NEC 2009-2010

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Ramona
Erelid, Toto winner 03/04, 17/18, EC 08

Re: NEC 2009-2010

Bericht door Ramona » vr aug 07, 2009 7:31 pm

N.E.C. prima uit de startblokken in eigen huis
Uitgegeven op 07 augustus 2009 21:10

Prima N.E.C. verslaat Heerenveen met 4-1
N.E.C. heeft zich vrijdagavond goed hersteld van de nederlaag bij Feyenoord. Tegen SC Heerenveen werd het vrijdagavond 4-1 in het McDOS Goffertstadion. Het was een verdiende overwinning waarbij Björn Vleminckx al na 6 minuten de score opende. Na rust verdubbelde Fejzullahu met een fraaie treffer de score (56'). Even later was het 3-0 door een rake vrije trap van El-Akchaoui. Acht minuten voor tijd maakt Vleminckx er 4-0 van na een goede actie van Schöne. Vijf minuten voor tijd maakte Papadopoulos er 4-1 van.

Afbeelding
http://www.nec-nijmegen.nl/

Twee aanwinsten zetten NEC op juiste spoor
Geschreven op vrijdag, 7 augustus om 19:54

NEC heeft zich vrijdagavond tegen SC Heerenveen op uitstekende wijze hersteld van de nederlaag tegen Feyenoord op eerste speeldag. Dwight Lodeweges zag geen reden om de basiself te veranderen en de spelers van de Nijmegenaren beschaamden het vertrouwen van de hoofdtrainer allerminst: 4-1. Belgisch international in spé Björn Vleminckx maakte voor eigen publiek zijn eerste treffers in het shirt van NEC.

Afbeelding

NEC had eigenlijk in de eerste helft al afstand moeten nemen van Heerenveen. De Friezen begonnen bijzonder zwak aan het treffen in Nijmegen en kwamen al na zes minuten op achterstand. Een uitgemeten voorzet van Arek Radomski kwam op het hoofd van recordaankoop Vleminckx terecht, die met een rake kopbal zijn doelpuntenaccount voor NEC opende. De Belg was even later opnieuw dichtbij, maar nu werd zijn kopstoot gekeerd door de debuterende Heerenveen-goalie Martin Lejsal.

Heerenveen schrok niet wakker na de goal en de grote kans voor Vleminckx. De ploeg van Trond Sollied speelde veel te slordig om het NEC echt lastig te maken en Gabor Babos kreeg dan ook nauwelijks iets te doen. De Hongaar zag vanuit zijn post dat de zoekende spelers van Heerenveen zich vooral bezighielden met het uitdelen van schoppen. Nadat Michel Breuer al het verkeerde voorbeeld had gegeven misdroegen ook Kristian Bak-Nielsen en debutant Richard Stolte zich zonder gevolgen.

Vleminckx bleef de belangrijke plaaggeest voor Heerenveen. De spits sleurde over het veld, werkte als een paard en zorgde ook voor het nodige gevaar. Op aangeven van de Belg had Moestafa El Kabir, die eerder in de eerste helft ook al een behoorlijke kans had gemist, vlak voor rust de tweede treffer móéten maken. De vleugelaanvaller raakte de bal echter niet goed en liet Heerenveen daarmee op dat moment in leven.

Ook in het tweede bedrijf werd duidelijk dat Heerenveen vooralsnog geen schim is van de ploeg van de vorige jaargang. De ploeg van Sollied zocht vooral naar zichzelf en kreeg op moment dat het wat meer druk zette een tweede treffer om de oren. Erton Fejzullahu werd op randje buitenspel aangespeeld en verschalkte Lejsal met een uitgekiende lob. Ook voor de aanwinst was het zijn eerste doelpunt namens NEC.

Een kwartier voor tijd gooide Youssef El-Akchaoui de wedstrijd in het slot. De vrije trap van de verdediger eindigde op prachtige wijze in de kruising. Collega Vleminckx vergrootte het leed van Heerenveen door enkele minuten later zijn tweede doelpunt te maken. Michal Papadopoulos nam de eretreffer van de bezoekers, de eerste van het seizoen, voor zijn rekening. Heerenveen kwam op de eerste speeldag niet langs Roda JC (0-0).

http://www.voetbalzone.nl/

Daily Blind

Bericht door Daily Blind » vr aug 07, 2009 7:50 pm

Gefeliciteerd Ramoon en Banjavi.. een prima overwinning! Vorige week was het spel al redelijk goed en vandaag was het niet anders. Prima positiespel op sommige momenten. Trouwens die Dingsdag snapt er helemaal niks van..

brigade zuid
AT Toto winner 15/16

Bericht door brigade zuid » vr aug 07, 2009 8:00 pm

Vleminxk zal over 2 jaar wel bij fnoord spelen (extern gefinancierd).. vind hem echt een speler voor die kakkies.

Ramona

Bericht door Ramona » vr aug 07, 2009 8:01 pm

Zlatan Son of God schreef:Gefeliciteerd Ramoon en Banjavi.. een prima overwinning! Vorige week was het spel al redelijk goed en vandaag was het niet anders. Prima positiespel op sommige momenten. Trouwens die Dingsdag snapt er helemaal niks van..
Yep...heb dan ook genoten...

Thnx, ZSoG! :biggthumpup.gif:

Ramona

Bericht door Ramona » za aug 08, 2009 7:43 am

Nijmegen1: NEC - SC Heerenveen
vrij. 7 augustus 2009

Onze collega's van Nijmegen waren zo enthousiast na de 4-1 overwinning tegen SC Heerenveen dat ze de beelden gelijk voor jullie hebben gemonteerd. Dwight Lodeweges, Erton Fejzullahu en Björn Vleminckx blikken terug op de eerste overwinning van het nieuwe seizoen.

klik...

http://www.detrouwehonden.nl/

Ramona

Bericht door Ramona » za aug 08, 2009 7:49 am

Geblesseerde Rens van Eijden: 'Jong Oranje niet in gevaar'
Uitgegeven op 08 augustus 2009 0:37

Na 84 minuten lag hij plotseling op de grond. Rens van Eijden kon niet meer verder en werd vervangen door Patrick Pothuizen. Zijn inzet bij Jong Oranje komt volgens de centrale verdediger van N.E.C. echter niet in gevaar.
"Na een duel wilde ik doorlopen, maar schoot plotseling mijn hele rechterbeen vol en kon ik echt niet meer verder. De pijn trok door mijn hele been. In de tweede helft heb je normaal al last van wat vermoeide benen, maar dit had ik nog niet eerder meegemaakt. De warmte zal ook mee hebben gespeeld en het was natuurlijk een pittige wedstrijd. Maar nu gaat het gelukkig weer", vertelde de Brabander na afloop van het duel. "Morgen voel ik niets meer. Nee, Jong Oranje tegen Engeland komt niet in gevaar hoor. Zondag meld ik me gewoon in Groningen," vertelde hij tegenover ELF Voetbal.

Afbeelding
Rens van Eijden

Over de wedstrijd tegen sc Heerenveen was Van Eijden uiteraard tevreden. "Het was eigenlijk eenzelfde wedstrijd als vorige week tegen Feyenoord. We hebben goed gespeeld en veel kansen gecreëerd. Alleen maken we de doelpunten nu wel. Dit resultaat biedt veel vertrouwen. Het veldspel ziet er goed uit en vier doelpunten scoren is dan mooi meegenomen. Het hadden er zelfs meer moeten zijn."

Door: Sander Berends, http://www.elfvoetbal.nl

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za aug 08, 2009 6:37 pm

Ik schreef Baretto ook altijd fout... zo moet er een speler bij NEC zijn die ik niet kan spellen.. :)
Hartkamp: " In 't recht telt niet het wezen, maar de schijn.
niet: hoe het is, maar hoe het lijkt te zijn."

Feest

Bericht door Feest » za aug 08, 2009 6:43 pm

x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 1:37 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » za aug 08, 2009 6:47 pm

Fejzullahu bedoel je? Da's toch niet zo'n lastige naam? :)

Ramona

Bericht door Ramona » za aug 08, 2009 7:56 pm

brigade zuid schreef:Vleminxk zal over 2 jaar wel bij fnoord spelen (extern gefinancierd).. vind hem echt een speler voor die kakkies.
Hij is al een kakkie... :zuidema.gif:

Ik denk dat zo'n type speler nergens misstaat... neemt een team op sleeptouw, is er voor de fans, werkt, knokt, deelt uit, incasseert en scoort... (so far...)

Ramona

Bericht door Ramona » di aug 11, 2009 6:40 am

Erg sympathieke gast...leuk interview.
Björn Vleminckx zit in de kleedkamer...

Ramona

Bericht door Ramona » wo aug 12, 2009 6:24 am

Rick ten Voorde wil slagen in de Keizer Karel stad
Uitgegeven op 11 augustus 2009 14:45

'Ik leer veel van de ervaren spelers'
Je brood verdienen als profvoetballer. Dat is een droom van veel jonge voetballers. Voor Rick ten Voorde is een lang gekoesterde wens uitgekomen. De inwoner van Emmen draagt sinds juni het shirt van N.E.C. uit Nijmegen. Tijd voor een terugblik met de oud-speler van amateurclub DZOH.

Afbeelding

Het gaat goed met Rick. ,,Ik heb het prima naar mijn zin’’, benadrukt de voormalige spits van FC Emmen die een contract voor drie jaar heeft getekend bij de eredivisionist uit de Keizer Karel stad.

Het talent dat het Univé Stadion aan de Meerdijk transfervrij heeft verruild voor De Goffert stond in de belangstelling van meerdere clubs. Zo toonden ook Vitesse en SC Heerenveen interesse. Zelfs het roemruchte Anderlecht uit België hengelde naar zijn diensten. De Emmenaar heeft uiteindelijk gekozen voor N.E.C. en heeft daar nog geen seconde spijt van gehad. ,,Ik ben in een warm nest terechtgekomen en bovendien is Nijmegen een hele gezellige stad.’’

Op woensdag 10 juni speelde Rick met het Nederlands team onder negentien jaar op een kwalificatietoernooi een duel tegen Slovenië en daarna ging hij tien dagen op vakantie om tot rust te komen na een hectisch seizoen. Als A-junior maakte hij tussentijds de overstap naar de hoofdmacht van FC Emmen en scoorde negen doelpunten in achttien wedstrijden. Op 20 juni vierde hij zijn achttiende verjaardag, een dag later moest hij zich in Nijmegen melden voor de eerste training. ,,De voorbereiding op de competitie was behoorlijk pittig’’, vertelt Rick die met de eerste selectie traint, maar voorlopig in het team van Jong N.E.C. voetbalt. Wel kwam hij op 4 juli in actie in de oefenwedstrijd tegen zondag eerste klasser SVBO, bijna in de achtertuin van zijn ouderlijke woning. In Barger-Oosterveld scoorde hij de enige treffer tot dusverre in het eerste team van N.E.C. ,,Ik ben in de eerste twee maanden fysiek een stuk sterker geworden en ik heb veel geleerd van mijn teamgenoten. Veel spelers voetballen al jarenlang op het hoogste niveau in Nederland en dat is goed te merken.’’

Rick - hij heeft tijdelijk onderdak gevonden bij een medewerker van N.E.C. - is full prof. Daarnaast gaat hij nog enkele uren per week naar school. ,,Ik moet nog voor een aantal vakken het HAVO examen afleggen,’’ legt hij uit. Eén keer in de week - op zijn vrije dag - stapt Rick op de trein naar Emmen om zijn familie en vrienden te bezoeken. Ook zijn vriendin woont in de Vlinderstad. Natuurlijk hoopt hij zo snel mogelijk in actie te komen in de eredivisie. ,,Mijn tijd komt nog wel’’, klinkt het vastberaden. ,,Je moet niet vergeten dat ik nog maar net achttien jaar ben geworden.’’

Vooralsnog heeft de overgang van FC Emmen naar N.E.C. hem geen windeieren gelegd. De boomlange, behendige spits is opgenomen in de voorselectie van Jong Oranje dat op dinsdag 11 augustus in de Euroborg in Groningen een oefenwedstrijd speelt tegen de leeftijdgenoten van Engeland. Bondscoach Cor Pot heeft dertig spelers op de lijst staan zoals onder meer Diego Bisewar van Feyenoord, Daley Blind en Siem de Jong van Ajax, Erik Pieters van PSV, Ricky van Wolfswinkel van FC Utrecht, Kevin Strootman van Sparta en Daryl Janmaat van SC Heerenveen.

Smaakmaker
Voormalig sportverslaggever (en FC Emmen watcher) Dirk van der Kaap vindt het jammer dat Rick ten Voorde is vertrokken. ,,Vooropgesteld: iedereen gunt Rick een mooie carrière bij N.E.C., maar hij was één van de smaakmakers van FC Emmen. Samen met Roy Stroeve was hij wekelijks de uitblinker, een speler die de ploeg op sleeptouw kon nemen. Hij heeft de kwaliteiten om het eerste team van N.E.C. te halen. Fysiek sterk, lengte, snelheid en techniek. Dit jaar moet je zien als een leerjaar met veel wedstrijden in Jong N.E.C. De stap naar het eerste elftal gaat hij zeker maken. Geen twijfel over mogelijk. Alles wat hij dit seizoen als bankzitter of invaller kan meemaken is mooi meegnomen.’’

Door: Paul Abrahams, weekblad ZuidOosthoeker, Emmen.

http://www.nec-nijmegen.nl/

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » wo aug 12, 2009 1:04 pm

Rick ten Voorde wil slagen in de Keizer Karel stad
Joh... verassend

NEC-supporters uit Amsterdam weggestuurd
woe. 12 augustus 2009

De Amsterdamse politie heeft woensdag aan het begin van de middag een bus met enkele tientallen supporters van NEC de stad uit gestuurd. Agenten controleerden de supporters bij de Amsterdam Arena, waar woensdagavond de wedstrijd Nederland-Engeland plaatsvindt.
Omdat geen van de Nijmegenaren een kaartje voor de wedstrijd had, is de gehele bus door de politie uit de stad verwijderd. Dat meldde een politiewoordvoerder.

Rond de oefeninterland zijn strenge veiligheidsmaatregelen van kracht, omdat de politie denkt dat Nederlandse en Engelse fans op een confrontatie uit kunnen zijn. De politie heeft geen aanhoudingen verricht onder de supporters die met de touringcar naar Amsterdam kwamen. Of bij de controle wapens zijn aangetroffen, is niet bekend.

In de binnenstad van Amsterdam was het rond het middaguur rustig. Wegens de veiligheidsmaatregelen zijn extra agenten op de been, maar de politie heeft nergens hoeven in te grijpen, liet de woordvoerder weten.
detrouwehonden.nl

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do aug 13, 2009 9:58 am

NEC vraagt Saidi training te hervattenGepubliceerd op: 13 augustus 2009 09:52

Saidi Ntibazonkiza kan vandaag of morgen bezoek verwachten van zijn club NEC. De speler is al bijna twee weken in staking. Saidi eist meer salaris van de Nijmeegse club, toch wil de club de aanvaller vragen de training te hervatten.

Dat zegt het AD in de krant van vandaag. "De hele week heb ik niets meer van Saidi vernomen", zegt technisch directeur Carlos Aalbers, die teleurgesteld is in de speler. Toch hoopt Aalbers dat Saidi zich snel bedenkt.
voetbalprimeur.nl

Laat die jongen zich lekker herenigen met zijn vriedinnetje/ vrouw. Dat wil hij toch zo graag. Maar dan wel in Burundi.

Ramona

Bericht door Ramona » do aug 13, 2009 11:15 am

Ben ondanks dat ik het stijlloos vind, wel erg benieuwd naar het verhaal van Saidi zelf...

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do aug 13, 2009 11:56 am

Als ik de media moet geloven (en dat moet je eigenlijk niet doen natuurlijk) dan gaat het hem er om dat hij meer geld wil omdat hij zijn vrouw en kind hier naar Nl wil halen en wil kunnen verzorgen.

Er zal misschien wel meer achter zitten ofzo... maar zo ga je niet met je werkgever om en ik ben blij dat NEC zo reageert. Ze hebben zich altijd netjes (meer dan zelfs) gedragen tegen Saidi.

Misschien gaat meneer met 'verkeerde' vriendjes om die hem "van advies voorzien".

Ramona

Bericht door Ramona » do aug 13, 2009 11:59 am

Ik kan me niet voorstellen die iemand met zijn achtergrond en ellende, zo zijn toekomst en vooruitzicht op komst vrouw en kind vergooit...

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do aug 13, 2009 12:07 pm

Ja je weet het niet. Als hij met de verkeerde figuren omgaat die hem andere adviezen geven dan goed voor hem zijn, zou het zomaar eens kunnen hoor

Ramona

Bericht door Ramona » do aug 13, 2009 12:09 pm

Hopelijk is de Saidisoap snel teneinde iig...

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » do aug 13, 2009 12:14 pm

Van mij mag hij wel weer terugkomen hoor... vond het altijd wel een leuke voetballer.
Maar als je zo denkt met je werkgever om te gaan dan blijf ook maar weg. Daar ben ik heel hard in.

Ramona

Bericht door Ramona » vr aug 14, 2009 6:45 am

Goh, verrassend... :excited.gif:

'Risico rellen voor oefenwedstrijd verkeerd ingeschat'
vrij. 14 augustus 2009

De ernstige supportersrellen voor de oefenwedstrijd NEC-Germinal Beerschot op 18 juli in Groesbeek heeft de autoriteiten totaal verrast. Dat erkent burgemeester Gerd Prick van Groesbeek.

Kort voor aanvang van de wedstrijd raakten tientallen aanhangers van Beerschot op Sportpark-Zuid in Groesbeek slaags met elkaar. Vervolgens richtte de agressie zich tegen andere toeschouwers. Vier slachtoffers moesten naar het ziekenhuis. Er werden geen arrestaties verricht. De amokmakers konden vertrekken zonder dat hen een strobreed in de weg werd gelegd.

Prick, die zelf de wedstrijd bijwoonde, vindt achteraf bezien dat er een verkeerde inschatting is gemaakt van het risico dat er geweld zou kunnen uitbreken. „Wij hebben vóór aanvang van de wedstrijd geconstateerd dat de harde kern van NEC-supporters niet op het Treffersveld aanwezig was, en dat er geen vrees hoefde te bestaan voor geweld tussen rivaliserende supportersgroepen. Dat het toch stevig uit de hand is gelopen heeft iedereen totaal verrast. De weging van de informatie die we over de wedstrijd gemaakt hebben is niet goed geweest.”

De oefenwedstrijd voldeed volgens een eerste analyse van de politie aan het criterium dat er geen extra politie-inzet noodzakelijk was. Toch heeft de Nijmeegse politie ruim een week vóór de wedstrijd van Antwerpse collega’s te horen gekregen dat in die stad het gerucht ging dat de harde kern van Beerschot uit zou zijn op een confrontatie met NEC-supporters.

Omdat zich vóór aanvang van de oefenwedstrijd geen noemenswaardige incidenten hadden voorgedaan, besloot de politie om slechts twee politiemensen in burger naar de wedstrijd te sturen.< NO>In beerste aanleg waren er twee agenten aanwezig. Toen versterkingen op sportpark-Zuid arriveerden, werd er inmiddels niet meer gevochten. De eerste verdachten van de rellen zijn geïdentificeerd.

Bron: De Gelderlander

Ramona

Bericht door Ramona » vr aug 14, 2009 7:02 am

Voorbeschouwing
Roda JC - NEC

Door: Jeroen | Gepubliceerd: Gisteren 22:28 | Laatst bewerkt: Gisteren 22:30

Uit naar Roda wordt door veel supporters als een lastige wedstrijd gezien. Het woord angstgegner valt dan ook regelmatig op de diverse fora. Ook vorig jaar verloor NEC kansloos in Kerkrade met 3-0. In het magische 2008 werd er echter 2-0 geworden door de supporters die vanaf dit seizoen met een ''minder Duits imago moeten worden geïdentificeerd'' aldus Martin van Geel. Met de vorig jaar aangetrokken Van Geel is direct een belangrijk persoon binnen Roda genoemd. Hij is, na de stukgelopen fusie en de bijbehorende sores, nu niet alleen technisch maar ook algemeen directeur. Een situatie die uit nood geboren lijkt aangezien het broodarme Roda geen cent te makken heeft en zelfs twee miljoen (!) terug moest in de begroting.

Op het veld is dat nog niet terug te zien. Ondanks een fikse schuldenlast maar dankzij de verkoop van smaakmaker Sekou Cisse (aan Feyenoord) en aanvoerder Marcel Meeuwis (aan Borrusia Mönchengladbach) wist de club toch dure spelers als Mads Junker en Morten Skoubo aan te trekken. De Denen moeten dit jaar voor de doelpunten zorgen nadat Andres Oper Limburg de rug toekeerde. Daarachter moet de geboren Nijmegenaar Willem Janssen voor het nodige loopvermogen en creativiteit zorgen. Op de flanken zijn Bodor en Sutchuin de eerste weken vaste waarden. Het middenveld wordt doorgaans gecomplementeerd met Edwin Linssen, Ruud Vormer of Anouar Hadouir. De Marrokaan wil echter nog steeds graag weg bij Roda JC maar was als enige tot nog toe doeltreffend. Achterin heeft trainer Harm van Veldhoven met Kah en Addo gekozen voor twee beresterke stoppers op de flanken geholpen door de aanvallende backs De Fauw en De Jong.

Verrassend genoeg is Roda JC nog ongeslagen na twee duels. Na een gestolen punt in en tegen SC Heerenveen en de thuiswedstrijd tegen Groningen (1-1) had de balans al veel slechter uit kunnen slaan.

NEC is al sinds speelronde 1 niet meer ongeslagen. Onverdiend pakte Feyenoord de volle drie punten tegen een bij vlagen heel goed NEC. Krap vijf dagen later liet NEC wel degelijk zien te kunnen scoren en waren Vleminckx (2x), El-Akchaoui en Fejzullahu trefzeker. Het zorgt ervoor dat, ondanks een verlies, NEC toch boven Roda JC op de ranglijst staat. In Nijmegen is het op dit moment wel nog onrustig. Net als vorig jaar weten sommige spelers niet hoe om te gaan met een profvoetballersbestaan. Al eerder werd Joël Tshibamba uit de selectie gezet, hij mag dit seizoen waarschijnlijk vervolgen in Oss. Twee weken terug was het Saidi Ntibazonkiza die de knuppel in het hoenderhok wierp. Volgens Carlos Aalbers weigerde de Burundiër te spelen als hij geen salarisverhoging kreeg. Op dit moment is TD Aalbers druk bezig om Saidi toch weer aan het voetballen te krijgen. Ondanks dat het een fikse tegenvaller leek voor nieuwbakken trainer Dwight Lodeweges was het misschien juist wel een zegen. Erton Fejzullahu speelde behoorlijk tegen Feyenoord en trok die lijn fantastisch door tegen SC Heerenveen. Een teken aan de wand voor aankomend seizoen wellicht. Met een brede bank en talentvolle voetballers kan NEC dit seizoen namelijk iedereen verbazen. Als eerste door van ''angstgegner'' Roda te winnen aanstaande zondag!

http://www.forzanec.nl/

Ramona

Bericht door Ramona » vr aug 14, 2009 4:17 pm

Geen wijzigingen in basiself NEC
vrij. 14 augustus 2009

Ondanks het feit dat de een na laatste training voor de uitwedstrijd tegen Roda JC niet voor publiek en pers was te bezoeken weet Omroep Gelderland te melden dat Lodeweges aanstaande zondag met dezelfde elf spelers begint. Het blijft nog wel even onzeker of Jhon van Beukering (rug) en John Goossens op de bank kunnen plaats nemen. Beide spelers kampen met lichte blessures.

De start van NEC verloopt prima volgens trainer Dwight Lodeweges. Hij kan al drie keer met dezelfde elf spelers starten.

"Ik wissel niet zomaar spelers", zegt de trainer van NEC. "Ik geef de spelers graag vertrouwen. Dat maakt het lastig voor de wissels. Maar die gaan daar heel goed mee om, vind ik. Ze knokken stuk voor stuk om aan te haken bij de basis."

Roda JC is een geduchte tegenstander voor NEC. "Die hebben een heel aardige ploeg hoor. Oké, ze hebben een rotjaar achter de rug. Het is niet zo dat we er zijn als we Hadouir tegenhouden."

Moestafa El Kabir start zondag weer in de basis. "Ik doe niks anders dan vorig jaar volgens mij", zegt de linkeraanvaller. "De trainer heeft iedereen begin van dit seizoen vanaf nul een kans gegeven. Die heb ik gepakt. Wat ik nog wil? Mijn eerste goal maken in het eerste, al hik ik er niet tegenaan.

Over afgelopen seizoen wil El Kabir duidelijk niet al teveel kwijt. "De trainer was denk ik gefrustreerd door de resultaten die uitbleven. Ik was denk ik de druppel. Dat had een ander ook kunnen overkomen. Dat was het."

Afbeelding
Zondag weer 300 NEC'ers naar Kerkrade!

http://www.detrouwehonden.nl/

Banjavi
Contacteer:

Bericht door Banjavi » vr aug 14, 2009 4:34 pm

Het blijft nog wel even onzeker of Jhon van Beukering (rug) en John Goossens op de bank kunnen plaats nemen. Beide spelers kampen met lichte blessures.
Heeft die van Beukering ooit een keer NIET ergens last van?

Feest

Bericht door Feest » vr aug 14, 2009 5:16 pm

x
Laatst gewijzigd door Feest op vr feb 05, 2010 1:26 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Plaats reactie