AZ 2008 - 2009
Re: AZ 2008 - 2009
Ik vind het heel triest als je wegloopt bij een interview, terwijl er een hele normale vraag wordt gesteld.
Nu op Nederland 1... het is best druk op het Waagplein ... gezellig sfeertje daar.Peter schreef:Nu op ned1 in Alkmaar. Wat een serene rust op dat Waagplein, zeg.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Zag het inderdaad. Kan er bijna niet naar kijken, maar ik vind het nog steeds erg rustig. Heeft AZ veel gereformeerde fans ofzo?
Ik denk het... Maar zo kampioen worden na 28 jaar lijkt me ook helemaal niet leuk.
- Cluijffert
duurt ook even, Amsterdam uitkome met de auto.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- SylvievdVaart
Van harte gefeliciteerd, AZ en Louis!
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Precies... Meer dan terechte kampioen!! Jammer voor jullie dat het zo moest lopen, maargoed... volgende week in de Arena de schaal krijgen is natuurlijk ook mooi. Eigenlijk NOG mooier... Als AZer zijnde.
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Ik feliciteer Louis en Shota en alle andere ex Ajacieden die er rondlopen. Verder kan Dirk en dat korfbalpubliek natuurlijk gewoon de tyfus krijgen.

Sorry... kon het niet laten.
Laatst gewijzigd door Banjavi op zo apr 19, 2009 5:44 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- SylvievdVaart
Yep.El Clavo schreef:Ik feliciteer Louis en Shota en alle andere ex Ajacieden die er rondlopen. Verder kan Dirk en dat korfbalpubliek natuurlijk gewoon de tyfus krijgen.
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
@banjavi; Beetje flauw van je. Ik ben absoluut niet de minste om AZ te feliciteren, gefeliciteerd AZ.
Maar dit vind ik zwak, ik zie men hier ook niet NEC uitlachen als ze instorten o.i.d. We hebben vandaag, terecht, met 6-2 op onze broek gekregen, dat klopt. Maar om nou zout in de wonden te gaan strooien zie ik niet zoveel reden toe toch?

Dat kon je wel, maar dat wilde je niet. Mag hoor, maar zeg dat dan gewoon.banjavi schreef: Sorry... kon het niet laten.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Ach.. ja... sorry...
Zout in de wonden... ik vind dat Ajax het aan zichzelf te wijten heeft. Neem de spelers alles zelf kwalijk, want enige motivatie om tweede te worden was er niet en kon Bassie ook niet brengen. Ja, dan verdien je het ook niet.
Over het gehele jaar is AZ gewoon terecht kampioen geworden.
En wat NEC betreft... over het hele seizoen gezien heeft NEC geen recht op play offs... dus ze staan prima zo...
En dat mensen hier NEC niet uitlachen klopt wel... maar uitschelden voor kakkerlakken en ander tuig dat komt hier regelmatig voor, dus ach.
Zout in de wonden... ik vind dat Ajax het aan zichzelf te wijten heeft. Neem de spelers alles zelf kwalijk, want enige motivatie om tweede te worden was er niet en kon Bassie ook niet brengen. Ja, dan verdien je het ook niet.
Over het gehele jaar is AZ gewoon terecht kampioen geworden.
En wat NEC betreft... over het hele seizoen gezien heeft NEC geen recht op play offs... dus ze staan prima zo...
En dat mensen hier NEC niet uitlachen klopt wel... maar uitschelden voor kakkerlakken en ander tuig dat komt hier regelmatig voor, dus ach.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Twee à drie duizend mensen op het Waagplein. Gekkenhuis.
Gefeliciteerd, AZ. Het komt jullie wel toe, want wij maken er weer een potje van. Een blamage.

Gefeliciteerd, AZ. Het komt jullie wel toe, want wij maken er weer een potje van. Een blamage.
banjavi schreef:
Sorry... kon het niet laten.
Dit was voorspelbaar ik heb geen Haat tegen AZ uiteindelijk een club uit NH en een club met een visie die is iig in Adam ver te zoeken
Ik voel me te groot om die simpele kaasboeren met die typhusklappers te feliciteren. Wel apart dat onze huis-nec'er weer in een feeststemming is. Zo'n grafhekel aan ajax en hier dan toch komen posten, beetje triest...
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
AZ is de verdiende kampioen. Simpel zat. Gefeliciteerd aan alle geheime AZ'ers hier.

- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
heeft de coach zijn eigen geloof met aanvallend en attractief voetbal achterwege gelaten en hopla landskampioen... Van harte. Hopelijk is het wel je laatste kunstje in kaaskoppen stad.
Misschien moet ajax ook eens realistisch worden... of toch maar blijven volhouden in 4-3-3.
Misschien moet ajax ook eens realistisch worden... of toch maar blijven volhouden in 4-3-3.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
dus volgende week de schaal in de Arena kan nog leuk worden.El Clavo schreef:Ik feliciteer Louis en Shota en alle andere ex Ajacieden die er rondlopen. Verder kan Dirk en dat korfbalpubliek natuurlijk gewoon de tyfus krijgen.
Weer op zoek naar een Interim coach..
- Daily Blind
Zij hebben wel een topcoach!
- Cluijffert
bij Ajax attractief voetbal het ontbreekt ook.
Beetje flauw om daarbij AZ over te zeuren.
I was recently diagnosed with a stage 4 I don't give a shit, I'm afraid is terminal.
- Daily Blind
Samuraskinurovanya schreef:bij Ajax attractief voetbal het ontbreekt ook.
Zeuren flikker toch op gastje! Het komt er gewoon op neer dat hij met veel minder materiaal er iets van maakt! Tactisch staat het elke week uitstekend daar en dat is neit terug te vinden bij ons. En attractief voetbal heb ik al jaren niet meer gezien in Amsterdam..
- El Clavo
- AT Toto winner 08/09
Mee eens. Kampioen worden met Gil fucking Swerts in de basis! Ajax en psv moeten zich diep schamen!