AZ 2008 - 2009
-
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Re: AZ 2008 - 2009
Dat gaat echt niet gebeuren, geloof mij maar!GangstaRiB schreef:Maar die klappers kunnen wel in de Arena kampioen worden.

"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Staat er tenminste wat spanning op Ajax - AZ, prima.
Oh, het is nu op drie jongens. Ik zit hier echt te glunderen, kut-az. Heerlijk.
Oh, het is nu op drie jongens. Ik zit hier echt te glunderen, kut-az. Heerlijk.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
-
- AT Toto winner 15/16
Als AJAX morgen niet wint zijn ze dan alsnog kampioen? ja zeker
-
Afgesproken.Raymon schreef:Dat gaat echt niet gebeuren, geloof mij maar!GangstaRiB schreef:Maar die klappers kunnen wel in de Arena kampioen worden.

Whitey on the moon.
Feyenoord afgelopen 1 - 0, Bronckhorst , Douglas en Tiote rood ,, ook Perez geschorst tegen Heerenveen ..
Blij met de punten ...
-
HAHAHA: weer niet binnengesleept. Eerst morgen winnen bij PSV, daarna tegen AZ ze afslachten.
Als ze nog drie punten nodig hadden gehad dan had ik een wonder nog wel zien gebeuren, maar één punt lukt ze echt nog wel. Helaas.
Maar het feit dat het vandaag niet is gelukt maakt een hele hoop goed!
Maar het feit dat het vandaag niet is gelukt maakt een hele hoop goed!
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
Wát een hologige paniekerige zielige mannekes op de tribunes....

Ach, volgende week verliezen bij Ajax en dan moeten ze naar Enschede. Natuurlijk is de kans dat het gebeurt een procentje of 2, maar ik lach me wel dood.
Helemaal niets in Alkmaar!
Sneu volk met die klappertjes en meer liedjes over Ajax dan dat ze het kampioenschap dat eraan lijkt te komen vieren.
Helemaal niets in Alkmaar!
Sneu volk met die klappertjes en meer liedjes over Ajax dan dat ze het kampioenschap dat eraan lijkt te komen vieren.
Laatst gewijzigd door LucaS op za apr 18, 2009 9:47 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
Heerlijk ook om die Pelle zo gefrustreerd te zien.
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."
-
Wat een paniekvoetbal speelt AZ zeg. Alleen maar afstandsschoten en ook Van Gaal is tactisch niet sterk bezig. Heb alleen de samenvattng gezien by the way.
Whitey on the moon.
-
- AT Toto winner 15/16
Idd het is allemaal net ff iets te ongunstig voor ons.. eerst moet AJAX morgen maar eens winnen, wat ik als heel moeilijk acht. Vervolgens moet je thuis van AZ winnen, wat ik dan wel weer verwacht.. maar vervolgens hoeft AZ dan nog maar 1 puntje te pakken in 2 wedstrijden.. tja ik vind het allemaal wat teveel van het goede, maargoed we leven nog, blijven hopen. Schat de kans op 3% ofzo.Jesse schreef:Als ze nog drie punten nodig hadden gehad dan had ik een wonder nog wel zien gebeuren, maar één punt lukt ze echt nog wel. Helaas.
We worden absoluut geen kampioen, gaat helaas niet gebeuren. 
Twente heeft wel een goede klap gehad.

Twente heeft wel een goede klap gehad.
Ajax morgen winnen en volgende week. Dan staat er wel heel veel druk op bij AZ hoor. Twente uit en Heerenveen thuis dan nog.
Maar goed, het zal inderdaad wel niet.
Maar goed, het zal inderdaad wel niet.
I think I lost my fucking headache
- raymon
- Site Admin & AT WC 2014 winner, Toto winner 16/17
- Contacteer:
Ik geloof het ook niet maar voorlopig is mijn weekend geslaagd. Zit je daar met je AZ vlaggetje op de tribune of je rood wit behangen huis in je rood witte straat. Kun je alles er weer af halen. Heerlijk!
"De waarheid is een geheel van maatschappelijk geaccepteerde leugens"
- SylvievdVaart
Raymon schreef:Ik geloof het ook niet maar voorlopig is mijn weekend geslaagd. Zit je daar met je AZ vlaggetje op de tribune of je rood wit behangen huis in je rood witte straat. Kun je alles er weer af halen. Heerlijk!

Marco, Marco, we woooorden kaaaampioen!

Nog maar een proseccootje!
so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
-
- Site Admin & Toto winner WC 2010
Tuurlijk worden we geen kampioen. Maar het is al lekker dat ze de komende week in Alkmaar gaan schijten en hopelijk na twee overwinningen van ons helemaal terugkerende trauma's krijgen.
Wat was het mooi zeg, al die huilende koppies op tv. Ik zat gewoon hardop te schaterlachen, haha, wat een sukkels.
Wat was het mooi zeg, al die huilende koppies op tv. Ik zat gewoon hardop te schaterlachen, haha, wat een sukkels.
Don't worry 'bout a thing...cause every little thing gonna be alright!
Exact, Syl! Reden genoeg om de kroeg in te gaan.
- SylvievdVaart
What the fuck, hoezo geen kampioen? Makkie! 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy
- SylvievdVaart
Ja toch?Jesse schreef:Exact, Syl! Reden genoeg om de kroeg in te gaan.

Gefeliciteerd Vitesse...
En die huilende gezichten... ja... da's logisch. Zou iedere club hebben... zefls Ajax.
En die huilende gezichten... ja... da's logisch. Zou iedere club hebben... zefls Ajax.
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."
- SylvievdVaart
Zonde van die bossen bloemen.
- mattie
- AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Ook al speelt Ajax morgen gelijk, dan komen we op doelsaldo op een 2e plaats. H'veen wilt altijd winnen thuis en als je bedenkt wie de Tukkers allemaal missen, dan gaan ze daar ook de ballebak in.999 schreef:Feyenoord afgelopen 1 - 0, Bronckhorst , Douglas en Tiote rood ,, ook Perez geschorst tegen Heerenveen ..
Maar wat een mooi stukje journalistiek al die kopjes heerlijk gewoon. Ik kan niet zeggen dat ik het erg vind.
Als Ajax morgen ook zo wint als Vitesse vandaag deed dan ben ik een zeer gelukkig mens. Dan moet ik het nog zien wie er kampioen gaat worden.
Weer op zoek naar een Interim coach..