Mede dankzij een blessure van Terry heeft Alex nog bijna 30 wedstrijden gespeeld in de Premier League.Peter schreef:Ik zie hem eerder Alex vervangen op de bank, maar goed. Sneu trouwens dat je van zo'n topverdediger niets meer hoort.
PSV 2008 - 2009
Ik heb nooit getwijfeld aan zijn inzet, toewijding en liefde voort de club!LucaS schreef:Dan bestaat de wereld uit marionetten. Je hebt overigens ongelijk, een marionet is een pop die via touwtjes door iemand in beweging wordt gebracht waarbij de illusie gewekt wordt dat de pop helemaal zelfstandig beweegt. Zeer denigrerend dus om iemand zo te noemen.
Ik zeg toch helemaal niet dat Blind meer macht zou moeten krijgen? Er is alleen geen enkele reden om zo denigrerend over Blind te spreken. Je kan vinden dat hij soms heeft gefaald of niet, maar het heeft nooit aan zijn inzet, toewijding en liefde voor onze club gelegen.
MIJN UITDAGING: ZOEK OP WAAR IK DAT DOE OF NEEM DIE WOORDEN TERUG!
Ik twijfel niet aan de bepaalde capaciteiten die DB heeft, ik ben er wel van overtuigd dat hij ze mist als het gaat om het leiden van een voetbalvereniging, of als hoofd jeugdopleidingen (volgens de Telegraaf 2000-2005) of als trainer van Ajax 1 of als trainer van A1 of als een soort TD. Ik zie niet het verschil met """Bennie Muller""".
Je schrijft ook:
"een marionet is een pop die via touwtjes door iemand in beweging wordt gebracht waarbij de illusie gewekt wordt dat de pop helemaal zelfstandig beweegt. Zeer denigrerend dus om iemand zo te noemen."
Is de illusie voor jou werkelijkheid geworden? Ik ben zo blij dat DB (Een echte Ajacied geworden!) niets mag beslissen! Denk jij dat hij "zelfstandig beweegt"? ! Jouw woorden! Ik hoop van niet, niet wetende wie er aan de touwtjes trekt en als dat MvB is, niet wetende over welke capaciteiten MvB beschikt!
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Ik hoef niet te zoeken en ik hoef niets terug te nemen, want jij hebt die woorden niet gebruikt en ik heb niet beweerd dat jij dat hebt gedaan. Ik zei dat ik de door jou gebruikte term nogal denigrerend vind voor iemand die zich altijd met hart en ziel voor onze club heeft ingezetDemosthenes schreef:Ik heb nooit getwijfeld aan zijn inzet, toewijding en liefde voort de club!LucaS schreef:Dan bestaat de wereld uit marionetten. Je hebt overigens ongelijk, een marionet is een pop die via touwtjes door iemand in beweging wordt gebracht waarbij de illusie gewekt wordt dat de pop helemaal zelfstandig beweegt. Zeer denigrerend dus om iemand zo te noemen.
Ik zeg toch helemaal niet dat Blind meer macht zou moeten krijgen? Er is alleen geen enkele reden om zo denigrerend over Blind te spreken. Je kan vinden dat hij soms heeft gefaald of niet, maar het heeft nooit aan zijn inzet, toewijding en liefde voor onze club gelegen.
MIJN UITDAGING: ZOEK OP WAAR IK DAT DOE OF NEEM DIE WOORDEN TERUG!
I think I lost my fucking headache
Degenen die het meldden lulden dus uit hun nek. Het AD niet.Baseman schreef:Nee hoor, maar wel als je kijkt naar degenen die het melden.wimpey schreef:Dan is het natuurlijk waar.
@Lucas: iedereen mag DB betitelen zoals hij of zij wil. Net zoals jij of ik bijv. HtC een hypocriete incompetente graftak mag noemen.

Baseman schreef:Yep, dat meldt het ED deze morgen...
Ik ben benieuwd naar hem ! Als hij mentaal sterk(er) wordt en blijft dan kan hij een goede doelman zijn, zo niet dan loopt PSV het risico een twijfelaar in de goal te hebben staan.
Vooralsnog ga ik uit van het positieve
Ik ook. Een twijfelaar dus.

Het stinkt aan alle kanten!
Wel mooi, het grote Ajax moet het van de zwakte van een stelletje boeren hebbenjoey schreef:Baseman schreef:Yep, dat meldt het ED deze morgen...
Ik ben benieuwd naar hem ! Als hij mentaal sterk(er) wordt en blijft dan kan hij een goede doelman zijn, zo niet dan loopt PSV het risico een twijfelaar in de goal te hebben staan.
Vooralsnog ga ik uit van het positieve
Ik ook. Een twijfelaar dus.

Moet je trouwens eens horen hoe die Derksen nu in de .... van Reker kruipt, zeg.
http://www.vi.nl/VoetbalInsite/Contrast ... gGroot.htm
Maar wel al die opruiende onzin van Gomes en De Visser pagina's lang uitmeten. Als die nog maar binnenkomt in Eindhoven...

http://www.vi.nl/VoetbalInsite/Contrast ... gGroot.htm
Maar wel al die opruiende onzin van Gomes en De Visser pagina's lang uitmeten. Als die nog maar binnenkomt in Eindhoven...

Laatst gewijzigd door joey op di jul 01, 2008 2:22 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
psv.nlPSV contracteert Zweedse doelman Andreas Isaksson
PSV Media - Andreas Isaksson heeft woensdagmiddag zijn handtekening gezet onder een vierjarig contract bij PSV. De 26-jarige doelman is afkomstig van Manchester City en was afgelopen maand actief met het nationale elftal van Zweden op Euro 2008. Isaksson onderging eerder op de dag al zijn medische keuring.
Isaksson, op 3 oktober 1981 geboren in Trelleborg, speelde het grootste deel van zijn loopbaan voor Djurgården, nadat hij op jonge leeftijd al was gescout door Juventus maar bij de Italiaanse club niet verder kwam dan de jeugdopleiding. Na vier jaar in de Zweedse competitie gespeeld te hebben ging hij in 2004 naar het Franse Rennes. Daar stond hij in twee seizoenen 62 keer onder de lat. Halverwege het seizoen 2006-2007 maakte hij de overstap naar Manchester City maar kwam daar mede door blessureleed weinig aan spelen toe. Hij speelde in totaal 59 interlands voor Zweden. Tijdens het afgelopen EK in Oostenrijk en Zwitserland overleefde hij met Zweden de groepsfase niet. De eerste wedstrijd tegen Griekenland werd nog met 2-0 gewonnen, maar daarna bleken Spanje (1-2) en Rusland (0-2) te sterk.
Negende Zweed bij PSV
PSV heeft een rijke historie aan Scandinavische spelers bij de club. De eerste Scandinaviër bij PSV was ook een Zweed, Dan Enker. Van 1958 tot en met 1960 speelde de linkervleugelspeler in totaal 23 competitiewedstrijden voor PSV waarin hij één keer scoorde. Bekende Zweedse speler uit de historie van de Eindhovense club is Ralf Edström. De aanvaller van internationale klasse maakte vanaf 1973 vier jaar lang een onuitwisbare indruk op de supporters. In 112 competitiewedstrijden scoorde hij 55 doelpunten. De laatste Zweed die in Eindhoven zijn opwachting maakte was Klas Ingesson in 1993, de middenvelder bleef echter maar één seizoen.
Gefeliciteerd, PSV'ers!

- peter
- Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berry to the rescue. Als ik ergens geen vertrouwen in heb, dan is dat van Aerle wel.
Reker overtuigt PSV-supporters
Uitgegeven: 2 juli 2008 23:46
Laatst gewijzigd: 2 juli 2008 23:53
EINDHOVEN - Algemeen directeur Jan Reker van PSV heeft woensdagavond de supporters van de club overtuigd dat hij het geforceerde vertrek van de populaire doelman Heurelho Gomes goed tot een einde heeft gebracht.
"De transfer heeft PSV het vastgelegde bedrag opgeleverd. Het interview met Voetbal International heeft Gomes niks opgeleverd", verzekerde hij de leden van de supportersvereniging, die hem hadden uitgenodigd voor een evaluatie van de tumultueuze weken na het behalen van het kampioenschap.
Over bedragen deed Reker zoals gewoonlijk geen uitspraken. Volgens hem heeft Tottenham Hotspur de afkoopsom betaald plus de vergoedingen die de zaakwaarnemers vroegen.
Afscheid
Voor een arbitragezaak was daarom geen enkele reden, antwoordde hij. De aanhang van PSV nam genoegen met zijn uitleg en lijkt alleen nog verdeeld over de vraag of Gomes nog een officieel afscheid verdient. De club en supportersvereniging voelen daar weinig voor.
Een dag na het behalen van de 21e landstitel kwam het conflict aan het oppervlak door een interview van Gomes in Voetbal International. De Braziliaanse keeper beschuldigde algemeen directeur Jan Reker van leugens.
Superscout
De keeper zou zich hebben laten ophitsen door zijn makelaar Vlado Lemic en zijn vertrouwelingen Piet de Visser, de superscout, en technisch manager Stan Valckx. De laatstgenoemden hebben de club inmiddels verlaten.
Volgens Reker komen er geen lijken meer uit de kast en hangt alle vuile was nu buiten. De club begint het nieuwe seizoen met een schone lei, zei hij. Reker maakte bekend dat er op korte termijn een vervanger voor Valckx komt.
Netwerk
Ook het gat dat de vertrokken keeperstrainer Joop Hiele achterlaat wordt binnenkort opgevuld. Supportersbegeleider en clubicoon Berry van Aerle krijgt een opleiding tot internationaal talentscout. Het netwerk van Piet de Visser in Zuid-Amerika is nog volledig voor PSV beschikbaar, sprak de directeur.
Volgens de PSV-directie zijn de nieuwe spelers Isaksson (doelman), Brechet en Rodriguez potentiële clubpersoonlijkheden die het verlies van Gomes kunnen opvangen.
www.nu.nl
Hoe noemen we dat? Goede pr? "Building of Consent", klapvee?
Ik vind het wel klasse dat er zo weinig naar buiten is gekomen, de media zijn onder controle. Valxc weg, De Visser weg, Gomes weg, Lemic weg. Ik heb begrepen dat Tante Annie en de gevulde koeken blijven.
"Als bij Ajax de man die de tassen laat dragen verdwijnt, omdat hij op zeventigjarige leeftijd die tassen niet meer zelf kan dragen, is er meer publiciteit." Ajax kan op dat terrein veel leren van o.a. psv.
Ik vind het wel klasse dat er zo weinig naar buiten is gekomen, de media zijn onder controle. Valxc weg, De Visser weg, Gomes weg, Lemic weg. Ik heb begrepen dat Tante Annie en de gevulde koeken blijven.
"Als bij Ajax de man die de tassen laat dragen verdwijnt, omdat hij op zeventigjarige leeftijd die tassen niet meer zelf kan dragen, is er meer publiciteit." Ajax kan op dat terrein veel leren van o.a. psv.
Zo'n ""Tor"" is vreemd, maar werkt wel; ik kan weer inloggen!
Dus enkele leden van het PN bestaan ineens uit Reker, die de hele dag niets anders deed dan onder verschillende synoniemen De Visser ophemelen ?
De Visser hoeft zijn boekje ook niet in te leveren, hij kreeg namelijk veel tips en die tips krijgt PSV nu zelf. De successen van De Visser bij PSV zijn verder ook geen opzienbarend, het betreft 3 spelers en alle 3 waren ze al bekend. Zo speciaal is dat netwerk van De Visser dus niet.

De Visser hoeft zijn boekje ook niet in te leveren, hij kreeg namelijk veel tips en die tips krijgt PSV nu zelf. De successen van De Visser bij PSV zijn verder ook geen opzienbarend, het betreft 3 spelers en alle 3 waren ze al bekend. Zo speciaal is dat netwerk van De Visser dus niet.
Ik heb geen idee hoe speciaal het netwerk van De Visser is. Het zal vooral waarde hebben omdat hij ook voor Chelsea werkt. En omdat spelers het vooruitzicht geboden kon worden t.z.t. naar Londen te kunnen verhuizen, zoals in het geval van Alex.
Ik heb De Visser altijd nogal overschat gevonden, maar om te doen alsof hij helemaal niets weet lijkt me ook weer overdreven. PSV moet het netwerk nu zelf gaan opzetten. Misschien maar beter ook, maar het kost wel tijd.
Ik heb De Visser altijd nogal overschat gevonden, maar om te doen alsof hij helemaal niets weet lijkt me ook weer overdreven. PSV moet het netwerk nu zelf gaan opzetten. Misschien maar beter ook, maar het kost wel tijd.
Ik zeg ook niet dat hij niets weet...maar ik zie wel dat de doorgebroken talenten bij PSV die hij gescout heeft niet via zijn eigen netwerk zijn gegaan. Tips komen toch wel binnen, ook zonder De Visser. Misschien wel juist zonder De Visser, het vertrek van Lemic is hierin ook een stimulans overigens.
Het verlies is waarschijnlijk de connectie met Chelsea, maar daar ben ik niet rouwig om.
Het verlies is waarschijnlijk de connectie met Chelsea, maar daar ben ik niet rouwig om.