AZ 2007 - 2008

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo apr 02, 2008 4:32 pm

wat voor onzin vertel ik Neefkens? Je geeft zelf toe dat fontein Chineze contacten heeft, en dat de history van Ajax van ondergeschikt belang is in deze deal. Waarmee is mijn posting dan onzin? Aegon? die deal heb ik niet aangeroerd in mijn posting

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo apr 02, 2008 4:35 pm

De naam van Ajax is volgens mij juist van essentieel belang. AZ verkoop je niet eens in Nederland. Laat staan in China.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo apr 02, 2008 4:51 pm

dit is pas onzin, jöhnk. Dan had Ajax al jaren eerder die China deal gesloten. Hetgeen er ook op duidt wat voor koekenbakker slop en voorgangers zijn. Gasten die Ajax al jaren de China-deal hebben onthouden.

ik geloof niet in het Op Eigen Kracht verhaal en ik weet wel dat die contacten en het brein achter de china deal nu in Alkmaar rondstapt. het gaat Ajax bakken met geld kosten, net als GBA heeft gedaan. En AZ gaat nog veel lol aan Fontein beleven, mark my words.

Neefkens
Erelid
Berichten: 576
Lid geworden op: di sep 24, 2013 12:42 pm

Bericht door Neefkens » wo apr 02, 2008 4:55 pm

Donkey Shot schreef:wat voor onzin vertel ik Neefkens? Je geeft zelf toe dat fontein Chineze contacten heeft, en dat de history van Ajax van ondergeschikt belang is in deze deal. Waarmee is mijn posting dan onzin? Aegon? die deal heb ik niet aangeroerd in mijn posting
Lees alles nog maar eens rustig door.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo apr 02, 2008 4:58 pm

Donkey Shot schreef:dit is pas onzin, jöhnk. Dan had Ajax al jaren eerder die China deal gesloten. Hetgeen er ook op duidt wat voor koekenbakker slop en voorgangers zijn. Gasten die Ajax al jaren de China-deal hebben onthouden.
Slop is de penningmeester, niet de fondsverwerver.

Het is niet in percentages uit te drukken. Zowel de naam Ajax als de rol van Fontein waren van belang.
En AZ gaat nog veel lol aan Fontein beleven, mark my words.
Laatst gewijzigd door Jöhnk op wo apr 02, 2008 5:15 pm, 1 keer totaal gewijzigd.

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo apr 02, 2008 5:03 pm

joint effort my ass, waarom is zo'n deal dan ooit eerder gesloten? Ajax een grote naam? Het enige wat men [her]kent zijn de eerste 3 letters: AJAm - van de menukaart!!!

Daniel
Berichten: 5390
Lid geworden op: di jan 02, 2007 3:15 pm

Bericht door Daniel » wo apr 02, 2008 5:04 pm

Het is Ayam. :smallgrin.gif:

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo apr 02, 2008 5:04 pm

Jöhnk schreef:
Donkey Shot schreef:En AZ gaat nog veel lol aan Fontein beleven, mark my words.
hehehe

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo apr 02, 2008 5:05 pm

Daniel_vT schreef:Het is Ayam. :smallgrin.gif:
dichterlijke vrijheid? :)

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo apr 02, 2008 5:22 pm

Donkey Shot schreef:joint effort my ass, waarom is zo'n deal dan ooit eerder gesloten? Ajax een grote naam? Het enige wat men [her]kent zijn de eerste 3 letters: AJAm - van de menukaart!!!
Dacht het niet, want ayam is Indonesisch :smallgrin.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Donkey Shot

Bericht door Donkey Shot » wo apr 02, 2008 5:31 pm

Maleis!!!

Aristides
Berichten: 4838
Lid geworden op: za okt 04, 2003 9:47 pm

Bericht door Aristides » wo apr 02, 2008 7:09 pm

het gaat Ajax bakken met geld kosten, net als GBA heeft gedaan. En AZ gaat nog veel lol aan Fontein beleven, mark my words.
Frisialeningen in China?

GBA heeft in eerste instantie geld gekost, maar de verkoop van Van Damme en De Mul heeft dat al voor een behoorlijk deel goedgemaakt. Vermaelen en Vertonghen zullen ook niet gratis Ajax verlaten!

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo apr 02, 2008 7:39 pm

Dit verhaal wilde ik jullie toch niet onthouden. Zoals jullie wellicht weten is Tim de Cler een geboren Leidenaar. Een vriend van mij die komt wel eens in Annie's verjaardag (een kroeg in Leiden) en die vertelde me laatst dit verhaal. Twee of drie dagen voor de kampioenswedstrijd van AZ zat was die maat van me dus in AV, toen De Cler daar ook zat. Timmetje schijnt die avond flink doorgehaald te hebben, knetterlam te zijn geworden en hard te hebben gebluft dat ze toch wel kampioen zouden worden. :smallgrin.gif:

Sukkeltje, sukkeltje...

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » wo apr 02, 2008 7:40 pm

Verhaal kende ik al.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo apr 02, 2008 8:01 pm

Donkey Shot schreef:Maleis!!!
Hehe, alleen bij opa en oma generaal thuis... :666.gif:
Het stinkt aan alle kanten!

Gebruikersavatar
666
Site Admin
Berichten: 7077
Lid geworden op: vr sep 26, 2003 9:12 pm
Locatie: vak 122 in de showroom van Handelshuis Ajax N.V.
Contacteer:

Bericht door 666 » wo apr 02, 2008 11:37 pm

De harde realiteit van 2008 is dat de kwaliteit van de verkoper vaak veel meer invloed heeft dan de kwaliteit van het product zelf.

Verder dien je natuurlijk je mond en keyboard met afwasmiddel te gaan spoelen na het bezigen van de term "het product Ajax."
Neefkens schreef:Wat wel duidelijk is, is dat niet de persoon Fontein belangrijk is maar het product AJAX. En dat is zo onvergelijkbaar (zeker internationaal), dat ik me geen enkele zorgen maak.
Sign your name on
the dotted line:

.............................

Gebruikersavatar
El Clavo
AT Toto winner 08/09
Berichten: 15396
Lid geworden op: do apr 29, 2004 6:42 pm
Locatie: Mijdrecht

Bericht door El Clavo » do apr 03, 2008 7:06 pm

Zit net te kijken naar het schema van AZ, maar die spelen nog tegen drie concurrenten in de strijd om degradatie. Sparta thuis en VVV en Excelsior ( kent u deze nog?) uit haha.

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48001
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » zo apr 06, 2008 4:54 pm

'Lens volgend jaar terug bij AZ'
Geschreven op zondag, 6 april om 17:36

Of hij aankomend seizoen nog coach is van AZ weet hij niet, maar desondanks maakt Louis van Gaal zich sterk voor de terugkeer van Jeremain Lens. De aanvaller komt dit seizoen op huurbasis uit voor NEC, waar hij met name de afgelopen maanden een buitengewoon sterke indruk achter laat. Nadat één van de journalisten op de persconferentie na afloop van het duel met VVV (2-3 winst) vroeg of de oefenmeester Nordin Amrabat niet graag naar Alkmaar had gehaald, was Van Gaal duidelijk. “Wij hebben Jeremain Lens al. Ook hij is altijd dreigend en heeft veel snelheid, en in de tweede seizoenshelft scoort hij ook nog eens.”

Lens had eigenlijk al enkele weken geleden een gesprek moeten hebben met de technische leiding van AZ, maar vanwege de perikelen rondom Van Gaal en zijn toekomst bij de club, bleef dit tot op heden uit. Desondanks wijst alles erop dat Lens terug zal keren naar Noord-Holland. “Bij NEC gaat er veel veranderen. Een aantal sleutelspelers vertrekt zeer waarschijnlijk,” reageerde de spits.

www.voetbalzone.nl
Ciao Pellè in dat geval denk ik zo.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » ma apr 07, 2008 9:41 am

Moet er wel een club voor Pellè komen. Hij was 'vrij duur'.

Ben benieuwd wat ZsoG inmiddels van hem vindt?

Over de wedstrijd van gisteren: zou Van Gaal overtuigd zijn van de goede bedoelingen van zijn spelers? In Duitsland circuleert het gerucht dat Van Gaal Von Gahl wordt en naar HSV gaat. En TB ziet hem volgend jaar in Turkije trainen. Dus misschien is dat hele gedoe bij AZ een achterhoedegevecht?
Het stinkt aan alle kanten!

M..
Berichten: 3195
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:33 pm

Bericht door M.. » ma apr 07, 2008 10:47 am

Thomas schreef:Dit verhaal wilde ik jullie toch niet onthouden. Zoals jullie wellicht weten is Tim de Cler een geboren Leidenaar. Een vriend van mij die komt wel eens in Annie's verjaardag (een kroeg in Leiden) en die vertelde me laatst dit verhaal. Twee of drie dagen voor de kampioenswedstrijd van AZ zat was die maat van me dus in AV, toen De Cler daar ook zat. Timmetje schijnt die avond flink doorgehaald te hebben, knetterlam te zijn geworden en hard te hebben gebluft dat ze toch wel kampioen zouden worden. :smallgrin.gif:

Sukkeltje, sukkeltje...
Tim de cler is wel vaker niet zo handig geweest met uitspraken in Leiden.. heeft op 3 oktober nog eens moeten rennen voor zijn leven toen hij (net weg bij Ajax) liep te schreeuwen dat hij hoopte dat die kakkerlakken wel even zouden winnen van Ajax.
Hij schreeuwde dit alleen tegen de verkeerde...

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma apr 07, 2008 11:28 am

Ja ja, altijd mooie tijden met Timmy.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » ma apr 07, 2008 9:22 pm

joey schreef:Moet er wel een club voor Pellè komen. Hij was 'vrij duur'.

Ben benieuwd wat ZsoG inmiddels van hem vindt?

Over de wedstrijd van gisteren: zou Van Gaal overtuigd zijn van de goede bedoelingen van zijn spelers? In Duitsland circuleert het gerucht dat Van Gaal Von Gahl wordt en naar HSV gaat. En TB ziet hem volgend jaar in Turkije trainen. Dus misschien is dat hele gedoe bij AZ een achterhoedegevecht?
Ik heb hem nog niet afgeschreven hoor..

Gebruikersavatar
Marillion
Site Admin
Berichten: 41125
Lid geworden op: vr sep 19, 2003 12:51 pm

Bericht door Marillion » ma apr 07, 2008 9:28 pm

Nee, dat zou ook wel een beetje gek zijn na je enthousiaste verhalen van het begin van het seizoen natuurlijk. :smallgrin.gif:

Heb je dat interview met die jongen gelezen wat een tijdje terug in vi stond? Die gozer is niet goed bij zijn hoofd. Op dat jeugd toernooi een paar jaar terug was het een goede speler maar hij is stil blijven staan.
Nil volentibus arduum

Gebruikersavatar
Daily Blind
Berichten: 13388
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 10:23 am

Bericht door Daily Blind » ma apr 07, 2008 9:40 pm

Niet dat ik hem wil vergelijken met Ibrahimovic, maar die hadden 99% van jullie ook afgeschreven naar het eerste seizoen. Joey vind hem nog steeds een waardeloze spits, maar dat terzijde.

Bert
Berichten: 35963
Lid geworden op: za feb 05, 2005 7:37 pm
Contacteer:

Bericht door Bert » ma apr 07, 2008 9:42 pm

Verschil was dat Zlatan wel op belangrijke momenten zijn klasse liet zien.
Nog steeds eens met Boem.

En met niemand anders!

Plaats reactie