PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 30, 2006 5:01 pm

Neefkens schreef:Waarom hoop je dat ?
Omdat ik niet wil hopen dat Kluivert faalt bij PSV. En dat gaat geheid gebeuren als hij daar inderdaad heen gaat.

generaal

Bericht door generaal » wo aug 30, 2006 5:22 pm

De voetballer Kluivert zal nog wel gaan slagen bij PSV, vermoed ik. Hij heeft specifieke kwaliteiten (niet van de bal af te krijgen, bijv.), waardoor voetballers om hem heen ook beter gaan voetballen. Als de geruchten van Amr Zaki (wat een topper), Donk en Kromkamp dan ook nog uit komen, is PSV wat mij betreft weer titelkandidaat nummer 1. Verder ben ik benieuwd naar de Uruguayaan.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 30, 2006 5:24 pm

Ik neem niet aan dat PSV Kluivert, Zaki en die Uruguayaan gaat halen. Het wordt 1 van de 3.

Izmailov

Bericht door Izmailov » wo aug 30, 2006 5:24 pm

Het doet mij persoonlijk ook helemaal niks. Ik denk dat het voor de jongeren pijnlijker is als voor de ouderen. De ouderen hebben nog andere echte goede Ajacieden meegemaakt. De jongeren veel minder, omdat het al bijna 10 jaar armoe troef is.

Ik ben wel benieuwd hoe dit gaat lopen. Is kluivert verandert of wordt dit echt het grootste fiasco van Koeman. Wat als hij al snel weer geblesseerd raakt? HSV zag van Kluivert af omdat ze gezien zijn fysieke gesteldheid het een te grote gok vonden.

Toch moet zelfs een afgezakte Kluivert er nog wel een paar in kunnen trappen in de zeer zwakke Nederlandse competitie.

Maar na Reiziger en Kluivert volgend jaar Davids?

wimpey

Bericht door wimpey » wo aug 30, 2006 5:25 pm

generaal schreef: Amr Zaki (wat een topper)
Net als Da Costa? Aan m'n zaakkie heeft nog geen minuut voor Kiev gespeeld, dus zo'n topper zal het niet (nog) zijn.

Naam van die Uru heb ik ergens gelezen, maar waar, maar waar? Gozer is 21, als ik me het bericht goed herinner...

goodfella

Bericht door goodfella » wo aug 30, 2006 5:25 pm

Geen echte toppers.

goodfella

Bericht door goodfella » wo aug 30, 2006 5:27 pm

Laat Kluivert idd maar naar eindhoven gaan. Hij wordt al door de rest van Nederland uitgekotst en straks ook nog eens door alles wat met AJAX te maken heeft.

"Een trotse neger die wel buigt" :yes:

wimpey

Bericht door wimpey » wo aug 30, 2006 5:27 pm

Izmailov schreef: Maar na Reiziger en Kluivert volgend jaar Davids?
Je zou denken dat PSV na Reiziger en Ball z'n lesje wel zou hebben geleerd met transfervrije spelers met doorlopende contracten. Kluivert is passé.

generaal

Bericht door generaal » wo aug 30, 2006 5:30 pm

Thomas schreef:Ik neem niet aan dat PSV Kluivert, Zaki en die Uruguayaan gaat halen. Het wordt 1 van de 3.
Dat denk ik ook niet. Al zou het me niet verbazen dat PSV Kluivert op transfervrije basis met een prestatiecontract (dus niet al te duur) én Zaki haalt. Donk en Kromkamp worden ook nog gevolgd. PSV zou dan in 1 klap 3 Nederlanders halen en een Egyptisch aanspeelpunt dat Mido uit de basis speelde op de Africa Cup.

San Marco

Bericht door San Marco » wo aug 30, 2006 5:32 pm

generaal schreef:
Thomas schreef:Ik neem niet aan dat PSV Kluivert, Zaki en die Uruguayaan gaat halen. Het wordt 1 van de 3.
Dat denk ik ook niet. Al zou het me niet verbazen dat PSV Kluivert op transfervrije basis met een prestatiecontract (dus niet al te duur) én Zaki haalt. Donk en Kromkamp worden ook nog gevolgd. PSV zou dan in 1 klap 3 Nederlanders halen en een Egyptisch aanspeelpunt dat Mido uit de basis speelde op de Africa Cup.
Mido speelde zichzelf uit de basis. Wel kijken he als een wedstrijd bezig is.

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo aug 30, 2006 5:33 pm

Grappenmaker. Mido uit de basis 'speelde'? Heb je het tournooi gevolgd of niet (eerlijk zeggen)?

Edit: SM was me net voor. :D

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 30, 2006 5:33 pm

Uhm, Mido speelde zichzelf uit de basis door z'n coach verrot te schelden. Maar als hij inderdaad ook beter is dan Mido dan heeft PSV een goede in huis gehaald (als hij komt).

Ik moet het nog zien. Ik denk dat alleen Kluivert komt en misschien nog een rechtsback.

generaal

Bericht door generaal » wo aug 30, 2006 5:34 pm

San Marco schreef:
generaal schreef:
Je bedoelt vanwege dat akkefietje met die trainer? Zaki viel in en besliste het duel. Sindsdien is ie niet meer weg te denken uit de basis-elf van Egypte.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 30, 2006 5:34 pm

En ik was drie. :D

goodfella

Bericht door goodfella » wo aug 30, 2006 5:38 pm

Egypte is van het niveau Luxemburg.

En als die gast bij zijn club op de bank zit zoals ik hier lees, zou je toch al beter moeten weten.

Mano

Bericht door Mano » wo aug 30, 2006 5:39 pm

joey schreef:Kogel door de kerk?
Kluivert naar Nederland voor medische keuring

EINDHOVEN - Patrick Kluivert komt donderdag naar Nederland om medisch gekeurd te worden. Dat zei PSV-voorzitter Rob Westerhof woensdagmiddag.

De keurig vindt hoogstwaarschijnlijk plaats in het St. Anna Ziekenhuis in Geldrop. Volgens PSV is Kluivert vrijgegeven door zijn huidige club Valencia. Dat betekent dat niets een overgang naar Eindhoven in de weg staat omdat PSV en Kluivert op hoofdlijnen al akkoord zijn over een transfer.

PSV probeert ook nog steeds verdediger Jan Kromkamp van Liverpool te huren. Daarover is overleg gevoerd tussen de twee clubs. Liverpool moet Kromkamp dan wel vanavond vrijgeven. Anders is er geen tijd meer voor de medische keuring. Volgens PSV ligt de bal bij Liverpool.
omroep brabant
En dan word er besloten om NIET met kluivert in zee te gaan n.a.v. zijn medische keuring.
:D :D :D

Dan heeft Koeman echt een Deja Vu !!!!
Ik neem het leven met een korrel zout...... schijfje citroen en een shot tequila!!!

peter
Site Admin & Toto winner WC 2006, EC 2008

Bericht door peter » wo aug 30, 2006 5:44 pm

generaal schreef:
San Marco schreef:
generaal schreef: Dat denk ik ook niet. Al zou het me niet verbazen dat PSV Kluivert op transfervrije basis met een prestatiecontract (dus niet al te duur) én Zaki haalt. Donk en Kromkamp worden ook nog gevolgd. PSV zou dan in 1 klap 3 Nederlanders halen en een Egyptisch aanspeelpunt dat Mido uit de basis speelde op de Africa Cup.
Je bedoelt vanwege dat akkefietje met die trainer? Zaki viel in en besliste het duel. Sindsdien is ie niet meer weg te denken uit de basis-elf van Egypte.
Dat was in de halve finale. :D
De finale, waarin Mido dus geschorst was, mocht hij logischerwijze opdraven.

Dan nog even dit:
Uruguay retained the UFWC title with a two-goal win over a depleted Egypt side. The first goal was a diving header from Cerro defender Diego Godin, and the second was an own-goal from Abdel Al-Saqqa. Egypt, without key players including star man Mido, created several good chances, but have now failed to win a match since winning the African Nations championships
En nu wordt Mido toch maar weer in genade aangenomen.

generaal

Bericht door generaal » wo aug 30, 2006 6:12 pm

Zou de Uruguayaan door Steef zijn aangebracht en zou dat eventueel de eerste DVD-aankoop worden in Eindhoven?

999

Bericht door 999 » wo aug 30, 2006 6:22 pm

Ger van Os: 'Wellicht intern grote onenigheid'
(Gepost door JV)

BRON: Eindhovens Dagblad

Ger van Os heeft sterk de indruk dat er een andere reden is voor het vertrek van voorzitter Rob Westerhof dan de opgegeven reden van drukke werkzaamheden. Er is volgens de voorzitter van de Supportersvereniging PSV wellicht intern grote onenigheid. Van Os vindt de drukke werkzaamheden die Westerhof als reden opgaf, waardoor hij geen tijd kon vrijmaken voor zijn werk bij PSV, geen excuus omdat hij de commissariaten op vrijwillige basis aangegaan is.

Volgens Van Os had Westerhof zijn vertrek niet op een slechter moment kunnen aankondigen. "In september zouden er nadere aankondigingen komen over de herfinanciering van het stadion; er wordt gewerkt aan een herstructurering van de organisatie en in de Raad van Commissarissen zijn mutaties aangekondigd, maar daar zit niet veel schot in. Jan Timmer zit er nog steeds, terwijl die al lang weg had moeten zijn," aldus Ger van Os
Blij met de punten ...

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » wo aug 30, 2006 6:40 pm

Dat wordt nog spannend tot morgenavond 0.00 uur. Kluivert is een groot risico, daar zullen ze zich in Eindhoven ook wel van bewust zijn. Maar ja, de tijd dringt, en dan neem je wel eens een gokje, zoals Ball vorig jaar.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

999

Bericht door 999 » wo aug 30, 2006 7:41 pm

Kluivert bijna PSV'er

EINDHOVEN - Patrick Kluivert is dicht bij een overgang naar PSV. De dertigjarige spits ondergaat donderdag een medische keuring. Hij moet niet alleen gezond zijn, de aanvaller wordt ook conditioneel getest. Indien Kluivert de keuring met goed gevolg doorstaat, tekent hij donderdag een verbintenis. Hij wordt waarschijnlijk niet gepresenteerd.

Volgens bronnen binnen de Eindhovense club heeft PSV ook nog contact met aanvaller Amr Zaki. De 23-jarige Egyptische aanvaller van Lokomotiv Moskou werd in Europa bekend toen hij begin dit jaar zijn land in de halve finale van de Afrika Cup naar de finale kopte.

Zaki was twee minuten voor zijn winnende doelpunt in het veld gekomen voor Mido, die zo boos was over de wissel dat hij bijna met zijn bondscoach op de vuist ging. Zaki vertrok na de Afrika Cup voor 1,7 miljoen euro naar Lokomotiv Moskou.

Kluivert bereikte woensdag met Valencia alsnog overeenstemming over vertrek uit Spanje. De aanvaller was met PSV al in grote lijnen akkoord over een overgang. Het is onduidelijk of de landskampioen speciale voorwaarden in het contract laat opnemen.
De T.
Blij met de punten ...

Thijs
Site Admin & Toto winner WC 2010

Bericht door Thijs » wo aug 30, 2006 7:44 pm

Ik ben benieuwd hoe hij het ervan af gaat brengen...
Denk niet dat het wat wordt eigenlijk. Heb de hoop op een terugkeer van Kluivert als superspits allang opgegeven.

Feest

Bericht door Feest » wo aug 30, 2006 7:46 pm

Kluivert is nooit een superspits geweest. Hij had 't wel kunnen worden.

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo aug 30, 2006 7:53 pm

Wel een uitstekende aanvaller. :yes:

Feest

Bericht door Feest » wo aug 30, 2006 7:55 pm

Uistekende atleet, goede voetballer, redelijke aanvaller en matige spits.

Gesloten