Feyenoord in Milaan aan tafel met Inter over Castaignos
Feyenoord dreigt na Karim El Ahmadi deze week ook Luc Castaignos kwijt te raken. De spits zelf ziet een directe overgang naar Internazionale wel zitten en de kans daarop wordt steeds groter nu Feyenoords financieel directeur Onno Jacobs en huisjurist Joris van Bentem naar Milaan zijn afgereisd.
In de Noord-Italiaanse stad staat vanochtend een afspraak gepland met Marco Branca, de technisch directeur van de Italiaanse kampioen en Champions League-winnaar.
Internazionale overweegt Castaignos met onmiddellijke ingang over te nemen van Feyenoord om de personele problemen te verlichten. Als de clubs tot een vergelijk komen, is het voor de aanvaller geen probleem die stap te maken.
'Luc staat open voor de plannen van Inter', meldde zaakwaarnemer Arie Treffers al eerder tegen Voetbal international. 'Als de clubs eruit komen vertrekt hij per direct. Ik heb begrepen dat Inter aan het einde van de week de deal wil rondmaken.'
Dat Inter er veel aan gelegen is de zaken rond te maken blijkt uit de afspraak die de club nu heeft gemaakt met de Feyenoord-directie in aanwezigheid van de huisjurist van de club.
Feyenoord 2010-2011
Re: Feyenoord 2010-2011
Blij met de punten ...
www.ad.nlNieuwe Kuip staat op de tocht
ROTTERDAM - De plannen voor een nieuwe Kuip in Rotterdam staan op de tocht. Stadion Feijenoord NV gaat onderzoeken wat de kosten zijn van een renovatie van voetbalstadion De kuip in Rotterdam. Dat heeft stadiondirecteur Jan van vandaag laten weten.
De gemeenteraad in de havenstad heeft aangedrongen op een dergelijk onderzoek, om een betere afweging te maken over een lening voor de bouw van een nieuw onderkomen voor voetbalclub Feyenoord. ,,We wisten dat dit eraan zat te komen en hebben besloten aan dit verzoek gehoor te geven'', aldus Van Merwijk.
Stadion Feijenoord deed een aantal jaar geleden al een oriënterend onderzoek naar renovatie van het huidige stadion, maar kwam toen tot de conclusie dat dit geen optie was.
Rotterdam droomde hardop van de WK-finale in 2018 in een nieuwe voetbaltempel aan de oever van de Maas. Inmiddels heeft wereldvoetbalorganisatie FIFA dat toernooi aan Rusland gegund en lijken in de Rotterdamse politiek de twijfels over een lening aan een nieuwe Kuip te zijn toegenomen.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Overigens is op dit moment best een interessante discussie gaande op FN over de brief van de supportersvereniging aan de RVC waarin ze allerlei "eisen" stellen.
Valt me op dat er nog best wat feyenoorders met realiteitszin zijn en het ook belachelijk vinden dat supporters eisen stellen.
Valt me op dat er nog best wat feyenoorders met realiteitszin zijn en het ook belachelijk vinden dat supporters eisen stellen.
Is 1995 echt zolang geleden??
Dan kunnen ze net zo goed het geld in de Maas kieperen...
Snappen jullie dat nou? Er is geen cent en dan haal je zulke spelers...

Het stinkt aan alle kanten!
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Nilsson haha? Dat zou een gouden aankoop zijn, want die kerel kan er geen jota van.
Feyenoord benadert Gudjohnsen
STOKE – Ajax moet haast maken als de poging om Bas Dost te contracteren op niets uitdraait. De nummer twee op het lijstje van de Amsterdammers – Eidur Gudjohnsen – wordt nu ook begeerd door Feyenoord. Namens de Rotterdammers nam algemeen directeur Eric Gudde gisteren contact op met de zaakwaarnemer van de IJslander, Jerry de Koning. „Feyenoord wil Gudjohnsen overnemen”, aldus zijn manager.
Die had eerder op de dag juist aan Ajax laten weten dat de oud-speler van onder meer PSV, Chelsea en FC Barcelona gratis weg mag bij Stoke City en bereid is voor een laag salaris bij Ajax te gaan voetballen. „Ik wil mijn carrière een nieuwe impuls geven”, zei de aanvaller afgelopen week al in Telesport.
Blij met de punten ...
Als F. hem wil, moeten wij hem zeker niet nemen. 

Om die kakkies te stangen, kan Ajax natuurlijk ook een paar miljoen bieden voor Kastanjes. 

Spelers die Vitesse weg stuurt gaan meestal bij hun nieuwe club opeens een stuk beter voetballen. Tekenend voor het wanbeleid in Arnhem.joey schreef:Dan kunnen ze net zo goed het geld in de Maas kieperen...
Ja ik snap dat wel ( of dat dit de juiste speler is is ten tweede ). Feyenoord moet iets .. gezien het resterend programma ..joey schreef:Dan kunnen ze net zo goed het geld in de Maas kieperen...
Blij met de punten ...
Ze moeten zich daar maar één ding afvragen. Durft men het aan om met de huidige selectie door te gaan met als enige doel om degradatie te vermijden. Als het antwoord daarop ja is zou ik niemand halen want iedere investering telt daar op dit moment en perspectief op meer dan degradatie ontlopen is er niet.
Nil volentibus arduum
Onzin, dit is gewoon weer een beroerde aankoop voor Feyenoord.Wouter schreef:Spelers die Vitesse weg stuurt gaan meestal bij hun nieuwe club opeens een stuk beter voetballen. Tekenend voor het wanbeleid in Arnhem.joey schreef:Dan kunnen ze net zo goed het geld in de Maas kieperen...
Toen Nilsson in Arnhem kwam, deed hij het een halfjaar lang heel behoorlijk. Daarna is hij helemaal weggekwijnd. Maar ik sluit niet uit dat hij het elders wat beter zou doen. Geen top natuurlijk, maar misschien iets minder slecht dan wat Feyenoord nu heeft lopen.
- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Nilsson is een mindere versie van Kastanjes. En dat zegt heel wat.
Jennen met een paar miljoen? Met F. als tegenkandidaat zou ik maar erg voorzichtig bieden. Voor je het weet zit je voor een paar honder euri aan die jongen vast.wimpey schreef:Om die kakkies te stangen, kan Ajax natuurlijk ook een paar miljoen bieden voor Kastanjes.

Meeuwis rest v/h seizoen naar Feyenoord.
Feyenoord heeft een bod gedaan op Dost, voorlopig te laag. Gudjohnson waarschijnlijk niet haalbaar.
Feyenoord heeft een bod gedaan op Dost, voorlopig te laag. Gudjohnson waarschijnlijk niet haalbaar.
De tattoo-koning! Zat vaak op de tribune bij de nummer laatst van de BuLi.CdE schreef:Meeuwis rest v/h seizoen naar Feyenoord.

Ach... een club zonder geld die zulke spelers haalt doet het dan nog best goed.
Als je geen cent te makken hebt heb je weinig ruimte voor goede spelers.
Als ze een goede toto-divisionist naar Feyenoord wordt gehaald wordt er hier gezegd dat hij niet zo goed kan zijn want anders hadden er wel andere clubs achter aan gezeten...
Als je geen cent te makken hebt heb je weinig ruimte voor goede spelers.
Als ze een goede toto-divisionist naar Feyenoord wordt gehaald wordt er hier gezegd dat hij niet zo goed kan zijn want anders hadden er wel andere clubs achter aan gezeten...
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
Kunnen ze beter niemand halen, banjavi. Meeuwis kan er weinig van.
Tsja... ze zitten met hun handen in het haar... zoals het nu gaat, gaat het ook niet...
Dus snap wel dat ze op zoek zijn naar 'versterkingen'.... of ze dt dan ook echt zijn valt nog te bezien.
Dus snap wel dat ze op zoek zijn naar 'versterkingen'.... of ze dt dan ook echt zijn valt nog te bezien.
Ze laten El Ahmadi vertrekken met het idee dat ze dan geld overhouden voor een spits.
En dan nemen ze Meeuwis over? Raar beleid.
En dan nemen ze Meeuwis over? Raar beleid.
Ja, dat snap ik dan ook weer niet...
Maar wellicht dat hij in een combi-korting zat met Nilsson. :)
Maar wellicht dat hij in een combi-korting zat met Nilsson. :)
Huh?!
http://www.fr1908.net/modules.php?name= ... e&sid=7583
Van mij mogen Blokland en z'n vrienden hem hebben.
http://www.fr1908.net/modules.php?name= ... e&sid=7583
Van mij mogen Blokland en z'n vrienden hem hebben.

4 miljoen moet Ajax daar inderdaad niet voor willen betalen.
Mochten ze dat wel doen dan zijn ze inderdaad weer geld aan het verspillen.
Ben benieuwd.
Mochten ze dat wel doen dan zijn ze inderdaad weer geld aan het verspillen.
Ben benieuwd.