AZ 2008 - 2009
- SylvievdVaart
Re: AZ 2008 - 2009
Vind het wel sneu voor Louis 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- SylvievdVaart
Bij nader inzien (interview gecheckt?
).

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
Hahahahaha, van Gaal loopt boos weg bij het interview 

-
- AT Toto winner 15/16
Ja ik ook heel erg...SylvievdVaart schreef:Vind het wel sneu voor Louis

- SylvievdVaart
Dit is goed. Als de trainer al lichtelijk overspannen raakt... 

- SylvievdVaart
Thijs 

Die 1-2!! Ik kwam niet meer bij, HAHAHAHAHA! Vooral die kop van Swerts na die goal. Die vergeet ik nooit meer.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Beloki, opdat wij nooit vergeten:

HAHAHA, wat mooi toch. En nu ga ik naar de kroeg.
Fascinerend hoeveel levensvreugde ik uit zo'n avond kan halen! Het is de avond van de Dode Mus, maar wel een mooie dode mus.

HAHAHA, wat mooi toch. En nu ga ik naar de kroeg.
Fascinerend hoeveel levensvreugde ik uit zo'n avond kan halen! Het is de avond van de Dode Mus, maar wel een mooie dode mus.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
- SylvievdVaart
Ooooh jongens, please! 

Dank, Thijs! Nu heb ik er ook nog een tastbare herinnering bij! 

- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Iemand een link van de persconferentie? 

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
Ik ga fijn een biertje doen in Alkmaar, eens kijken of ik vanavond vrienden ga maken 

Alright, stop this nonsense. It is getting way too silly!
wimpey schreef:AZ boekt vanavond de grootste overwinning van het seizoen.Jesse schreef:Die rukkers spelen gewoon lekker gelijk of winnen met 1-0. C'est tout.
Bijna goed Wimpey .. nu maar hopen dat die andere voorspeling wel uit komt ( al lijkt het me sterk dat AZ alles nog gaat verliezen ( en wij alles gaan winnen ))
Blij met de punten ...
Ach.. we mogen nog minstens één nachtje en dromen.. volgende week geeft Ajax AZ de genadeklap... komen ze niet meer overheen, en dit keer steelt Ajax de titel een keer.. (of ik ga weer keihard op mijn bek.. dat zien we dan wel weer)999 schreef:wimpey schreef:AZ boekt vanavond de grootste overwinning van het seizoen.Jesse schreef:Die rukkers spelen gewoon lekker gelijk of winnen met 1-0. C'est tout.
Bijna goed Wimpey .. nu maar hopen dat die andere voorspeling wel uit komt ( al lijkt het me sterk dat AZ alles nog gaat verliezen ( en wij alles gaan winnen ))
Van Gaal: AZ zondag kampioen
ALKMAAR - Louis van Gaal denkt dat AZ zondag alsnog een kampioensfeestje kan vieren. "AZ wordt morgen alsnog kampioen. Ik denk niet dat Ajax wint bij PSV. Dat scenario heb ik al voorspeld", aldus de coach van de Alkmaarders.
Blij met de punten ...
@ Thijs: Meer, meer! 

There is only one difference between a madman and me. I am not mad.
Salvador Dali
Salvador Dali
Een betere motivatie dan dit kan Ajax zich niet wensen. Komt goed morgen.999 schreef:Van Gaal: AZ zondag kampioen
ALKMAAR - Louis van Gaal denkt dat AZ zondag alsnog een kampioensfeestje kan vieren. "AZ wordt morgen alsnog kampioen. Ik denk niet dat Ajax wint bij PSV. Dat scenario heb ik al voorspeld", aldus de coach van de Alkmaarders.

Ik denk dat Twente in gaat storten en dat AZ daar sowieso wel een punt haalt.M schreef:Ach.. we mogen nog minstens één nachtje en dromen.. volgende week geeft Ajax AZ de genadeklap... komen ze niet meer overheen, en dit keer steelt Ajax de titel een keer.. (of ik ga weer keihard op mijn bek.. dat zien we dan wel weer)999 schreef:wimpey schreef: AZ boekt vanavond de grootste overwinning van het seizoen.
- Daily Blind
En opnieuw werden alle overtredingen van az spelers niet bestraft door de scheidsrechters!!!
Tot de schaal uitgereikt is denk ik even niet meer.. ik hoop alleen nog maarHarm schreef:Ik denk dat Twente in gaat storten en dat AZ daar sowieso wel een punt haalt.
AZ is ook aan het instorten. Tegen NAC verdienden ze al om te verliezen.Harm schreef:Ik denk dat Twente in gaat storten en dat AZ daar sowieso wel een punt haalt.
Maar goed, het kan morgen zomaar al gedaan zijn.
- Daily Blind
www.ad.nl schreef:ME pakt AZ-fans op na nederlaag
ALKMAAR - De ME heeft zaterdagavond in het centrum van Alkmaar een relletje in de kiem gesmoord. Jongeren probeerden na de nederlaag van AZ de ruiten van een snackbar in te gooien. Toen personeel hen probeerde weg te jagen, ontstond een vechtpartij.
Zwaailichten. ARCHIEFFOTO ANP
De ME was echter snel ter plaatse en hield een charge. Een een onbekend aantal relschoppers werd opgepakt. Daardoor liep de boel niet verder uit de hand.
Circa vijf ME-busjes en tientallen agenten, onder wie sommigen ter paard, houden de boel in de gaten. Het gaat om snackbar Hap-Wat Food Plaza in de Magdalenenstraat.
(ANP)
Ik niet. Wat een kwal, bah.SylvievdVaart schreef:Vind het wel sneu voor Louis

15 mei 2011.
Ach, het kampioenschap zal hen niet worden ontnomen, maar leuk is het wel dat het feestje (nog) niet na een glorieuze overwinning kan worden gevierd! Even genieten van dat feit, dat mag.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!