In twee wedstrijden beslissende fouten maken? Hij is nog niet rijp voor Ajax! Dat moet hij iedere wedstrijd doen.Marillion schreef:Die jongen is lekker bezig dit seizoen. Ook tegen Arsenal ging hij behoorlijk in de fout.Duke schreef:Hij maaide over de bal heen, waardoor Oper de 1-1 kon scoren.
FC Twente 2008 - 2009
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Mee eens, maar voor een ander wel zestien miljoen, zodat er geen geld overbleef voor een fatsoenlijke verdediger.Marillion schreef:Hij kan natuurlijk een beetje afwisselen met jongens als Vermaelen.![]()
Ik wil Douglas overigens niet afschrijven hoor. Maar stiekem ben ik wel blij dat we niet in de waan van het moment grof geld hebben neergelegd voor iemand die, in een uitstekend elftal, vrij sterk debuteerde.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Nee, daar klopt inderdaad niks van. Los van de kwaliteiten van Sulejmani, want die heeft hij absoluut, hadden we nooit zo'n bedrag in hem mogen investeren.
Maar voor Douglas hadden we ook meer dan de hoofdprijs moeten betalen terwijl die jongen pas net kwam kijken. En nu blijkt ineens dat hij ook kwetsbaar kan zijn. Ik ben benieuwd hoe hij hier doorheen komt. Is het een tijdelijke inzinking of profiteerde hij optimaal van het sterke Twente collectief?
Maar voor Douglas hadden we ook meer dan de hoofdprijs moeten betalen terwijl die jongen pas net kwam kijken. En nu blijkt ineens dat hij ook kwetsbaar kan zijn. Ik ben benieuwd hoe hij hier doorheen komt. Is het een tijdelijke inzinking of profiteerde hij optimaal van het sterke Twente collectief?
Nil volentibus arduum
- Daily Blind
Alles beter dan die prutsers die wij achterin rond hebben lopenMarillion schreef:Hij kan natuurlijk een beetje afwisselen met jongens als Vermaelen.![]()
Ik wil Douglas overigens niet afschrijven hoor. Maar stiekem ben ik wel blij dat we niet in de waan van het moment grof geld hebben neergelegd voor iemand die, in een uitstekend elftal, vrij sterk debuteerde.
Nee, dat is onzin.
We hebben defensieve versterking nodig, dat is duidelijk. Maar dat wil niet zeggen dat je dan maar even de hoofdprijs moet gaan betalen voor een speler die net komt kijken en die weliswaar goed heeft gespeeld maar wél in een elftal wat erg goed functioneerde en waar de druk laag was.
Er zijn echt genoeg goede verdedigers op de wereld hoor.
We hebben defensieve versterking nodig, dat is duidelijk. Maar dat wil niet zeggen dat je dan maar even de hoofdprijs moet gaan betalen voor een speler die net komt kijken en die weliswaar goed heeft gespeeld maar wél in een elftal wat erg goed functioneerde en waar de druk laag was.
Er zijn echt genoeg goede verdedigers op de wereld hoor.
Nil volentibus arduum
- Daily Blind
Is dat nog steeds zo nadat hij zijn contract heeft verlengd? Ik neem aan dat de prijs in ieder geval omhoog is gegaan. Bovendien is de reden van zijn contractverlenging dat hij bewust heeft gekozen om daar te blijven. Hij wilde dus niet eens.
Waar het mij hier vooral om gaat is dat het gevaarlijk is om zo'n jongen op basis van een paar wedstrijden de hemel in te prijzen en binnen te halen alsof hij onze defensieve problemen wel even zou oplossen. Voorlopig krijgen we dit jaar te zien dat hij kwetsbaar is.
Waar het mij hier vooral om gaat is dat het gevaarlijk is om zo'n jongen op basis van een paar wedstrijden de hemel in te prijzen en binnen te halen alsof hij onze defensieve problemen wel even zou oplossen. Voorlopig krijgen we dit jaar te zien dat hij kwetsbaar is.
Nil volentibus arduum
- Daily Blind
Is ook met sulejmani gebeurd, aissati.. Iedereen heeft kunnen zien dat hij een prima indruk achter liet. Dat hij nu 2 mindere wedstrijden heeft gespeeld.. tsja.. Ik zie spelers bij AJAX al enkele jaren non stop slecht presteren en die blijven maar in de basis staan.
Douglas speelde trouwens een geweldige wedstrijd tegen Arsenal in Arnhem!
Douglas speelde trouwens een geweldige wedstrijd tegen Arsenal in Arnhem!
-
-
- AT Toto winner 15/16
-
-
-
-
FC Twente haalt Ronnie Stam
01 september 2008
ENSCHEDE - FC Twente neemt Ronnie Stam over van NAC Breda. De club uit Enschede is druk doende met de afronding van de transfer. Stam is in Enschede de opvolger van Luke Wilkshire, die onlangs naar Dinamo Moskou vertrok. Bij FC Twente zal hij de positie van rechtsback gaan bekleden. De overgang leek eerder vandaag af te ketsen, omdat FC Twente niet aan de financiële wensen van NAC Breda wilde voldoen, maar de partijen kwamen in de avonduren toch tot elkaar. Met de transfer is een bedrag van circa 2,5 miljoen euro gemoeid. Stam, die een meerjarig contract tekent, speelde bij NAC honderd competitiewedstrijden.
www.twentesport.com