AZ 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Marillion
Site Admin

Bericht door Marillion » ma apr 07, 2008 9:49 pm

Precies, bij Zlatan ging veel verkeerd maar je kon wel zien dat hij vreselijk veel kwaliteiten had. Ik had wel eens twijfels of het er bij Ajax nog uit ging komen maar ik heb hem nooit afgeschreven. Niet dat ik er nooit naast zit hoor. Vaak genoeg zelfs.

Pelle slaagt er vooralsnog in om zijn kwaliteiten erg goed verborgen te houden. Ik hou wel van het type speler maar hij heeft echt geen indruk gemaakt en op basis van het genoemde interview denk ik dat zijn instelling ook niet deugt.
Nil volentibus arduum

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 07, 2008 9:55 pm

Zlatan Son of God schreef:Niet dat ik hem wil vergelijken met Ibrahimovic, maar die hadden 99% van jullie ook afgeschreven naar het eerste seizoen. Joey vind hem nog steeds een waardeloze spits, maar dat terzijde.
Ik heb nooit gezegd dat ik hem een waardeloze spits vond. Bij Ajax was hij niet constant (in de kleinere wedstrijden stond hij er niet) en hij scoorde te weinig. Bovendien is hij een slechte kopper. Toen hij bij Ajax kwam was hij bovendien vrij ineffectief, hij zocht steeds moeilijke oplossingen waar ook gemakkelijke oplossingen mogelijk waren. Dan kreeg hij een open doekje voor zijn circuskunstje, terwijl hij ook direct had kunnen spelen. Heel irritant was dat.
Zlatan was een amateur toen hij bij Ajax kwam. Hij begreep totaal niet waar het om ging in het topvoetbal. Hij is trouwens de eerste om dat toe te geven.

Maar goed, dit gaat over Pellè. Die mag de schoenveters van Zlatan niet vastmaken.
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » ma apr 07, 2008 10:05 pm

Pelle mag blij zijn als hij ooit van het niveau Anastasiou/Sibon wordt.

joey
Erelid

Bericht door joey » ma apr 07, 2008 10:07 pm

Geeft maar weer eens aan dat je moet oppassen met het scouten van spelers op jeugdtoernooien. Daar ligt het niveau toch stukken lager dan op seniorenniveau.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di apr 08, 2008 7:52 am

Wat mij verbaast is dat Van Gaal zo blij was met een speler die qua karakter en houding helemaal niet bij zijn aanpak past. Waar is de tijd gebleven dat Van Gaal bij de potentiële aankoop thuis kwam om een diepgaand sollicitatiegesprek te voeren?
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 08, 2008 8:36 am

Dat doe niet met toppers, Duke. Toppers komen niet op zicht. :hypocrite.gif:

Van Gaal heeft zich door dat Panenkaatje van Pelle in de luren laten leggen.

jabu

Bericht door jabu » di apr 08, 2008 8:56 am

Of Marcel Brands heeft zich in de luren laten leggen.

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 08, 2008 9:01 am

Ook. Neem aan dat Van Gaal dat jeugd-EK ook heeft gezien.

Van Gaal riep triomfantelijk: 'Wij kunnen hem halen omdat spitsen geen kans krijgen in Italië'. Daarmee heeft hij de plank flink misgeslagen. Italië heeft altijd goede spitsen en die spitsen zijn, uitzonderingen daargelaten, op de leeftijd van Pellè allang doorgebroken. Dat Pellè tot afgelopen zomer in de Serie B rondliep en dat er geen belangstelling voor hem was uit de Serie A zegt heus wel wat.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di apr 08, 2008 11:20 am

De Sutter wil nu wel naar AZ

AMSTERDAM - Tom De Sutter hoopt deze zomer alsnog over te stappen naar AZ. De 22-jarige Belgische spits van Cercle Brugge kon in de winterstop al naar Alkmaar verhuizen, maar besloot toen in België te blijven.

Op de hernieuwde interesse van AZ wil hij wel ingaan. “Het zou de ideale club zijn voor mij”, aldus De Sutter dinsdag in Het Laatste Nieuws.

“Sportief en financieel is het een stap vooruit”, vervolgde De Sutter. “AZ is een droom. In Nederland kan ik spelen in een competitie die hoger aangeschreven staat. Bovendien kan ik samenwerken met een coach als Louis van Gaal. Als je van hem niks kunt leren, dan weet ik het ook niet meer.”

De Sutter herstelt momenteel van een knieblessure en komt dit seizoen niet meer in actie. Hij maakte dit seizoen tien doelpunten in twintig competitieduels. Vorig seizoen was hij drie keer trefzeker in 23 wedstrijden. Hij heeft bij Cercle een contract tot medio 2012.
www.nusport.nl
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » di apr 08, 2008 11:30 am

Die heeft toch zijn knieband gescheurd?

Wat zouden ze gaan doen met het duo Pellè-Ari? Twee dure jongens die niet scoren.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo apr 09, 2008 11:42 am

ik vind Ari geen slechte voetballer. Pelle maakt het duo zo bleek.

Lionel

Bericht door Lionel » wo apr 09, 2008 12:01 pm

Ajax moet Pelle ophalen voor een prikkie. Ik ben serieus.
IK GELOOF!!!!!!

LucaS

Bericht door LucaS » wo apr 09, 2008 12:03 pm

Was dat niet dat jeugdspelertje dat vindt dat Nederlands leren overbodig is, omdat Nederland toch slechts een opstaje is naar een echte competitie?
I think I lost my fucking headache

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » wo apr 09, 2008 12:03 pm

Dat vreesde ik al. Wat zijn z'n kwaliteiten volgens jou?

Jesse

Bericht door Jesse » wo apr 09, 2008 12:08 pm

Hij heeft een goede kop. :hypocrite.gif:
"Well, maybe Bob Dylan was wrong. Maybe you do have to be a weatherman to know which way the wind blows."

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo apr 09, 2008 12:24 pm

en hij valt niet om Afbeelding

goodfella

Bericht door goodfella » wo apr 09, 2008 2:37 pm

Nou, volgens ZSoG zou Pelle de revelatie van dit seizoen worden. Samen met Ari en El Hamdaoui. Daar zouden die prutsers van een Suarez en Huntelaar niet tegenop kunnen. :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo apr 09, 2008 2:44 pm

Als je dan nog een middenveld met Pryor en Kivuvu er bij zet, dan ga je inderdaad strijden voor degradatie. :icon_wink.gif:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo apr 09, 2008 2:52 pm

goodfella schreef:Nou, volgens ZSoG zou Pelle de revelatie van dit seizoen worden. Samen met Ari en El Hamdaoui. Daar zouden die prutsers van een Suarez en Huntelaar niet tegenop kunnen. :drecul.gif: :drecul.gif: :drecul.gif:
Even nuanceren. Pellè zou AZ kampioen maken volgens ZsoG.

Maar goed, we vergissen ons allemaal wel eens.

goodfella

Bericht door goodfella » wo apr 09, 2008 2:55 pm

Peter schreef:Als je dan nog een middenveld met Pryor en Kivuvu er bij zet, dan ga je inderdaad strijden voor degradatie. :icon_wink.gif:
We zullen wel zien hoe ver die gasten gaan komen. Valt me al mee dat je Sankoh niet noemt. :icon_wink.gif:

Beloki

Bericht door Beloki » zo apr 13, 2008 2:49 pm

Excelsior staat met 1-0 voor.
´Hey Pistolero, there is no I in TEAM!´ Lance, 27/07/09

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 13, 2008 2:49 pm

Door Luyckx. De Vertonghen van AZ. :smallgrin.gif:

Van Gaal exit?

Beloki

Bericht door Beloki » zo apr 13, 2008 2:52 pm

Hahaha, die Luyckx kreeg vorig jaar ook al een preek dat Excelsior zo gemotiveerd was. Die komt dus niet terug. :drecul.gif:

Beloki

Bericht door Beloki » zo apr 13, 2008 2:57 pm

Donk met de gelijkmaker.

joey
Erelid

Bericht door joey » zo apr 13, 2008 11:03 pm

De spelers van AZ hebben blijkbaar nog niet laten zien dat ze Louis van Gaal waard zijn. :666.gif:

Jol moet Van Gaal opvolgen bij AZ

ALKMAAR - AZ heeft Martin Jol benaderd om volgend seizoen de plaats van Louis van Gaal in te nemen. De Scheveninger is ook in beeld bij West Ham United, dat zijn huidige coach echter nog niet heeft ontslagen.

Als de Alkmaarders te lang wachten met het aantrekken van Jol, zouden ze achter het net kunnen vissen. Voor de leiding van AZ is het afgelopen week duidelijk geworden dat het heel moeilijk is om Louis van Gaal aan te houden als coach. De trainer gaf maandag nog aan dat het moeilijker is om te blijven dan om te gaan. Bovendien heeft hij een aantal andere aanbiedingen op zak.

Jol werd in oktober vorig jaar bij Tottenham Hotspur aan de kant gezet. Hij was vier jaar in dienst van de Londense Premier League-club, die hij terugbracht in de subtop. Voor de laatste stap, een sprong naar de Champions League, kreeg hij niet de gelegenheid meer.

AZ’s technisch directeur Marcel Brands werkte eerder al samen met Martin Jol bij RKC Waalwijk. Ze brachten RKC uit de nacompetitie naar de subtop van de eredivisie. Diverse spelers, zoals Khalid Boulahrouz, braken in Waalwijk door.

AD

Plaats reactie