn de afgelopen jaren verwend geraakt. Ze hoefden niet zo heel erg goed te zijn, want Kalou en met name Kuijt scoorden toch wel. Nu moeten ze het zelf doen.

Iets anders:

Van Hooijdonk twee duels geschorst

ROTTERDAM - Trainer Erwin Koeman van Feyenoord kan de komende twee wedstrijden niet over Pierre van Hooijdonk beschikken. De spits kreeg zondag tijdens de verloren thuiswedstrijd tegen Ajax de rode kaart.

Van Hooijdonk accepteerde een schikkingsvoorstel van de KNVB. De voetbalbond stelde een schorsing voor van drie duels, waarvan één wedstrijd voorwaardelijk. Feyenoord stuit donderdag op FC Twente en speelt zondag tegen Roda JC.
nu.nl

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » ma okt 23, 2006 2:52 pm

Jöhnk schreef: En een zwak Feyenoord zoals nu is eventjes leuk, maar het moet niet te lang duren.
Waarom niet?!? :confused:

Je bent overigens niet de enige die dat hier zegt, ik zie het belang er helemaal niet van in dat Fnoord zonodig sterker moet worden. Nee ik vermaak me prima zoals het nu is.

Come on Twente Enschede!

Nihad

Bericht door Nihad » ma okt 23, 2006 2:57 pm

Interesseert me eerlijk gezegd ook geen reet. Nu heb je een sterke AZ, PSV, Groningen en Roda JC.
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Jöhnk

Bericht door Jöhnk » ma okt 23, 2006 3:03 pm

joey schreef:
Jöhnk schreef:Feyenoord is qua spelersmateriaal ook niet veel minder dan Az.

Koeman valt heus niet zo veel te verwijten.
Tegenstrijdig verhaal, Jöhnk. :aai:
Ach, waarom? Soms spelen er nu eenmaal meer zaken mee dan puur voetbaltechnische.

De spelersgroep van Feyenoord is blijkbaar volkomen losgeslagen, de druk van het 'hondstrouwe' legioen is gigantisch. Wat doe je ertegen?

joey
Erelid

Bericht door joey » ma okt 23, 2006 3:09 pm

Misschien proberen er een groep van te maken?

Als de propjes door de klas vliegen, komt dat dan ook niet een beetje door de leraar?

Laat ik het anders stellen: waaruit blijkt dat Koeman wél een goede trainer is? Gisteren werd hij op alle fronten overtroefd door Ten Cate.

Gesloten