Nomen est omen.Jöhnk schreef:Die tiny is dus een lichtgewicht, begrijp ik uit de reacties op PN. Een stroman.
PSV 2009-2010
Re: PSV 2009-2010
Hij heeft de boeren een poot uitgedraaid. Dat belooft nog wat voor de boeren op de tribune bij PSV. 

Het stinkt aan alle kanten!
Een lichtgewicht is hij natuurlijk absoluut niet, dat is echt onzin.Jöhnk schreef:Die tiny is dus een lichtgewicht, begrijp ik uit de reacties op PN. Een stroman.
Dat hij een stroman wordt is echter best mogelijk, maar dat is afwachten.
Hoog tijd dat de RvC van PSV eens goed opgeschoond wordt, maar dat zal helaas nog wel even duren.
Dan heb je het dus verkeerd gelezen, hij is juist geen stroman.Jöhnk schreef:Die tiny is dus een lichtgewicht, begrijp ik uit de reacties op PN. Een stroman.
Laat ik het anders formuleren. Het is mijn conclusie uit wat ik lees.
Oa dit:

Geen wonder dat hij het bij Campina zo slecht deed.
Oa dit:
Leiderschap draait om de drie V’s, zegt Sanders. “Vertrouwen, visie en voorwaarden scheppen.”

Geen wonder dat hij het bij Campina zo slecht deed.
Waar staat Vair Play? 

Wel een beetje raar om dat bij je aantreden bij PSV te zeggen, toch?Leiderschap draait om de drie V’s, zegt Sanders. “de Voorzitter Van Vitesse”.
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
daar heeft ie over na gedacht, Harry van Raay [Eric van Muiswinkel] had het gehad over "de Voorzitter Van VVV Venlo".
I'M NOT A COMPLETE IDIOT!
...some parts are missing
...some parts are missing
Niet in mijn herinnering: vanaf 3.00
"The greatest trick the devil ever pulled was convincing the world that he didn't exist."
-The Usual Suspects
-The Usual Suspects
- Dr. Living Stoned
- Founding Father
VZDzsudzsak staat op elk moment open voor transfer
Balazs Dzsudzsak is naar eigen zeggen klaar voor de volgende stap in zijn loopbaan. De linksbuiten van PSV filosofeert in De Telegraaf voor het eerst hardop over voetballen in Spanje. "Wanneer clubs als bijvoorbeeld Valencia of Atlético Madrid mijn vaste transfersom morgen of deze zomer willen betalen, dan zeg ik oké, prima", geeft de Hongaars international eerlijk toe in het dagblad.
Dzsudzsak is niet van plan een vertrek te forceren. "Eindhoven is mijn tweede thuis geworden en ik kan bij PSV ook nog heel veel leren.” Aanleiding voor de uitlatingen is de vermeende belangstelling van Real Madrid. "Toen ik het las, wist ik niet wat er met me gebeurde", blikte Dzsudzsak terug. "Ik belde mijn vader en huilde bijna. Het was één van de mooiste dagen uit mijn leven."
Dzsudzsak acht zichzelf echter nog niet klaar voor een club van een dergelijke statuur. "Bij PSV kan ik nog veel leren, de andere optie is een club als Valencia of Atlético Madrid als tussenstap. Het kan zomaar zijn dat ik hier nog een paar jaar blijf, maar ik heb de mentaliteit dat ik altijd meer wil." Volgens het dagblad bedraagt de afkoopsom in het doorlopende contract van Dzsudzsak tien miljoen euro.
Hahaha, wat een sukkel.

Die man huilt al bij het minste of geringste. Een tikkie tegen zijn enkel en hij stort jankend ter aarde.
Maar goed, als ie weggaat zou dat PSV wel verzwakken.
Maar goed, als ie weggaat zou dat PSV wel verzwakken.
-
Tsja.. onbegrijpelijk dat die niet bij meerdere clubs op de scoutingslijst stond.... Ik weet niet op welk moment PSV hem is gaan volgen, maar ik kan me herinneren dat Ajax ten tijde van Ten Cate ook de wens uitsprak om in Hongarije te scouten (omdat Henkie daar gewerkt had).
Doedzak zou niet misstaan bij ons aller...
Doedzak zou niet misstaan bij ons aller...
Whitey on the moon.
10 miljoen euro als afkoopsom? Hoe is het toch mogelijk.. Betaalt PSV zo slecht, of is de man van de contracten incapabel?
-
Was toch allang bekend? De enige manier voor PSV om talenten te contracteren is om een lage afkoopsom en royale premie's in het contract op te nemen. Ten tijde van de succesvolle CL campagne van PSV, werd PSV geen cent wijzer, alles ging naar de spelers.generaal schreef:10 miljoen euro als afkoopsom? Hoe is het toch mogelijk.. Betaalt PSV zo slecht, of is de man van de contracten incapabel?
Whitey on the moon.
- MIKE_ZUID2 (ASR_AFCA)
- AT Toto winner 07/08
Speelt ie ook een paar wedstrijden eindelijk eens op niveau, wil die alweer weg.
Wat is het toch kut met die broodvoetballers van tegenwoordig!
Wat is het toch kut met die broodvoetballers van tegenwoordig!
Gijp: "Engelaar maakt het spel snel". 

Nou Harm , SpongeBob Smeerkees gefeliciteerd met het kampioenschap van Pisvee 2009/2010. Morgen wordt de eerste stap gezet. In 10 Jaar 7x kampioen, tsja mijn voetbal is het niet maar het is wel knap.

Net alsof Ajax beter speelt. Gisteren weer een galavoorstelling tegen NAC, bweh. 

Vanavond speelt PSV de inhaalwedstrijd tegen Roda uit, dé angstgegner van de Eindhovenaren. Wat denken jullie, winnen ze daar voor de verandering wel?
Volgens mij heeft PSV de laatste jaren vooral in Eindhoven verloren van Roda
Laatst gewijzigd door LucaS op di jan 19, 2010 2:35 pm, 1 keer totaal gewijzigd.
I think I lost my fucking headache
Eenvoudige overwinning voor PSV vanavond. Roda heeft niet zoveel bijzonders meer te bieden.
Nil volentibus arduum
Voor de beker hebben we daar met 2-0 gewonnen. Ik voorzie eigenlijk geen problemen.
Zonde, 1e grote kans is voor Roda.
- SylvievdVaart
Moet die eikel hem wel terugleggen natuurlijk 

so you're a tough guy, like it really rough guy, just can't get enough guy, chest always so puffed guy