AZ
De discussies lopen een beetje door elkaar, zie ik.
Hier verder over Az:
Je stelt dat Az creatief scout. Dat vind ik eigenlijk wel meevallen. Ja, MVG ging zo te werk. Maar Brands? Dembele, Luirink, Jenner, Mendes da P., Donk; die jongens waren echt wel bekend bij Psv, Feyenoord en Ajax. Az haalt ze allemaal, dus is het logisch dat een gedeelte van die spelers slaagt. Een gedeelte slaagt ook niet. Denk aan Boukhari, Sinouh, Didulica. Dat had ik ze vooraf al kunnen vertellen.
Rkc heeft een bataljon nieuwe spelers aangetrokken en de trainersstaf vervangen. Laat ik het zo zeggen, het is te merken dat Az is langsgeweest. Trouwens, Scheringa steekt vooral veel geld in het management. LVG schijnt bijgetekend te hebben op voorwaarde dat hij deze zomer XX miljoen euro mag investeren. Ik ben benieuwd. Vergeet ook niet dat Az vaak overbetaalt om de concurrentie te 'slim' af te zijn. Conclusie: Az kan niet zonder het geld van Scheringa.Rishi schreef:Een Martens is echt niet voor veel geld gekocht van RKC. Hetzelfde geldt voor spelers als Mathijsen en Landzaat. Bij Willem 2 waren er een paar spelers meegenomen door Martin van Geel. Tim de Cler is afgedankt bij Ajax. Perez gekocht van MVV?
Je stelt dat Az creatief scout. Dat vind ik eigenlijk wel meevallen. Ja, MVG ging zo te werk. Maar Brands? Dembele, Luirink, Jenner, Mendes da P., Donk; die jongens waren echt wel bekend bij Psv, Feyenoord en Ajax. Az haalt ze allemaal, dus is het logisch dat een gedeelte van die spelers slaagt. Een gedeelte slaagt ook niet. Denk aan Boukhari, Sinouh, Didulica. Dat had ik ze vooraf al kunnen vertellen.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op ma apr 16, 2007 2:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
Helemaal mee eens. Ik vind eigenlijk alleen Kromkamp, De Zeeuw en Schaars creatieve aankopen van de laatste jaren.Jöhnk schreef:Je stelt dat Az creatief scout. Dat vind ik eigenlijk wel meevallen. Ja, MVG ging zo te werk. Maar Brands? Dembele, Luirink, Jenner, Mendes da P., Donk; die jongens waren echt wel bekend bij Psv, Feyenoord en Ajax. Az haalt ze allemaal, dus is het logisch dat een gedeelte van die spelers slaagt. Een gedeelte slaagt ook niet. Denk aan Boukhari, Sinouh, Didulica. Dat had ik ze vooraf al kunnen vertellen.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
De Zeeuw en Schaars stonden niet algemeen te boek als grote talenten. Als je destijds keek naar verschillende voetbalfora, werden die overstroomd met de namen van jongens als Jenner, Dembele, etc.Dr. Living Stoned schreef:Kromkamp speelde al twee jaar bij go ahead, De Zeeuw een paar jaar langer, en ook Schaars was al jaren actief voor Vitesse. hoezo wist dan niemand iets van deze jongens?
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
jochies kijk eens even hier naar: http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid= ... /sc=0dfece en de informatie over schaars naar psv volgt nog
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
Heb je wel enig idee waar je het over hebt? Je lult gewoon slap in de ruimte man.Schaars was allang bij elke voetballiefhebber bekend.Mr. Ajax schreef:Slap gelul van de Dr. Schaars speelde bij Jong Vitesse toen hij over werd genomen door AZ. En wat is jouw bron wat betreft dat laatste? Dat kan ik me echt niet herinneren.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
AMEN!Hoeladans schreef:Heb je wel enig idee waar je het over hebt? Je lult gewoon slap in de ruimte man.Schaars was allang bij elke voetballiefhebber bekend.Mr. Ajax schreef:Slap gelul van de Dr. Schaars speelde bij Jong Vitesse toen hij over werd genomen door AZ. En wat is jouw bron wat betreft dat laatste? Dat kan ik me echt niet herinneren.
Dat zegt niets over het aantal basisplaatsen.Dr. Living Stoned schreef:jochies kijk eens even hier naar: http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid= ... /sc=0dfece en de informatie over schaars naar psv volgt nog
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
YUP! :yes:Jöhnk schreef:Weet je het wel zeker allemaal, Doc?
Laatst gewijzigd door Dr. Living Stoned op ma apr 16, 2007 4:13 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
Schaars is blesuregevoelig, dat verklaard het getreuzel van psvThomas schreef:Dat zegt niets over het aantal basisplaatsen.Dr. Living Stoned schreef:jochies kijk eens even hier naar: http://www.vi.nl/vi/show/id=40053/dbid= ... /sc=0dfece en de informatie over schaars naar psv volgt nog