PSV

Club informatie van de afgelopen seizoenen
Gesloten
999

Bericht door 999 » wo aug 30, 2006 10:15 am

,,Rol Valencia wordt cruciaal”

Van onze Telesportredactie

EINDHOVEN, woensdag

PSV en Patrick Kluivert (30) hebben elkaar in grote lijnen gevonden, maar zijn huidige werkgever Valencia kan de transfer nog op losse schroeven zetten. Dat stelt Paul Foortse, de zaakwaarnemer van de spits. „Ik heb het gevoel dat we er met PSV uit gaan komen, maar Valencia gaat nu weer een beetje moeilijk lopen doen”, aldus Foortse.

Omdat Kluivert er bij een transfer naar Eindhoven fors financieel op achteruitgaat, is bij Valencia het verzoek neergelegd om het salaris aan te vullen. Dit als tegenprestatie voor het eenzijdig opzeggen van een nog twee jaar doorlopend contract met een miljoenensalaris. „Het is nu aan Kluivert en Valencia om eruit te komen. Daar wachten we op”, bevestigt ook technisch manager Stan Valckx van PSV.
De t.
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 30, 2006 10:16 am

Dat komt doordat velen er moeite mee hebben toe te geven dat Harry van Raaij de laatste jaren niet op zijn scherpst was, om het zacht uit te drukken. Dan krijgt de boodschapper de schuld. Westerhof heeft op financieel gebied goed werk verricht. Hij heeft gesaneerd en is impopulaire maatregelen niet uit de weg gegaan, waarvoor hulde. Hij had wel moeite met de representatieve kant van de zaak, dat gaf hij gisteren ook eerlijk toe. Van Raaij was die rol op het lijf geschreven, hij kon iedereen alles wijsmaken. Westerhof kan dat niet.
Nu breekt PSV op dat destijds niet is gezocht naar een sterke TD/manager naast Hiddink. Het technische beleid van PSV maakt een chaotische indruk. De dubbelfunctie van Hiddink was een dure fout van HVR. Het gat dat valt na zijn vertrek, valt haast niet te vullen omdat iemand zoveel gewicht heeft (ook letterlijk :D ). Ik heb daar destijds al voor gewaarschuwd, wij hebben hetzelfde meegemaakt toen Van Gaal opstapte. Nu is er niemand die tegenwicht geeft aan Koeman (Valckx neem ik niet serieus), dus voor je het weet regeert de korte termijn. (Kluivert?)
Het stinkt aan alle kanten!

999

Bericht door 999 » wo aug 30, 2006 10:17 am

Baseman schreef:Het vertrek van Westerhof is jammer, maar hij gaf bij zijn aantreden al aan maar een paar jaar aan te blijven. Ook niet onlogisch, aangezien hij veel overhoop heeft moeten halen om PSV weer financieel gezond te maken. En dat is hem gelukt, waardoor heel veel dank :worshippy:
Tja, dat riep van Raay ook toen hij vertrok, " Psv staat er financieel goed voor ", ja doei ...
Blij met de punten ...

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 30, 2006 10:19 am

Voetske schreef:

,,Rol Valencia wordt cruciaal”

Van onze Telesportredactie

EINDHOVEN, woensdag

PSV en Patrick Kluivert (30) hebben elkaar in grote lijnen gevonden, maar zijn huidige werkgever Valencia kan de transfer nog op losse schroeven zetten. Dat stelt Paul Foortse, de zaakwaarnemer van de spits. „Ik heb het gevoel dat we er met PSV uit gaan komen, maar Valencia gaat nu weer een beetje moeilijk lopen doen”, aldus Foortse.

Omdat Kluivert er bij een transfer naar Eindhoven fors financieel op achteruitgaat, is bij Valencia het verzoek neergelegd om het salaris aan te vullen. Dit als tegenprestatie voor het eenzijdig opzeggen van een nog twee jaar doorlopend contract met een miljoenensalaris. „Het is nu aan Kluivert en Valencia om eruit te komen. Daar wachten we op”, bevestigt ook technisch manager Stan Valckx van PSV.
De t.
Hij mag transfervrij weg en Valencia moet ook nog een deel van zijn salaris betalen? :shock:
Kluivert moet blij zijn dat hij bij PSV mag spelen. Hij heeft geld genoeg. :nooo:

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 30, 2006 1:37 pm

Waar...blijft die Kluivert nou, waar blijft die Kluivert nou... :band:

Frank

Bericht door Frank » wo aug 30, 2006 2:00 pm

Weinig te doen, joey? Of een tekort aan roddels/berichten over PSV?

;)

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 30, 2006 2:07 pm

Ik denk dat wel meer Ajacieden in spanning afwachten hoor... dit houdt mij eerlijkgezegd veel meer bezig dan menig grote aankoop die Ajax de laatste tijd heeft gedaan.
Ajax!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 30, 2006 2:21 pm

Frank schreef:Weinig te doen, joey? Of een tekort aan roddels/berichten over PSV?

;)
Juist heel veel te doen! :yes:

Maar net als GP ben ik benieuwd hoe het afloopt.

OB: Onderhandelingen over Kluivert in impasse

De onderhandelingen tussen Valencia en PSV over Patrick Kluivert lijken in een impasse te zitten. Volgens zijn zaakwaarnemer Paul Foortse is dat de schuld van Valencia. Kluivert heeft in Spanje nog een contract voor twee seizoenen met een miljoenensalaris. Maar Valencia wil van hem af. De spits is bereid zijn contract op te zeggen in ruil voor een veel lager salaris bij PSV, maar dan moet Valencia dat salaris wel gedeeltelijk aanvullen. Foortse zegt dat er weinig schot zit in de onderhandelingen, omdat Valencia telkens andere voorwaarden stelt. Volgens Foortse zijn PSV en Kluivert er al in hoofdlijnen uit. De spits wil graag naar PSV komen. De transfer moet wel voor donderdagavond twaalf uur zijn afgerond.
PN

Misschien kan meneer voor een normaal salaris komen voetballen? :nooo:

999

Bericht door 999 » wo aug 30, 2006 2:37 pm

Tja Valencia denk van Kluivert verlost te zijn kunnen ze toch effe meer als 50% van z'n salaris ophoesten, voor een andere club :nooo:
Blij met de punten ...

Giacomo Puccini

Bericht door Giacomo Puccini » wo aug 30, 2006 2:48 pm

De clubs gaan er wel uitkomen... dit hoort gewoon bij het spel. Het is puur een geldkwestie waarbij de financiële mensen een zo gunstig mogelijke deal proberen te sluiten, logisch. Voor een andere club is het al te laat om overeenstemming te bereiken en Kluivert nog medisch te testen en en met de deadline morgen in zicht zullen PSV, Valencia en Kluivert wel water bij de wijn gaan doen om tot de beste oplossing voor alle partijen te komen.
Ajax!

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 30, 2006 3:01 pm

'PSV praat nog met drie tot vier gegadigden'

BRON: Omroep Brabant

Volgens Omroep Brabant praat de komende 34 uur nog met drie tot vier gegadigden om de ploeg te versterken. Dat zou PSV-voorzitter Rob Westerhof gezegd hebben. PSV wil naast Patrick Kluivert van Valencia op zijn minst nog een voetballer aantrekken.
PSV Netwerk
Eén van de voetballers die op het lijstje staat is volgens Omroep Brabant de Egyptische international Amr Zaki. De 23-jarige Zaki voetbalt nu bij Lokomotiv Moskou. PSV probeert ook nog steeds verdediger Jan Kromkamp te huren van Liverpool. Kromkamp zelf sluit niet uit dat er de komende uren nog wat gaat gebeuren.
PN

Liverpool gaat de concurrent in de CL PSV sterker maken? Ze zijn toch Ajax niet? ;)
Aan de andere kant, ik las net even op een Liverpool-forum en daar vinden ze Kromkamp dus echt een waardeloze voetballer.

PSV is dus beland in dezelfde situatie als vorig jaar. En Koeman mag weer zitten nagelbijten, net als destijds bij Ajax na het vertrek van Zlatan. Knap gedaan!

Bert
Contacteer:

Bericht door Bert » wo aug 30, 2006 3:07 pm

Was je een beetje te enthousiast, joey? ;) :D

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 30, 2006 3:36 pm

Het mooie is nu ook dat feyenoord en PSV op dezelfde speler bieden: "Amme Zaki". Boeiende naam ;)

De wanhoop begint nu echt toe te slaan, ze wíllen allebei nog een speler, alleen is het alleen maar om het publiek een beetje rustig te houden.

goodfella

Bericht door goodfella » wo aug 30, 2006 4:07 pm

Ben nog niet echt onder de indruk.

joey
Erelid

Bericht door joey » wo aug 30, 2006 4:27 pm

Kogel door de kerk?
Kluivert naar Nederland voor medische keuring

EINDHOVEN - Patrick Kluivert komt donderdag naar Nederland om medisch gekeurd te worden. Dat zei PSV-voorzitter Rob Westerhof woensdagmiddag.

De keurig vindt hoogstwaarschijnlijk plaats in het St. Anna Ziekenhuis in Geldrop. Volgens PSV is Kluivert vrijgegeven door zijn huidige club Valencia. Dat betekent dat niets een overgang naar Eindhoven in de weg staat omdat PSV en Kluivert op hoofdlijnen al akkoord zijn over een transfer.

PSV probeert ook nog steeds verdediger Jan Kromkamp van Liverpool te huren. Daarover is overleg gevoerd tussen de twee clubs. Liverpool moet Kromkamp dan wel vanavond vrijgeven. Anders is er geen tijd meer voor de medische keuring. Volgens PSV ligt de bal bij Liverpool.
omroep brabant

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 30, 2006 4:35 pm

Zou het dan toch ? Hoe wanhopig moet je zijn als club....

Ik ben benieuwd wat de supporters nu daadwerkelijk gaan doen, of waren het alleen maar stoere woorden ?

San Marco

Bericht door San Marco » wo aug 30, 2006 4:39 pm

Ik heb vernomen dat Gerets ballenjongen wordt.

FlaFlu

Bericht door FlaFlu » wo aug 30, 2006 4:41 pm

Ik hoop nog steeds dat de deal afketst. :eusa_pray:

Ik dacht trouwens dat Kluivert bij Valencia een soort van prestatiecontract had?

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 30, 2006 4:43 pm

Waarom hoop je dat ?

rocky

Bericht door rocky » wo aug 30, 2006 4:44 pm

Het lijkt echt waar te worden. Een schrikbeeld wat mij betreft: Kluivert in Eindhoven. Weer eens die zakkenwasser van een Ronald Koeman die ons een slecht humeur bezorgd!
:pukey:

Arthur

Bericht door Arthur » wo aug 30, 2006 4:49 pm

Ik vind het ook erg pijnlijk om Patrick straks in een Psv-shirt te moeten zien ballen :sad:

rocky

Bericht door rocky » wo aug 30, 2006 4:50 pm

Neefkens schreef:Waarom hoop je dat ?
Ik hoop ontzettend dat de deal afketst, omdat Kluivert een Ajacied is die ons op een mooie dag gelukkig heeft gemaakt, die afgrijselijk goed kan voetballen en dat verleer je nou eenmaal niet en omdat PSV nou eenmaal stinkt!!!

Mocht het toch doorgaan, dan hoop dat het een flop wordt in verband met langslepende blessures. Jammer en zielig voor Patrick, maar ik wil hem gewoon niet zien met dat shirt aan!!!

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 30, 2006 4:51 pm

Vreemd, het doet MIj helemaal niets. Ik heb blijkbaar Kluivert al lang geleden opgegeven. Een Litmanen in PSV daarentegen zou me wekenlang sjagrijnig gemaakt hebben.

San Marco

Bericht door San Marco » wo aug 30, 2006 4:53 pm

Uit het oog, uit het hart Neefkens?

Neefkens
Erelid

Bericht door Neefkens » wo aug 30, 2006 4:59 pm

Ik weet het echt niet, ik verbaas me er zelf ook over.
Als ik de beelden zie van DE finale met HET doelpunt, krijg ik nog steeds kippevel. Maar de huidige Kluivert zit al zooo lang aan te klooien, dat ik ervan overtuigd ben dat het niets wordt.

Gesloten