PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
Feest
Berichten: 18502
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 6:37 am

Bericht door Feest » wo aug 30, 2006 11:20 pm

Net even rondgebeld en gesmst en ook Tardelli zit in de wachtkamer. Alles hangt dus af van Kluivert.

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » wo aug 30, 2006 11:22 pm

Laat Patrick dan maar lekker afzeggen. Een fitte Kluivert past veel beter bij PSV dan Tardelli en sowieso zie ik Kluivert liever niet in een PSV-shirt.

joey
Erelid
Berichten: 94218
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 2:29 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door joey » wo aug 30, 2006 11:26 pm

Steef schreef:Net even rondgebeld en gesmst en ook Tardelli zit in de wachtkamer. Alles hangt dus af van Kluivert.

O kijk eens aan. Er komt dus maar één aanvaller?

Ben benieuwd of Kluivert die conditietest doorstaat. ;)
Het stinkt aan alle kanten!

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07
Berichten: 43672
Lid geworden op: di okt 05, 2004 11:17 am

Bericht door Jöhnk » wo aug 30, 2006 11:28 pm

Kluivert naar Psv, ik vind het waardeloos. Stel je voor dat hij ze naar het kampioenschap schiet. :sad:

FlaFlu
Berichten: 46026
Lid geworden op: za apr 03, 2004 5:38 pm

Bericht door FlaFlu » do aug 31, 2006 2:24 am

Liverpool legt WK-ster Neill vast

Jan Kromkamp krijgt er een concurrent bij. Liverpool heeft vandaag de Australische verdediger Lucas Neill (28) voor drie miljoen euro overgenomen van Blackburn Rovers.

Blackburn had nog een contract voor een seizoen bij Blackburn. Omdat hij dit niet wilde verlengen, was zijn werkgever genoodzaakt hem te verkopen. Ook FC Barcelona en AC Milan toonden interesse in de international, die indruk maakte op het WK.

Danny Mills (Birmingham City) wordt door de Engelse tabloids genoemd als opvolger van Neill bij Blackburn.


voetbalzone.nl

Betekent dit dat de deal met Kromkamp en PSV wel rond gaat komen of dat Liverpool wel heel erg ontevreden is met Kromkamp en hij sowieso derde of vierde keus wordt?

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 31, 2006 7:08 am

BLIJ MET PSV

„Ik ben superfit en ga er alles aan doen om in Eindhoven te slagen”

EINDHOVEN, donderdag

Patrick Kluivert (30) en PSV zijn het gisteravond laat eens geworden over een tweejarige verbintenis. IJs en weder dienende maakt de club uit Eindhoven vandaag wereldkundig dat de topscorer van Oranje de opvolger wordt van Jan Vennegoor of Hesselink, die PSV verruilde voor Celtic. Alleen Kluiverts huidige club kan nog roet in het eten gooien. „Patrick en Valencia zijn het mondeling eens over de ontslagvergoeding voor zijn twee jaar doorlopende contract, maar alles moet nog op papier worden gezet. En dat is bij een Spaanse club niet onbelangrijk”, legt zijn zaakwaarnemer Paul Foortse uit. „Daar kan alles een uur later weer anders zijn.”

Kluivert beleefde gisteren een hectische dag. De spits vloog via Madrid naar Amsterdam, nadat hij in de ochtenduren van Foortse te horen had gekregen dat het akkoord met Valencia aanstaande was. Op Schiphol stond een auto gereed om hem naar het trainingscomplex van PSV – De Herdgang – te brengen. Daar werd hij welkom geheten door technisch directeur Stan Valckx en trainer Ronald Koeman, die uitvoerig met Kluivert spraken. „Ze gaven nogmaals aan me graag te willen hebben. Het was een prettig gesprek”, aldus Kluivert. „Zoals de hele club een ontzettend warme indruk op me maakt.”

Op het moment dat Foortse aanschoof om de onderhandelingen met de Eindhovense club voort te zetten, werd de nieuwe speler van PSV op het trainingsveld fysiek getest door inspanningsfysioloog Luc van Agt. Vandaag volgt de medische keuring in het St. Anna-ziekenhuis in Geldrop. Beide partijen gaan er vanuit dat die slechts een formaliteit is.

Nu alle seinen in Eindhoven op groen staan voor Kluivert, kan de Amsterdammer werken aan eerherstel. Na een stormachtig begin van zijn carrière – met het winnen van de Champions League met Ajax, succesvolle EK’s en WK’s met Oranje en droomtransfers naar AC Milan en FC Barcelona – kwam hij de laatste twee jaren door blessures nauwelijks in actie. „De seizoenen bij Newcastle United en Valencia zijn niet geworden wat ik ervan had verwacht”, aldus de aanvaller die bij die laatste club geen deel meer uitmaakte van de selectie en transfervrij mocht vertrekken. „Maar nu ben ik superfit en zal ik er alles aan doen om bij PSV te slagen.” Mogelijk debuteert Kluivert volgende week zaterdag al in de uitwedstrijd tegen Willem II.


Afbeelding

• Geheime missie op De Herdgang: Patrick Kluivert wordt fysiek getest door inspanningsfysioloog Luc van Agt.

De opmerking van scheidend voorzitter Rob Westerhof – vorige week – dat hij twijfelde over de transfer, omdat Kluivert niet meer de Kluivert van acht jaar geleden zou zijn, neemt hij voor lief. „Daar kan ik niet zo veel mee. Voor mij is dit een geweldige nieuwe kans, maar ik denk dat PSV ook goede zaken doet. De club hoeft geen transfersom te betalen en qua salaris ga ik er in Eindhoven ten opzichte van Valencia heel erg veel op achteruit. Maar ik wil gewoon dolgraag weer voetballen. PSV speelt Champions League en ik kijk ernaar uit om daarin te vlammen.”

Als de transfer vandaag formeel en dus definitief zijn beslag krijgt, zal de oud-Ajacied in alle stilte bij zijn nieuwe ploeggenoten aansluiten op het trainingsveld. PSV en Kluivert hebben besloten geen officiële presentatie te houden. „Het voetbal moet weer centraal staan”, vindt de PSV-aanwinst. „Het is echt een enorm cliché, maar ik wil mijn voeten eerst laten spreken.”
De T.
Laatst gewijzigd door 999 op do aug 31, 2006 7:10 am, 1 keer totaal gewijzigd.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 31, 2006 7:09 am


Ooijer: „Vertrek Westerhof is de bevestiging”

RIJNSBURG, donderdag
Dirk Kuyt vertrok als knuffelbeer uit Rotterdam. Mooie woorden en daden. Het regende kushandjes, tranen en onderscheidingen. André Ooijer zou waarschijnlijk ook geëmotioneerd zijn geweest als hij op een soortgelijke manier het stadion van PSV voor de laatste keer had mogen verlaten. Dat zat er niet in. „Het werd de achterdeur, beseft hij na de omstreden transfer naar Blackburn Rovers. Ook al moet hij op zijn tong bijten, natrappen wil hij niet. „Maar het verbaast me niet dat Rob Westerhof opstapt als voorzitter.”

Marco van Basten heeft nooit moeilijk gedaan over de potsierlijke situatie die ontstond door de status-quo in Eindhoven. Hij selecteerde Ooijer voor het oefenduel met Ierland en nu opnieuw voor de wedstrijden tegen Luxemburg en Wit-Rusland. Het geeft aan dat de centrumverdediger op het WK een vaste waarde is geworden. Dat was hij bij PSV al geruime tijd. „Ik wilde in principe ook helemaal niet weg, maar we kwamen er niet uit.”

Daarmee begon volgens Ooijer de ellende. De gesprekken over contractverlenging liepen onverhoopt vast. Ooijer begreep niet dat PSV er zo weinig moeite voor deed. In het tweede hoofdstuk kwam Blackburn Rovers ten tonele. De Amsterdammer wilde nu wel vertrekken en de gevolgen zijn wijd en zijd bekend.

„Ik ben op een vervelende manier weggegaan en dat is heel pijnlijk. In de pers is het beeld geschetst van een slecht persoon, iemand die moedwillig een vertrek forceerde. Ik hoorde mensen van de club zeggen dat het niet relevant was of ik nou acht seizoenen of één seizoen bij PSV speelde. De toon die werd gebruikt en de manier waarop ik behandeld ben, vind ik niet reëel. Er zijn altijd supporters die zulke zaken voor waar aannemen. Maar de mensen die mij goed kennen, weten dat er in zo’n geval meer aan de hand is.”
Ooijer bijt van zich af, maar houdt zich gedeisd als het aankomt op details. „Ik wil niet met modder gooien. Dat sommige mensen dat wel hebben gedaan: so be it. PSV is een te mooie club om het via de pers te spelen. Ik wil alleen kwijt dat dit onder Harry van Raaij nooit gebeurd zou zijn. Dat heb ik aan den lijve ondervonden. Het vertrek van Westerhof is de bevestiging. Hiermee zeg ik genoeg.”

Hij zou een slechte collega zijn door zich kort voor de eerste competitiewedstrijd tegen NEC af te melden bij Ronald Koeman. Ooijer houdt er een andere lezing op na. „Ik heb vrijdag, en dus niet zondag, al aangegeven dat ik het niet kon opbrengen. Het werd anders naar buiten gebracht en dat weten ze bij de club ook. Maar alles ligt nu achter me. Ik heb een fantastische periode bij PSV gehad, successen gekend en een goede band met veel mensen opgebouwd. Nu is het tijd voor een nieuwe stap in mijn loopbaan, al zal ik nog vaak aan PSV herinnerd worden. Blackburn is namelijk PSV in het klein. Ook een familieclub. Het trainingscomplex is een mix van de oude en nieuwe Herdgang. Ik zie al veel raakvlakken.”
De T.

Gebruikersavatar
999
Berichten: 59132
Lid geworden op: do sep 25, 2003 6:53 pm

Bericht door 999 » do aug 31, 2006 7:11 am

Kromkamp tweede versterking

PSV huurt Tardelli van Sao Paulo

EINDHOVEN, donderdag

PSV versterkt zich voor het sluiten van de transferdeadline om middernacht niet alleen met Patrick Kluivert. De Eindhovense club rekent erop ook Jan Kromkamp aan zich te binden en is bezig om opnieuw een Braziliaan, de 21-jarige aanvaller Diego Tardelli, naar Brabant te halen. Voor de rechtsback van Liverpool ligt een vierjarig contract klaar in Eindhoven, de snelle goalgetter Tardelli wordt gehuurd van Sao Paulo. Tardelli kwam eerder op huurbasis uit voor Betis Sevilla en Sao Caetano. In het verleden is Tardelli meerdere malen in opspraak gekomen door ongedisciplineerd gedrag. De spits was actief op het WK voor spelers onder 20 jaar in Nederland.

Vanuit Engeland wordt gemeld dat Liverpool Kromkamp alsnog naar Eindhoven laat vertrekken voor een transferbedrag van circa drie miljoen euro. „Jan hoopt dat hij snel het groene licht krijgt om naar Nederland te kunnen vliegen”, aldus Kromkamps zaakwaarnemer Edwin Olde Riekerink. Kromkamp staat al maanden op de verlanglijst. In eerste instantie wilde PSV de rechtsback alleen huren, terwijl Liverpool hem alleen maar wilde verkopen. Dat was de oorzaak van de patstelling van de afgelopen weken. Nu PSV met Kluivert een financieel gunstige oplossing voor de spitspositie heeft gevonden, zou er alsnog een potje zijn om Kromkamp aan te trekken. Dat is ook noodzakelijk om de transfer te realiseren. „Het lijkt me duidelijk dat verhuur geen reële optie meer is. Dan zou Liverpool daar al eerder mee hebben ingestemd”, aldus Olde Riekerink.

PSV-voorzitter Rob Westerhof was gisteren positief gestemd. „Als we ook de transfer van Jan Kromkamp kunnen afronden, hebben we toch redelijk aan het plaatje voldaan zoals dat voor de transferperiode is neergelegd.”
De T.

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » do aug 31, 2006 7:46 am

Nou...Harmo en Basey.....Wat vinden jullie nu van De Kluif?

Baseman
Berichten: 12899
Lid geworden op: do okt 23, 2003 11:06 am

Bericht door Baseman » do aug 31, 2006 8:49 am

Moet ik daar nog antwoord op geven ? :nooo:

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » do aug 31, 2006 8:51 am

Dat van Kromkamp moet ik eerst nog maar eens zien.

Maar Kluivert? :D
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
mattie
AT WC 2010 winner, AT Toto winner 11/12, 14/15, 18/19
Berichten: 10434
Lid geworden op: do jun 10, 2004 9:10 pm

Bericht door mattie » do aug 31, 2006 9:26 am

wanneer komen de gloeilampen hierheen? leuk onthaal wordt dat voor meneer....
Op naar een nieuw RUK seizoen.. heerlijke een Duitse TD.. Wie schopt hem eruit.. deze man is het Failliet van Ajax

Gebruikersavatar
peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008
Berichten: 48024
Lid geworden op: di sep 23, 2003 11:08 am

Bericht door peter » do aug 31, 2006 9:31 am

Als 'ie fit is...

Andy22
Berichten: 883
Lid geworden op: vr okt 17, 2003 12:06 pm
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door Andy22 » do aug 31, 2006 9:43 am

Het doet mijn rood-witte hartje heel erg veel pijn,
dat een Godenzoon bij een van de concurrenten zijn brood gaat verdienen.


Amsterdam Huilt X'C X'C X'C X'C X'C X'C X'C X'C
"I am a Maniac, an AJAX-maniac"

343
Berichten: 14321
Lid geworden op: ma sep 01, 2003 7:40 pm

Bericht door 343 » do aug 31, 2006 9:57 am

Baseman schreef:Moet ik daar nog antwoord op geven ? :nooo:
Ja, maar ik genoot zo van jouw commentaar dat ik het je nog eens wil horen zeggen!

LucaS
Berichten: 53591
Lid geworden op: di mar 09, 2004 1:13 pm
Locatie: Amsterdam

Bericht door LucaS » do aug 31, 2006 10:08 am

Ach, Kluivert speelde 70 competitiewedstrijden voor Ajax en liep bij de eerste de beste gelegenheid gratis de deur uit. Een 'echte Ajacied' is wellicht een beetje veel eer voor hem.
I think I lost my fucking headache

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » do aug 31, 2006 10:16 am

Ach, Wim Jonk en Jan Wouters hebben ook bij PSV gespeeld en dat nemen we hun ook niet kwalijk.

Kluivert kan aan de slag bij PSV. Dat neem ik hem niet kwalijk als Ajax hem niet wil. Ik had het hem kwalijk genomen als hij naar feyenoord was gegaan, want als echte Amsterdammer en oud-Ajacied doe je dat niet.

Maar PSV? Och...
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do aug 31, 2006 10:39 am

Benieuwd hoe principieel die lampjes echt zijn. Voor onze users Harm en Baseman zal het niet zo moeilijk zijn, want die gaan sowieso nooit. :D

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do aug 31, 2006 10:43 am

Bij mij heerst vooral gelatenheid.

Het is blijkbaar gewoon een feit dat hij komt, hij is niet mijn eerste keus en als hij komt dan weet ik nu eerlijk gezegd nog niet hoe ik moet reageren als zijn naam voor het eerst omgeroepen wordt tijdens PSV - Feyenoord.

Ondanks dat hij niet mijn eerste keus is, voel ik er weinig voor om hem meteen uijt te gaan fluijten, daar is mijn club niet bij gebaat.

Er is zoveel gebeurd de afgelopen weken dat ik een beetje afstand heb genomen van PSV, het kostte even teveel negatieve energie.

Gebruikersavatar
Nihad
Berichten: 13443
Lid geworden op: wo sep 24, 2003 3:59 pm
Locatie: Den Haag

Bericht door Nihad » do aug 31, 2006 10:43 am

:D

Jij kan ook af en toe een lul zijn he...
“Please do not call me arrogant because what I say is true. I think I’m a special one.”

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do aug 31, 2006 10:44 am

goodfella schreef:Benieuwd hoe principieel die lampjes echt zijn. Voor onze users Harm en Baseman zal het niet zo moeilijk zijn, want die gaan sowieso nooit. :D
Beter lezen goodiebag.

goodfella
Berichten: 8566
Lid geworden op: ma okt 06, 2003 6:31 pm

Bericht door goodfella » do aug 31, 2006 10:47 am

Je malle moer ja. :D


Principes :eusa_liar:

Gebruikersavatar
Harm
Berichten: 15075
Lid geworden op: wo apr 28, 2004 5:23 pm

Bericht door Harm » do aug 31, 2006 10:51 am

Het ging mij erover dat je zei dat ik nooit ga.

Gebruikersavatar
Laudrup
Berichten: 3484
Lid geworden op: zo jan 11, 2004 2:11 pm

Bericht door Laudrup » do aug 31, 2006 10:52 am

Nihad schreef:Ach, Wim Jonk en Jan Wouters hebben ook bij PSV gespeeld en dat nemen we hun ook niet kwalijk.

Kluivert kan aan de slag bij PSV. Dat neem ik hem niet kwalijk als Ajax hem niet wil. Ik had het hem kwalijk genomen als hij naar feyenoord was gegaan, want als echte Amsterdammer en oud-Ajacied doe je dat niet.

Maar PSV? Och...
Ik neem het iedereen kwalijk. En de een wat meer dan de ander.

brigade zuid
AT Toto winner 15/16
Berichten: 23726
Lid geworden op: ma apr 26, 2004 10:51 pm

Bericht door brigade zuid » do aug 31, 2006 11:11 am

Nihad schreef: Kluivert kan aan de slag bij PSV. Dat neem ik hem niet kwalijk als Ajax hem niet wil. Ik had het hem kwalijk genomen als hij naar feyenoord was gegaan, want als echte Amsterdammer en oud-Ajacied doe je dat niet.

Maar PSV? Och...
Ik denk er exact zo over, Fnoord was erg geweest, maar Psv..och, kan mij het boeien, bovendien AJAX wil hem toch niet? Als het nou zo was dat ze allebei interesse hadden en hij koos voor Psv, dan was het wat anders geweest.

Gesloten