PSV 2007 - 2008 (deel II)

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Plaats reactie
Rooie

Bericht door Rooie » di mei 27, 2008 9:12 am

Die slaat door deze hele situatie sowieso een modderfiguur, ongeacht de uitkomst. Echter, als je als club toelaat dat een speler publiek zeer zware kritiek levert op een directeur ('Hij er uit of ik') en vervolgens doorgaat alsof er niets is gebeurd, sla je wat mij betreft ook een modderfiguur.

LucaS

Bericht door LucaS » di mei 27, 2008 9:14 am

laat maar lekker blijven, dan lopt PSV veel geld mis (waarmee de club veel goeds kan doen voor haar selectie) én barst volgend seizoen de bom wel weer
I think I lost my fucking headache

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 27, 2008 9:54 am

Vind ik ook. Er kan nog best een vierde interview in de VI bij. :neutral.gif:

Maar het lijkt me sterk dat Lemic PSV Gomes nog gunt.
Het stinkt aan alle kanten!

Baseman

Bericht door Baseman » di mei 27, 2008 11:05 am

Ik heb er geen problemen mee mocht Gomes blijven, hij is en blijft een topkeeper. Maar goed, na zijn uitspraken zie ook ik het niet gebeuren.

PS: PSV moet Gomes niet kwijt, niet voor niets is onlangs een bod van de Spurs afgeslagen.

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 27, 2008 11:56 am

Nu kan dat nog, maar als Gomes op zijn standpunt blijft staan dat hij niet meer voor PSV wil spelen, heeft PSV een groot probleem. Hoe denk je dat probleem op te lossen, Baseman? Andere clubs weten ook hoe het zit met jullie keeper. Ik denk dat ze rustig afwachten; eens zien of hij over een maandje goedkoper is.

Jim

Bericht door Jim » di mei 27, 2008 12:07 pm

Baseman schreef: PS: PSV moet Gomes niet kwijt, niet voor niets is onlangs een bod van de Spurs afgeslagen.
Als Reker gewoon aanblijft, en daar ziet het wel naar uit, moet PSV Gomes natuurlijk wel degelijk kwijt.
Er is in de voetballerij veel mogelijk, maar in dit geval is over en weer, en uiteraard met name door Gomes, teveel met modder gegooid om nog een houd- en werkbare situatie tot stand te kunnen brengen.
Neem alleen het enorme gezichtsverlies dat Gomes zou lijden als hij straks alsnog gewoon in die goal zou gaan staan. Hij is simpelweg te stellig geweest in zijn uitspraken om dan nog enige geloofwaardigheid over te houden.
PSV poogt echter uiteraard nog wel zoveel mogelijk poen voor hem te vangen en heeft daarvoor nog enkele maanden de tijd. Dat is de enige reden waarom dat bod van Spurs is afgeslagen, niet, zoals jij suggereert, omdat ze Gomes niet kwijt moeten.

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 27, 2008 12:09 pm

Ik moet nog zien welke topclub Gomes haalt. Keepers zijn niet zo in trek. Zelfs Van der Sar heeft jaren op het tweede plan gespeeld.

Lionel

Bericht door Lionel » di mei 27, 2008 12:11 pm

Ac Milan, Arsenal, Tottenham, Barca...zat clubs die een keeper kunnen gebruiken met bovegemiddelde kwaliteiten.
IK GELOOF!!!!!!

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di mei 27, 2008 12:12 pm

Jim schreef:
Baseman schreef: PS: PSV moet Gomes niet kwijt, niet voor niets is onlangs een bod van de Spurs afgeslagen.
Als Reker gewoon aanblijft, en daar ziet het wel naar uit, moet PSV Gomes natuurlijk wel degelijk kwijt.
Er is in de voetballerij veel mogelijk, maar in dit geval is over en weer, en uiteraard met name door Gomes, teveel met modder gegooid om nog een houd- en werkbare situatie tot stand te kunnen brengen.
Neem alleen het enorme gezichtsverlies dat Gomes zou lijden als hij straks alsnog gewoon in die goal zou gaan staan. Hij is simpelweg te stellig geweest in zijn uitspraken om dan nog enige geloofwaardigheid over te houden.
PSV poogt echter uiteraard nog wel zoveel mogelijk poen voor hem te vangen en heeft daarvoor nog enkele maanden de tijd. Dat is de enige reden waarom dat bod van Spurs is afgeslagen, niet, zoals jij suggereert, omdat ze Gomes niet kwijt moeten.
Het zou mij niets verbazen als Gomes 'gewoon' weer onder de lat staat bij psv, komend seizoen.

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 27, 2008 12:18 pm

Rishi schreef:Ac Milan, Arsenal, Tottenham, Barca...zat clubs die een keeper kunnen gebruiken met bovegemiddelde kwaliteiten.
Tottenham is niets bijzonders. Milan haalt een Franse keeper, Barcelona heeft een eigen jongen onder de lat staan en of Wenger Gomes wil, waag ik te betwijfelelen. Wenger kijkt altijd naar het karakter van de speler en Gomes heeft geen reclame voor zichzelf gemaakt.
Gomes is heel erg duur. Misschien komt de belangstelling los tegen de tijd dat de vraagprijs gehalveerd is.

Jim

Bericht door Jim » di mei 27, 2008 12:22 pm

GangstaRiB schreef:Het zou mij niets verbazen als Gomes 'gewoon' weer onder de lat staat bij psv, komend seizoen.
Mij wel. Ik geloof er helemaal niks van.
Behalve dan als Reker alsnog het veld moet ruimen, maar dat verwacht ik niet.

Duke
Site Admin & AT EC 2016 winner

Bericht door Duke » di mei 27, 2008 12:24 pm

Probleem is dat de markt voor keepers maar beperkt is, daar is over het algemeen weinig verloop in, zeker als er zo'n prijs aan de keeper verbonden is.
There is only one difference between a madman and me. I am not mad.

Salvador Dali

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 27, 2008 12:36 pm

Zo is dat, Duke. Dan kun je een clausule van 100 miljoen neerzetten in het contract van een keeper, maar die 100 miljoen krijg je in geen 100 miljoen jaar. Komt nog bij dat Gomes in Nederland een geweldige naam heeft, maar dat hij nog steeds geen vaste waarde is in het Braziliaanse elftal. Dat is toch een smetje.

999

Bericht door 999 » di mei 27, 2008 1:51 pm

Al heeft b.v. ene van de Sar wel bewezen dat een goede keeper goud waard kan zijn ... en Gomez is en blijft, ondanks zijn vervelende trekjes, natuurlijk wel een goede keeper ..
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 27, 2008 1:56 pm

Van der Sar sleet zijn beste jaren bij Fullham. Dat zegt alles. En dat terwijl wij in Nederland hem de beste van de wereld vonden. Misschien vinden wij de beste keeper uit de Nederlandse competitie al snel heel erg goed.

999

Bericht door 999 » di mei 27, 2008 2:40 pm

joey schreef:Van der Sar sleet zijn beste jaren bij Fullham. Dat zegt alles. En dat terwijl wij in Nederland hem de beste van de wereld vonden. Misschien vinden wij de beste keeper uit de Nederlandse competitie al snel heel erg goed.
Maar dat andere clubs zitten te slapen kan van der Sar toch niks aan doen.Die had bij b.v. bij Barca moeten zitten inplaats van Fullham.Maar goed, ik heb trouwens toch nooit begrepen hoe van der Sar bij Fullham uit is gekomen ..
Blij met de punten ...

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di mei 27, 2008 2:49 pm

Voetske schreef:
joey schreef:Van der Sar sleet zijn beste jaren bij Fullham. Dat zegt alles. En dat terwijl wij in Nederland hem de beste van de wereld vonden. Misschien vinden wij de beste keeper uit de Nederlandse competitie al snel heel erg goed.
Maar dat andere clubs zitten te slapen kan van der Sar toch niks aan doen.Die had bij b.v. bij Barca moeten zitten inplaats van Fullham.Maar goed, ik heb trouwens toch nooit begrepen hoe van der Sar bij Fullham uit is gekomen ..
Omdat hij in Italie keihard geflopt is en ook bij Fulham ging het de eerste jaren ook zeker niet van een leien dakje. Diezelfde periode was hij bij Oranje ook geen puntenpakker (to say the least).

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di mei 27, 2008 2:52 pm

Ik vind Gomes eigenlijk aanzienlijk beter dan Van der Sar.

999

Bericht door 999 » di mei 27, 2008 3:11 pm

GangstaRiB schreef:
Voetske schreef:
Omdat hij in Italie keihard geflopt is en ook bij Fulham ging het de eerste jaren ook zeker niet van een leien dakje. Diezelfde periode was hij bij Oranje ook geen puntenpakker (to say the least).
Van de Sar is in Iatlië dus niet keihard geflopt.Hij daar fouten gemaakt, maar keihard geflopt is natuurlijk zwaar overdreven ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 27, 2008 3:13 pm

Jöhnk schreef:

Van der Sar was in de Nederlandse competitie een fenomeen. In Italië liep hij tegen zijn beperkingen aan. Hetzelfde kan Gomes ook overkomen. Gomes wil nog wel eens rare fratsen uithalen. Moet je in Engeland bijvoorbeeld niet doen.

Jöhnk
Site Admin & AT Toto winner 06/07

Bericht door Jöhnk » di mei 27, 2008 3:14 pm

Mwah, een fenomeen? Een degelijke keeper wiens meevoetballende kwaliteiten (die hij niet heeft) ontzettend gehypt werden.

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 27, 2008 3:19 pm

Hij was zeer simpel de allerbeste in Nederland. Net als Gomes nu. Maar in een grote competitie spelen is toch iets anders. Blijkbaar geldt Gomes in Brazilië niet als de wereldkeeper waarvoor hij hier wordt aangezien, dus misschien heeft zijn faam ook iets met hier en PSV te maken.

Iets anders, is dit de opvolger van Gomes?

GangstaRiB

Bericht door GangstaRiB » di mei 27, 2008 3:22 pm

joey schreef:
Jöhnk schreef:

Van der Sar was in de Nederlandse competitie een fenomeen. In Italië liep hij tegen zijn beperkingen aan. Hetzelfde kan Gomes ook overkomen. Gomes wil nog wel eens rare fratsen uithalen. Moet je in Engeland bijvoorbeeld niet doen.
Nou in Engeland ben je al gauw één van de beteren hoor. Daar staan af en toe clowns in het doel.. niet te geloven. Van der Sar is ook na Smeichel de beste doelman van Man Utd. Tussen Smeichel en Sar zaten een stel sulletjes...

999

Bericht door 999 » di mei 27, 2008 3:22 pm

Maar we zijn het er toch overeens dat ie eingelijk Nederland ontgroeid is .....
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » di mei 27, 2008 3:24 pm

Dat wel, maar dat garandeert niet dat een speler elders slaagt. Kijk maar naar Alex.

Plaats reactie